مهم ترین اخبار فوتبال ایران

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین نقل و انتقالات

آخرین نقل و انتقالات

استقلال: آرش برهانی، محمد قاضی، پژمان نوری، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، مگویان، مهدی کریمیان، محمدرضا خرسندنیا، سجاد شهباززاده، محسن فروزان، احمد جمشیدیان، کرار جاسم، امید ابراهیمی، آلبرتو داسیلوا، مهرداد محمودی، سعید امرایی، امیرحسین طویی، مهدی کربلایی، محمد خلیلی، علیرضا رمضانی، فرزین گروسیان و سهیل اصغرزاده.

پرسپولیس: نیلسون کوریا، رضا نوروزی، مهدی دغاغله، سوشا مکانی، محسن بنگر، مهدی طارمی و احمد نوراللهی.

پیکان: مسعود همامی، آرمان قاسمی، سید مهدی رحمتی، محمد نصرتی، سعید دقیقی، سید علی حسینی، مجید خدابنده لو، کیوان وحدانی، حمیدرضا دیوسالار، میلاد نوری، ساموئل، امیرحسین فشنگچی، جهانگیر عسگری، محمد صادق بارانی و سید حسین کریمی.

نفت تهران: دیوید ویکروم، آرش رضاوند، امیر ارسلان مطهری.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
طالب‌لو با تیم جدید خود قرارداد بست

طالب‌لو با تیم جدید خود قرارداد بست

بهنام ابوالقاسمپور، سرپرست جدید باشگاه راه‌آهن با تایید این خبر گفت: وحید طالب‌لو پس از امضای قرارداد داخلی با راه‌آهن صبح امروز در تمرینات این تیم حاضر شد و زیر نظر احمدرضا عابدزاده به تمرین پرداخت.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیدار استقلال و پرسپولیس منتفی شد

دیدار استقلال و پرسپولیس منتفی شد

سازمان لیگ در نظر دارد پیش از شروع لیگ برتر و از تاریخ 30 تیرماه تورنمنتی را با حضور چهار تیم استقلال، پیکان، سپاهان و تراکتورسازی برگزار کند. سازمان لیگ موافقت این باشگاه‌ها را جلب کرده و به دنبال پخش مستقیم این مسابقات از شبکه سوم است.

در صورتی که صدا و سیما، با پخش مستقیم این مسابقات موافقت کند، برگزاری این دیدارها قطعی خواهد بود.

پیش از این گفته می‌شد احتمال حضور پرسپولیس هم در این تورنمنت وجود دارد ولی به خاطر حساسیت‌های موجود بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ترجیح داده شد این تیم در جام شهدا نباشد. همچنین با تیم فولاد خوزستان هم مذاکراتی برای حضور در این جام شده بود ولی تیم پیکان جایگزین قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شد تا دو تیم تهرانی و دو تیم شهرستانی در این تورنمنت حضور داشته باشند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال برگزاری دربی پایتخت در هفته اول

احتمال برگزاری دربی پایتخت در هفته اول

مهدی تاج در مورد برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر در روز دوشنبه گفت: مراسم قرعه‌کشی لیگ چهاردهم حال و هوایی متفاوت خواهد داشت و این برنامه به صورت زنده هم از تلویزیون پخش می‌شود. ضمن اینکه مهمترین ویژگی آن این است که امکان دارد دیدار استقلال و پرسپولیس حتی در هفته اول لیگ هم صورت گیرد. زیرا محدودیت‌های سال گذشته را نداریم و تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا در زمین‌های خودشان میزبان هستند. به همین دلیل قرعه‌کشی لیگ چهاردهم متفاوت است و امکان دارد دربی تهران در هر زمانی از لیگ برگزار شود. در این مراسم از توپ جدید لیگ برتر هم رونمایی خواهد شد.

 

setare.soheyl

عضو جدید
بازتاب خداحافظی علی کریمی در سایت فیفا

بازتاب خداحافظی علی کریمی در سایت فیفا

سایت فیفا در گزارشی به خداحافظی علی کریمی از فوتبال پرداخته است. در این گزارش آمده است:


علی کریمی پس از دوران با شکوهی که در فوتبال ایران و آلمان داشت، تصمیم گرفت تا در نهایت در سن 35 سالگی از فوتبال خداحافظی کند. او که در طول 18 سال فعالیت حرفه‌ای‌اش سه بار پیراهن پرسپولیس را پوشید در تیم‌های همچون تراکتورسازی، تیم‌هایی در قطر و امارات نیز فوتبال بازی کرد.


او همچنین در دو تیم مطرح بایرن‌ مونیخ و شالکه نیز توپ زده است. کریمی در نامه‌ای که پس از خداحافظی خود از فوتبال با تشکر از آنها عنوان کرد که هواداران فوتبال برای همیشه در قلب او باقی می‌مانند. او همچنین از این که در تیم محبوبش پرسپولیس از فوتبال خداحافظی نکرد نیز اظهار ناراحتی کرد.


کریمی 127 برای تیم ملی ایران به میدان رفت، او اولین بار در سال 1998 در بازی ایران و کویت پیراهن تیم ملی ایران را پوشید، او در این مدت موفق شد 38 گل را به ثمر رساند.


کریمی در چهار دوره انتخابی جام جهانی به همراه ایران به میدان رفت و در جام جهانی 2006 نیز حضور در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان تجربه کرد. او سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران است و پس از علی دایی و جواد نکونام سومین بازیکنی است که بیشترین بازی را در فوتبال ایران انجام داده است.
 

setare.soheyl

عضو جدید
وضعیت مهرداد پولادی مبهم تر شد

وضعیت مهرداد پولادی مبهم تر شد

در شرایطی که هیچ‌کس نمی‌داند چه آینده‌ای در انتظار مهرداد پولادی است، انتشار لیست قراردادهای بازیکنان پرسپولیس به سردرگمی‌ها در مورد این بازیکن دامن زد. در این لیست اسم پولادی حذف نشده، اما رقمی هم در مقابل نامش قرار نگرفته است.
معنای فوتبالی این اتفاق می‌تواند این باشد که مهرداد هنوز بازیکن پرسپولیس است و با این تیم قرارداد دارد، اما توافق مالی او با مدیران باشگاه باقی مانده است.
به هر حال اگر پولادی به اروپا نرود حفظ او برای پرسپولیس می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد. او توانایی بازی در سمت چپ خط دفاعی و نیز میانه میدان را دارد و بعید نیست قرمزها بخواهند حفظش کنند
 

setare.soheyl

عضو جدید
2 ستاره دیگر در راه تراکتورسازی / کوچ اجباری بازیکنان سرباز

2 ستاره دیگر در راه تراکتورسازی / کوچ اجباری بازیکنان سرباز

اخبار منتشر شده مبنی بر تخلف گسترده برخی تیم ها در دریافت کارت پایان خدمت سربازی در نهایت با تایید رسمی رئیس سازمان لیگ همراه شد و مهدی تاج اعلام کرد که بختیار رحمانی و علی حمودی دو بازیکنی هستند که کارت پایان خدمتشان مشکل دارد.
جالب اینجا بود که بختیار رحمانی کاپیتان فولاد که در گفت‌وگوهای قبلی ادعا می‌ کرد کارت پایان خدمتش هیچ ایرادی ندارد حالا در چرخشی ناگهانی اعلام کرده معافیت تحصیلی گرفته است.
نکته مهم در مورد بختیار این است که موضوع معافیت تحصیلی او مربوط به آخرین روز نقل و انتقالات لیگ‌برتر است و فولادی ها خودشان را آماده کرده بود که این بازیکن را به تراکتورسازی بفرستند. البته این مسئله با پرده پوشی و سانسور خبری گسترده ای همراه بوده است و مسئولان فولاد اجازه نداده اند که بیرون از مجموعه کسی از خبر مطلع بشود. در نهایت کار بختیار (دریافت کارت معافیت تحصیلی و دانشجو ناگهانی او) با موفقیت انجام شده تا بختیار در فولاد بماند اما دیروز مهدی تاج اعلام کرده که سازمان نظام وظیفه به موضوع سربازی بختیار و علی حمودی مظنون شده و پرونده این دو بازیکن را مورد بررسی قرار داده اند که این بدان معناست که بختیار در آستانه محرومیت از فولاد قرار دارد.
اگر چنین اتفاقی رخ بدهد و کارت پایان خدمت سربازی رحمانی باطل بشود او احتمالا با وجود ثبت در دانشگاه به دلیل تخلف قبلی مجبور به ترک فولاد و حضور در یک تیم نظامی است و احتمالا مقصد او تراکتورسازی تبریز خواهد بود. درست مثل علی حمودی که سپاهانی ها دیروز مبلغ قراردادش را هم منتشر نکردند تا مشخص بشود کشمکش های این چند هفته و شایعات قبلی احتمالا دلایل واقعی داشته اند.
 

setare.soheyl

عضو جدید
رکورد کم نظیر پرسپولیس در افتتاحیه های لیگ برتر

رکورد کم نظیر پرسپولیس در افتتاحیه های لیگ برتر

سرخپوشان پایتخت فصل جدید لیگ برتر را روز جمعه 10 مرداد با دیدار مقابل نفت تهران آغاز می کنند. در تاریخ لیگ برتر و طی 13 دوره گذشته، پرسپولیس در هفته اول 7 برد و 4 تساوی و 2 باخت بدست آورده است.
سرخپوشان پایتخت در 5 دوره در بازی اول میزبان و در 8 دوره نیز میهمان بوده اند که البته یک میهمانی مقابل سایپا در آزادی بوده است. در مجموع پرسپولیس 6 بار در هفته اول در آزادی به میدان رفته که 4 برد و 2 تساوی بدست آورده است.
بهترین برد پرسپولیس در هفته اول نیز پیروزی پرگل 8-2 مقابل پگاه گیلان در فصل 82 بوده است. سرخپوشان آخرین بار در فصل 85 در مشهد 3-2 به ابومسلم باختند و در 7 فصل گذشته در بازی هفته اول شکست نخورده اند.

 

setare.soheyl

عضو جدید
مصاحبه جنجالی و تند جواد نکونام عليه قلعه نويي

مصاحبه جنجالی و تند جواد نکونام عليه قلعه نويي

جواد نكونامي كه پس از جدايي از استقلال در نيم فصل دوم سال قبل، سكوت كرده بود حالا مصاحبه اي جنجالي و تند عليه امير قلعه نويي انجام داده كه امروز روي جلد روزنامه خبر ورزشي رفته است. او در اين مصاحبه از تلاش قلعه نويي براي گرفتن جاي كي روش صحبت كرده و داستان داربي 3 بر 2 ايمون زايد را به ميان آورده است. او مدعي شده برخي ها بعد از شكست تيم مظلومي در داربي شادي كرده اند و حتي رقصيده اند. او حتي طعنه اي هم به داستان قلعه نويي و داستان حضورش در لوركوزن زده و در اين خصوص گفته است : دو هفته تمرین لورکوزن را پشت از فنس دیدند.
جالب اينكه او در ادامه اشاره اي هم به اوضاع استقلال داشته و مدعي شده تركيب تيم قلعه نويي در قهره خانه مشخص مي شده است. مطمئنا اين مصاحبه كاپيتان تيم ملي بازتاب فراواني در رسانه ها خواهد داشت. منتظر جواب شخص قلعه نويي و استقلالي ها به اين مصاحبه باشيد. در زير جلد روزنامه خبر ورزشي را مي بينيد.
 

setare.soheyl

عضو جدید
شرایط جسمانی حسین معدنی نگران کننده است

شرایط جسمانی حسین معدنی نگران کننده است

حسین معدنی قبل از اعزام تیم ملی به مرحله نهایی لیگ جهانی به سبب خارش پوستی به پزشکان مراجعه کرد که در پی آزمایشات به عمل آمده مشخص شد در مجرای کبد وی غده ای وجود دارد.


بدین ترتیب معدنی به سرعت مورد عمل جراحی قرار گرفت و این غده از کبد او خارج شد. به همین دلیل مربی تیم ملی والیبال نتوانست ملی پوشان را در مرحله نهایی لیگ جهانی در فلورانس ایتالیا همراهی کند.


این مربی ارزشمند والیبال ایران از روز جمعه گذشته به سبب اختلالات ایمنی دچار التهاب پانکراس شده است، التهاب پانکراس سبب نارسایی های تنفسی شده و وی فقط با دستگاه اکسیژن می تواند تنفس کند.


رییس فدراسیون والیبال ایران نیز عصر روز گذشته برای عیادت از معدنی به ای سی یو بیمارستان لاله تهران رفت.


محمدرضا داورزنی پس از ملاقات با وی با ابراز ناراحتی از شرایط معدنی افزود: فکرنمی کردم مشکل این مربی جوان والیبال کشورمان تا این اندازه جدی باشد.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس‌ جنجالی نکونام‌ پس‌ از افشاگری

عکس‌ جنجالی نکونام‌ پس‌ از افشاگری

روز گذشته پس از انتشار مصاحبه تاریخی کاپیتان تیم ملی فوتبال علیه سرمربی استقلال، این بازیکن تصویری را روی صفحه اجتماعی اش گذاشت و در توضیح آن فقط چند نقطه گذاشت. انتخاب این دو عکس در کنار فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی در تمرین استقلال کنایه آمیز است. جالب است که نکونام در حالی از این دو تصویر استفاده کرده که فصل گذشته سر بازوبند کاپیتانی حرف و حدیث های زیادی بین آنها شد.





 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابهام در مدرک مربیگری قلعه نویی

ابهام در مدرک مربیگری قلعه نویی

استقلال این روزها بواسطه مناقشات رسانه ای به کانون حاشیه تبدیل شده است و بازیکنان سابق استقلال در روزهای اخیر علیه سرمربی این تیم موضع گرفته‌اند و از مسائل داخلی استقلال پرده برمی دارند. حرف‌هایی که به نظر می‌رسد واقعیت آبی‌پوشان تهرانی در سال‌های اخیر باشد اما کسی آنها را به زبان نیاورده بود اما این روزها جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و ایمان موسوی به بخشی از اتفاقات پیرامون قلعه‌نوعی اشاره کرده‌اند.

چراغ اول را جواد نکونام روشن کرد و تا این لحظه اکبرپور و موسوی هم به مواردی اشاره کرده‌اند و بعید نیست ظرف روزهای آینده اتفاقات جدیدی هم رخ دهد اما آنچه مورد بحث ماست مدرک مربیگری امیر قلعه‌نوعی است.

نکته ای که جواد نکونام به لورکوزن آلمان اشاره کرده و اعلام داشته که این آقا(امیر قلعه‌نوعی) دو هفته از پشت فنس تمرینات این تیم را دیده است و حالا مدعی داشتن مدرک مربیگری بین المللی است.

در واقع کاپیتان تیم ملی با زبان بی‌زبانی می‌گوید قلعه‌نوعی در لورکوزن دوره مربیگری ندیده چرا که برای گذراندن دوره مربیگری بین المللی دانستن زبان انگلیسی الزامی است و تا آنجا که ما می‌دانیم قلعه‌نوعی تسلطی به زبان انگلیسی ندارد پس نمی‌تواند در لورکوزن آلمان دوره مربیگری را گذرانده باشد.

علاوه بر این باشگاه لورکوزن چندی قبل اعلام کرده بود که کلاس مربیگری برگزار نکرده که شاگردی به نام قلعه‌نوعی در آن شرکت کرده باشد!

امیر قلعه‌نوعی در ایران هم کلاس مربیگری A آسیا را گذرانده اما در مورد مدرک مربیگری داخلی او هم ابهاماتی وجود دارد چرا که اگر قرار باشد یک مربی در کلاس مربیگری A آسیا شرکت کند حداقل مدرک تحصیلی شما باید لیسانس باشد و تا آنجا که ذهن ما یاری می‌کند امیر قلعه‌نوعی هرگز در هیچ دانشگاهی در لباس دانشجو رویت نشده پس نمی‌تواند مدرک مربیگری A آسیا را دریافت کند. ضمن آنکه در مقطعی که کلاس مربیگری A آسیا برگزار شد و قلعه‌نوعی در آن شرکت کرد اتفاقات جالبی رخ داد.

در آن مقطع زمانی قلعه‌نوعی زانوهایش را به تیغ جراحی سپرده بود و نمی‌توانست در کلاس عملی شرکت کند اما مدرس آن کلاس (مسعود اقبالی) در مدت زمانی کوتاهی در استقلال دستیار قلعه‌نوعی شد و پس از دریافت مدرک مربیگری A آسیا توسط قلعه‌نوعی، او از کادر امیرخان کنار گذاشته شد تا همچنان شبهاتی در مورد مدرک مربیگری داخلی او هم وجود داشته باشد.

با وجود چنین ابهاماتی به نظر می رسد سازمان لیگ برتر به عنوان یک نهاد نظارتی باید در این زمینه ورود کند و نسبت به بازنگری در صحت اینگونه مدارک و رفع شبهات اقدام نماید. نکته ای که می تواند پرونده تازه ای را در مورد مربیان شاغل در لیگ برتر بازکند.
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک استعداد ایرانی به تیم انگلیسی پیوست

یک استعداد ایرانی به تیم انگلیسی پیوست

بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله های ایران با عقد قراردادی به تیم فوتبال بیرمنگام سیتی انگلیس پیوست.

به گزارش وبسایت نود، نوید ناصری هافبک تهاجمی تیم ملی زیر 21 ساله های ایران با عقد قراردادی یکساله که امکان افزایش مدت آن وجود دارد به تیم فوتبال بیرمنگام سیتی پیوست.

ناصری که پیش از این در رده های پایین تر برای تیم های بلکبرن و منچستریونایتد بازی کرده از این پس برای بیرمنگام بازی خواهد کرد.

ناصری که متولد شهر منچستر است یکی از بازیکنانی بود که برای تیم علی دوستی مهر بازی کرده بود.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشین قطبی از تیم شیمیزو اس پالس ژاپن اخراج شد

افشین قطبی از تیم شیمیزو اس پالس ژاپن اخراج شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که پس از پایان همکاری‌اش با تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های 2011 قطر، در سال‌های اخیر هدایت تیم شیمیزو اس پالس ژاپن را برعهده داشت، به خاطر کسب نتایج ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد.

افشین قطبی که در جام ملت های 2011 آسیا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت و بعد از آن به فوتبال ژاپن رفت، پس از حدود سه سال حضور در تیم شیمیزو اس پالس به خاطر آنچه نتایج ضعیف عنوان شده است از کار برکنار شد.

قطبی در سه سال مدت حضورش در شیمیزو نتوانست عنوان قابل توجهی را کسب کند. رتبه دهم در سال 2011 و دو رتبه نهمی در سال های 2012 و 2013 عناوینی بود که او با این تیم ژاپنی در جی لیگ کسب کرد.

قطبی سابقه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در دو مقطع را هم در کارنامه دارد که در دوره نخست حضورش عنوان قهرمانی را با این تیم کسب کرد.

مسئولان این باشگاه ژاپنی پس از برکناری افشین قطبی از هدایت این تیم، کاتسومی اوینوکی 49 ساله را جانشین وی کردند. قطبی سال 2011 جانشین کینتا هاسه گاوا شده بود. سرمربی جدید تیم فوتبال شیمیزو اس پالس از بازیکنان باسابقه این تیم بوده که 252 بار بین سال های 1992 تا 2002 برای این تیم به میدان رفته است.

تیم فوتبال شیمیزو در پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ ژاپن با کسب 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول هجده تیمی قرار دارد. این تیم در این بازیها صاحب 6 پیروزی ، 3 تساوی و 8 شکست شده است. همچنین 21 گل زده و 24 گل خورده در کارنامه افشین قطبی با این تیم دیده می شود.


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
فهرست بازيکناني که سربازي نرفته‌اند

فهرست بازيکناني که سربازي نرفته‌اند

در يکي دو هفته گذشته بحث‌ پيرامون چند بازيکن ليگ برتري که با کارت پايان خدمت جعلي در ليگ بازي مي‌کردند سوژه اول رسانه‌هاي ورزشي شده بود، تا جايي که سازمان نظام وظيفه هم وارد عمل شد و به طور صريح اعلام کرد دو بازيکني که بيشتر از همه راجع به آن‌ها بحث وجود داشته يعني بختيار رحماني و علي حمودي دوره‌ي سربازي خود را نگذرانده و بايد وظيفه مقدس سربازي را طي کنند تا بتوانند بدون مشکل به فعاليت خود ادامه دهند.

از همان زمان روي بازيکنان زيادي شک و ترديد وجود داشت که آيا خدمت سربازي خود را گذرانده‌اند يا خير؟ حتي سرمربي يکي از تيم‌هاي ليگ برتر که انگار از جزئيات اين موضوع و اينکه چه بازيکناني دوره سربازي خود را نگذرانده‌اند خبر داشت، با بعضي از آن‌ها تماس گرفته بود و از آن‌ها خواسته بود که فصل بعد را در اين تيم سپري کنند تا دوره‌ي سربازي خود را هم طي کرده‌ باشند.

با اين حال سازمان ليگ طبق وعده‌اي که از پيش داده بود فهرست 21 فرد شاغل در فوتبال ايران را که دوره‌ي سربازي خود را طي نکرده‌اند مشخص کرد. سازمان ليگ در نامه‌اي به باشگاه‌هاي ليگ برتري نام اين افراد را اعلام کرده است.

