معنای بعضی از سمبلهای شیطان پرستان

samira_3001

عضو جدید
کاربر ممتاز
آهان
پس همون کاسه داغتر از آش که میگن توئی ! :biggrin:

نه که تو میدونی :surprised::surprised:

تو . . . . . گل نمیکرد مسئه همون موقع تموم شده بود !

خودنما خانوم :biggrin:

حالا بگو بینم شوهرته که سنگشو اینجور به سینه میزنی ؟!!! :surprised:

:biggrin: حتی نمیخوام جوابت رو بدم........;) از ادب و درکت معلومه سهمیه ای هستی پس بهتره دهن به دهن باهات نزارم که شخصیتم خدایی نکرده به اندازه تو پایین نیاد.......:gol:

دفعه پیش کم اوردی ترکی بلغور کردی! حالا که دیدی ترکی هم به دادت نمیرسه شروع کردی محملات بلغور کردن..........

هرچی هم که بگی دیگه جوابت رو نمیدم حیف من و این تاپیکه به این گلیه که خراب شه........
 

eaval

عضو جدید
خبلی علامت ها هستش این ها جزیی
ولی در کل بازم خوبه
 
  • Like
واکنش ها: A&S

bpcom

عضو جدید
کاربر ممتاز
سمبلها و نمادهای بسیاری در ادیان قبل از یکتا پرستی وجود داشته که به نوعی با ادیان یکتا پرستی ترکیب شده مانند هاله دور صورت قدیسین در مسیحیت و یا چهره نورانی معصومین در اسلام که همگی برگرفته از ادیان مهر پرستی ایران و هند باستان هست ... همینطور نیز بسیاری از نمادها تغییر حالت داده اند و شکا و رویی جدیدتر گرفته اند مانند علامت نرینگی امروزی که بر گرفته از علامت باستانی آن که به شکل یک علامت نیزه یا در واقع همان علامت بزرگتر ( < ) منتها با سر رو به بالا و علامت مادینه با سر رو به پایین در باستان است.
همچنین کلیسای کاتولیک در قرون وسطی برای سیطره بخشیدن به حکومت خود و مبارزه با تمام ادیان دیگر بسیاری از نماد هایی را که هیچ گونه ربطی به شیطان نداشت را شیطانی قلمداد کرد و بدین بهانه بسیاری از پیروان آنها را قتل عام کرد مانند نماد مادینه مقدس که نشان باروری بود و کلیسا با منتسب خواندن آن به شیطان بسیاری از شفا دهندگان زن را در قرون وسطی در آتش سوزاند...
 
  • Like
واکنش ها: A&S

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی بجا وآموزنده بود ممنونم.
خواهش میکنم
ببخشید تشکرهام تموم شده:gol::gol::gol:
سمبلها و نمادهای بسیاری در ادیان قبل از یکتا پرستی وجود داشته که به نوعی با ادیان یکتا پرستی ترکیب شده مانند هاله دور صورت قدیسین در مسیحیت و یا چهره نورانی معصومین در اسلام که همگی برگرفته از ادیان مهر پرستی ایران و هند باستان هست ... همینطور نیز بسیاری از نمادها تغییر حالت داده اند و شکا و رویی جدیدتر گرفته اند مانند علامت نرینگی امروزی که بر گرفته از علامت باستانی آن که به شکل یک علامت نیزه یا در واقع همان علامت بزرگتر ( < ) منتها با سر رو به بالا و علامت مادینه با سر رو به پایین در باستان است.
همچنین کلیسای کاتولیک در قرون وسطی برای سیطره بخشیدن به حکومت خود و مبارزه با تمام ادیان دیگر بسیاری از نماد هایی را که هیچ گونه ربطی به شیطان نداشت را شیطانی قلمداد کرد و بدین بهانه بسیاری از پیروان آنها را قتل عام کرد مانند نماد مادینه مقدس که نشان باروری بود و کلیسا با منتسب خواندن آن به شیطان بسیاری از شفا دهندگان زن را در قرون وسطی در آتش سوزاند...
به خاطر اطلاعاتتون ممنونم:gol:
ولی اگه منبع یا کتابی در این مورد داشتین و معرفی کنین ممنون میشیم:gol:
معذرت میخوام فعلا تشکرهام تموم شده
 

me-myself

عضو جدید
کاربر ممتاز
این مطالبی که میذارم به معنی تاییدشون نیست

اینها رو چون از قبل تو هاردم داشتم اینجا میذارم که بقیه استفاده کنند !

یهود دارای دو رسته عمده صهیون و کابالیست میباشد . آغازگر و پایه‌گذار پدیده‌ی کابالا را باید “اسحاق کور” دانست که در قرن سیزدهم میلادی در بندر ناربون (Narbonne) در جنوب فرانسه می‌زیست. او برخی از نظرات عرفانی را بیان می‌داشت. مفهوم “عین صوف” ساخته‌ی اوست. این مفهوم را که به معنای “لایتناهی” است، اسحاق به معنی خداوند به کار برد. این مطابق همان “معمار بزرگ کائنات” است که امروزه توسط فراماسونری به جای مفهوم خداوند به کار می‌رود.

از آنجا که مکتب کابالا پیوند عمیقی با سحر و جادو دارد، کابالیست ها از طریق اشاعه ی ساحری، سعی در جذب افراد به فرقه ی خود می کنند.

کابالا یا قبالا یا همان تصوف یهودی آئینی است که به نوع خاصی از ریاضت های شیطانی یهودیت دلالت دارد .
برابر نظریات کارشناسان ملل و نحل این فرقه تحت تاثیر عرفان و تصوف اسلامی در اثر هم نشینی مسلمانان آندلس با برخی از یهودیان تشکیل شده است .
کابالا بخش رمز آلود و بسیار سری دین یهودی طی 500 سال اخیر محسوب شده و عمده تحولات جهان توسط کابالیست ها دنبال می شود .

فرقه ای از کابالیستها که به صورت سری در ایران دارای قدرت و نفوذ فراوان زیر زمینی است آنوسیان نام دارند.

آنوسی یک کلمه عبری برای یهودیانی است که به زور و یا داوطلبانه، به صورت ظاهری و به دلایل مختلف، از جمله ممانعت از طرد از سوی مسلمانان و فرار از پرداخت جزیه، به ظاهر تغییر دین می‌دهند و مسلمان می‌شوند.
بخشی از آنوسیان، به دین مسیحیت تظاهر می‌کنند که در دنیای مسیحی، به مسیحیان صهیونیست مشهورند و خود مسیحیان نیز همچون ما مسلمانان، از باطن یهودی این افراد غافل‌اند. بخشی از آنوسیان نیز در بین مسلمانان زندگی می‌کنند و کنیسه‌های زیرزمینی خود را دارند. آن‌ها در ظاهر مسلمان‌اند، نماز می‌خوانند، روزه می‌گیرند، به حج می‌روند و خمس و زکات مال خود را می‌پردازند و در ظاهر‌ جزیی از جامعه مسلمین‌اند.
آن‌ها برای جلب اعتماد مسلمین به هر کسوت و سیمایی در می‌آیند؛ در صورت لزوم به حوزه‌های علمیه مسلمانان می‌روند و تحصیلات حوزوی خود را تا بالاترین مقطع و مدارج ممکن‌، طی می‌کنند. بخشی از آن‌ها، نقش افراد ساده را بازی می‌کنند و بعضی دیگر ادعای فرزندی پیامبر اسلام (ص) را بر خود می‌بندند و خود را «سید» می‌خوانند
گروهی دیگر از آنان برای نفوذ به میان مسلمین و حضور در خصوصی‌ترین اجزای زندگی آن‌ها، به مشاغل خاص روی می‌آ‌ورند.
سیاست و حضور در عرصه‌های گوناگون فعالیت سیاسی، از جمله مشاغل بسیار پرطرفدار برای یهود است تا از این طریق نیز قدرت پنهان یهود را افزایش دهند. آنان با تظاهر هر چه بیش‌تر به تدین، تا حد گزینش زندگی‌ای به ظاهر ساده و فقیرانه و با مظلوم‌نمایی و کسب ترحم و اعتماد، راه را برای قدرت‌یابی خود در میان جامعه مسلمین هموار می‌کنند و به محض رسیدن به مقام، برای صعود به مرتبه بالاتر، نقشه می‌کشند و بدین ترتیب، دائما به هدف خود که ضربه زدن پنهان و از درون به مسلمین است، نزدیک‌تر می‌شوند. البته لازم به ذکر است که آنوسیان به قدرت رسیده، برای انتخاب کارگزار و زیردست خود، هرگز حق ندارند در صورت دست‌رسی به افراد آنوسی، فردی مسلمان را انتخاب کنند. به این ترتیب، آنان هرم قدرت خود را روز به روز قوی‌تر می‌کنند و پنهان کاری‌شان، مانع از ظاهر شدن هویت واقعی یعنی یهودی آنان می‌شود.
اما بی‌شک، یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین و در عین حال، ضد اجتماعی‌ترین و ویران‌گر‌ترین پیشه همیشگی یهودیان، بانک‌داری و رباخواری است، چنان‌که امروزه مهم‌ترین بانک‌های جهان تحت مالکیت یک یا چند یهودی قرار دارند. یهودیان قرن‌هاست که از این طریق، نبض و رگ حیاتی ملت‌ها را به دست گرفته‌اند؛ دوستان خود را حمایت و دشمنان‌شان را ورشکسته می‌کنند.

آنوسی‌ها برای اختفای ماهیت خود‌، تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند. اکثر آن‌ها، تا حد افراط به اسلام اظهار ایمان می‌کنند و از این راه، وجهه اجتماعی مناسبی کسب می‌کنند و بدین ترتیب، بر ماهیت یهودی خود سرپوش می‌گذارند و با تظاهر به دین و مذهب اسلام، هم معتقدات اصلی خود را پنهان می‌کنند و هم جایگاهی برابر با مسلمانان و حتی بالاتر از مسلمانان عادی به دست می‌آورند و در عین حال از محظوراتی نظیر نجس تلقی شدن و پرداخت جزیه و غیره در امان می‌مانند.
نکته مهم در این خصوص، افراط در تظاهرات اعتقادی از سوی آنان است؛ آنوسیان برای جلب اعتماد مسلمانان و نفوذ هر چه بیش‌تر در میان آنان، دائما در نمازهای جماعت حضور دارند، روزه‌های خود را به طور کامل می‌گیرند، به حج می‌روند، ادعیه و اذکار اسلامی می‌خوانند، در مراسم عزاداری و اعیاد مذهبی شرکت می‌کنند و خمس و زکات مال خود را در وقت معین و به افراد خاص، می‌پردازند. همچنین یهودیان آنوسی ایران در دوران بعد از انقلاب، برای جلب اعتماد مؤمنین و مسئولان حکومت اسلامی در راهپیمایی‌ها و تظاهراتی نظیر 22 بهمن و روز جهانی قدس و نیز انتخابات و … شرکت می‌کنند و حتی برای برگزاری مراسم مذهبی مسلمانان کمک‌های مالی می‌کنند و یهودیان به مقام رسیده، برای پنهان کردن ماهیت خویش و رفع تردیدهای احتمالی و کسب اعتماد هر چه بیش‌تر سایر مسئولان حکومت اسلامی، حتی علیه اسراییل و صهیونیسم هم سخن‌رانی ‌کرده و برای حفظ ظاهر در راستای مبارزه با اسراییل، سمینار و همایش و کنفرانس برگزار می‌کنند. تمام این گونه اقدامات برنامه‌ریزی شده در نهایت به تثبیت موقعیت یهودیان آنوسی و حفظ منافع یهود می‌انجامد.

در رفتارهای گروهی، مهم‌ترین ویژگی یهودیان آنوسی، اقدام دسته جمعی و حمایت از فعالیت‌های یکدیگر است؛ بدین معنی که اگر یکی از آن‌ها کاری ناپسند انجام دهد، فرد آنوسی دیگر که دارای سیما و وجهه موجه‌ای بوده و اعتبار لازم را از طریق اقداماتی نظیر تظاهر به تدین و مشارکت‌های اجتماعی مثبت به دست آورده است، پا در میانی کرده و موضوع را به نحوی فیصله می‌دهد. یا اگر یکی از آن‌ها در کاری، چه کوچک و چه بزرگ، سنگ اندازی کرده و مانع‌تراشی کند، آنوسی دیگری که شخص موقر و مقبول عامه‌ای است، به او پیوسته و کار او را توجیه می‌کند.
این شیوه، در ادامه و در سطح کلان، به صورت درگیری‌های اجتماعی دیده می‌شود و مثلا دو یا چند گروه دارای عقاید مختلف، در زمینه سیاسی یا فرهنگی و اقتصادی، منازعه‌ای غیر لازم را آغاز می‌کنند که چند وجه مشخص دارد:

الف: فاقد نقطه آغاز و دلیل موجه و روشن، یا بر سر مسائلی بسیار ساده است.

ب: هیچ کسی در هیچ گروهی، حرف قطعی و نهایی را نمی‌زند و درگیری‌ها به صورت سطحی و لفظی ادامه خواهد یافت. در عین حال، همواره همدیگر را به افشای مسائلی تهدید می‌کنند با این عبارت که اگر فلان مطلب گفته شود، کار طرف تمام خواهد شد، اما چنین اتفاقی هرگز رخ نداده و نخواهد داد.

ج: معمولاً این گروه‌ها خلق الساعه‌اند و بر مبنای هیاهو پدیدار می‌شوند.

د: افراد این گروه‌ها به بهانه بی‌اعتنایی یا بی‌اهمیتی از درگیری عقلی و عمومی آشکار با موضوع مورد نزاع می‌گریزند.

ه: مطالبات همه گروه‌ها یکسان و منطقی به نظر می‌رسد، اما در صورت برتری و غلبه یکی بر دیگری، موضوع مسکوت می‌ماند و تغییری در هیچ موردی دیده نمی‌شود. این سکوت تا زمان لازم ادامه خواهد یافت.

و: مهم‌ترین هدف آنوسیان از این اقدامات، یکی مشغول سازی جامعه با مطالب سطحی و ممانعت از ورود به بنیان مطلب، و دیگری جذب افراد جوان و ساده دارای گرایشات متفاوت در گروه‌های مختلف و گاه متضاد است تا افراد نیروهای خود را صرف مبارزات پوچ کرده و انرژی خود را هدر دهند.

آنوسیان تفکر بسیار خطرناکی دارند ، فرقه خاصی از انان معتقدند از طریق نزدیک شدن به شیطان و جادوگری و اعمال جرم و جنایت در جهان باید ظهور منجی (ماشیح) را سرعت بخشید ، به عقیده اینان هرچه گستره نفوذ شیطان از طریق رواج فساد و جنایت بر جهان افزایش یابد ،ماشیح سریعتر ظهور میکند.

فرقه دهشتناک حجتیه یکی از مخوف ترین زیر شاخه های آنوسیان در ایران است .انجمن حجتیه تشکیلاتی است که هدف اصلی آن تلاش برای «فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر» همان ماشیح است.این گروه در سال ۱۳۶۲ به فرمان امام خمینی و متهم‌شدن به خیانت و ارتجاع، منحل شد.

این متن منو به شدت یاد یکی میندازه. هر کی با دقت بخونه میفهمه من کیو میگم.
شخص خیلی مهمیه تو مملکت ما
 
  • Like
واکنش ها: A&S

hannah

عضو جدید
جهت اطلاع دوستان عزیز






.


