معرفی سایتهای آموزش زبان انگلیسی

simon amiri0069

عضو جدید
معرفی وبلاگ

معرفی وبلاگ

سلام خدمت دوستان عزیز وبلاگ زیر مربوط به اموزش زبان انگلیسی و دربردارنده ی کلیه جنبه های اموزشی زبان انگلیسی است.
www.triggerpnu.mihanblog.com

آموزش زبان اسپانیایی
www.triggerpnuspanish.mihanblog.com

فروش منابع زبان انگلسیس و اسپانیایی
www.english-shop.mihanblog.com:)
 

hamed225

عضو جدید
بخاطرسپاری هزاران لغت زبان انگلیسی بدون فراموشی

بخاطرسپاری هزاران لغت زبان انگلیسی بدون فراموشی

برای همه ی زبان اموزان پیش امده که چندین بار معنی لغات زبان انگلیسی را حفظ کرده ولی به دلیل فرار بودن و در محیط نبودن این کلمات را فراموش کنند در روش تصویرسازی ذهنی و کدبندی لغات ما در واقع سرنخ و رمزی برای لغات قرار میدهیم که با دیدن ان لغت یاد سرنخ و رمز می افتیم و به راحتی معنی لغت رو میتونیم حدس بزنیم روش کار به این صورت میباشد که شما یک لغت را که معنای ان را بلد نیستید انتخاب میکنید و با توجه به طرز تلفظ یا شکل ظاهری و انواع مختلف تشبیه سازی ان را به کلمه یا جملاتی که در ذهن دارید و به لغت مربوط میشود کدبندی وتصویر سازی میکنید.دوستان عزیز من با این روش تونستم 5 هزار لغت مشکل کنکورهای مختلف از جمله 504 لغت ضروری تافل،لغات ضروری ایلتس، کاپلان 500 تافل، 1100 لغات بارونز و3500 لغات ضروری جی ار ای را کدبندی و تصویر سازی کنم و به اسم خودم با کدهای مربوطه ثبت کنم.قابل ذکر میباشد که جزوات تهیه شده شامل تلفظ ، مترادف ، کدبندی مربوطه و به صورت جدول بندی درامده اند و به راحتی قابل پرینت میباشند.هر گونه سوء استفاده از این روش به همراه کدهای ثبت شده به نام اینجانب پیگرد قانونی دارد، دوستان میتوانید برای دریافت جزوات به سایت رسمی بنده مراجعه کنید :
http://hamedeskandari.ir/default.aspx
 

eghbali66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان یه سایتی چیزی هست بشه اونجا یه حالت گفتگوی آزاد مثه اینجا متنها به زبان انگلیسی کرد؟
 

setare.soheyl

عضو جدید
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

نام این وب‌سایت Lingua.ly است که نخست به شما نشان می‌دهد‌ در چه سطحی از زبان خارجی مورد نظر خود هستید و سپس بر پایه آن اقدام به پیشنهاد لغات و متون برای بهبود سطح فراگیری شما می‌کند. همچنین دارای آزمون‌هایی است که گاه به گاه برای سنجش میزان مهارت خود می‌توانید آنها را انجام دهید.
 

my2253776

عضو جدید
روشهای جدید یادگیری زبان انگلیسی ( اعتراض به آموزشگاههای زبان )

روشهای جدید یادگیری زبان انگلیسی ( اعتراض به آموزشگاههای زبان )

سلام
بالاخره تصمیم گرفتم این تاپیک رو راه بندازم چون مثل اینکه اوضاع آموزش زبان انگلیسی در کشور ما تاسف بار شده.
در این تاپیک مرحله به مرحله نحوه ی یادگیری صحیح زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم را آموزش میدم.
از دوستان هم خواهش می کنم اگر نظری دارن اعلام کنن و اگر کسی هم هست که می خواد از کلاسهای زبان و آموزشگاهها یا سیستم آموزشی ما انتقاد کنه این مکان مناسبه.
 

my2253776

عضو جدید
تصمیم گرفتم این تاپیک رو در وبلاگم ادامه بدم. دوستانی که علاقه دارند متد جدید یادگیری زبان رو از پایه تا پیشرفته ادامه بدن به این وبلاگ سر بزنند. اگر مطلب جدیدی در وبلاگ نبود منتظر به روز شدن اون باشید. با تشکر
آدرس وبلاگ : www.negahe96.blogfa.com
 

Chemical92

عضو جدید

niloohg

عضو جدید
ربات اموزش زبان انگلیسی

ربات اموزش زبان انگلیسی

سلام دوستان...@englishpersian_bot
@englishpersian_bot
لینک ربات آموزش زبان انگلیسی در تلگرام👇👇 دوستان با عضویت در این ربات میتونید روزانه "لغات" و "اصطلاحات" جدید آموزش ببینید و از بخش آموزش گرامر تمامی قواعد را از مبتدی تا پیشرفته به همراه مثال دنبال کنین و در قسمت آموزش تصویری مواردی مانند زیرنویس فیلم ها ،معرفی برنامه های یادگیری زبان انگلیسی،ضرب المثل ها لغات و اصطلاحات بصورت عکس و فیلم در اختیارتون قرار میگیرن.
( این ربات در حال توسعه است و در روزهای آتی مطالب بیشتری به آن اضافه میشود)
توسعه دهنده : mn

این رباتو خودم ساختم دوستان در رابطه با هک و غیره خیالتون راحت باشه مشکلی نداره به زودی مطالب بیشتری بهش اضافه میکنم
 
  • Like
واکنش ها: Sima

bahar201382

عضو جدید
من یه مدته که با کمک سخنرانی های تد شروع کردم در قدم اول به تقویت مهارت شنیداریم و تا حالا از روند کار راضی بودم. تجربیات خودم رو اینجا به اشتراک گذاشتم اگر دوست داشتید میتونید از این روش استفاده کنید.:smile:
 

holla

عضو جدید
احتیاجی به حضور در آموزشگاه نیست شما به کمک آلپیدا معلم زبان خود را به خانه بیاورید تدریس خصوصی زبان ژاپنی
 

cyruskingsolomon

عضو جدید
امکان تعیین سطح زبان از طریق اینترنت


سایت اینترنتی www.openlearningcenter.com متعلق به موسسه OLC اطلاع داده است که به منظور سرویس دهی هر چه بیشتر به علاقه مندان یه راه اندازی سیستم تعیین سطح زبان نموده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور و شرکت در آزمون ورودی در کمتر از یک ساعت نتیجه آزمون را دریافت نمایند.​

در این بخش از سایت شما می توانید داستان های انگلیسی را به عنوان کتاب کمکی برای مطالعه آزاد انتخاب و دریافت نمایید. برای Download هر كتاب داستان زبان انگلیسی اول روی Link فایل راست کلیک کرده و بعد Save target as را انتخاب کنید.


بيشتر...
تشکر وسپاس
 
بالا