ماساژ به روش جادویی شیاتسو

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اساژ به روش جادویی شیاتسو

رفع خستگی و درمان بیماری های از طریق ماساژ با فشار نقاط خاصی از بدن با تکنیک ژاپنی و تایلندی شیاتسو
کامل ترین مجموعه آموزش ویدیویی ماساژ به سبک درمانگران شرقی ( شیاتسو و یوگا تای) برای تسکین درد و رفع خستگی و تناسب اندام و سالم سازی بخش های بیمار درون بدن بر اساس اعمال فشار با دست و آرنج و زانو به نقاط و مفاصل خاصی از بدن انسان و استفاده از حرکت اهرمی و چرخشی مفاصل برای شکستن قولنج و آزاد سازی انرژی محبوس در درون بدن ، در یک مجموعه شامل پنج عدد سی دی قابل استفاده برای تمام اعضای خانواده به بازار عرضه می شود.
با این مجموعه از این به بعد فرزندان به جای فقط لگد کردن پشت پدر می توانند با تکنیک های خاصی چنان او را ماساژ دهند که تمام خستگی کار روزانه از بدن پدر خارج شود. با کمک این مجموعه شما می توانید در مواقعی که به دکتر دسترسی نیست فقط با ماساژ و مالش نقاط خاصی از بدن فرد بیمار(بر اساس علم شیاتسو) .دردهای موضعی و داخلی او را تسکین داده و حتی درمان عضو داخلی را تسریع نمائید.

شیاتسو ژاپنی که در تایلند به نام تای یوگا نامیده می شود ، بر اساس دیدگاه انرژی درمانی طب شرقی توسط درمانگران باستانی خاور دور ابداع شده است و در حال حاضر به عنوان یک روش تسکین و رفع خستگی و حتی شاداب سازی و جوان سازی جسم و روح در بسیاری از خانواده های شرقی و حتی غربی مورد استفاده قرار می گیرد
مهم ترین ویژگی این مجموعه مفید بودن و قابل استفاده بودن آن در بسیاری از موارد است. بخصوص وقتی عضوی از خانواده به دلیل سکته یا کهولت یا تصادف قادر به حرکت نیست و نیاز به فیزیولوژی و تمرینات حرکتی دارد ، شما با استفاده از تکنیک های ماساژ با فشار انگشت و آرنج و زانو می توانید به عنوان مکمل فیزیوتراپ دوره درمان را بسیار کوتاه سازید و اعضای آسیب دیده و از کار افتاده را مجددا احیا نمائید. حتی درمانگران شیاتسو قادرند بسیاری از بیماری های اعضای درونی بدن مانند کلیه ، کبد ، مثانه ، قلب و حتی بیماری های روانی مانند اضطراب و افسردگی و دلشوری و امثالهم را برطرف سازند.
نقاطی و مواضعی که درمانگران شیاتسو برای ماساژ انتخاب می کنند دقیقا همان نقاطی هستند که پزشکان طب سوزنی به آن نقاط سوزن می زنند و نکته اینجاست که در ماساژ درمانی سبک شیاتسو یا تایی از فشار انگشتان دست و آرنج و وزن خود بیمار برای تحریک کانال های انرژی داخل بدن و جاری سازی انرژی جوانی استفاده می شود.
کسانی که یک دوره کامل ماساژ شیاتسو و تای یوگا را طی می کنند آنقدر راحت و آسوده می شوند که برای تکرار ماساژ حاضر به پرداخت هر هزینه ای هستند. به همین دلیل ماساژورهای متخصص در علم شیاتسو و تیای یوگا در کشورهای خاور دور از حقوق بسیار بالایی برخوردارند و کلینیک ها ی خاصی را برای این امر برپا ساخته اند.
در کشور ما با توجه به فرهنگ بومی اسلامی و ایرانی ، این نوع ماساژ به شکلی تغییر یافته در گذشته در حمام های عمومی و خاص مردان صورت می گرفته و با وجود تاثیر درمانی و روانی آن کم کم منسوخ شده است. البته در گوشه و کنار شهرها و روستاها بسیارند تعداد کسانی که با کمک این روش اقدام به مالش و درمان بسیاری از بیماری ها ( از جمله واریس و سیاتیک و امثالهم ) می کنند. همه این افراد به شکلی تجربی از شیوه های شیاتسو و تای یوگا کمک می گیرند
 

Similar threads

بالا