محل ثبت اعتراضات به کلید اولیه آزمون ارشد معماری 93

وضعیت
موضوع بسته شده است.

omid0000

عضو جدید
" اعتراض ارسال شده من به سوال 108 به سایت سنجش
"

کلید گزینه 2 "دو بیضی کامل" است که غلط می باشد و پاسخ صحیح گزینه 4 "یک دایره ناقص و یک خط مستقیم" می باشد.توضیحات:اگر به صورت کج ببریم و نگاه کنیم می توانیم 2 بیضی کامل ببینیم ( یکی فصل مشترک صفحه برش و کره و دیگری هم را دقیقا موازی با همین و داخل کره را تصور کنیم که به شکل بیضی می تواند باشد. ولی به هیچ طریقی نمی توان با توجه به صورت سوال پس از برش یک دایره ناقص و یک خط مستقیم دید. و با توجه به این توضیحات گزینه صحیح گزینه 4 خواهد بود.
 

omid0000

عضو جدید
" اعتراض ارسال شده من به سوال 110 به سایت سنجش "


با توجه به صورت سوال که پرسیده است " در کدام اقلیم و برای تنظیم کدام شرایط محیطی مناسب تر است؟ " و با توجه به توضیحات تفصیلی که در ادامه می آورم کاملاً مشخص است که کلید این تست یعنی گزینه 3 غلط است و پاسخ صحیح گزینه 1 یعنی "در مناطق گرم و مرطوب و برای تنظیم درجه حرارت و رطوبت" می باشد.دلیل اول:با مطالعه و بررسی فصول سوم، چهارم، پنجم و ششم کتاب بررسی اقلیمی اینیه سنتی ایران تالیف دکتر وحید قبادیان و مقایسه شرایط آب و هایی این اقلیم ها و مخصوصاً مقایسه قسمت های فرم بنا در این چهار فصل از کتاب به این دیدگاه و استنتاج کلی خواهیم رسید که در مناطق کرانه شمالی خلیج فارس و دریای عمان که دارای اقلیم گرم و مرطوب هستند و گرما و رطوبت هوا بسیار زیاد است یکی از عوامل بسیار مهم ایجاد کوران هوا است. و موارد زیر نیز اشارات مشخصی به این اظهارات است که در کتاب یادشده آمده:
  • صفحه 69: با استفاده از سایه، کوران هوا، مصالح مناسب و جهت مناسب بنا می توان شرایط زیستی را به شرایط زیستی انسان نزدیک نمود.
  • صفحه 73 : در قسمت 3-4-فرم بنا در مورد "ج" از خصوصیات کلی فرم بنا در مناطق گرم و مرطوب ارتفاع اتاقها زیاد و پنجره ها بلند و کشیده آمده است.
  • صفحه 73: در ادامه توضیحات در هین صفحه به نقش پنجره های بلند و مرتفع در اقلیم گرم و مرطوب که هم در سمت حیاط و هم سمت کوچه قرار دارند اشاره میکند و به ذکر عبارت مقابل می پردازد: "به منظور استفاده از تهویه دوطرفه هوا در داخل اتاق و کاستن از شدت گرما، یا باز کردن پنجره های رو به حیاط از یک طرف و پنجره های رو به کوچه از طرف دیگر این تهویه صورت می گیرد."

دلیل دوم:صفحات 128 و 129 و 130 کتاب اقلیم و معماری (ویراست دوم) چاپ ششم پاییز 89 نوشته ی مرتضی کسمائی، ویراسته ی محمد احمدی نژاددر اینجا نیز پس از مطالعه این صفحات و مقایسه 4 اقلیم متوجه می شویم که نقش بازشوها در اقلیم گرم و مرطوب از دیگر اقلیم ها مهمتر است و در صفحه 130 در توضیحات اقلیم گرم و مرطوب به طور مشخص با عبارات و نوشته های زیر که دقیقاً از کتاب آورده شده مواجه می شویم:
  • "ضرورت ایجاد کوران موثر در منطقه ای که افراد حضور دارند، ایجاب می کند که تمام اتاق های ساختمان دارای قسمت های بازشو، در یا پنجره، در منطقه ی فشار و مکش باشند یا اتاق هایی که فقط در قسمت های پشت به باد یا رو به باد پنجره دارند، به وسیله ی بازشوهای بزرگ فقط به اتاق هایی راه داشته باشند که در منطقه عکس فشار خود هستند."
  • " در این مناطق استفاده از درها و پنجره های بسیار بزرگ بسیار سودمند است؛ البته در صورتی که در برابر تابش آفتاب، نفوذ باران و ورود حشرات محافظت شود. زیرا این بازشوها نه تنها میزان تهویه ی طبیعی را افزایش می دهد، بلکه باعث کاهش دمای هوای داخلی هنگام عصر و شب نیز می شود."

