معرفی آموزشگاه های زبان انگلیسی

Lord HellisH

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
این تاپیک به این منظور ایجاد شده است، تا دوستان به معرفی آموزشگاه هایی که در آن مشغول به یادگیری زبان هستند بپردازند و اگر جای خاصی را میشناسند به دیگران معرفی کنند.

لطفا هنگام معرفی آموزشگاه ها، آدرس، شهریه و متود آموزشی را نیز اعلام کنید.
 
آخرین ویرایش:

sahar majidi

عضو جدید
بهترین و ارزان ترین کلاس زبان.من از شاگرد ها هستم

بهترین و ارزان ترین کلاس زبان.من از شاگرد ها هستم

سلام.
کلاس زبان دکتر نیکو صفت که در سال 76 فعالیت خودش رو شروع کرده، با یه متد خیلی عالی و جدید به تدریس زبان انگلیسی می پردازه. فقط یه شعبه داره.
کافی است که یک بار برای سوال از دانشجو های اون موسسه به اونجا برین. تا بدونید که از زبون هیچ کس جز کلمه عالیه نمیشنوید.
شماره اش رو از 118 بگیرید.
آدرس: خیابان ولیعصر.نرسیده به مطهری.کوچه نوروزی.انتهای کوچه. تابلو داره.
در ضمن من از دانشجو های اونجا هستم و هیچ مبلغی ربای تبلیغم نگرفتم. تنها میخواستم که همه از وجود این موسسه باخبر باشن;)
هزینه کلاس:ماهی 18000 تومان;)
 

Nazaniiin

عضو جدید
کاربر ممتاز
من خودم از كلاس 5ام دبستان كانون زبان ميرفتم و سوم دبيرستان به طور كامل تموم كردم...كانون به نظرم خيلي خيلي خوب بود براي من اما متاسفانه يه سري مشكلات داره اونام اينه كه اولا دقيقا مثل مدرسه ميمونه بعد هم كساني كه ميان كانون اكثرا مكالمه هاي قوي ندارن مگر اينكه خودشون به طور جدا كار كنن اما بروي گرامر خيلي تسلط دارن و سطح لغتشونم خوبه

الانم كه دارم آريان پور ميرم البته من كلاس تافلشو ميرم از كلاساي معموليش خبر ندارم ولي كاملا خوشم مياد از موسسه.خيلي منظم و دقيق هستن تو كار تدريس و جو خيلي خوبي هم داره.يكي از دوستانمم كه كلاساي معموليشو ميره خيلي راضي هستش

اميدوارم مفيد بوده باشه
 

MICHAEL JACKSON

عضو جدید
آموزشگاه زبان انگليسی فرهنگ با بهره مندی از اساتید مجرب و برخورداری از تجربه و امکانات بالقوه خود در زمينه آموزش مکالمه زبان انگليسی با لهجه آمريکايی در بندر عباس پذیرای علاقمندان به فراگيری اين زبان در تمام مقاطع سنی می باشد. این آموزشگاه باز هم همچون گذشته نشان داد که در اوج ایستاده است ایجاد وب سایت آموزشی - راه اندازی اتوماسیون اداری و آموزشی کامپیوتری - تصحیح اوراق امتحانی کامپیوتری - تغییر کتب آموزشی و همگام شدن با استانداردهای جهانی - تنها بخشی از هدف آن دربهبود هر چه بهتر امر آموزش زبان انگلیسی میباشد.
 

s_talone

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
این تاپیک به این منظور ایجاد شده است، تا دوستان به معرفی آموزشگاه هایی که در آن مشغول به یادگیری زبان هستند بپردازند و اگر جای خاصی را میشناسند به دیگران معرفی کنند.

لطفا هنگام معرفی آموزشگاه ها، آدرس، شهریه و متود آموزشی را نیز اعلام کنید.

به نظر من شما مي توانيد از نرم افزار آموزشي bbc documentary كه اخبار انگليسي است يا كتاب هاي english grammer in use و vocabulary در سطح elementary استفاده كنيد البته cd هاي آموزشي نصرت هم بد نيست و يا مي توانيد در موسسات زبان انگليسي مثل كيش ثبت نام كنيد چرا كه
موسسه زبان كيش يك موسسه دولتي است و كه امتحان تافل را هم دارد به نظر من موسسه زبان كيش و ايران آمريكا خيلي مناسب هستند اما موسسه كيش با توجه به نوع آموزش كه به صورت غير انتفاعي و از نظر كيفيت آموزش و همچنين از لحاظ شهريه مناسب تر است و بنده كه در اين موسسه نزديك به سه سال است كه حضور دارم خيلي رازي هستم .
و شرايط آن هم اينگونه است كه ابتدا تعيين سطح مي كنند و با توجه به سطح دانش فرد كلاس بندي مي كنند من كليه آدرس ها با شماره تلفن شعب هاي موسسه كيش را دارم يكي ازاين شعب ها كه خود بنده در آن حضور دارم واقع در جاده مخصوص كرج ،روبه روي فرودگاه ،خيابان شهيد رياحي كه شماره تلفن آن هم 44642623است .

شهريه بزرگسالان به شرح زير مي باشد :
شهريه كليه سطوح s1 تا 440000 i5 ريال
شهريه كليه سطوح ui1 تا 510000ui6 ريال
شهريه كليه سطوح ai1 تا 630000 ai7 ريال

در ضمن اگر تمايل داشته باشيد من دو سايت آموزشي را به شما معرفي كنم

http://www.openlearningcenter.com/le...mmar_terms.htm

http://zabanamoozan.com/learning/irregular_verbs.htm

i hope this are information can be useful
 

mrd.farahani

عضو جدید
به نظر من شما مي توانيد از نرم افزار آموزشي bbc documentary كه اخبار انگليسي استيا كتاب هاي english grammer in use و vocabulary در سطحelementaryاستفاده كنيد البته cd هاي آموزشي نصرت هم بد نيست ويا مي توانيد در موسسات زبان انگليسي مثل كيش ثبت نام كنيد چرا كه
موسسه زبانكيش يك موسسه دولتي است و كه امتحان تافل را هم دارد به نظر من موسسه زبان كيش وايران آمريكا خيلي مناسب هستند اما موسسه كيش با توجه به نوع آموزش كه به صورت غيرانتفاعي و از نظر كيفيت آموزش و همچنين از لحاظ شهريه مناسب تر است و بنده كه دراين موسسه نزديك به سه سال است كه حضور دارم خيلي رازي هستم .
و شرايط آن هماينگونه است كه ابتدا تعيين سطح مي كنند و با توجه به سطح دانش فرد كلاس بندي ميكنند من كليه آدرس ها با شماره تلفن شعب هاي موسسه كيش را دارم يكي ازاين شعب ها كهخود بنده در آن حضور دارم واقع در جاده مخصوص كرج ،روبه روي فرودگاه ،خيابان شهيدرياحي كه شماره تلفن آن هم 44642623است .

شهريه بزرگسالان به شرح زير ميباشد :
شهريه كليه سطوح s1 تا 440000i5 ريال
شهريه كليه سطوح ui1 تا 510000ui6 ريال
شهريه كليه سطوح ai1 تا 630000ai7 ريال

در ضمن اگر تمايلداشته باشيد من دو سايت آموزشي را به شما معرفي كنم

http://www.openlearningcenter.com/le...mmar_terms.htm

http://zabanamoozan.com/learning/irregular_verbs.htm

i hope this are information can be useful
سلام دوستان عزيز. شعبه كرج مؤسسه كيش ويژه برادران به زودي افتتاح ميشود. اين آدرس وبلاگش: www.kish-li-karaj.pesianblog.ir
 

Parisa R

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من هم کلاسهای کیش رو رفتم، البته کیش اصلی‌ نه این کیش وی و کیش ایر ....خیلی‌ هم راضی‌ هستم چون تاکید روی مکالمه است و همین مطلب باعث می‌شه از یادگیری حس خوبی‌ داشته باشی‌ چون بعد از یکی‌ دو ترم به خوبی‌ میتونید صحبت کنید ....از نظر متد و کتاب هم تقریبا به روز هستند ...امتحانات هم هیچ ربطی‌ به کتاب نداره و فقط سطح شما سنجیده می‌شه بنابراین اینطوری نیست که یه شبه کتاب رو بخونی‌ بری ترم بالا...از نظر شهریه هم من فکر کنم دوستمون که شهریه هر سطح رو زده بود دقیق گفته باشه چون من الان A4 هستم و از بقیه شهریه‌ها خبر ندارم :w10:
 

ForoOzAn

عضو جدید
من 3 ترم کانون رفتم اما اصلاًراضی نبودم،چون واقعاً عین مدرسه است :child:
و تعیین سطحش هم مکالمه ای بود که خیلی مشکل می شد.
اگه ممکنه یه کلاس زبان خوب توی تهران که تافل بده به جز کیش رو معرفی کنید.
ممنون می شم.:w10:
 

whiterose

عضو جدید
سلام
ممنون از تاپيكتون
ميشه راهنمايي كنيد واسه IELTS كدوم موسسه
(تهران) بهتره؟
من از چند نفر شنيدم سفير...اگه پيشنهاد بهتري داريد ممنون ميشم راهنمايي كنيد
 

engparisa

عضو جدید
درود
من به هیچوجه سفیر رو بهتون پیشنهاد نمیکنم
چون اولا سطح استادها زیاد بالا نیست، و بیشتر فارغ التحصیل های همونجا هستند که بالطبع فقط تو مکالمه از شما روونتر صحبت میکنند
واسه آیلتس شما جایی مراجعه کنید که برای همین هدف دانشجو میپذیرند نه یه جا مثل سفیر که در کنار کار مکالمه میگه خوب کار آیلتس هم انجام میدم
من یکی از دوستان آموزشگاه ( ترجمه همزمان عصر) میره و واقعا راضیه
نزدیک های پارک ملت هست جاش
من خودم کلاس خصوصی رفتم
خواستید میتونم شماره تماس استادرو بهتون بدم
موفق باشید
 

mashti

عضو جدید
من مرکز آموزشهای آزاد دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه تهران میرم
ازا استادا و محیطش راضیم محیطش کاملا محیط دانشجوییه
تصور کن با دانشجوی دکترا یا ارشد امیر کبیر تهران علم وصنعت و.... سر یه کلاس بشینی
http://www.ibtil.org/
 

helen1

عضو جدید
سوال

سوال

سلام
این موسسه نیکو صفت هنوز فعاله؟
آخر و عاقبت داره یعنی بعد 7 ماه واقعا میشه راحت صحبت کرد؟(اینو توی تبلیغاتش دیدم.)
 

helen1

عضو جدید
من مرکز آموزشهای آزاد دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه تهران میرم
ازا استادا و محیطش راضیم محیطش کاملا محیط دانشجوییه
تصور کن با دانشجوی دکترا یا ارشد امیر کبیر تهران علم وصنعت و.... سر یه کلاس بشینی
http://www.ibtil.org/


من ا ترم اونجا بودم بدک نیست
 

elahe.elahe2

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
من خودم آموزشگاه فرزانه فرا انديشه ميرم (اروميه) از شعبه هاي ديگش اطلاعي ندارم ....
كلا كتابايي كه تدريس ميكنن 4 تا گرامر براي طول دوره + كتابهاي Interchang(ايستيودنت و ورك)و پسيج +ديكشنري فوتو + كتاب لغت 504 ..كلاساش كم جمعيت و هر جلسه بين زبان آموزها مكالمه برگزار ميشه...در طول ترم چندتا تاپيك بايد ارائه بديم +يك لكچر در آخر ترم .........ميانترمم داره و آموزش و پرورش نظارت خوبي رو اين موسسه داره ...من خودم چندبار شاهد حضور و بازديدو گفتگو با دبيران و زبان آموزا بودم ;)
 

nazanin1811

کاربر فعال
کیش اصلا بدرد نمیخوره من خودم یک سال وقتم رو اونجا تلف کردم اساتیدش اصلا تعهدی روی یادگیری ندارند محیطش هم خوب نیست امتحاناتش هم که مثل یک شوخی میمونه اینقدر آسونه که اصلا سطح واقعی خودتو نمیتونی بسنجی تازه هر ترم هم سوالاتش تکرار میشه الان کتاباشونو تغییر دادند و توتال انگلیش درس میدن حدود یک ساله ولی اونم قدیمی و خسته کننده است من الان نیکو صفت میرم و خیلی راضیم چون هم گرامر و هم مکالمه اش اصلا قابل قیاس با کیش نیست
 

nazanin1811

کاربر فعال
من تعریف موسسه زبان پژوهش تو میدون ولیعصر اگه اشتباه نکنم خیابان مینو رو هم خیلی شنیدم اینکه دوره هاش خیلی متفاوته و از متد جالبی استفاده میکنه
 

f.ka

عضو جدید
سلام دوستان کسی در مورد این اموزشگاه زبان نیکوصفت و زبان پژوهش اطلاعات داره ؟ کلاساش چه جوریه؟ کتاباش چیه؟ اصلا در چه سطحیه؟
 

Amir gentleman

عضو جدید
سلام دوستان
کسی با آموزشگاه کیش ایران آشنایی داره که چطور آموزشگاهی هست؟
 

Arasp

عضو جدید
من به همه دوستانی که میخوان آموزش زبان در آموزشگاه های حضوری رو تجربه کنند (به عنوان کسی که سالها در این زمینه فعالیت کرده ام) پیش نهاد میکنم که خیلی با نام آموزشگاه ها جلو نرین.

خیلی از آموزشگاه ها مثل ایران-آمریکا (سابق) , کیش , کیش ایر, شکوه و .... وقت دارند پول برندشون رو میگرن و سابقشون رو . چون متد ها معمولا یک چیز هست. معمولا اینترچنج هست و مهمترین فاکتور استاد خوب هست.

حالا یک استاد خوب میتونه توی آموزشگاه معتبر کار کنه یا یک آموزشگاه بی نام و نشون.

مثلا فرض کنید یک استاد آمریکایی یا Native یه مدت اومده ایران و تو یک آموزشگاه نزدیک هتلش یکی دو ماه تدریس کنه؟ حتی اگر اون آموزشگاه نام و نشون نداشته باشه, اما کیفیتش به قدری بالا میره که تبلیغات دهن به دهن Word of mouth انجام میدن براش. یعنی مردم مثلا به هم میگن که تو فلان آموزشگاه فلان استاد آمریکایی داره تدریس میکنه.

الان با بالا رفتن نرخ اجاره های ساختمان هایی که برای آموزشگاه استفاده میشه. (اکثر آموزشگاه هایی که شعبه دارند, مثل سفیر, اجاره ای هستند و هزینه های میلیونی برای اجاره مکانشون میدهند) مجبور هستند که از استادان دانشجو که حق التدریس پایین تری میگیرند استفاده کنند.

پس شما بیشتر باید به دنبال استادان خوب باشید. نه نام آموزشگاه های خوب. آموزشگاه ها زمانی مطرح خواهند بود که متد های آموزشی اونها مختلف باشه, بعد میشه راجع به متد های اونها بحث کرد.
 

رضا محبی

عضو جدید
این تاپیک به این منظور ایجاد شده است، تا دوستان به معرفی آموزشگاه هایی که در آن مشغول به یادگیری زبان هستند بپردازند و اگر جای خاصی را میشناسند به دیگران معرفی کنند.

لطفا هنگام معرفی آموزشگاه ها، آدرس، شهریه و متود آموزشی را نیز اعلام کنید.
آموزشگاه زبان مجرب
خ ستار خان,نرسیده به میدان توحید,نبش خ کوثر (نمازی )دوم ,پلاک 2
متود آموزشی ترمیک:AMERICAN CUTTING EDGE
متود آموزشی INTERCHANGE:IELTS
تلفن:6-66904175
 

رضا محبی

عضو جدید
آموزشگاه زبان مجرب
خ ستار خان,نرسیده به میدان توحید,نبش خ کوثر (نمازی )دوم ,پلاک 2
شهریه :ترمی 40000 تومان -خصوصی مکالمه جلسه ای 15000
تومان
متود آموزشی ترمیک:AMERICAN CUTTING EDGE
متود آموزشی INTERCHANGE:IELTS
تلفن:6-66904175
خودم الان تو این آموزشگاه دارم زبان می خونم ,خیلی راضیم.
 

hassan javi

عضو جدید
salam man 3 termonja boadam vali sathe haminaie ke migie az man ke pish mikhonadam paintare boad.manzoram amozeshgahe azade danshgae tehrane
 

fateme faryabi

عضو جدید
سلام من دانشجوی ترم 4مترجمی ام .میخوام کلاسای تافل رو شرکت کنم به نظر شما ایلتس بهتره واسه شروع یا تافل؟
 

knower

عضو جدید
سلام دوستان!
خوبید؟
بنده به جد میتونم عرض کنم که کانون زبان ایران یک دانشکده زبان هست که کاملا آکادمیک هستش!
هر کی دوست داره واقعا زبان یاد بگیره تو کانون زبان ایران ثبتنام کنه به عبارتی بشه انگلیشمنن!!!!
I've been loving the ILI!!!
Thank heavens
 

elmitabar.maryam

عضو جدید
سلام من جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران شعبه میدان انقلاب کوچه رشتچی رو توصیه می کنم چون من آموزشگاه های زیادی رفتم ولی اینجا بهتره . site: jtt.irhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/graduated.gif
 

مهرزادم

عضو جدید
سلام من جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران شعبه میدان انقلاب کوچه رشتچی رو توصیه می کنم چون من آموزشگاه های زیادی رفتم ولی اینجا بهتره . site: jtt.irhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/graduated.gif

منم بچه که بودم زبان رو از اینجا شروع کردم
بنظرم استادای خوبی داره همیشه
 

Similar threads

بالا