فهرست 21 نفره‌ي اين ليست به اين شرح است:

1. آرش افشين

2. ميلاد غريبي

3. حسين خلاقي

4. شهاب کرمي

5. علي حمودي

6. ساسان انصاري

7. عليرضا حقيقي

8. حسين ماهيني

9. بختيار رحماني

10. سعيد حلافي

11. امين جهان‌مهر

12. محمدجواد شفيع‌زاده

13. مهدي چاه‌کوتاه‌زاده

14. ابراهيم صالحي

15. محمد معاوي

16. حسن معادي

17. ميلاد مديرروستا

18. عقيل عبدالخاني

19. عباس عسگري

20. علي کعبي

21. منصور عظيمي

در ميان اين ليست نام بازيکناني به چشم مي‌خورد که از هفته نخست ليگ بايد براي تيم‌هاي خود به ميدان بروند اما سازمان ليگ در نامه خود به باشگاه‌ها اعلام کرده که آنها حق بازي در تيم‌هاي غيرنظامي را ندارند. همچنين با وجود اينکه مهلت نقل و انتقالات ليگ به پايان رسيده، سازمان ليگ اين فرصت را به اين بازيکنان داده تا در تيم‌هاي نظامي در صورتي که فهرست‌شان جاي خالي داشته باشد، بازي کنند در غير اين صورت اين بازيکنان نمي‌توانند در تيم غيرنظامي ليگ برتري به ميدان بروند.
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارزشمندترین بازیکنان لیگ ایران از نگاه ترانسفر مارکت: آندو 8 میلیارد تومان !

ارزشمندترین بازیکنان لیگ ایران از نگاه ترانسفر مارکت: آندو 8 میلیارد تومان !

آندو تیموریان همان طور که در لیگ برتر هم در میان همه بازیکنان بالاترین دریافتی را دارد ، اگرچه آمار سازمان لیگ این را تائید نکند اما در سایت های مختلف دنیا هم او را گرانترین یار لیگ ایران می شناسند.

در بین بازیکنان خارجی نیز لوسیانو پریرای برزیلی مهاجم تیم سپاهان 1 میلیون یورو قیمت گذاری شده است. 10 بازیکن گران قیمت لیگ برتر به ترتیب عبارتند از: آندرانیک تیموریان، بختیار رحمانی، احسان حاج صفی، محمدرضا خلعتبری، خسرو حیدری، کریم انصاری فرد، لوسیانو پریرا، امید ابراهیمی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی.

مهدی رحمتی، نیلسون، حامد لک، علیرضا بیرانوند و سوشا مکانی نیز 5 گلر گران قیمت لیگ برتر هستند. گران قیمت ترین بازیکنان 16 تیم لیگ برتر به این صورت است:

استقلال تهران: آندرانیک تیموریان (1.9 میلیون یورو)

فولاد: بختیار رحمانی (1.3 میلیون یورو)

سپاهان: احسان حاج صفی و محمدرضا خلعتبری (2/1 میلیون یورو)

پرسپولیس: رضا حقیقی و مهرداد پولادی (یک میلیون یورو)

تراکتورسازی : مهدی کیانی (800 هزار یورو)

ذوب آهن: محسن مسلمان (650 هزار یورو)

پیکان: مهدی رحمتی (600 هزار یورو)

نفت تهران: وحید حمدی نژاد (600 هزار یورو)

ملوان : جلال رافخایی (600 هزار یورو)

سایپا: کاوه رضایی (550 هزار یورو)

پدیده مشهد: میلان یوانوویچ (500 هزار یورو)

گسترش فولاد: مهرداد بایرامی (500 هزار یورو)

راه آهن: بهادر عبدی (350 هزار یورو)

استقلال خوزستان: مهدی مومنی (300 هزار یورو)

نفت مسجد سلیمان: رضا درویشی (250 هزار یورو)

صبای قم : میلاد فراهانی (250 هزار یورو)


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
نونهال ایرانی جذب رئال مادرید شد

نونهال ایرانی جذب رئال مادرید شد

رادین قویدل که عضو آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی است، در تست آکادمی باشگاه رئال مادرید در اسپانیا پذیرفته و گواهینامه حضور در این آکادمی را بدست آورد.

پس از شرکت در تست آکادمی باشگاه رئال مادرید در اسپانیا و دریافت گواهینامه پذیرفته شدن در این تست، در صورت مهیا شدن حضورش به همراه خانواده در کشور اسپانیا، در تمرینات این تیم به صورت مستمر شرکت می‌کند.

مهدی شفیعیان سرمربی تیم فوتبال نونهالان (زیر 13 سال) ملوان بندرانزلی پذیرفته شدن این بازیکن در تست آکادمی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را تائید کرده است.

منبع :جام نیوز


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته اول

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته اول




ردیفتیمبازی هابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
1 سپاهان11002023
2 استقلال11002113
3 تراکتورسازی تبریز11002113
4 صبای قم11002113
5 استقلال خوزستان10101101
6 گسترش فولاد10101101
7 نفت تهران10101101
8 پرسپولیس10101101
9 ملوان10100001
10 پدیده مشهد10100001
11 نفت مسجدسلیمان10100001
12 سایپا10100001
13 فولاد خوزستان100112-10
14 راه آهن100112-10
15 ذوب آهن100112-10
16 پیکان100102-20


 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
قوچان‌نژاد نزدیک به کشورهای عربی

قوچان‌نژاد نزدیک به کشورهای عربی

رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش تیم چارلتون انگلیس به لیگ یکی از کشورهای عربی نزدیک شده و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید تا چند روز آینده قراردادش را با این تیم امضا می‌کند.

در حالی که هنوز یک هفته از حضور اشکان دژآگه در تیم العربی قطر نمی‌گذرد، رضا قوچان نژاد دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هم که عضو تیم چارلتون انگلیس است در آستانه پیوستن به یکی از لیگ‌های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته.

قوچان نژاد از اینکه به صورت ثابت در تیم چارلتون بازی نکرده، ناراحت است. از سوی دیگر عملکرد خوب این بازیکن در جام جهانی و گلزنی مقابل بوسنی با تیم ملی ایران باعث شده تا چند تیم عربی به شدت خواهان این بازیکن شوند. مذاکرات قوچان نژاد با این باشگاه به خوبی پیش رفته و به زودی قرارداد طرفین امضا خواهد شد.

همچنین کریم انصاریفرد دیگر مهاجم ملی پوش ایران هم که اعلام کرده بود امسال در لیگ برتر ایران بازی نمی‌کند، کار انعقاد قراردادش با یک تیم روسی در مراحل پایانی است و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاسد تا چند روز آینده قراردادش را با این تیم روسی امضا می‌کند.

یک منبع آگاه با تایید این اخبار، گفت: اگر مانع خاصی ایجاد نشود، این بازیکنان تا پایان هفته قراردادشان را امضا خواهند کرد.

دیگر بازیکنی که این روزها صحبت از حضورش در لیگ‌های خارجی شنیده می‌شود، مهرداد پولادی است. برای این بازیکن هم مشکلاتی از قبل وجود داشت ولی به نظر می‌رسد موانع حضور وی در یک تیم اروپایی برطرف شده و پولادی هم به زودی پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
ساموئل گران‌ترين بازيکن خارجي ليگ چهاردهم

ساموئل گران‌ترين بازيکن خارجي ليگ چهاردهم

جالب اينکه باشگاه نفت تهران که فصل گذشته با تسويه حساب با بازيکنان خارجي خود اعلام کرده بود ديگر بازيکن خارجي نمي گيرد امسال با جذب پادوواني برزيلي ادعاي قبلي خود را نقض کرد.

با اين حال با توجه به انتشار ليست قراردادهاي بازيکنان از سوي سازمان ليگ مشخص شد جي لويد ساموئل هافبک اهل ترينيداد و توباگوي اين فصل پيکان گران ترين و آمبونو آچيله بازيکن آفريقايي اين فصل صباي قم که اتفاق در بازي اول فصل گل زد ارزان ترين خارجي هاي ليگ برتر تا اينجاي کار هستند.

ليست بازيکنان خارجي شاغل در ليگ برتر به ترتيب رقم قراردادهايشان به عبارت زير است:

1)جي لويد ساموئل ( پيکان) 1.280 ميليارد تومان

2)ادر لوسيانو ادينيو( تراکتورسازي) 1.2 ميليارد تومان

3)لوسيانو پريرا(سپاهان) 1 ميليارد تومان

4)علا عبدالزهرا( تراکتورسازي) 990 ميليون تومان

5)جواهير سوکاي( سپاهان) 900 ميليون تومان

6)لئوناردو مساريج ( فولاد) 825 ميليون تومان

7)ديتمار بيکاج( تراکتورسازي) 800 ميليون تومان

8)ماتياس دکونفياس چاگو دنگو( فولاد) 750 ميليون تومان

9)آلبرتو رافائل داسيلوا(استقلال) 720 ميليون تومان

10)کارلوس سانتوس ( ذوب آهن) 694 ميليون تومان

11) نيلسون کوريا جونيور( پرسپوليس) 660 ميليون تومان

12)هراير مگويان( استقلال) 650 ميليون تومان

13)ايگور پراهيچ( پديده شانديز) 616 ميليون تومان

14) ميلان يوانوويچ ( پديده شانديز) 576 ميليون تومان

15)زوران کنژوويچ(پديده شانديز) 576 ميليون تومان

16)علي حمام( ذوب آهن) 465 ميليون تومان

17)ايگور تنزيچ ( راه آهن) 403 ميليون تومان

18)ديويد ويکروم(نفت تهران) 380 ميليون تومان

19)مگنو باتيستا داسيلوا(گسترش فولاد) 300 ميليون تومان

20)موسي کولي بالي( استقلال خوزستان) 160 ميليون تومان

21)سومايلا دياکيته(استقلال خوزستان) 160 ميليون تومان

22)لامين دياوارا ( استقلال خوزستان) 160 ميليون تومان

23) آمبونو آنگونو آچيله ( صباي قم) 100 ميليون تومان

گفتني است رقم قرارداد سوکاي در سايت سازمان ليگ 465 ميليون تومان درج شده در حالي که باشگاه سپاهان اعلام کرده رقم قرارداد او 900 ميليون تومان است.از طرفي باشگاه ذوب آهن علي حمام بازيکن لبناني خود را در ليستش قرارداده اما سازمان ليگ نام اين بازيکن را در پروفايل باشگاه اصفهاني نياورده است.
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وب سایت برنامه نود-باز هم علی کفاشیان بی اطلاعی اش را از فوتبال به صورت دیگری نشان داد.
به گزارش وب سایت برنامه نود، هنوز یادمان نرفته که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم های باشگاهی معروف اروپا مثل منچستر یونایتد و لیورپول را نمی شناخت و البته آن زمان به همین دلیل غوغایی به پا شده بود. به هر جهت کفاشیان یک دوومیدانی کار بود و شاید هم منصفانه نبود که او را خیلی فوتبالی بدانیم اما چند روز گذشته او یک گاف عجیب داد تا نشان دهد همچنان پس از شش و سال اندی ریاست بر فدراسیون فوتبال هنوز هم فوتبالی نشده است چرا رئیس فدراسیون فوتبال که خودش هم در برزیل حضور داشت ادعای گاف واری کرده است!
آن‌طور که در سایت فدراسیون فوتبال آمده است هفته گذشته در دیداری که با امام‌جمعه موقت تهران داشته گفته است: «بسیاری از کشورها حیات خود را در فوتبال می‌دیدند و تمام تلاش‌شان را جهت کسب عنوان در این مسابقات انجام می‌دادند با وجود حذف تیم‌های قدرتمندی مانند برزیل و آرژانتین از جام، باز هم توجه به این ورزش در زمان برگزاری این مسابقات توسط این کشورها کاهش پیدا نکرد.»
این جمله که بزریل و آرژانتین از جام جهانی حذف شده است، در نوع خودش یک گاف است. آن هم یک گاف بزرگ چون برزیل و آرژانتین به همراه هلند و آلمان تنها تیم‌هایی بودند که حذف نشدند و به جمع چهارتیم نهایی راه پیدا کردند. برزیل که تا نیمه نهایی رفت و آرژانتین تا فینال. برزیل که در رده بندی بازی کرد و آرژانتین در فینال! رئیس فدراسیون فوتبال انگار هنوز فرق بین حذف و شکست را در جام جهانی یا تورنمنت ها نمی‌داند. آقای کفاشیان، رئیس منهای فوتبال فدراسیون فوتبال، در فدراسیون فوتبال کسی نیست به شما بگوید که اگر تیمی در نیمه نهایی شکست بخورد و به فینال جام نرسد به معنی حذف شدنش نیست یا اگر تیمی در فینال هم ببازد به معنی حذف شدنش نیست. شاید هم اشتباه سایت فدراسیون فوتبال بوده و سایت فدراسیون فرق بین حذف شدن و شکست خوردن در نیمه نهایی جام جهانی و جام بردن و جام نبردن را نمی داند و گفته های رئیس فدراسیون فوتبال را به صورت معکوس! منعکس کرده است. هر چند که زیاد هم بعید نیست رئیس فدراسیون فوتبال و یا سایت فدراسیون فوتبال، فکر کنند جام نگرفتن در جام جهانی به منزله حذف شدن است! این روزها کاملا مشخص است که چه فشاری روی رئیس فدراسیون است که تیم های برزیل و آرژانتین را حذف شده می داند اما تیم های ایتالیا و انگلستان و اسپانیا را حذف شده نمی داند!
 

alireza-1991

عضو جدید
این حسین ماهینی با 28 سال سن میگفتن دانشجو کارشناسیه حالا چطوری واسش معافی جور کردن ؟ خخخخخخ
به قول فردوسی پو ر با پدیده فساد در سطح کلان مواجه هستیم
 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]11 ديدار جام حذفي فوتبال ايران لغو شد[/h]
[h=2] به دليل کنار کشيدن چند باشگاه از جام حذفي 11 ديدار اين مسابقات لغو شد.[/h]

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،‌ کمیته مسابقات اعلام کرد، به دلیل انصراف تیم‌های شاهین ایلام، نماینده خرمشهر، قهرمان آذربایجان شرقی، اتحاد نوید گلستان، قهرمان یزد، قهرمان لرستان، قهرمان خراسان جنوبی، قهرمان همدان، قهرمان خوزستان، سفیر گفتمان قم، ابهر رود زنجان، قهرمان هرمزگان، دیدارهای زیر لغو می شود :

1-شهرداری بم بروات کرمان- شاهین ایلام

2-قهرمان آذربایجان شرقی – شهرداری چمخاله گیلان

3-اتحاد نوید گلستان- قهرمان البرز

4-کیوان مرغ مهاباد- قهرمان لرستان

5-زاگرس یاسوج- قهرمان خراسان جنوبی

6-قهرمان همدان- کیان بختیاری شهرکرد

7-قهرمان کیش- ابهر رود زنجان

8-قهرمان هرمزگان- قهرمان یزد

9-شاهین کروکلا بابل- قهرمان خوزستان

10-شاهین بندر گز گلستان-سفیرگفتمان قم

11-نماینده خرمشهر-آبکار گسترپاژفریمان

لازم به ذکر است تیم‌های مقابل آنها به دور بعدی مسابقات جام حذفی کشور فصل 94-93 صعود می کنند.

 

A1300

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]کارلوس کي‌روش مي‌آيد[/h]
[h=2] کي‌روش به زودي براي عقد قرارداد جديد با فدراسيون فوتبال به تهران سفر خواهد کرد.[/h]

به گزارش «ورزش سه» فدراسیون فوتبال در حال اقدامات قانونی برای گرفتن ویزای جدید برای کی‌روش است. قرارداد او سه بخش است که بخش اول آن تا پایان جام ملت ها، بخش دوم در مسیر صعود به جام جهانی و بخش سوم حضور در جام جهانی است که هر جای کار قرارداد فسخ شود فدراسیون فوتبال می‌بایست یک سال دستمزد را غرامت بدهد.

بازگرداندن کی‌روش و عقد قرارداد با او تصمیم آخر کی‌روش است.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این باره به خبرنگار «ورزش سه» گفت: فرصت کمی تا جام ملت ها باقی مانده و هیچ گزینه ای بهتر از کی‌روش برای فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

البته گزینه های داخلی هم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده اند که بهترین آن یعنی حسین فرکی اعلام کرده است حاضر نیست در این برهه از زمان جانشین کی‌روش شود.

قرار است متن اصلاحی قرارداد کی‌روش برای او ایمیل شود و بعد از تایید کی‌روش این مربی برای سفر به تهران آماده شود که این چند هفته‌ای به طول خواهد انجامید.

 

S A M M A N

عضو جدید
حمید درخشان در پرسپولیس ابقا شد

حمید درخشان در پرسپولیس ابقا شد

[h=1] [/h]​
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخشان مورد تایید اعضای کمیته فنی باشگاه است و حتی قرار شد او فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس باشد.



محمود خوردبین در پایان نشست صبح امروز کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست خیلی خوبی داشتیم و حمید درخشان مورد تایید اعضای کمیته فنی باشگاه قرار گرفت و حتی قرار شد او فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: از مدیرعامل گرفته تا اعضای کمیته فنی همه از کادرفنی حمایت کردند و قرار شد این حمایت ادامه داشته باشد و حمید درخشان نیز برنامه 2 ساله خود را به این کمیته ارائه دهد.

خوردبین در پاسخ به این سوال که در جلسه کمیته فنی عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در چه مسائلی دیده شد، گفت: در این نشست در خصوص بازی‌های اخیر تیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت و همگی اعتقاد داشتند بدشانسی عامل عدم نتیجه‌گیری تیم بوده است. حتی عملکرد بازیکنان هم مورد تایید اعضای کمیته فنی بود.

وی در این باره تصریح کرد: مشکل پرسپولیس فقط کسب یک پیروزی است، اگر یک برد بیاوریم همه چیز درست خواهد شد، خوشبختانه همه در باشگاه پشت هم هستند و تیم را حمایت می‌کنند.
 

S A M M A N

عضو جدید
بازیکنی‌ که پرسپولیس با آبرویش بازی کرد!

بازیکنی‌ که پرسپولیس با آبرویش بازی کرد!



هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در پرسپولیس با آبرویم بازی شد و از نظر روحی و روانی به ما خیلی ضربه زدند.




تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نتیجه نگرفت به یکباره متحول شد و اکنون آرام آرام خود را به عنوان یک مدعی در لیگ مطرح کرده است. صحبت‌های دهنوی در این مورد و البته درمورد شرایط پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

شرایط ذوب آهن چطور است؟

خدا را شکر بعد از ناکامی‌هایی که در ابتدای فصل داشتیم اکنون به مرز ایده‌آل رسیده‌ایم. در همان روزهای اول هم گفته‌ایم که با توجه به تغییر کادر فنی و تغییرات زیاد بازیکنان در ذوب آهن ما به زمان نیاز داریم و مردم باید صبور باشند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و با همت مربی و تلاش و پشتکار بازیکنان و حمایت مدیریت ذوب آهن اکنون آرام آرام به جایگاه اصلی‌اش بازمی‌گردد. ما یک تیم همدل هستیم و همگی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

فکر می‌کنید چه رتبه‌ای در لیگ به دست بیاورید؟

بازی‌های ما از این هفته سخت‌تر از گذشته می‌شود. اگرچه سه هفته پیاپی در اصفهان بازی داریم اما بازی‌هایمان خیلی سخت و دشوار است. با استقلال اهوازی مسابقه داریم که می‌خواهد از انتهای جدول جدا شود. سپس با سپاهان یک دربی را در اصفهان خواهیم داشت و بعد از آن هم با سایپا بازی داریم. اگر بتوانیم از این سه بازی امتیازات لازم را بگیریم می‌توانیم خودمان را به جمع مدعیان برسانیم. فکر می‌کنم در پایان فصل هم یکی از چهار تیم اول جدول باشیم. البته کارمان خیلی سخت است.

نظرت در مورد وضعیت بد پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس شرایط سختی را دارد. بازیکنانش مصدوم و محروم می‌شوند و به قول یکی از بازیکنانش این تیم استرس زیادی دارد تا امتیاز بگیرد. همین استرس بر روی کیفیت تیم تأثیر منفی می‌گذارد. امیدوارم مشکلات این تیم حل شود تا پرسپولیس در آسیا بتواند بازی‌های خوبی انجام دهد و موفق شود.

اما هواداران از رتبه دهم ناراضی‌اند.

بله، تغییرات زیادی در پرسپولیس ایجاد شد. اگر همان تیم علی دایی و بازیکنانش حفظ می‌شدند اکنون پرسپولیس در لیگ برتر مدعی قهرمانی بود. در فصل گذشته با وجود آنکه پول زیادی در باشگاه نبود اما در لیگ برتر دوم شدیم و سهمیه آسیایی کسب کردیم. حفظ آن تیم می‌توانست شرایط پرسپولیس را بهتر کند. امیدوارم پرسپولیس اکنون نتیجه بگیرد زیرا ناکامی پرسپولیس در آسیا به ضرر فوتبال ایران است و هوادارانش را هم از دست می‌دهد. من از پرسپولیس دلخورم اما برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. در این تیم با آبرویم بازی شد و از نظر روحی و روانی به ما خیلی ضربه زدند. روزهای زجرآوری را در این تیم گذراندم اما امیدوارم که پرسپولیس موفق شود.
 

puyan khan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
متاسفم
معلوم شد این آقا پارتیش کلفتر از این حرفاس
دلم واسه دایی میسوزه
به عنوان یه پرسپولیسی اصیل دوس دارم بازم ببازه تیم این عاقا
 

S A M M A N

عضو جدید
تصاویر/ خوشحالی معنی‌دار آندرانیک

تصاویر/ خوشحالی معنی‌دار آندرانیک


[h=1][/h]​
آندرانیک تیموریان در اقدامی جالب شادی پس از گلی مقابل پدیده شاندیز انجام داد. این صحنه های بدون شرح و پر از حرف را ببینید و قضاوت کنید.



































 

Similar threads

بالا