درباره ی این ستاره باید بگم این همون گردونه ی مهر هست و از قدیمی ترین سمبل های ایرانی هست حتی قبل از اینکه در آیین های دیگه باشه ... و از اساس هیچ ربطی به شیطان پرستی نداره ... این گردونه دعوت کننده به مهر و دوستی بوده :gol:
 
  • Like
واکنش ها: A&S

Parsi.Eng

عضو جدید
E.lahe عزیز ادامه بده مطالبت خوب بود بخصوص عکسا که گذاشتی
از بقیه دوستانم متشکرم
در مورد فراماسونری اگر تو ضیح بدید ممنون میشم
این سایت دیدم گفتم شما نظر بدید
http://freemasonsecret.wordpress.com
 
  • Like
واکنش ها: A&S

bita.m

عضو جدید
کاربر ممتاز
جالب بود.مرسی. ما تو خوابگاهمون داشتین اینا چه مراسمی که ندارن.ترسنااااااکه
 
  • Like
واکنش ها: A&S

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
این متن منو به شدت یاد یکی میندازه. هر کی با دقت بخونه میفهمه من کیو میگم.
شخص خیلی مهمیه تو مملکت ما
کی؟
درباره ی این ستاره باید بگم این همون گردونه ی مهر هست و از قدیمی ترین سمبل های ایرانی هست حتی قبل از اینکه در آیین های دیگه باشه ... و از اساس هیچ ربطی به شیطان پرستی نداره ... این گردونه دعوت کننده به مهر و دوستی بوده :gol:
مطلب و منبعی در این مورد دارین؟
 

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
E.lahe عزیز ادامه بده مطالبت خوب بود بخصوص عکسا که گذاشتی
از بقیه دوستانم متشکرم
در مورد فراماسونری اگر تو ضیح بدید ممنون میشم
این سایت دیدم گفتم شما نظر بدید
http://freemasonsecret.wordpress.com
اگه مطالب این سایت واقعی باشه که خیلی وحشتناکه
خدای من
 
آخرین ویرایش:

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
هشدار!‌ همه مراقب باشند
رواج شيطان پرستي در ايران
جام جم آنلاين: يک گروه تحقيقاتي نسبت به گسترش شيطان‌پرستي در جامعه هشدار داد و خبر داد كه اكنون بيش از 70 فرقه شيطان‌پرستي در کشور فعال هستند.

به گزارش برنا، موقعيت جغرافيايي فعاليت اين جريان مخرب و ويرانگر اخلاقي برخي ازشهرهاي نقاط مرکزي و جنوب غربي ايران است و خشونت، خونخواري و آدم زدايي از ويژگي هاي آن به شمار مي رود به گونه اي که برخي از جوانان هوادار اين جريان‌ها با آسيب رساندن به خود و ديگران درصدد ارتقاي جايگاه خويش در گروه هستند.

بنا بر اين گزارش، رفتار خشونت آميز اعضاي گروهاي شيطان پرست با حيوانات و برخي از اطرافيان نيز بسيار تاسف‌بار و قابل تامل است.

يک کارشناس ارشد فرهنگي با اشاره به پوشش ها و مدل‌هاي جديد مد برخي از دختران و پسران از گسترش فعاليت گروه هاي شيطان پرستي ابراز نگراني کرد و گفت: اين جريان ضد فرهنگي از دهه 70 وارد کشور شد و در سايه غفلت مسئولان به سرعت در قالب شبکه هاي زيرزميني در برخي از شهرستان ها و مراکز استان و همچنين تهران بزرگ ريشه دوانيد.

به نوشته برنا، در تحقيقات مستندي که به تازگي در اختيار مسئولان ارشد کشور قرار گرفته است، لباس هاي گشاد، لباس هاي رنگي جلف، انگشتر‌هاي خاص تيغ دار، دستبندهاي متنوع و عجيب، گردنبندهاي اسکلتي با موهاي بلند يا سر طاس به عنوان نشانه‌هاي ويژه گروه‌هاي همسو با شيطان پرستي بيان شده است.

در اين گزارش تاکيد شده است که علاوه بر ماهواره ها و سايت‌هاي اينترنتي، انتشار کتب متعدد براي ترويج اين جريان در داخل کشور عامل رواج اين فرقه ها شده است.

برنا خاطرنشان ساخت: جريان شيطان پرستي در غرب با ابزار موسيقي اعلام موجوديت کرد و روابط نامشروع، موسيقي متال، رفتارهاي ساحرانه و اعمال و مناسک خاص ماورايي و جادوگري از ويژگي هاي اين جريان است.

يك عضو گروه تحقيقي كه علاوه بر گزارش، فيلم مستندي از فعاليتها و رفتارهاي شيطان پرستان در ايران تهيه كرده است،‌ در گفت وگو با برنا، حتي از نفوذ علائم گروههاي شيطان پرستي در رسانه هاي گروهي کشور سخن گفت و از اين وضعيت، ابراز تاسف کرد.

وي كه نامش فاش نشده است، گفت: متاسفانه برخي از آهنگ هاي آگهي بازرگاني، و تيتراژ برخي فيلمها و سريال ها، در کنار صحنه آرايي برخي برنامه ها، برگرفته از آئين‌ها و ملودي‌هاي گروههاي شيطان پرستي است.
 

کاپلو

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط میتونم بگم که فکر نکنید این تاپیک ها و این مطالب که داره پخش میشه بی هدف هست و همینجوری بی فکر ساخته میشه.پشت این نقشه های بزرگی وجود داره
مطمئن باشید هفته ها چند نفر میشینند و این مطالب را میسازند و هدف دار هم هست.
 
  • Like
واکنش ها: A&S

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
در طي 25 سال گذشته به دنبال روي آوردن مردم به سوي‌ معنويات و به منظورجلوگيري ازگرايش مردم به سوي اديان الهي 2500 فرقه جديد ساخته شده است كه با يك حساب سرانگشتي يعني تقريبا هفته اي 2 فرقه !



يكي از اين فرقه ها كه خود داراي اشكال مختلفي است شيطان پرستي ميباشد كه نزديكي بسيار زيادي با جادوگري –witchcraft – دارد كه جوانان بسياري را به دنبال خود كشانده است و بيشتر از همه خود را در غالب گروههاي موسيقي به جوامع معرفي كرده است .



گذشته از اعتقادات شيطان پرستي، اين گروه داراي سمبل ها و نشانه هايي است حتما همه ما با آنها برخورد داشته ايم بد نيست تا معني برخي از اين علائم را بدانيم:


Inverted Pentagram (پنج ضلعي وارونه): نشانه ستاره صبح ، نامي که به شيطان تعلق دارد. اين علامت در مراسم هاي مخفيانه ( کابالا ) و جادوگري براي احضار ارواح شيطاني استفاده ميشود. اين علامت را شيطان پرستان با دو ضلع در بالا و ملحدان با يک ضلع در بالا استفاده ميکنند. در هر حال اين علامت نشانه شيطان است و مهم نيست که يک نوک ضلع آن بالا باشد يا هر دوي آنها و يا دور آن دايره اي کشيده شده باشد يا خير در هر حال اين علامت شيطان است.



Baphomet ديو بافومت: علامت شيطان پرستي. خداي شيطاني و سمبل شيطان. ممکن است اين علامت به شکل جواهرات ديده شود.


666 : علامت انسان ، نشانه جانور (هيولا) – مکاشفات 13:18 « ... پس هركس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ، زيرا كه عدد انسان است و عددش 666 است»


Ankh : سمبل باروري و شهوات در انسانها. روح شهوت قدرت اين جمع زنان / مردان مي باشد.


Swastika or Sun Wheel (صليب شکسته يا چرخ خورشيد): يک علامت مذهبي باستاني است که سالها قبل از قدرت گرفتن هيتلر به کار ميرفت. اين علامت در کتيبه هاي بودايي و مقبره هاي سلتي و يوناني استفاده ميشده. در آيين پرستش خورشيد ، اين علامت به نظر مي رسد نشانه مسير حرکت خورشيد در آسمان باشد.


All Seeing Eye (چشمي که به همه جا مي نگرد): آنها معتقدند که اين چشم لوسيفر (شيطان) است و کسي که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارايي ها حکومت ميکند. اين علامت در پيشگويي ها به کار ميرود. جادوها ، نفرين ها ، کنترل هاي روحي و تمامي انحرافات تحت اين علامت کار ميکنند. اين علامت روشنفکران است . به پول رايج ايالات متحده نگاهي بيندازيد .اين علامت اساس نظم نوين جهاني است.


Upside Down Cross صليب وارونه: نشانه استهزاء و رد کردن مسيح ميباشد. گردنبندهاي آن توسط شيطان پرستان زيادي به کار ميرود. اين علامت را ميتوان همراه خواننده هاي راک و روي آلبوم هاي آنها ديد.


Goat Head (سر بز): بز شاخدار ، بز مندس mendes (همان ba'al بعل خداي باروي مصر باستان) ، بافومت ، خداي جادو ، scapegoat (بز طليعه يا قرباني). اين يکي از راههاي شيطان پرستان براي مسخره کردن مسيح است زيرا گفته ميشود که مسيح مانند بره اي براي گناهان بشر کشته شد.


Anarchy (هرج و مرج): اين علامت به معناي از بين بردن تمام قوانين ميباشد. به عبارت ديگر " هرچه تخريب کننده است تو انجام بده " يعني همان قانون شيطان پرستي . اين علامت توسط پانک ها هوي متالها و راک ها به کار ميرود.

Anti Justice (ضدعدالت): تبر رو به بالا علامت عدالت روم قديم بوده است که علامت واژگون شده آن نشانه ضدعدالت يا شورش و طغيان ميباشد. فمنيست ها از دو تبر رو به بالا به معني مادر سالاري باستاني استفاده مينمايند
 

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط میتونم بگم که فکر نکنید این تاپیک ها و این مطالب که داره پخش میشه بی هدف هست و همینجوری بی فکر ساخته میشه.پشت این نقشه های بزرگی وجود داره
مطمئن باشید هفته ها چند نفر میشینند و این مطالب را میسازند و هدف دار هم هست.
باید بگم بدون شک هدفدار هست
ولی متاسفانه هدفهای وحشتناکی پشت این قضایا خوابیده
میخوام کم کم به موضوعات هم برسیم
اول شناخت این آیین و چگونه به وجود آمدنش مطرح میشه و بعد باید روش فکر بشه..
ازتون ممنونم:gol:
 

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه امن برای شیطان‌پرستان غرب کشور
نحوه اطلاع‌رسانی در مورد گروه‌های شیطان‌پرست و برخوردهای انتظامی با آن نشان می‌دهد که گروه‌های سنتی شیطان‌پرست کمتر مورد مواخذه پلیس قرار می‌گیرند. این گروه‌ها که رئیس پلیس امنیت اخلاقی از آن به عنوان شیطان‌پرستی نوع قدیم یاد می‌کند در طول قرن‌هایی که از فعالیت آنها می‌گذرد از توانایی بالایی در مخفی‌کاری مذهبی برخودار شده‌اند، شاید به همین دلیل است که در سایت خبری پلیس حتی یک خبر نیز در مورد دستگیری اعضای گروه‌های شیطان‌پرستی مانند یزیدیه و ملک‌طاووس و سایر فرقه‌های شیطان‌پرستی قدیمی فعال در غرب کشور به چشم نمی‌خورد.
این در حالی است که هر چند ماه یک بار اعضای یک پارتی بزرگ به نام گروه شیطان‌پرست دستگیر می‌شوند که در برخی موارد، نشانه چندانی از شیطان‌پرست بودن آنها ارائه نمی‌شود.
پارتی‌هایی همچون موسیقی رپ و متال، اکس و پایکوبی دختران و پسران با گردهمایی‌ شیطان‌پرستان تفاوت فاحشی دارد. گفتنی است تشخیص تفاوت‌هایی که میان این نوع پارتی‌ها وجود دارد نیاز به تخصص چندانی ندارد.
70 فرقه شیطان‌پرستی فعال در ایران
هر چند رئیس پلیس امنیت اخلاقی فعالیت فرقه‌های سازمان‌یافته در کشور را تکذیب می‌کند ولی بسیاری از کارشناسان غیردولتی چنین نظری ندارند. حجت‌الاسلام محمدرضا ضمیری رئیس مرکز مطالعات دینی جوانان با بیان وجود بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور، آن را تهدیدی جدی برای جوانان می‌داند و معتقد است: متأسفانه فرقه‌های نوپدید مانند مکزیکی، سای‌بابا و سوتی در کشور رواج یافته است. این فرقه‌ها پس از فاصل گرفتن جوانان از روحانیت تقویت شده و تهدیدی جدی برای هویت نسل جوان کشور هستند. او می‌افزاید: در این فرقه‌ها هیچ عاملی به نام دین و روحانیت وجود ندارد و افرادی به عنوان راهنمای دینی فعالیت نمی‌کنند. همین مسئله، جوانان را به سمت انحراف‌های اخلاقی و دینی سوق می‌دهد.
سردار روز‌بهانی که این روز‌ها منکر فعالیت هرگونه گروه شیطان‌پرستی در ایران است، پیش از این تعداد گروه‌های شیطان‌پرست را صد‌ها گروه دانسته بود. او در گفت‌وگو با برنا مدعی شده بود: تاکنون چند صد گروه شیطان‌پرستی در سطح کشور فعال بوده‌اند که پلیس در صورت شناسایی، با این گروه‌ها برخورد کرده است. آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها در خصوص گروه‌ها و فرقه‌های منحرف، وظیفه بنیادین نهاد‌های فرهنگی است.
شیطان‌پرستان خشن و شیطان‌پرستان آرام
برخی از فرقه‌های مهم شیطان‌پرستی در جهان، از جنبش‌های ضد‌کلیسا در کشور‌هایی همچون ایتالیا، نروژ و انگلستان ریشه گرفته است. خشونت کلیسای قرون وسطی باعث شد تا جنبش‌های ضد آن نیز از خشونت مشابهی برخوردار باشند. نمونه این خشونت‌طلبی را می‌توان در شیطان‌پرستان وایکینگ در نروژ مشاهده کرد. تبر، که از آن برای قتل کشیش‌ها استفاده می‌شد، همچنان یکی از نماد‌های اصلی این فرقه است. هنوز هم در برخی محافل این گروه، انسان‌هایی را برای قربانی کردن انتخاب می‌کنند و خون آنها را برای نوشیدن به ظرف‌های مخصوص می‌ریزند. البته برخورد‌های شدید قضایی و پلیسی، این پدیده را به شدت مهار کرده‌ است و به ندرت رخ می‌دهد.
گروه‌های شیطان‌پرستی همجنس‌گرا نیز در کشور‌های مختلف جهان فعالند. البته در میان فرقه‌های شیطان‌پرستی، رقص مردان آرایش کرده، پدیده‌ای رایج‌تر از همجنس‌گرایی است.
هرچند خشونت و *** در بسیاری از گروه‌های شیطانی‌پرستی اروپایی به چشم می‌خورند ولی فرقه‌های ایرانی، وضعیت متعادل‌تری دارند. رقص‌ها و اوراد عجیب، لباس‌ها و نشانه‌های خاص و مواد مخدر و توهم‌زاه، مهم‌ترین پدیده‌های غیر قانونی است که در بین گروه‌های شیطان‌پرستی جدید ایران به چشم می‌آیند. بسیاری از افراد برای سرگرمی یا کنجکاوی در محفل‌های شیطان‌پرستی حضور می‌یابند و حضور آنها،‌ جنبه اعتقادی ندارد. هرچند ممکن است در درازمدت به ویژه از طریق ارتباط با محفل‌های بین‌المللی شیطان‌پرستی، گرایش عمیق‌تری بیابند. در چنین شرایطی، پاک کردن صورت مسئله از سوی رئیس‌پلیس امنیت اخلاقی، کمکی به ارتقای فرهنگ عمومی نمی‌کند.
 

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
کنکاشی در باب ماهیت شیطان پرستی

عصر جدید به همراه خود نیازها، نگاه ها و پرسش های جدیدی را برای بشریت به ارمغان آورده است که علم و تکنولوژی نمی توانند پاسخی قانع کننده برای آن ها بیابند. انسان در دنیای صنعتی امروز نیاز شدیدی به معرفت و معنویت دارد و در جستجوی رفع عطش خود می باشد در این میان، فرقه ها و گروه های جدید در کنار ادیان بزرگ مطرح شده اند که برخوردها و مواجه ای گوناگون از سوی دولت ها و مراکز دینی و مردم با آن ها صورت گرفته است.
برخی از این فرقه ها و گروه ها با دعوت به معنویت وعده های دلچسبی از ملاقات با خدا، تجزیه مکاشفه عرفانی، کسب آرامش فکری و روحی، درک بی واسط خدا در درون، ورود به عوامل معنوی، جهانی سرشار از عشق و صلح و دوستی و... را به پیروان راه خویش می دهند و با برنامه ریزی منظم و به راه انداختن کلاس ها و دوره های آموزشی و استفاده از موسیقی و حتی برپایی اردوها و مسافرت های خارجی و دیدار با استادان معنوی، پیروان خود، را برای ادامه این طریق، دلگرم و امیدوار نگه داشته و مرموز و آرام اصولی همچون اعتقاد به تناسخ و بازپیدایی و خودمحوری و... را القاء کرده و بدون اینکه تعصب و حساسیت فرد را تحریک نمایند او را به صورت نامحسوس نسبت به اصول و اعتقادات خویش سست می کنند، عقاید خود را به او القا نموده و خط فکری او را تغییر می دهند.
برخی با شکستن هنجارهای تعریف شده اجتماعی و دعوت به چارچوب شکنی اخلاقی و تجربه کسب لذت های جنسی نامشروع، استفاده از انواع مشروبات الکلی، موادمخدر، لباس، آرایش، موسیقی های محرک، خودپرستی و خودمحوری و حتی با ترویج خشونت و جنایت و به اصطلاح کسب انرژی از این مظاهر جادویی و شیطانی، می توانند برای آن دسته از جوانان هنجارگریزی که عموماً مبتلا به افسردگی ها و ناراحتی های روانی خلأهای فکری و تنهایی و پوچی و از خودبیگانگی اند، تا حدودی علاقه ایجاد کنند و برای مدتی سبب تخدیر و فراموشی بیشتر و در نهایت باعث تخریب روح و جسم و اندیشه آن ها گردند. با توجه به اینکه فرهنگ ایرانی، فرهنگ دینی بوده و توجه به معنویت هم از شاخصه های این فرهنگ می باشد و از طرفی با توجه به عصر انفجار اطلاعات و دسترسی سریع جهانی به اطلاعات، فرقه ها و گروه های جدید به زبان فارسی برای مبارزه همه جانبه با اسلام تبلیغات وسیع و همه جانبه خود را در ایران شروع کرده اند این قبیل گروه ها را از آن جهت که 1- ماهیت ضددینی دارند 2- عملکرد آن ها مستقیماً اصول، عقاید و باورهای مردم را نشانه گرفته است 3- اثرات فعالیت آنها تدریجی و نامحسوس است 4- فعالیت آن ها ممکن است در تضاد با نظم و امنیت اجتماعی باشد 5-این گروه ها مروج خشونت، ناسازگاری، هرج و مرج، روابط نادرست، مصرف مشروبات الکلی، موادمخدر و... در جامعه هستند 6- زمینه رشد خرده فرهنگ ها در جامعه را فراهم و بدین ترتیب بر افزایش تعارض در جامعه می افزایند، شایسته توجه و بررسی بیشتر هستند در این مقاله، کوشش شده است تصویر بهتری نسبت به یکی از گروه ها (شیطان پرستان) ارائه گردد تا از این رهگذر شناخت بهتری در مورد گروه مذکور حاصل شود.
تاریخچه مختصر شیطان پرستی
بر اساس یاداشت "کیهان"، سال‌های پس از رنسانس را می توان به سال های افسارگسیختگی جهان غرب در تمامی ابعاد فردی، اجتماعی و جنبه های متعدد روابط انسانی توصیف کرد. پس از برداشته شدن یوغ تعالیم متعصب کلیسای کاتولیک از گردن انسان غربی چند کنش مهم فکری و فلسفی شکل گرفت که از جمله آن ها، رویکردهای متفاوت به مسأله انسان و روابط او با خداست که زمینه های شکل گیری بسیاری از جریان های فلسفی را فراهم آورد. قرن ها بعد یعنی در سال های آغازین قرن بیستم برخی عناصر فاسدالاخلاق با اتکا به گرایش ها و نظریات توراتی و پروتستانی به طور مخفیانه، جریان شیطان پرستی را با ویژگی هایی همچون گناه گرایی، قتل، تجاوزات جنسی، نابود کردن اصول اخلاقی، بی توجهی به مسائل توحیدی و... پایه گذاری کردند.
اگر چه فطرت خداجوی انسانی عاملی بازدارنده در تمایل یافتن تعداد زیادی از افراد به این جریان شده، ولی استفاده از موسیقی های جذاب و متنوع، انجام اعمال خارق العاده و دور از ذهن، تهی شدن انسان غربی و عصر جدید از معنویت و اتصال به منبع فیض موجبات گرایش افراد اندکی را به این گروه ها فراهم آورد. نکته حائزاهمیت آن است که با وجود عدم استقبال عمومی از عضویت در گروه های شیطان پرستی، آموزه ها و تعالیم گمراه کننده ای توسط ایشان و به وسیله ابزارهایی که از سوی قدرت های بزرگ سیاسی در اختیارشان قرار گرفته منتشر شده و می شوند. سال 1960 را می توان به طور جدی آغاز دوره جدید حیات و فعالیت شیطان پرستان در آمریکا دانست. سپس در اواخر قرن نوزدهم بعضی اشراف انگلستان که عضو گروه فراماسونری بودند به رهبری «سر فرانسیس داشود»، گروه شیطان پرستان به نام «باشگاه آتش جهنم» را در شهر لندن تأسیس نمودند. از آن زمان، شهر لندن مرکز شیطان پرستان در اروپا گردید و به تبع آن این جریان انحرافی به اکثر کشورها تسری یافت. بر این نکته هم باید تأکید کرد که در سده های اخیر، فرقه سازی و ایجاد تفرقه در سرزمین اسلام و در میان مسلمین، یکی از روش های استعماری بوده و به ویژه از سوی دولت انگلیس، در دستور کار قرار داشته است که ظهور بهائیت و تقویت بهائیت نمونه هایی از این جریان فرقه سازی استعماری است.
ماهیت شیطان پرستی در ایران
در ایران هم با تأسی از فرهنگ مبتذل غرب، «شیطان پرستی» رواج یافت. شیطان پرستی جدید با شیطان پرستی که در ناحیه غربی کشور و در شهرهای غرب و جنوب غرب وجود دارد متفاوت است. این قبایل شیطان را به عنوان «ملک طاووس» شناخته و به خاطر ترس او را تکریم می کنند. شیطان پرستی جدید با مفهومی که پیشتر ارائه شد با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی جدید و دنیای مجازی به طور برق آسا در سراسر جهان و ایران درحال رخنه و القا تفکرات خود می باشد.
توماس فرمن تحلیل گر سیاسی آمریکا می گوید که جنگ با این دشمن (اسلام) با ارتش ممکن نیست بلکه باید در مدارس، معابد و... به رویارویی با آن پرداخت. با این عقیده و تفکر، اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس در همه کشورها، خاصه کشورهای اسلامی به رواج شیطان پرستی مشغول اند.
تبلیغ و ترویج فرهنگ بی بندوباری، خوشگذرانی، لذت جویی، خودخواهی، انتقام جویی، مخالفت با همه قوانین و ادیان و هنجارهای اجتماعی همه و همه نشان از تفکرات و اصول شیطان پرستی است. افرادی که با فلسفه شیطان پرستی آشنایی دارند تعداد محدودی هستند و لیکن همین تعداد هم توانسته اند با ابزارهای تبلیغاتی خود مثل موسیقی راک و متال و... در بین جوانان نفوذ کرده و آن ها را جذب خود نمایند. مهمترین ابزار شیطان پرستان برای تبلیغ را شاید بتوان اینترنت و ماهواره دانست. مسئله مهم دیگر اینکه بیشتر، افرادی که در جامعه با لباس و آرایش مو و صورت و تیپ شیطان پرستی هستند اصلا با این گروه آشنا نیستند و فلسفه آن را هم نمی دانند بلکه به تبعیت از مد و مدگرایی و تقلید از شوها و هنرمندان خارجی و حتی دوستان خود اقدام به مشابه ساختن ظاهر خود با آن ها می کنند.
اما این تقلید کورکورانه و بدون فهم فلسفه شیطان پرستی نیز باعث شده در زمان کوتاهی این فرهنگ در جامعه ما ریشه بدواند و پس از گذشت چند سال شاهد تغییر کلی در اعمال و رفتار و آداب اجتماعی جوانانمان باشیم. گاهی هم میل به خودنمایی انتقام جویی، لذت جویی، خودمختاری و... به طور کلی نامناسب بودن و عدم کارایی کوشش های والدین و مدارس و رسانه ها در جهت جامعه پذیر کردن و کنترل جوانان، فرهنگ جوانی و روحیه کنجکاوی جوانان، تأثیر فزاینده گروه های همسال و بعضا گروه های همسال بزهکار، فقدان منزلت اجتماعی روشن و مناسب برای جوانان، ابهام هویت و نامطمئن بودن پایگاه اجتماعی آن ها می تواند زمینه ساز گرایش جوان به رفتار بزهکارانه و گرایش به این گروه ها باشد.
پوشیدن لباس سیاه، بلند کردن موی سر پسران، رنگ کردن موها، آرایش صورت لباس های پاره، گردنبندهای صلیب واژگون و اسکلت و ستاره پنج پر و نقاشی و خالکوبی روی بدن و خیلی از موارد مشابه از خصوصیات ظاهری این گروه ها می باشد. کم کم این عوامل بر روی طرز تفکر و فرهنگ جوانان همه اثر گذاشته و با الگوپذیری از افراد مرجع مثل هنرمندان، فوتبالیست ها، رجال سیاسی و... زمینه مساعدتری برای پذیرش این افکار و ایجاد تجانس و قرابت آن ها با این تفکر ایجاد می گردد.
 

Similar threads

بالا