امیدوارم با استفاده از توضیحات اینجانب و همچنین اخذ نظر از اساتید مجربی همچون آقای دکتر قبادیان و سایر اساتید متخصص در زمینه اقلیم، اینگونه اشتباه واضحی در کلید آزمون اصلاح گردد و با توجه به توضیحات پاسخ صحیح یعنی گزینه 1 اعمال گردد.

 

omid0000

عضو جدید
" اعتراض ارسال شده من به سوال 116 به سایت سنجش "


در کلید گزینه 2 آمده است که غلط است و گزینه 3 صحیح می باشد.در صفحه 4 جزوه ی درک عمومی معماری منظر دکتر آزاده شاهچراغی - چاپ مرکز معماری ایران که سیر تاریخی تحولات معماری منظر توضیح داده شده است در خصوص قبل از قرن 19 یعنی قرن 18 و قرن 17 در مورد هیچکدام اشاره ای به "طراحی با دید صنعتی و مستقل از ویژگی های موضوعی" نگردیده است. و با توجه به اینکه در صورت سوال آمده کدام مورد نادرست است، و با توجه به توضیحات ذکر شده گزینه 3 از نظر سیر تحولات تاریخی منظر نادرست است و پاسخ صحیح تست می باشد.

( عکس صفحه 4 جزوه رو فرستادم)
 

omid0000

عضو جدید
" اعتراض ارسال شده من به سوال 119 به سایت سنجش "


در کلید گزینه 3 "هماهنگی با شرایط محیطی" آمده است که غلط است و پاسخ صحیح گزینه 1 " در تضاد با محیط" می باشد.با مطالعه صفحات 149 ، 150 و 158 کتاب زیبایی شناسی در معماری نوشته ی یورک کورت گروتر و مخصوصاً با توجه به مطالب و تصاویر صفحه ی 158 کاملاً واضح است که باغ های انگیسی و فرانسوی تضاد و تقابل با منظر داشته اند که در کتاب مفصلاً شرح داده شده است.بنابراین توضیحات کاملاً مشخص است که پاسخ صحیح گزینه 1 "در تضاد با محیط" می باشد.


( عکس صفحات 149 و 150 و 158 رو فرستادم)
 

omid0000

عضو جدید
" اعتراض ارسال شده من به سوال 126 به سایت سنجش "


در کلید گزینه 3 "فرهنگی، عملکردی، زیبایی شناسانه " آمده است که غلط است و گزینه صحیح گزینه 4 "فرهنگی، اجتماعی، زیبایی شناسانه" می باشد.توضیح اینکه در کتاب طراحی باغ و احداث فضای سبز نوشته ی مهندس غزاله روحانی در صفحات 15 تا 21در این خصوص شرح داده شده است. که دلایل اینجانب در خصوص نقش پررنگ مباحث اجتماعی در اهداف طزاحی منظر از همین منبع به شزح زیر تقدیم می گردد:دلیل اول:در صفحه 15 عبارت مقابل آمده: " طراحان نیازهای روحی و جسمی و اجتماعی سنین مختلف مردم هر منطقه را در نظر گرفته و مطابق این احتیاجات طراحی می کنند."دلیل دوم: در صفحه 16 و 17 عبارت زیر آمده است که در مورد چهارم آن اهداف اجتماعی معماری منظر را بیان می کند:" نیازهای زیست محیطی بشر گاهی جسمی و گاهی روحی است ولی تمام این نیازها در یک زمان و به طور مداوم بروز نمی نماید، طراحان باغ برای رفع این نیازها چهار هدف کلی را دنبال می کنند:1- ایجاد فضایی به منظور بهسازی محیط2- احداث فضایی برای بازی کودکان3- مکانی برای آموختن4- گرد هم آوردن افراد جامعهدلیل سوم:توضیحات تفصیلی صفحات 20 و 21 در رابطه با بند 4 ذکر شده (گرد هم آوردن افراد جامعه) و نقش اجتماعی معماری منظربنابراین با توجه به توضیحات ارائه شده توسط اینجانب و اخذ نظر از اساتید مجربی همچون خانم مهندس غزاله روحانی که خود مولف این کتاب می باشند و همچنین سایر اساتید صاحب نظر، این کلید اشتباه تصحیح گردد و پاسخ صحیح یعنی گزینه 4 "فرهنگی، اجتماعی، زیبایی شناسانه" لحاظ گردد.
(عکس صفحات 15 و 17&16 و 21&20 رو فرستادم)
 

DDDIQ

مدیر ارشد
" اعتراض ارسال شده من به سوال 91 به سایت سنجش "

با توجه به توضیحاتی که در ادامه می آورم گزینه 4 یعنی حمل و نقل جاده ای قطعاً غلط می باشد و گزینه 3 یعنی " گردشگری و محیط زیست " پاسخ صحیح می باشد.با اندکی تامل در صورت سوال به کلیدواژه های مقابل بر می خوریم: روستا ، اقتصاد ، محصولات چوبی توجه به اقتصاد و محصولات چوبی می تواند هم گزینه 3 و هم گزینه 4 صحیح باشد، ولی نکته این تست در این است که مورد سوال روستا است و باز هم تاکید می کنم روستا است و نه شهر! و اگر شهر می بود گزینه 4 یعنی حمل و نقل جاده ای می توانست صحیح باشد. ولی با مطرح شدن روستا در این سوال به عنوان یک عامل بسیار تعیین کننده متوجه می شویم که جهت توسعه باید ضمن توجیه پذیری اقتصادی و تولید محصولات چوبی در جهت حفظ محیط زیست بوده و علاوه بر آن به گونه ای برخورد صورت گیرد تا با ایجاد صنعت گردشگری به رونق اقتصادی روستا و احیای آن و تامین روح زندگی در آن کمک نمود.... وگرنه حمل و نقل جاده ای که برای شهر یا شهر صنعتی یا شهر صنعتی یا شهر بندری یا اسکله تجاری نیز مهم خواهد بود و حتی خیلی بیشتر از روستا مهم خواهد بود.با توجه به این توضیحات بنده با اطمینان کامل کلید این تست را نادرست می دانم و گزینه 3 پاسخ صحیح تست می باشد. امیدوارم با توجه به اعتراضات و کسب نظر از اساتید ذیصلاح این مورد اصلاح گردد.



آقا چه عجب یکی مث من اینو جواب داده بود.........منم همینو میگم الان تو هر معماری توسعه پایدار و محیط زیست خیلی اهمیت داره.اینو به این خاطر میگم که خود من تو یه جای کوهستانی و جنگلی زندگی میکنم........اینجا صنعتشون چوب بری نیست ولی همون آخر هفته که میرن دهن طبیعت رو سرویس میکنن...منم فک کردم که قبل از هر صنعتی توجه به ظبیعت رو باید در نظر بگیریم اینو زدم حالا ببینیم چی میشه ولی مردونه تنها درسی که سوالاش ربطی به موضوعش نداره همین درک معماریه

سلام
لیسانس صنایع دارم و ارشد معماری شرکت کردم، ممنون میشم دوستان منو راهنمایی کنن!
اعتراض دارم:
91-اولا محصولات چوبی میتونه صنایع دستی و ...
الف)با توجه به تجربیاتم تو رشتم، میگم قطعاً انبار نمیشه چون بهترین انبار، بازار هدف و خانه مردمه.
ب)در مورد حمل و نقل باید بگم، چون گفته وابسته به تولیدات چوبیست و توسعه در آینده، یعنی اینکه حتما جاده داره که الان داره تولید میکنه! در نهایت گردشگر باعث فروش بیشتر میشه و چوب بیشتری میخواد که وابسته محیط زیسته.
درکل خود سوال و گزینه ها گنگند.
97- شما یه مثال بیارید که گنبد خانه و حیاط هم راستا نباشن.
103- تابش خیره کننده که قراره نگاه رو جلب کنه به چه کار دفتر اداری میادش؟
109-اولا:به نظرم بافت پراکنده رو با پلان گسترده اشتباه گرفته. دوما:مصالح تاثیر بیشتری روی تنظیمات حرارتی دارن تا پلان.
110- سوال دقیقا یکی از تستهای تنظیم شرایط راهیان ارشده که دو روز قبل کنکور زدم.جواب میشه مرطوب و معتدل


سلام دوستان در رابطه با سوال 91 فکر میکنم گزینه 4 حمل و نقل جاده ای طبق کلید سنجش صحیح هست


http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=197073&d=1393153448

تحلیل سوال :
در روستایی که اقتصاد آن وابسته به تولید محصولات چوبی است . احداث کدام کاربری ها در اولویت طرح توسعه قرار میگیرد ؟

وسعت منطقه : روستایی : یک روستا ؛ یک منطقه کوچک که زیر مجموعه دهستان و شهرستان و بخش می باشد
طرح توسعه : اقتصادی ؛ رونق بخشی اقتصادی با توجه به پتانسیل روستا
سوال : اولویت بندی کاربری ها ؛ اولویت با خدماتی است که در صورت نبود دیگر خدمات غیر ضروری و یا ناکارآمد به نظر بیاید و یا وابسته به آن باشد


تحلیل پاسخ ها :
گزینه 3 : با توجه به درخواست اولویت اقتصادی سوال و اشاره به پتانسیل روستا ( تولید محصولات چوبی ) ابتدا پتانسیل خدمات گردشگری رد می شود و در رابطه با محیط زیست هر چند که مسلما مساله ای مهم تلقی میشه ولی آیا برای هر روستا باید یک بخش محیط زیست تاسیس کرد؟ فکر نمیکنم چنین بودجه ای قابل قبول باشه که هر روستا یک بخش محیط زیست داشته باشه ! و میتواند زیر مجموعه یک بخش بزرگتر مثل محیط زیست شهرستان قرار بگیرد ! پس گزینه 3 اولویت نیست !

گزینه 1 و 2 :
که در رابطه با انبار داری محصولات هست ! در صورت توسعه انبارداری در ابتدا سوالی که مطرح میشود آیا این طرح اولویت انبار داری توجیه اقتصادی دارد ؟!
به مورد ملموس تری اشاره میکنم اقتصاد ایران وابسته به نفت هست ! آیا با این وضعیت اقتصادی برای طرح توسعه اقتصاد ایران بهتر نیست در ابتدا بر روی صادرات سرمایه گذاری بشه زمانی که نتوانیم صادر کنیم با توجه به وابستگی اقتصاد به نفت بودجه ای هم برای توسعه دیگر موارد نخواهد بود ؟ و حال با مازاد تولید نفت که در انبار داریم و نمیتونیم صادر کنیم چه کار کنیم ؟

گزینه 4
با توجه به تحلیل گزینه های دیگر میتوان برداشت کرد که اولویت اقتصادی با طرح توسعه حمل و نقل جاده ای می باشد چون یا خدمات دیگر وابسته به این خدمات هستند و یا توجیه اولویت اقتصادی برای یک منطقه کوچک را ندارند چون یا میتوان محصولات را در انبار های بزرگتر کارخانه ها و فروشگاه های محصولات چوبی صادر کرد و انبار در خارج از روستا باشد و هم اینکه برای سازمان های محیط زیست زیر مجموعه سازمان شهرستان قرار میگیرند


پس اولویت با گزینه 4 می باشد
 

پیوست ها

  • 21345.jpg
    21345.jpg
    15.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0

nima-sd

عضو جدید
کاربر ممتاز
" اعتراض ارسال شده من به سوال 108 به سایت سنجش
"

