مفیدترین پاکسازی عمیق پوست با ماسک اسکراب

Spectrum

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
برای داشتن یه پوست سالم و زیبا یه سری مراقبت روزانه لازم داریم که ساده‌ترین این مراقبت‌ها شستن دو بار در روز صورت با شوینده‌های ملایمه. یه سری مراقبت و پاکسازی هم وجود داره که هفته‌ای یکی دو بار باید تکرار بشه.یکی از مفیدترین کارا برای پوست، پاکسازی عمیق اونه که باعث می‌شه چربی و سلول‌های مرده عمیقا پاک بشن و پوست نفسی تازه کنه. استفاده مداوم ماسک اسکراب به مرور زمان حفره‌های پوست رو پر می‌کنه و پوست یک دست و درخشانی تحویل‌تون می‌ده.


حلا ببینیم چطور باید پوست رو به این نقطه طلایی سلامت و درخشش برسونیم.
قبل از استفاده از ماسک اسکراب، صورت‌تون رو با آب گرم مرطوب کنید و یه مقدار از ماسک رو روی چونه، پیشونی، گونه‌ها و بینی بمالید. حالا به مدت ۵ دقیقه با حرکت دورانی و با ملایمت ماسک رو همه جای صورت پخش کنید و مدام ماساژ بدید. لازم نیست خیلی به دست و صورت‌تون فشار بیارید. مواد ماسک کار خودشون رو بلدن، فقط جاهایی که جوش سر سیاه دارید رو مدت بیشتری ماساژ بدید. بعد از ۵ دقیقه صورت‌تون رو با آب ولرم بشورید.
اگه پوست صورت‌تون چربه، بیشتر از دیگران به ماسک اسکراب نیاز دارید. این ماسک هم مثل همه مواد بهداشتی و آرایشی وقتی می‌تونه مارک درجه یک بخوره که از مواد طبیعی برای تولیدش استفاده شده باشه. خیلی از میوه‌ها و مواد طبیعی خاصیت پاکسازی دارن.محصولات طبیعی سازگاری بیشتری با پوست دارن و نتیجه مصرف این مواد همیشه بهتر از مواد شیمیاییه.
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا