مهم ترین اخبار فوتبال ایران

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
11 بازیکن فصل بعد استقلال

11 بازیکن فصل بعد استقلال

امروز (یکشنبه) یازده بازیکن استقلال به صورت رسمی با این تیم قرارداد بستند.

میلاد فخرالدینی، آرش برهانی، هرایر مگویان، سجاد شهباززاده، محمد قاضی، پژمان نوری، حنیف عمران زاده، محمدرضا خرسندنیا، فرزین گروسیان به همراه دو بازیکن زیر 23 با حضور در هیات فوتبال تهران قراردادشان را امضا کردند.

نماینده باشگاه استقلال در عقد قراردادها میرشاد ماجدی، سرپرست این تیم بود.

سایر بازیکنان استقلال که در میانشان بازیکنانی مثل جمشیدیان، ابراهیمی و کریمیان حضور دارند، فردا (دوشنبه) قراردادشان را در هیات فوتبال تهران ثبت می‌کنند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکره مجدد نیلسون با پرسپولیس

مذاکره مجدد نیلسون با پرسپولیس

دروازه بان پرسپولیسی ها که چند روز پیش به هواداران نامه نوشت و از آنها به خاطر نیامدن به ایران و بازی کردن در پرسپولیس عذر خواهی کرد روز پنج شنبه به تهران می آید تا آخرین مذاکراتش را با مسئولان باشگاه انجام بدهد.
مدیربرنامه های این دروازه بان برزیلی می گوید نیلسون پنج شنبه ساعت 12 ظهر در تهران است و ساعت 13 هم قرار است با رحیمی جلسه داشته باشد.

بر اساس این خبر نیلسون از پرسپولیسی ها خواسته اول پول فصل قبل را با او تسویه حساب کنند و سپس او قرارداد جدیدی را امضا کند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال به فکر دروازه بان اردنی

استقلال به فکر دروازه بان اردنی

جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال باعث شده مدیران این باشگاه تلاش کنند تا جانشین شایسته‌ای برای رحمتی پیدا کنند.
روزنامه " البیان" اردن نوشت که باشگاه استقلال در حال مذاکره با عامر شفیع سنگربان باشگاه الوحدات اردن است. این روزنامه اردنی نوشت: بسیاری از منابع نزدیک به عامر شفیع و باشگاه الوحدات فاش کردند که این دروازه‌بان باتجربه در آستانه پیوستن به باشگاه استقلال تهران است.

در ادامه این خبر آمده است: عامر شفیع یکی از بهترین دروازه‌بان های تاریخ فوتبال اردن است و چه بسا بتوان گفت که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های قاره آسیا هم هست. او چند هفته پیش قراردادش را با باشگاه الوحدات سه سال دیگر تمدید کرد، این در حالی بود که انتظار می رفت او لژیونر شود و به یک تیم خوب بپیوندد.

پیش بینی می شد که عامر شفیع به لیگ عربستان برود، اما مذاکره باشگاه استقلال با این دروازه‌بان همه را غافلگیر کرد. این در حالی است که مبلغ این باشگاه ایرانی خوب نیست و به نظر نمی‌رسد که این انتقال صورت گیرد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
غلامی به راه آهن پیوست

غلامی به راه آهن پیوست

محمد غلامی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان به تیم راه آهن پیوست.

قرارداد غلامی با راه آهن یک ساله است.

 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این خبر مروبرط به فوتبال داخل ایران نیس ولی...

تیم فوتبال لیورپول فصل گذشته پس از 24 سال در آستانه قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار داشت اما در نهایت با دو امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی به عنوان نایب‌ قهرمانی رسید. بر اساس گزارش سایت «FootballFanCast.com» برندان راجرز برای تقویت خطوط مختلف تیمش نیاز به جذب چند بازیکن دارد. این سایت به همین منظور به سراغ گروه F جام جهانی 2014 برزیل و ستاره‌هایش رفته و بازیکنانی را به سرمربی لیورپول پیشنهاد داده است.

در این گزارش که تحت‌ عنوان «شش ستاره جام جهانی که لیورپول باید از گروه F به خدمت بگیرد»، منتشر شده نام اشکان دژاگه، بازیکن تیم ملی کشورمان هم به چشم می‌خورد. هافبک 27 ساله تیم ملی ایران که در حال حاضر در فولام است و در پست هافبک راست بازی می‌کند ارزشی در حدود سه میلیون یورو دارد.

بر اساس این گزارش، دژاگه که در تیم ملی ایران عضویت دارد پیش از این در تمامی رده‌های سنی آلمان (به غیر از تیم ملی بزرگسالان آلمان) بازی کرده و بازیکنی تأثیرگذار نشان داده است. دژاگه بازیکنی سریع و پا به توپ است و به همان اندازه که در کارهای هجومی تأثیرگذار است در کارهای دفاعی تیمش هم به خوبی شرکت می‌کند.

در حالی که تیم فوتبال فولهام به دسته پایین‌تر سقوط کرده، لیورپول باید سراغ اضافه کردن چنین بازیکنانی به ترکیب تیمش برود تا در فصل پیش‌رو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد. دژاگه زمانی‌ که در ولفسبورگ در کنار بازیکنی همچون ادین ژکو بازی می‌کرد در قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا نقشی محوری داشت.

از بازیکنان دیگری که بندرنشینان باید از گروه F آنها را جذب کنند به نام بازیکنانی همچون اوگنی اوناری هافبک میانی نیجریه، میرالم پیانیج هافبک میانی بوسنی‌وهرزگوین، فرناندو گاگو هافبک دفاعی آرژانتین، ادین ژکو مهاجم بوسنی‌وهرزگوین و خاویر ماسچرانو هافبک میانی آرژانتین اشاره شده است.

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد تیم‌هایی همچون هرتابرلین، اورتون و هانوفر خواهان جذب دژاگه هستند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستیار جدید قلعه نویی در استقلال

دستیار جدید قلعه نویی در استقلال

محمود فکری کاپیتان سابق استقلال که فصل گذشته در جویبار سرمربیگری یکی از تیم‌های این شهر را بر عهده داشت به عنوان دستیار قلعه‌نویی انتخاب شد تا جانشین مهدی پاشازاده در جمع آبی‌پوشان شود. از آنجا که پاشازاده بعد از انتخاب توسط قلعه‌نویی به صوررت مرتب در تمرینان استقلال حضور پیدا نمی کرد در نهایت امیر قلعه‌نویی طی تماس با محمود فکری که سابقه همکاری با سرمربی استقلال را دارد از وی خواست تا در تمرینات حاضر شود.

فکری از فردا در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
انتصاب‌های جدید در باشگاه استقلال

انتصاب‌های جدید در باشگاه استقلال

*علی مژدهی ریاست کمیته استیناف باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال را بر عهده گرفت.

* خاوری سرپرست کمپ استقلال شد.

*پرهام مشاور عالی امور سرمایه گزاری و اقتصادی باشگاه استقلال شد

*زمان آبادی معاون فرهنگی و اجتماعی باشگاه استقلال شد

*دکتر نوروزی سرپرست کمیته پزشکی باشگاه استقلال شد

همچنین طی ابلاغ‌هایی جداگانه از سوی مدیر عامل باشگاه، دکتر کاوه ستوده دیلمی،امیر عباس مهریزی،اکبررضایی و مجید مبارکی به سمت عضویت در کمیته پزشکی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال منصوب شدند.


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
3 بازیکن ایران در تیم منتخب آسیا

3 بازیکن ایران در تیم منتخب آسیا

جام جهانی برزیل هیچ خاطره خوبی برای آسیایی‌ها نداشت و 4 نماینده قاره کهن بدون حتی یک برد جام را ترک کردند تا بدترین نمایش آسیایی‌ها در این جام از سال 1970 رقم بخورد. بلیچر ریپورت اقدام به انتخاب 11 مرد برتر تیم‌های آسیایی در این جام کرده که سه بازیکن ایرانی هم در این ترکیب حضور دارند.

دروازه‌بان

* ایجی کاواشیما (ژاپن)
قاره آسیا هیچ وقت به طور خاص دروازه‌بان‌های بزرگی نداشته، اما ژاپن در این تورنمنت با وجود دریافت گل‌های زیاد دروازه‌بانی داشت که در چند صحنه از بازی‌های ژاپن عملکرد خوبی داشت. کاواشیما که در استاندارد لیژ بازی می‌کند نشان داد می‌تواند آینده ژاپن را از نظر دروازه‌بان تضمین کند. اگر نمایش ضعیف علیرضا حقیقی در بازی آخر ایران مقابل بوسنی و هرزگوین نبود این دروازه‌بان استحقاق بیشتری برای حضور در این ترکیب داشت.

مدافعان

* آتسوتو اوچیدا (ژاپن)
در یکی از ضعیف‌ترین جام جهانی‌های ژاپن، خط دفاع این تیم با بازیکنانی مثل ناگاتومو و اوچیدا به خوبی کناره‌ها را بسته بود. اگر چه او نتوانست در بازی مقابل یونان یک فرصت مناسب را تبدیل به گل کند، اما رفت و آمدهای خستگی ناپذیر او در لب خط در سیستم‌ بازی ژاپن کاملا تاثیرگذار بود.


* امیر حسین صادقی ‌(ایران):
وقتی ایران خود را برای جام جهانی آماده می‌کرد همه از قدرت جلال حسینی در خط دفاعی تیم کی‌روش صحبت می‌کردند، اما این صادقی بود که در کنار حسینی در قلب دفاع ایران بازی می‌کرد و توانست چشم‌ها را به خود خیره کند. پاس‌های او هنگام بازی سازی از عقب زمین با وجود این که کم تعداد بود، اما نسبت به سایر هم تیمی‌هایش دقیق‌تر بود.


* متیو اسپیرانوویچ (استرالیا):
مدافع تیم سیدنی واندررز، در تیم کاملا جدید استرالیا نمایش خیره کننده‌ای داشت. در حالی که سایر مدافعان آسیایی در جام جهانی ضعیف کار کردند، اسپیرانوویچ به خوبی از عهده کارهای دفاعی برآمد. او در بازی هوای و بازی خوانی از حریف مهارت خود را به نمایش گذاشت.


* مهرداد پولادی (ایران):
از نظر کارهای دفاعی بعد از تیموریان، پولادی بود که عملکرد خوبی داشت و شاید بهتر بتوان گفت مدافع پرسپولیس موفق‌ترین بازیکن ایران در جام جهانی بود. با وجود این که در دو بازی نخست مقابل نیجریه و آرژانتین در سمت چپ دفاع ایران مورد هجوم بازیکنان بزرگ دنیا قرار گرفته بود، پولادی در همه جنگ‌های تک به تک توانست پیروز باشد. او به خوبی با خطر حمله بازیکنانی مثل امانوئل آمنیکه و پابلو زابالتا کنار آمد. رویکرد دفاعی ایران باعث می‌شد که پولادی خیلی نتواند از سمت چپ نفوذ کند، اما آنقدر در کار دفاعی خوب بود که او را در تیم منتخب قرار دهیم. او در بازی هوایی و خواندن دست حریف عالی بود و پولادی تا الان یکی از شگفتی‌های جام بوده است.

ها‌فبک‌ها


* مایل جدیناک (استرالیا):
او می‌تواند به عملکرد خود در جام جهانی افتخار کند، چرا که همه وظایف خود را به درستی انجام داد. جدیناک در حالی گام به جام جهانی گذاشت که فصل خوبی را با کریستال پالاس پشت سر گذاشته بود. او هیچ وقت بازیکنی نبوده که در اخبار تیتر یک باشد و یا آمار فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذارد، اما نقش مهمی در هماهنگ کردن بازی استرالیا در میان میدان ایفا می‌کند. او حتی در مقابل هلند موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.


* آندرانیک تیموریان (ایران):
بازیکن سابق بولتون در سه بازی ایران از هر ذره از تجربه‌اش برای کمک به خط ها‌فبک ایران در کنار بازیکن با تجربه‌ای مثل نکونام مایه گذاشت. کار فوق‌العاده‌ تیموریان به ایران کمک کرد که در دو بازی مقابل نیجریه و آرژانتین بهترین بازی دفاعی را انجام دهد به طوری که آنها در این دو بازی فقط یک گل دریافت کردند که آن هم روی هنر لیونل مسی بود. البته مقاومت آنها در بازی پایانی مقابل بوسنی و هرزگوین جواب نداد.
ایران در این جام بیشتر دقایق بازی را بدون توپ سپری کرد. با این وجود توانست بر تفکر افرادی که پیش‌بینی می‌کردند این تیم در جام جهانی ضعیف‌ترین نماینده آسیا خواهد بود، غلبه کند. تلاش تیموریان در میانه میدان عامل کلیدی بود تا ایران سر خود را بالا نگه دارد.


* کی سونگ یونگ (کره جنوبی)
در حالی که این بازیکن کاملا دست کم گرفته شده بود، در این جام قلب کره جنوبی بود. متاسفانه هم تیمی‌های او خیلی کم می‌توانستند خود را به سطح او برسانند. او در این جام 185 پاس داد که تنها 12 پاس اشتباه بود. اگر چه او در شوت زنی بازیکن قابلی نیست، اما دو بار دروازه‌بانان بلژیک و الجزایر را به واکنش‌های فوق‌العاده‌ واداشت.


* سون هیونگ مین (کره جنوبی):
یکی از معدود بازیکنان کره‌ای که در این جام درخشید. همان طور که پیش‌بینی می‌شد، ها‌فبک بایرلورکوزن در این جام یکی از بازیکنان آسیایی بود که چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد. در حالی که شاگردان "هونگ میونگ بو” نه در کار دفاعی و نه در کار هجومی توانستند خودی نشان دهند، این ها‌فبک با حرکات فردی خود این ضعف‌ها را جبران می‌کرد. دریبل های او برای رقبا کاملا غیر قابل مهار بود و او توانست در شکست مقابل الجزایر گلزنی کند.

مهاجمان

* متیو لکی (استرالیا):
مهاجم اینگلوشتات آلمان پیش از جام جهانی در تیمش 10 گل زد و با سبک خاص خود برای استرالیا هم درخشید. او با دوندگی و دریبلینگ خود دفاع حریف را آزار می‌داد و چندین بار پشت محوطه برای تیمش ضربه ایستگاهی به دست آورد.


* تیم کیهیل (استرالیا):
ها‌فبک با سابقه استرالیا که اخیرا برای این تیم در نقش مهاجم بازی می‌کند از آخرین حضورش در جام جهانی لذت برد. با وجود قرار گرفتن در گروهی کابوس وار استرالیا در دو بازی نخست مقابل هلند و شیلی تا جایی که می توانست حریفانش را آزار داد. بیشتر کارهای هجومی استرالیا روی دوش کیهیل بود که با مهارت خاصی توپ را به محوطه جریمه حریف می‌رساند. گل فوق‌العاده‌ او به هلند یکی از بهترین صحنه‌های جام جهانی تاکنون بوده است.


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازگشت نیلسون به ایران باتماس دایی

بازگشت نیلسون به ایران باتماس دایی

* بالاخره چه چيزي از قول تو بايد بنويسيم؟
مي‌خواهم برگردم.


* چه روزي؟

فكر مي‌كنم تا پايان هفته، قطعاً روز پنج‌شنبه به تهران مي‌رسم.


* اين خبر، آخرين خبر است يا باز هم جابه‌جا مي‌شود؟
بابت اين مسائلي كه به وجود آمد، از همه عذرخواهي مي‌كنم. من دوست دارم برگردم و حتماً اين كار را انجام خواهم داد.


* پس چرا تا اين حد امروز و فردا كردي؟
دچار مشكلات شخصي بودم. بيماري همسرم واقعاً مرا آزار مي‌داد و اصلاً نمي‌توانستم خودم را براي بازگشت به تهران و تنها گذاشتن همسرم متقاعد كنم. دوست دارم مرا درك كنيد.


* در نهايت چه شد كه تصميم به بازگشت گرفتي؟
اول اينكه من عاشق پرسپوليس شده‌ام و فكر مي‌كنم اين علاقه‌ام را به باشگاه پرسپوليس و هوادارانش به اثبات رسانده‌ام ولي به خاطر دلايل شخصي، براي برگشتن به ايران دودل بودم تا اينكه علي دايي با من تماس گرفت.


* واقعا؟!
بله او لطف كرد و با من تماس گرفت. وقتي با دايي صحبت كردم، براي بازگشت به پرسپوليس مصمم شدم و حال مي‌خواهم برگردم.


* برنامه‌ات در بازگشت چيست؟
اول كمي استراحت مي‌كنم و بعد به ديدار مسئولان باشگاه خواهم رفت تا با آنها بر سر شرايط قراردادم صحبت كنم. من هنوز بخشي از مطالباتم را بايد از پرسپوليس دريافت كنم كه قبل از تمديد قرارداد و حتي مذاكره در اين باره، بايد با من تسويه حساب شود. وقتي طلب فصل پيش را كامل دريافت كنم، به سرعت قراردادم را تمديد خواهم كرد.











تکلیفتو مشخص کن دیگه نیلسون!!!!
پرسپولیسم شاهکار کرده این فصل.....
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مهمترین اخبار فوتبال ایران؟

مهمترین اخبار فوتبال ایران؟

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: با بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌هایی که صبح‌ها تمرین می‌کنند برخود قاطع و قانونی می‌شود.

به گزارش بیست چهارده، علی اکبر محمد‌زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم، از تمامی بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها انتظار داریم که حرمت ماه مبارک رمضان گرامی داشته شود و مسایل شرعی روزه‌داری به دقت رعایت شود و از تمرین در طول روز و صبح‌ها خودداری شود مگر ساعات منتهی به افطار.

وی در مورد اینکه اکنون تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس تمرین‌های صبحگاهی دارند، گفت: اگر گزارش‌هایی در این زمینه به کمیته اخلاق برسد که تیمی در صبح تمرین می‌کند و مسایل شرعی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطعانه‌ای صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه وقتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس صبح‌ها تمرین می‌کنند و عصر هم تمرین دارند به نظر می‌رسد که روزه نباشد، گفت: اگر تیم‌ها برخلاف دستورالعمل فدراسیون‌ فوتبال عمل کنند مرتکب تخلف شده‌اند و با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد. شاید بازیکنانی که روزه نمی‌گیرند خودشان را مسافر می‌کنند و مثلا تا کرج می‌روند و برمی‌گردند تا مساله شرعی در مورد روزه نداشته باشند. به هر حال بازیکنان باید همانگونه که از دستورات مربیان خود تبعیت می‌کنند مسایل شرعی را هم مراعات کنند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد

پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد

تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد از ساعت 18:10 در ورزشگاه درفشی‌فر و در پشت درهای بسته به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان دایی به پایان رسید.

فاطمی و یزدانی برای پرسپولیس و یونس شاکری برای پدیده گلزنی کردند.

* بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کردند که در این بین خوش و بش و روبوسی علیرضا مرزبان مربی پیشین پرسپولیس و سرمربی کنونی پدیده، رضا عنایتی، یونس شاکری و میلاد غریبی با سرخپوشان از نکات جالب بود.

* پرسپولیس نیمه اول را با ترکیب مکانی، صبوری، نورمحمدی، یزدانی، علی‌عسگر، نوراللهی، کفشگری، عالیشاه، نوری، فاطمی و طارمی به میدان رفت و در طرف مقابل هم روشنگر، نظرزاده، ایوانوویچ، ناصحی، امرایی، صادقی، رضایی، غریبی، شاکری و عنایتی 11 بازیکن پدیده بودند.

*‌ با آغاز نیمه دوم تغییری در ترکیب پدیده ایجاد نشد اما پرسپولیس با ترکیب مکانی، قاسمی، هادی نوروزی، بنگر، کفشگری، یزدانی، میثم حسینی، کمندانی، صادقیان، دغاغله و عباس‌زاده به میدان رفتند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جدایی خلعتبری از پرسپولیس قطعی شد

جدایی خلعتبری از پرسپولیس قطعی شد

محمدرضا خلعتبری که قرار بود پس از جلسه امروز با علیرضا رحیمی تکلیفش مشخص شود با قرمزپوشان به توافق نرسید و قرار است به صورت توافقی از جمع پرسپولیس جدا شود.

این بازیکن پس از خروج از درفشی‌فر به دلیل ناراحتی حاضر به مصاحبه نشد اما مدیربرنامه‌های این بازیکن در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد خلعتبری به صورت توافقی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد.

مسائل مالی مهمترین موضوع در جدایی خلعتبری از پرسپولیس است.

خلعتبری: رحیمی ۵۰۰ میلیون تخفیف می‌خواست/ تیمی که رضایت‌نامه‌ام را بگیرد به آنجا می‌روم

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای جذب خلعتبری دست به جیب شوید

برای جذب خلعتبری دست به جیب شوید

سرانجام داستان محمدرضا خلعتبری و باشگاه پرسپولیس تمام شد تا مهاجم ریز نقش فوتبال ایران فصل آینده را در تیمی غیر از پرسپولیس بگذارند. پس از فسخ قرارداد خلعتبری با پرسپولیس احتمالات زیادی در مورد تیم فصل آینده این بازیکن وجود دارد. خلعتبری هم پیشنهادات داخلی دارد و هم خارجی اما هنوز مقصد نهایی این بازیکن معلوم نیست.
در این بین مذاکرات جزیی بین این بازیکن و باشگاه سپاهان صورت گرفته اما هنوز توافقی حاصل نشده است.
با توجه به اظهارات این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش، هر باشگاهی بخواهد با خلعتبری قرارداد امضا کند باید دست به جیب شود. باشگاه بعدی خلعتبری باید 250 هزار دلار به باشگاه عجمان پرداخت کند (چیزی حدود 750 میلیون تومان) و به غیر از این مبلغ هم باید رضایت خود خلعتبری هم جلب شود. این بازیکن قطعا حدود یک میلیارد هم می‌خواهد تا با تیمی قرارداد امضا کند.
با یک حساب سر انگشتی، هر باشگاهی اگر خلعتبری را بخواهد باید چیزی حدود 2 میلیارد تومان هزینه کند. باید دید کدام باشگاه ایرانی می‌تواند بابت جذب این بازیکن چنین پولی را پرداخت کند.













واقعا آدم چی باید بگه!!!!!!!
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ملی‌پوش سابق برزیل در ذوب‌آهن

ملی‌پوش سابق برزیل در ذوب‌آهن

کارلوس مارتینز جونیور رناتو ملقب به رناتیهو که توانایی بازی در سه پست گوش چپ و راست و سنتر فوروارد را دارد،با نظر کادرفنی در تست های تیم فوتبال ذوب آهن شرکت می کند.

این بازیکن برزیلی که سابقه حضور در تیم های رنتستیاس،کاوازاکی فرونتال توکیو، پورتیمونتره پرتغال و هانگژوی چین را در کارنامه دارد در مدت سه سال حضورش در تیم سانتوس ضمن انجام 41 بازی برای دو سال متوالی موفق به کسب قهرمانی در لیگ ایالتی سائوپالو گردید.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیلسون در پرسپولیس ماندنی شد

نیلسون در پرسپولیس ماندنی شد

نیلسون: دایی تعیین می‌کند کدام دروازه‌بان بازی کند

نیلسون کوریا جونیور پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: پس از جلسه 2 ساعته با دایی و رحیمی قراردادم را به مدت یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کردم و خوشحالم که در خدمت این تیم هستم.

وی در خصوص نامه خداحافظی که برای هواداران پرسپولیس نوشته بود، اظهار داشت: وقتی دیدم مشکلات شخصی دارم برای هواداران نامه نوشتم اما خوشبختانه مشکلم حل شد و برای همین به ایران آمدم. من حسن نیتم را نشان دادم و خوشحالم که بار دیگر برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی خواهم کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور سوشا مکانی در این تیم و اینکه کدامیک از آنها دروازه‌بان اصلی خواهد بود، خاطر نشان کرد: پرسپولیس یک سرمربی بزرگ به نام علی دایی دارد و اوست که تشخیص می‌دهد چه کسی برای پرسپولیس بازی کند. ما 2 دروازه‌بان هستیم که یک نفرمان به میدان خواهد رفت اما کلا با حضور سوشا مکانی یا هر دروازه‌بان دیگری مشکل نداریم.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مبلغ قرارداد ژوزه و خلعتبری با پرسپولیس

مبلغ قرارداد ژوزه و خلعتبری با پرسپولیس

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رقم قرار دارد ژوزه سرمربی سابق این تیم و محمدرضا خلعتبری را اعلام کرد.

بر این اساس خلعتبری با پرسپولیس قراردادی به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته است و پول او نیز پرداخت نشده است.

رحیمی درباره بدهی ژوزه هم گفت:‌ قراردادی که با ژوزه بسته شده بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو است که با توجه به شکایت ایشان باشگاه دچار مشکلاتی شده است.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دروازه‌بان برزیلی استقلال را بشناسید

دروازه‌بان برزیلی استقلال را بشناسید

پس از جدایی مهدی رحمتی از تیم استقلال مدیران این باشگاه با محسن فروزان دروازبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به توافق رسیدند و این بازیکن را به تهران آوردند. اما علاوه بر جذب فروزان مدیران استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان دیگر نیز بودند و با آلبرتو رافائل داسیلوا برزیلی به توافق مقدماتی رسیده اند و این بازیکن به زودی به تهران خواهد آمد.
آلبرتو رافائل داسیلوا 30 ساله است و در حال حاضر در تیم دوم فلومیننزه برزیل عضویت دارد و سابقه حضور در تیم واسگودوگاما را در کارنامه خود دارد.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلیل‌زاده، حمودی و پاپی تمدید کردند

خلیل‌زاده، حمودی و پاپی تمدید کردند

سه تن از بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان قرارداد خود را باشگاه تمدید کردند.

شجاع خلیل زاده، علی حمودی و حسین پاپی با حضور در دفتر دکتر خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، قرار داد خود را با سپاهان تمدید کردند تا در لیگ برتر چهاردهم همراه این تیم باشند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
لوسیانو پریرا رسما به سپاهان پیوست

لوسیانو پریرا رسما به سپاهان پیوست

لوسیانو پری یرا مندز ملقب به شیمبا به باشگاه سپاهان ملحق شد.

این مهاجم برزیلی سابقه حضور در تیم های فولاد خوزستان، دوم پدرو، لوزیانا، برازیلینسه، بوتا فوگو و چند باشگاه برزیلی دیگر را در کارنامه خود دارد.

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سفر خود به برزیل مذاکرات لازم برای پیوستن پریرا به سپاهان را انجام داده بود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جاسم کرار با استقلال دو ساله بست

جاسم کرار با استقلال دو ساله بست

جاسم کرار با عقد قراردادی دوساله به تیم استقلال پیوست. این بازیکن عراقی پیش از این هم سابقه حضور در استقلال را داشت. کرار مدتی هم برای تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر بازی کرد و در نهایت به عراق بازگشته بود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشاگری بی‌سابقه رحمتی علیه قلعه‌نویی

افشاگری بی‌سابقه رحمتی علیه قلعه‌نویی

مهدی رحمتی گلر و کاپیتان فصل قبل استقلال که حالا به پیکان رفته تا به حال سعی کرده بود حرفی درباره جدایی اش از آبی ها نزند اما به محض مصاحبه قلعه نویی به حرف های او پاسخ داد و در گفتگو با خبرآنلاین از دلایل جدایی اش گفت:« با كمال احترام به تمام مسئولان استقلال، چون معتقد بودم امیر قلعه‌نویی مرد شماره یک باشگاه است، تا امروز صبر كردم. اگر قلعه نویی چیزی نمی گفت من هم دلایل جدایی ام را نمی گفتم. در این مدت خیلی از هواداران تیم برای رفتنم از استقلال از دستم دلگیر شدند و خیلی های شان دیگر دوستم ندارند. خیلی ها با دیدنم، از من خرده می گیرند چون از روزی که رفتم، طوری نوشتند و اطرافیان تیم طوری مصاحبه کردند که انگار من شرایط خارج از عرفی داشتم یا اینکه خواسته مالی ام خیلی بالا بوده است درحالی که هیچ کدام از این مشکلات وجود نداشت.»

او سپس درباره دلایل جدایی اش می گوید. طوری تاریخ ها و استدلالهایش را از پی هم می آورد که این حس القا شود مثل ماجرای تماس های کفاشیان درباره بازگشت به تیم ملی، این بار هم همه اسناد این اتفاق را در اختیار دارد:«‌دلیل مالی پشت قضیه جدایی من نبود. آقای قلعه‌نویی به عنوان مرد شماره یك باشگاه و تیم استقلال مرا نمی‌خواست.»

او البته این حق را به مربی تیم سابق و محبوبش می دهد و اگر در برنامه ماه عسل درباره بزرگترین حسرتش گفته جدا کردنش از تیمی که دوستش داشته و برایش زحمت کشیده، دلیل نمی شود که قلعه نویی را صاحب این حق نداند که او را نپسندد:« این حق مسلم و طبیعی ایشان است. قلعه نویی سرمربی تیم است و تصمیم می گیرد با چه بازیکنی کار کند یا نکند. نمی‌توانم به ایشان خرده بگیرم چون سلیقه و صلاح سرمربی در یك تیم تعیین‌كننده است نه سایر مسائل. آنها مرا نمی خواستند و مدتهاست که دنبال گلر دیگری بودند. مسئولان باشگاه استقلال از تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه، مذاكره با چند دروازه‌بان لیگ برتری را شروع کردند و این هم از نظر من ایرادی نداشت. به تمام این گزینه‌ها گفته شد آقای قلعه‌نویی به جمع‌بندی رسیده رحمتی در استقلال نماند.فوتبال ما هم این قدر بزرگ نیست که این بحث ها پنهان بماند.» و این باعث دلخوری رحمتی شده اگرچه در ادامه مذاکره ای هم با او به عنوان کاپیتان تیم شده باشد؛« در واقع آقایان همه دورهایشان را زدند و وقتی دیدند دروازه‌بان‌های مورد نظرشان به هر دلیلی برای این فصل نمی‌توانند به استقلال ملحق شوند، تازه یاد من افتادند

اما رابطه تقریبا همیشه صمیمی قلعه نویی و رحمتی که در سال های گذشته افتخارات زیادی را هم با همدیگر بدست آوردند، چطور شکرآب شده است؟ او در پاسخ به این پرسش می گوید:«چند تا از اطرافیان قلعه نویی مدام به او می‌گفتند رحمتی نباشد، برای تیم بهتر است. من از این یكی، دو نفر به خاطر نقش بازی كردن و چاپلوسی خوشم نمی‌آمد و با آنها هم‌كلام نمی‌شدم . این موضوع برایشان سنگین بود و دوست نداشتند در تیم بمانم. جدا از این مسئله خاطرم هست جمعه 19 اردیبهشت‌ماه به برنامه ورزش از نگاه دو رفتم كه درباره تیم ملی صحبت كنم، در آغاز این برنامه كلیپی از ناصرخان حجازی پخش شد و من با دیدن این تصاویر احساساتی شدم و گریه کردم.»
رحمتی این اشک ها را در سرنوشتش برای ادامه همکاری با استقلال هم دخیل می داند و ادامه می دهد:«چند روز بعد دو نفر از دوستان مشترك من و مربی گفتند امیرخان از تو ناراحت است. پرسیدم چرا؟ گفتند پشت سرش بدگویی كرده‌ای! سریع موبایلم را برداشتم و به آقای قلعه‌نویی زنگ زدم و گفتم امیرخان سلام، دوباره چه كسی موش دوانده؟ من برای چه باید بدگویی كنم؟ آقای قلعه‌نویی هم در پاسخ گفت: به‌به آقای رحمتی، شما بهتری! می‌ری برنامه خط قرمز برای ناصر حجازی گریه می‌كنی! »


این حرف از نظر مهدی یعنی اینکه قلعه نویی تصمیمش را گرفته. او می گوید از همان لحظه فهمیده دیگر جایی در برنامه های مربی برای استقلال ندارد ؛« سال‌هاست با‌ قلعه‌نویی كار می‌كنم و بیشتر از پدرم او را دیده‌ام. تا حرفی می زند، تمام ماجرا را می‌گیرم. لحن صحبتش طوری بود كه همان جا فهمیدم از چشم و دلش افتاده‌ام
مهدی می گوید اساسا مذاکرات باشگاه با گزینه های جایگزینی اش از همان روز شروع شده است:« پس از آن بود كه به دستور سرمربی تیم ، مذاكرات باشگاه با دروازه‌بان‌ها آغاز شد. در این مقطع كه فصل نقل‌وانتقالات بود، یك تماس هم با من نگرفتند كه تو را می‌خواهیم و حتی در برزیل به یكی از ملی‌پوشان تیم مأموریت دادند تا با دروازه‌بان‌هایی كه در اردو هستند، مذاكره شود و به گوش من نرسد. جالب است بدانید به آقای جویباری گفتم شما مختار هستید هركس را دوست دارید جذب كنید. من باید توان رقابت داشته باشم كه در خودم می‌بینم. حتی خبر دارم با سوشا مكانی هم صحبت كرده‌اید و خودم هم دوست دارم رقیب خوبی داشته باشم ، البته او گفت به جان دخترم به دفتر من نیامده در حالی كه سوشا از دوستان من است و گفت در دفتر جویباری مذاكره حضوری داشتیم و به من گفتند آقای قلعه‌نویی تو را به عنوان دروازه‌بان اصلی می‌خواهد. سوشا پرسید پس تكلیف سیدمهدی چیست و به او گفتند آقای قلعه‌نویی به این نتیجه رسیده شما دروازه‌بان باشی و رحمتی جدا می‌شود! كه چند روز قبل خود سوشا در مصاحبه‌ با خبرگزاری‌ها به این اتفاق اشاره كرد. »

دروازه‌بان سابق استقلال درباره مصاحبه جویباری و اشاره به شروطش برای تمدید قرارداد گفت:« من درباره هر موضوعی كه آقای قلعه‌نویی صحبت كنند، می‌توانم نظر بدهم چون ایشان نفر اول هستند. بنده هیچ‌وقت به خودم جسارت نداده و نمی‌دهم برای مربی‌ام شرط بگذارم. بنده یك بار تلفنی و یك مرتبه حضوری از آقای قلعه‌نویی خواهش كردم با ماندن آقای بابازاده موافقت كنند، اگر عبارت «خواهش می‌كنم» شرط است، پس درست می‌گویند من شرط گذاشته‌ام.
استقلال با چند بازیكن جدید قرارداد بست و قرارداد تعدادی از نفرات قدیمی را تمدید كرد در حالی كه رسم است ابتدا قرارداد بازیكنان بزرگ تیم تمدید شود. در تمام آن روزها سراغی از من نگرفتند و چند مرتبه هم به تماس‌هایم پاسخ ندادند . ناخواسته به گروهی از هواداران استقلال اینگونه تلقین شد كه من با میل خودم رفته‌ام در حالی كه قبل از اتمام فصل و بلافاصله پس از پایان مسابقات اعلام كردم در استقلال می‌مانم چون دلیلی نداشت وقتی بزرگتر و كاپیتان تیم هستم و صاحب محبوبیتی شده‌ام، از استقلال بروم. آقای نظری یك بار از من پرسید چقدر می‌خواهی تا تمدید كنی، كه عرض كردم من شرط مالی ندارم، هرقدر روی كاغذ بنویسید، امضا می‌كنم، فقط حرمتم حفظ شود. برای كسانی كه تصور می‌كنند جدایی من به مسائل مالی ربط دارد، متأسفم چون آقای فتح‌ا...زاده شاهد است پارسال با رد پیشنهاد 8 میلیارد تومانی و بدون دریافت پیش‌پرداخت در استقلال ماندم . در جذب بازیكن به باشگاه كمك كردم و اگر مسائل مالی برایم اهمیت داشت، امروز 900 میلیون تومان طلبكار نبودم. خوشبختانه انتشار لیست پرداختی و دریافتی باشگاه استقلال نشان داد چه كسانی دریافتی بیشتری داشته‌اند. »

رحمتی درباره اینکه قلعه نویی گفته مهدی در این فصل آماده نبود اما به خاطر تیم ملی از او استفاده کرده است هم گفت:« ممنون‌دار آقای قلعه‌نویی هستم ولی ایشان هم به عملكرد من در استقلال و صد البته زمان حضورشان در مس و سپاهان توجه داشته باشند و باید یادآوری كنم 4 جام قهرمانی از 5 جام كسب شده در طول دوران مربیگری‌شان زمانی كسب شده كه مهدی رحمتی دروازه‌بان تیمش بوده است و این نكته هم باید لحاظ شود كه در چند مسابقه علی‌رغم مخالفت پزشكان ریسك كردم و درون دروازه ایستادم در حالی كه هر لحظه احتمال داشت سلامتی‌ام از دست برود و فوتبال را كنار بگذارم و فصل قبل هم تا هفته آخر امید به قهرمانی داشتیم كه رحمتی به دروازه فرستاده می‌شد و عملكردش مشخص است. برای من حرمت آقای قلعه‌نویی به عنوان مربی‌ام محفوظ است و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌كنم و امیدوارم مجدداً پیراهن تیم بزرگ و محبوب استقلال را بر تن كنم. »

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال‌ یا پرسپولیس در تورنمنت 4 جانبه

استقلال‌ یا پرسپولیس در تورنمنت 4 جانبه

تیم‌های لیگ برتری بعد از تمرینات پرفشار بدنسازی به تدریج به برگزاری دیدارهای تدارکاتی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه روی می‌آورند. در همین رابطه قرار است تورنمنتی چهار جانبه در تهران و با حضور تیم‌های لیگ برتری برگزار شود.

طبق برنامه اولیه تیم‌های تراکتورسازی، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

از بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم یک تیم در این تورنمنت حضور خواهند داشت. البته هنوز زمان دقیق و مکان برگزاری این تورنمنت قطعی نشده است ولی به احتمال زیاد این تورنمنت اواخر تیر و اوایل مردادماه برگزار خواهد شد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تساوی پرسپولیس و گسترش فولاد

تساوی پرسپولیس و گسترش فولاد

تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز در ديداري دوستانه از ساعت 15:05 روز گذشته در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با نتيجه بدون گل به پايان رسيد.

حاشیه هایی از این دیدار دوستانه را در زیر بخوانید:

* مديرعامل و تيم مديريت باشگاه گسترش فولاد اين بازي را از نزديک تماشا کردند.

* بازيکنان گسترش با لباس آبي و بازيکنان پرسپوليس با لباس قرمز به مصاف هم رفتند.

* عباس آقايي، مهدي تارتار، کوروش برمک و ميثم نقي‌زاده 3 عضو سابق باشگاه پرسپوليس با علي دايي و ديگر سرخپوشان خوش‌وبش کردند.

* رضا وطن‌خواه و مجتبي محرمي ميهمانان ويژه اين بازي بودند که خوش وبش سرخ‌پوشان با آنها در نوع خودش جالب توجه بود.

* طبق اعلام قبلي ديدار 2 تيم پرسپوليس و گسترش فولاد پشت درهاي بسته برگزار شد.

* با توجه به اينکه نيلسون يکي، دو روز است که به تمرينات پرسپوليس اضافه شده در هر 2 نيمه سوشا مکاني درون دروازه قرار گرفت و نيلسون به دويدن دور زمين اکتفا کرد.

* محمد رضا خانزاده، رضا حقيقي و حسين ماهيني بازيکنان ملي‌پوش پرسپوليس در اين ديدار به ميدان رفتند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
برتری پیکان مقابل تیم ملی جوانان

برتری پیکان مقابل تیم ملی جوانان

تیم فوتبال پیکان که خود را برای حضور در چهاردمین دوره لیگ برتر آماده می‌کند عصر دیروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان رفت که در پایان توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

تک گل این دیدار را محمد نصرتی در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

از مهمانان ویژه این دیدار می‌توان به حضور امیر حاج‌رضایی و بهداشت فریبا اشاره کرد.

همچنین تعدادی از هواداران که حدود 30 نفر بودند برای تماشای این بازی در ورزشگاه پیکانشهر حاضر شده بودند.

سید مهدی رحمتی گلر تیم فوتبال پیکان در نیمه اول از دروازه خودروسازان محافظت کرد. وی به همراه دو فرزند خود آمده بود.

همچنین جی لوید ساموئل در اردوی ترکیه به تیم پیکان ملحق خواهد شد و سعید دقیقی نیز در حال انجام کارهای ترخیص است تا همراه پیکانی‌ها به ترکیه برود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش قلعه‌نویی به صحبت‌های رحمتی

واکنش قلعه‌نویی به صحبت‌های رحمتی

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات مهدی رحمتی گفت: من درباره رحمتی صحبت‌هایم را زده‌ام. مردم هم موضوع را می‌دانند و همه را بهتر از ما می‌شناسند. مردم، هم قلعه‌نویی را می‌شناسند و هم این دوستان را. من حرف‌هایم را یک‌بار زدم و این حرف‌ها «پَشیزی» برای من ارزش ندارد و آنقدر مغز خودم را خسته نمی‌کنم که در مورد این حرف‌ها که «پشیزی» ارزش ندارد، صحبت کنم.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
قرارداد دوساله دروازه‌بان برزیلی با استقلال

قرارداد دوساله دروازه‌بان برزیلی با استقلال

داسیلوا دروازه‌‌بان برزیلی که پیش از این با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده و ظهر روز گذشته هم تست پزشکی را پشت سر گذاشت امروز با حضور در ساختمان سعادت آباد قرارداد دو ساله خود را با آبی‌پوشان امضا کرد.

این بازیکن برزیلی روز گذشته در تمرین استقلال حضور داشت و از نزدیک تمرین آبی پوشان را تماشا کرد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدافع استقلال به خاطر پرسپولیس ممنوع‌الخروج شد

مدافع استقلال به خاطر پرسپولیس ممنوع‌الخروج شد

حنیف عمران‌زاده که صبح امروز به اداره مالیات رفته بود بعد از مراجعه به این اداره متوجه شد ممنوع‌الخروج شده و نمی‌تواند با استقلال راهی ترکیه شود.

این بازیکن وقتی دلیل این موضوع را پرسید متوجه شد که نام وی در لیست بازیکنان پرسپولیس در سال 85 رد شده و به همین دلیل مالیات هم برای وی نوشته شده است!

وی بلافاصله با دریافت نامه راهی باشگاه پرسپولیس شد تا پس از دیدار با رحیمی برای حل مشکل خود اقدام کند.

عمران‌زاده در این باره گفت: واقعا تعجب می‌کنم که چرا این اتفاق افتاده و جالب است مسئولان اداره مالیات حتی نمی‌دانند من در پرسپولیس بازی نکرده‌ام و به همین دلیل من را ممنوع‌الخروج کرده‌اند.

تیم فوتبال استقلال فردا راهی ترکیه‌ خواهد شد.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال تقابل ایران با برزیل قبل از جام‌ ملت‌ها

احتمال تقابل ایران با برزیل قبل از جام‌ ملت‌ها

این روزها درحالی بحث تمدید قرارداد کی‌روش یا انتخاب سرمربی جدید مطرح است اما مسئولان فدراسیون درحال رایزنی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها هستند که در بین حریفان ایران، نام تیم ملی برزیل هم دیده می‌شود.


به گزارش فوتبال ايران، شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا درحالی طی روزهای جمعه 19 دیماه‌ تا شنبه 11 بهمن‌ماه در استرالیا برگزار می‌شود که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی ایران برای حضور در این مسابقات مشخص نشده است.اما در این شرایط هم مسئولان فدراسیون پیشنهاداتی که برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در آن مسابقات مطرح می‌شود، را مورد بررسی قرار داده و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشند، مذاکرات را برای قطعی کردن آن مسابقه انجام می‌دهند.


در این بین یک شرکت WSG یا ورلد اسپورت گروپ که شرکتی سنگاپوری است و حق پخش مسابقات را از AFC خریداری کرده و آن را به کشورهای آسیایی می‌فروشد، پیشنهاد برگزاری دیدار ایران با برزیل را به مسئولان فدراسیون کشورمان مطرح کرده است.طبق اخبار واصله هم فدراسیون برزیل و هم این شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت توافق فدراسیون فوتبال، شرایط برگزاری دیدار تدارکاتی دو تیم ملی ایران و برزیل را فراهم کنند که رایزنی‌های اولیه در خصوص شرایط و محل برگزاری این مسابقه در حال انجام است.


البته طی روزهای گذشته هم علی کفاشیان اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال برزیل برای برگزاری دیدار با ایران درخواست داده است اما برای برگزاری این مسابقه نیاز به منابع مالی وجود دارد. قطعا حضور شرکت WSG در جریان برگزاری این دیدار، می‌تواند شرایط را برای قطعی شدن این مسابقه تسهیل‌تر کند.اگر مشکل خاصی در این بین بوجود نیاید، طی یکی دو ماه آینده تیم فوتبال ایران برای دومین مرتبه در سال‌های اخیر برابر برزیل قرار می‌گیرد. نخستین دیدار دو تیم روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه سال 89 به قضاوت علی فرید از امارات در ورزشگاه زاید شهر ابوظبی برگزار شد. در آن بازی کریم باقری از فوتبال ملی خداحافظی کرد، دیداری که در نهایت نتیجه 3 بر صفر به سود زردپوشان برزیل پایان یافت.

 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -پدر بازیکن تیم فوتبال ملوان از مذاکره این باشگاه و باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا برای انتقال عزت‌اللهی خبر داد.

به گزارش بیست چهارده، نادر عزت‌اللهی، در خصوص درخواست باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا برای جذب سعید عزت‌اللهی اظهار داشت: با توجه به اینکه نامه این درخواست موجود و مستند است، می‌توان در این خصوص به صورت واضح صحبت کرد و باید بگویم باشگاه اتلتیکو مادرید از یک سال پیش بازی‌های سعید را زیر نظر داشت.

وی افزود: اسپانیایی‌ها و البته چند باشگاه دیگر اروپایی از رقابت‌های جام جهانی نوجوانان که سال گذشته در امارات برگزار شد بازی‌های سعید را زیر نظر داشتند و بعد از اینکه چند بازی او را دیدند پرس‌وجوهایی نیز درباره وضعیت او انجام دادند. با توجه به اینکه سعید در وضعیت سنی مناسبی قرار دارد و فصل گذشته نیز جوانترین بازیکن لیگ برتر بود، باشگاه اتلتیکومادرید برنامه‌ریزی‌های خود را برای جذب او انجام داد تا از سعید در آینده استفاده کند.

مربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان درباره اینکه قرار است انتقال سعید عزت‌اللهی به اتلتیکومادرید صورت بگیرد یا تصمیم دیگری دارند، گفت: از سوی باشگاه اتلتیکومادرید همه‌چیز تمام شده و تنها باید نشستی با آقای محجوب به عنوان مالک باشگاه ملوان انجام شود تا به جمع‌بندی نهایی برسیم. سعید همچنان با باشگاه ملوان قرارداد دارد و باید منافع باشگاه را هم در نظر بگیریم. محجوب هم به فکر پیشرفت بازیکنان جوان است و این فصل هم در تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است. در این شرایط فکر می‌کنم باشگاه ملوان هم مخالفتی برای جدایی سعید نداشته باشد.

عزت‌اللهی با تأکید بر اینکه کارهای انتقال فرزندش به اتلتیکومادرید باید صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: این مسئله تا ۴۸ ساعت آینده پیگیری خواهد شد و قرار است از سوی باشگاه اتلتیکومادرید نماینده‌ای به ایران بیاید تا با باشگاه ملوان مذاکره کند.

وی در پاسخ به این سؤال که درباره مسائل مالی هم صحبتی شده یا نه، گفت: هنوز صحبتی نشده و در نامه‌ای که به باشگاه ملوان رسیده فقط درخواست رسمی بوده است. این مسئله و جوانب دیگر نیز در مذاکره‌ای که بین دو طرف تا ۴۸ ساعت آینده صورت می‌گیرد، در نظر گرفته خواهد شد.


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشاگری کاپیتان تیم‌ملی علیه استقلال

افشاگری کاپیتان تیم‌ملی علیه استقلال

جواد نکونام با اشاره به اظهارنظر امروز بهرام افشارزاده مبنی بر اینکه باید ببینیم آیا نکونام می‌خواهد در استقلال بازی کند یا خیر گفت: همه طرفداران استقلال نسبت به علاقه من به این تیم باخبر هستند اما برای من جالب است که چنین حرفی را از سوی افشارزاده می‌شنوم. اولین بار است که می‌شنوم یک بازیکن باید پیشنهاد بدهد تا به تیمی برود. اگر این طور است من عاشق بارسلونا هستم و می‌خواهم به این تیم بروم اما آیا این اتفاق می‌افتد؟ مطمئنا خیر. بنابراین این باشگاه است که باید ابتدا بگوید من را می‌خواهد. من می‌خواهم مسئولان باشگاه استقلال واقعیت را با مردم در میان بگذارند.

وی افزود: من به افشارزاده علاقه زیادی دارم. ایشان در یک برهه مهم به من کمک کرد و به شخصه علاقه زیادی به او دارم و این را هم می‌دانم که او کار دشواری در استقلال دارد. با این حال یک مسئله دیگر وجود دارد و آن هم این است که هواداران استقلال به خوبی واقعیت را می‌دانند. می‌دانند که چه کسی به چه تیمی علاقه دارد. آن‌ها به خوبی می‌دانند که چه کسانی به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و چه کسانی واقعا استقلال را از صمیم قلب دوست دارند. بحث خواستن من نیست بلکه بحث و واقعیت، بحث نخواستن من از سوی مجموعه استقلال است. این مجموعه استقلال است که من را نمی‌خواهد.

نکونام با بیان اینکه باشگاه استقلال باید حقایق را به هوادارانش بگوید گفت: همه مردم و طرفداران استقلال می‌دانند که من چقدر استقلال را دوست دارم. فکر می‌کنم با عملم این علاقه را نشان داده‌ام اما از طرف دیگر رفتار اخیر باشگاه استقلال و بازیکنانی که جذب کرده و بازیکنانی که به دنبالش است، نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال چه تفکری هستند. من در این مدت درباره استقلال حرفی نزدم اما متاسفانه از سوی باشگاه استقلال اخباری منتشر شده که می‌گویند ما نکونام را می‌خواهیم اما او علاقه‌ای به بازگشت به استقلال ندارد اما این یک حرف غیر واقعی است. از آن‌ها می‌خواهم دست از این رفتار بردارند.

وی افزود: مردم بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که این بازی‌ها برای چه چیزی است. از مجموعه استقلال می‌خواهم دست از این بازی رسانه‌ای و بازی کردن با اسمم بردارند که اگر دوباره این اتفاق بیفتد مجبورم علی‌رغم میل باطنی‌ام دوباره به این اظهارات غیر واقعی پاسخ بدهم.

نکونام در پاسخ به این سوال که افشارزاده گفته نکونام اگر می‌خواهد به استقلال بیاید باید سقف قرارداد را رعایت کند گفت: اول تماس می‌گیرند و مذاکره می‌کنند و بعد درباره رقم پیشنهادی، بحثی را رسانه‌ای می‌کنند اما بدون اینکه هیچ کدام از این اتفاق‌ها بیفتد این مسئله را مطرح کرده‌اند. جالب اینجاست که در همین روزهای اخیر پیشنهادهای بالای یک میلیارد به چند بازیکن داده‌اند. اما انگار از نظر مسوولان استقلال فقط من باید این قانون را رعایت کنم. بازیکنانی را سراغ دارم که پیشنهاد کمتر از 2 میلیارد از استقلال دریافت کرده‌اند. دو روز قبل باشگاه استقلال به یکی از بازیکنان پیشنهاد یک و نیم میلیاردی داد و اکنون در تیم استقلال بازیکنی وجود دارد که 1.2 میلیارد قرارداد بسته است. این‌ها همه واقعیت‌هایی است که وجود دارد اما آن‌ها می‌خواهند با حرفهای غیر واقعی بحث‌ها را وارونه جلوه بدهند.

 

Similar threads

بالا