کلید گزینه 2 "دو بیضی کامل" است که غلط می باشد و پاسخ صحیح گزینه 4 "یک دایره ناقص و یک خط مستقیم" می باشد.توضیحات:اگر به صورت کج ببریم و نگاه کنیم می توانیم 2 بیضی کامل ببینیم ( یکی فصل مشترک صفحه برش و کره و دیگری هم را دقیقا موازی با همین و داخل کره را تصور کنیم که به شکل بیضی می تواند باشد. ولی به هیچ طریقی نمی توان با توجه به صورت سوال پس از برش یک دایره ناقص و یک خط مستقیم دید. و با توجه به این توضیحات گزینه صحیح گزینه 4 خواهد بود.
این اعتراضت واردنیست این تری دی ها رو ببین
دایره ناقص و خط

دو دایره

دایره و بیضی
 

f.a.k

عضو جدید
سلام
من اون پست رو از نیکی جان ک همیشه زبانشون بالای 90 بوده نقل قول کردم...من خودم نظری ندادم:redface:
و دگ اینکه ..بله... این تاپیک برای همین منظوره ک اعتراضاتمون یکی بشه و شسته رفته ک چیزی از قلم نیفته:smile:

من جسارتی نکردم...مطمئنا سوالهای زبان مخصوصا قسمت Reading مشکل داره و اصلا استاندارد آزمون های بین المللی زبان مثل آیلتس و تافل رو نداره.حالا شاید متون رو از منابع اصلی انتخاب کنن ولی مطمئنا گزینه ها رو از فارسی خودشون که تو ذهنه طراحه به انگلیسی برمی گردونن و همچین مشکلاتی به وجود میاد و می بینید چند گزینه درست میشه و یا اصلا گزینه ای درست نیس!! از نیکی هم به خاطر زبان 90 عذرخواهی می کنم.فقط می خواستم نیکی بدونه knowledge کم من در حد IELTS band Score 7 هست و اگر اظهار نظری کردم در حد علم ناقص خودم در این زمینه بود.
 

منامنا

عضو جدید
بچه ها یه سوال ؟؟؟؟
کسی که اعتراض می کنه اگه اعتراضش صحیح بشه اون گزینه عوض شده رو فقط برای همون شخصی که اعتراض کرده اعمال میکنن یا برا همه؟
 

Anahita.pb

عضو جدید
دوستای خوبم در مورد سوال 15 توضیح بدم که Also کاملا غلط است، چونکه بعد از But یک ویرگول قرار داده شده بود، و Not Only... But همون معنا رو می‌ده از طرفی As in case هم معنی یکسانی با In case داره تقریبا، و دقیقا Also رو در گزینه‌ی اول برای گمراه کردن داده بودن.

سوال 26 هم به نظر من همون گزینه اول درسته چونکه توی متن مغز رو به ماشینی تشبیه کرده که سوییچ های مختلف داره و هر سوییچ دکمه کنترل داره که از این می شه استنباط کرد که دکمه های کنترل بسیاری داره. و از طرفی گزینه 2 زیاد درست به نظر نمی رسه بخاطر کلمه involve.

در مورد سوال 79 هم من در غلط بودنش با شما موافقم اما به نظرم صفوی نمی‌شه و تیموری می‌شه، طبق جزوه های آقای متدین چون‌که در صورت سوال گفته "ظهور" و ظهور طیف رنگی در اواخر دوره‌ی تیموری بوده، اعتلای اون در صفوی بوده.

البته اینا خب نظر منه. :دی
 
آخرین ویرایش:

Dadbeh

عضو جدید
آقای امید شما که به کل سوالا اعتراض داری؟!!! میخوای یه بار دیگه کنکور بگیرن؟؟!! خیلی از سوالایی هم که گفتی درست هستند! وقت و حوصله ی اثباتشو ندارم! به نظرم یه ذره دقت کن فقط همین!
 

ex5*ser

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها سنجش به اعتراضات من پاسخ نداده!شما هم همینطورین یا تا حالا به بعضی ها جواب داده.
ماله منو نوشته به کمیته مربوطه ارجاع داده می شود.
 

ex5*ser

عضو جدید
کاربر ممتاز
آلان یکی لطف کنه سوالات غلط تاریخ رو بمن بگه تا من اونارو وارد کنم.
ممنون.
امروز رفتم دانشگاه و به دوستام گفتم غلط داره و تا 8 ام وقت دارین اعتراض بدین و اونارو بسیج کردم!
کلا ما به پخش نمره سوال راضی هستیم!بوخوداااااااااااا
 

omid0000

عضو جدید
بچه ها سنجش به اعتراضات من پاسخ نداده!شما هم همینطورین یا تا حالا به بعضی ها جواب داده.
ماله منو نوشته به کمیته مربوطه ارجاع داده می شود.

سنجش برا همه الان همینو مینویسه.... تا اینکه بعدن تو کمیته ی خودش بررسی بشه
 

omid0000

عضو جدید
آقای امید شما که به کل سوالا اعتراض داری؟!!! میخوای یه بار دیگه کنکور بگیرن؟؟!! خیلی از سوالایی هم که گفتی درست هستند! وقت و حوصله ی اثباتشو ندارم! به نظرم یه ذره دقت کن فقط همین!

من نمیدونم چند دفعه باید بگم و دیگه چجوری ثابت کنم که من فقط به سوالایی که غلط زدم اعتراض نزدم... بلکه سوالایی که فک میکنم کلیدش غلطه و اکثراً هم با تحلیل و رفرنس اعتراض زدم....
حالا شما زیاد نگران نباش.... اگه اونایی که وقت و حوصله ی اثباتشو نداری درست باشن که کلید عوض نمیشه و شما خوشحال.

.... و من هنوز نفهمیدم ما کی می خوایم یاد بگیریم با منطق، استدلال،احترام و بدون طعنه و کنایه و متلک گفتن با همدیگه صحبت کنیم!!!!!!!!!!!!

و این بسیار درد بزرگیست.... و باید برای اون جامعه ای که ما با این طرز تفکر به عنوان تحصیلکرده و روشنفکر واردش خواهیم شد و کارخواهیم کرد بسیار گریست!
و از الان دیگه هر کی دوست داره هر قضاوتی می خواد در مورد من بکنه.... دیگه واقعاً حوصله ندارم یه چیزو چندین بار تکرار کنم!

اهمیتی نداره......قضاوت آزاد است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
آخرین ویرایش:

sorena24

عضو جدید
برای سوالای درک شاید نشه منبع دقیقی پیدا کرد ولی این سوال 94 کاملا بدیهی که انعطاف پذیریه طراحی مجتمع مسکونی و توسعه فیزیکیش نسبت به سایر گزینه ها اولویت داره!!!!
منبع:

از آنجا که عناصر سازنده ی فضا تعریف کننده ی آن فضا نیز هستند به ناچار باید برای انعطاف پذیر نمودن این فضا این عوامل نیز انعطاف پذیر باشند.
در این صورت با توجه میزان امکانات موجود و پیش بینی شده برای تغییر فضا میزان انعطاف پذیری مسکن متفاوت خواهد بود. ( گروتر پاکزاد 1372)


ایده طراحی انعطاف پذیر واحدهای مسکونی از ابتدای قرن بیستم به عنوان بخشی از جنبش مدرن به وسیله : معمارانی مانند لوکوربوزیه ، میس وندروهه و هابراهام * مطرح گردید این ایده ناشی از تاملات رخ داده در فناوری بود که جدا سازی ساختارهای ثابت بنا را از عناصر قابل جابجایی آن ممکن می ساخت با ارائه شدن راهکارها و روشهای مختلفی مانند مبلمان تاشو ، پارتیشن های متحرک و غیره امکان هم پوشانی کارکردی فضاها در ترکیب بندی داخلی بنا فراهم شد.


طرح میس برای نمایشگاه وایس نهوف در استوتگارت آلمان که ساختمانی با سازه ی فلزی و دیوارهای متحرک بین ستونهای باربر بوده نقطه ی آغازین برای طراحی خانه های انعطاف پذیر در اروپا گردید. در سال 1927 طراحی خانه های مسکونی در محله وایس نهوف اشتوتکارت دیوار اتاقها را با تخته 3 لایه ساخت که به آسانی می شد آنها را به سقف تیک کرده و آنها را بر پاداشت. از این رو ساکنین واحدهای مسکونی می توانستند به اراده ی خود اتاقها را کوچکتر یا بزرگتر کنند. در بین این اتاقها در وجود ندارد و ناظر از جا دار ایناتاقها که هر یک از آنها 70 متر ساخت دارند در شگفت می شود. ( گیدییون مزینی 1384)
از این رو پس انعطاف پذیری به عنوان راه کاری جهانی که به معماران توانایی پاسخ گویی به روشهای متعدد زیست و سکونت را می داد. مورد استفاده قرار گرفت.
در دهه ی نود انعطاف پذیری به ابزاری موثر در جهت حل مشکل تقاضای متعدد و گوناگون در زمینه مسکن در جوامعی که با سرعت در حال تغییر بودند بدل گردید. واز این رو ایده انعطاف پذیری ساختاری به انعطاف پذیری عملکردی تغییر جهت داد. بدان معنی که بدون آنکه تغییری در فرم فضای انعطاف پذیری حاصل گردد توانایی جا دادن فعالیت های مختلف در خود دارا گردیده ( برهانیدارایان 1386).
 

معمارباشی

عضو جدید
دوست جون کسی منکر بحث انعطاف پذیری خونه که نشده ولی کا خونه می شه جواب کاملا هم مشخصه ... کارخونه به محض سودآوری تجهیزات جدید می خرن و باید وسایل جابجا بشه .... یا طرف کارخونه لاستیک سازی داشته ورشکست می شه سوله رو میفروشه به تولید محصولات لبنی!!!
ولی خونه چی؟؟؟؟ با سرعت کمتری تغییرات اساسی رخ می ده ... پس فرصت بیشتری برای ایجاد این انعطافپذیزی وجود داره

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
 

mahyarSAMSUNG

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوب دوستان این هم دلیل غلط بودن یکی دیگر از کلیدهای سنجش که یکی از دوستان در فیس بوک پیج کارشناسی ارشد زحمتشو کشیدن با اجازشون اینجا گذاشتم تا دوستان هم اعتراض بدن
مشاهده پیوست 197328

این میز کاملا مربع و در نزدیک pp قرار گرفته یعنی در وسط اتاق نیست و به ناظر نزدیکتره و اصلا غلط نیست ...
 

nikky321

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستای خوبم در مورد سوال 15 توضیح بدم که Also کاملا غلط است، چونکه بعد از But یک ویرگول قرار داده شده بود، و Not Only... But همون معنا رو می‌ده از طرفی As in case هم معنی یکسانی با In case داره تقریبا، و دقیقا Also رو در گزینه‌ی اول برای گمراه کردن داده بودن.

سوال 26 هم به نظر من همون گزینه اول درسته چونکه توی متن مغز رو به ماشینی تشبیه کرده که سوییچ های مختلف داره و هر سوییچ دکمه کنترل داره که از این می شه استنباط کرد که دکمه های کنترل بسیاری داره. و از طرفی گزینه 2 زیاد درست به نظر نمی رسه بخاطر کلمه involve.

در مورد سوال 79 هم من در غلط بودنش با شما موافقم اما به نظرم صفوی نمی‌شه و تیموری می‌شه، طبق جزوه های آقای متدین چون‌که در صورت سوال گفته "ظهور" و ظهور طیف رنگی در اواخر دوره‌ی تیموری بوده، اعتلای اون در صفوی بوده.

البته اینا خب نظر منه. :دی
اشتباه می کنید. این كاملش از يك سايت خارجي همه ي جواباي سنجش طبق اون از ٥ سوال درست بودند. اين منبع اصلي بوده
اینم متن اصلی به همراه pdf میشه صفحه اول pdf



مشاهده پیوست QuantumTeleport.pdf
 

پیوست ها

  • 1111111111111111111.jpg
    1111111111111111111.jpg
    26.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

omid0000

عضو جدید
دوستان 8 اسفند آخرین مهلت ارسال اعتراضات هست.

تو چند تا پست بعدی مدارک و تصاویر ضمیمه ای که همراه با اعتراضاتم فرستاد رو میذارم تا اگه دوستان هم نظر بودند و دوست داشتن به عنوان رفرنس ضمیمه اعتراضشون کن، که خیلی هم می تونه موثرتر واقع بشه...

(فقط کیفیت عکسایی که من گرفتم یه مقدار پایینه، اگه دوس داشتین اسکن کنید یا با دوربین خودتون عکس بگیرین.)

ممنون
 
آخرین ویرایش:

omid0000

عضو جدید
مدرک ارسالی ضمیمه سوال 60

مدرک ارسالی ضمیمه سوال 60

توضیحات در صفحات پیشین آمده است...
 

پیوست ها

  • P 110 _ Q60.jpg
    P 110 _ Q60.jpg
    25.1 کیلوبایت · بازدیدها: 0

omid0000

عضو جدید
مدرک ارسالی ضمیمه سوال 66

مدرک ارسالی ضمیمه سوال 66

توضیحات در صفحات پیشین آمده است...



 

پیوست ها

  • Q66.jpg
    Q66.jpg
    19.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0

omid0000

عضو جدید
مدرک ارسالی ضمیمه سوال 79

مدرک ارسالی ضمیمه سوال 79

توضیحات در صفحات پیشین آمده است...

 

پیوست ها

  • P283 _ Q79.jpg
    P283 _ Q79.jpg
    21.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • P284 _ Q79.jpg
    P284 _ Q79.jpg
    19.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

omid0000

عضو جدید
مدرک ارسالی ضمیمه سوال 86

مدرک ارسالی ضمیمه سوال 86

توضیحات در صفحات پیشین آمده است...

 

پیوست ها

  • P 61 _ Q 86.jpg
    P 61 _ Q 86.jpg
    34.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • P 63 _ Q 86.jpg
    P 63 _ Q 86.jpg
    30.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0

omid0000

عضو جدید
مدرک ارسالی ضمیمه سوال 97

مدرک ارسالی ضمیمه سوال 97

توضیحات در صفحات پیشین آمده است...

 

پیوست ها

  • P 290 _ Q 97 (Sabkshenasi) .jpg
    P 290 _ Q 97 (Sabkshenasi) .jpg
    21.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • P 291 _ Q 97 (Sabkshenasi).jpg
    P 291 _ Q 97 (Sabkshenasi).jpg
    16.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0

omid0000

عضو جدید
یک مدرک ارسالی دیگر ضمیمه سوال 97

یک مدرک ارسالی دیگر ضمیمه سوال 97

توضیحات در صفحات پیشین آمده است...

 

پیوست ها

  • P237 _ Q 97 (Barrasiye Eghlimihe Abnie Sonatiye Iran).jpg
    P237 _ Q 97 (Barrasiye Eghlimihe Abnie Sonatiye Iran).jpg
    18.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0

omid0000

عضو جدید
مدرک ارسالی ضمیمه سوال 106

مدرک ارسالی ضمیمه سوال 106

توضیحات در صفحات پیشین آمده است...

 

پیوست ها

  • 106.jpg
    106.jpg
    45.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

omid0000

عضو جدید
مدرک ارسالی ضمیمه سوال 107

مدرک ارسالی ضمیمه سوال 107

گزینه های 2 و 3 کاملاً غلط هستند و منظور من از کشیدن این شکل اینه که امکان نداره جهت زاویه غروب در دی ماه ( یک ساعت زودتر) با جهت طلوع خورشید در تیر ماه ( یک ساعت دیرتر) یکی باشه ! پس گزینه 1 هم غلطه . اگه بخواهیم 10 یا 20 درجه در مورد گزینه 1 اغماض کنیم ، همین کارو در مورد گزینه 4 هم میتونیم انجام بدیم !
 

پیوست ها

  • Q 107.jpg
    Q 107.jpg
    28.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • P 25 _ Q 107 (Eghlim Kasmayi) .jpg
    P 25 _ Q 107 (Eghlim Kasmayi) .jpg
    23.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا