قوانین تالار مهندسی صنایع غذایی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Phyto

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
با سلام و عرض خوش آمدگويي حضور شما کاربر گرامي :

با توجه به اینکه بیشتر کاربران تازه وارد به علت عدم اطلاع از قوانین سایت و تالار و نحوه ارسال تاپیک های جدید و امتیاز دادن و موارد دیگر در ابتدا دچار سردرگمی و احیانا اشتباهاتی می شوندوظیفه خود دانستم که در تالار صنایع غذایی پیرو قوانین تالار کشاورزی هم برخی از موارد را مطرح نمایم.

(کلیدواژه متن: کلمه های به رنگ آبی)

با تشکر.


آشنایی با نحوه استفاده از تالار صنایع غذایی:

* از اجزای تالارها می توان به بخش جستجوی تالار اشاره نمود که از دو قسمت جستجوی معمولی و پیشرفته تشکیل شده که برای سهولت کار شما در امر شناسایی تاپیک ها و پست های مشابه در کمک به موضوع عدم درج تاپیک های مشابه و همچنین پیدا کردن مطلب مورد نظرتان بر شما کمک می کند.

* در قسمت پایین تالار هم بخشی به نام تنظیم های نمایش وجود دارد که در مورد نحوه ی نمایش تاپیک ها به شما کمک می کند که بستگی به نظر شما دوست عزیز دارد.
* بخشی به نام دسترسی سریع وجود دارد که می توانید بدون مراجعه به صفحه اصلی سایت از این قسمت به بقیه تالارها دسترسی پیدا کنید.


آشنایی با تاپیک ها:

در مورد تاپیک ها هم بخش هایی وجود دارد که عبارتند از :
الف) Post Reply پاسخ به تاپیک که فقط در صورتی استفاده شود که پستتان ارتباطی با پستهای دیگر ندارند و فقط پاسخ به پست اول تاپیک باشد!
ب) ابزارهای تاپیک :
شامل بخش های :
نمایش به صورت چاپگر ، ارسال این صفحه به ایمیل ، اشتراک این تاپیک و افزودن نظرسنجی به این تاپیک میباشد .
ج) جستجوی این تاپیک برای پیدا کردن مطالب ضروری
د) امتیاز تاپیک :
توضیح اینکه اگر شما فقط در باشگاه ثبت نام کرده باشید و هیچ پستی نداشته باشید قادر به امتیازدهی نمی باشید

ه) در صورتیکه نشانگر ماوس را بر روی نام کاربر که در سمت راست درج گردیده است نگه دارید یا یک بار کلیلک کنید مواردی به صورت زیر مشاهده می گردد :
- نمایش مشخصات عمومی
- ارسال پیام شخصی
- ارسال ایمیل
- وب سایت
- یافتن پست های بیشتر
- افزودن کاربر به لیست دوستان
و ... مشاهده می شود.

م) در زیر تصویر کاربران می توانید تاریخ عضویت ، تعداد پست ها ، امتیاز کاربر و رشته کاربر و موارد دیگر را مشاهده نمایید.

ن)شما می توانید با کلیک بر بروی قسمتی که به صورت"تشکر" رویت می گردد به کاربر مورد نظر امتیاز بدهید.

و) در زیر مطلب ارسال شده هم مواردی به صورت زیر مشاهده می شود:
- Edit (ویرایش) می توانید با کلیک بر روی این قسمت نسبت به حذف ( در صورت اقدام باید دلیل آن ذکر گردد) و ویرایش پست خودتان اقدام نمایید ( در مورد ویرایش و حذف پست های دیگران فقط مدیریت به این بخش دسترسی دارد) .
- بخش Quote ( تحت عنوان پاسخ با نقل قول ) و نقل قول چندگانه و ارسال پاسخ سریع به این پیغام ، جهت پاسخ دادن به پست مورد نظر مشاهده می شود.
- Thanks (تشکر) یا - امتیاز: : شما می توانید با کلیک بر روی این قسمت از کاربری که پست آن را مشاهده می نمایید تشکر نمایید.
در صورت کلیک بر روی این قسمت نام کاربری شما در این پست موردنظر درج می گردد


توجه : در صورتیکه ، کاربری که پستی را ارسال کرده باشد در موقع بازدید شما در باشگاه آنلاین باشد چراغی که در قسمت تاپیک یا پست آن کاربر در کنار قسمت سیستم امتیازدهی وجود دارد به رنگ سبز مشاهده می شود در غیراینصورت این چراغ به صورت خاموش رویت می گردد.


در مورد ارسال تاپیک جدید :


می توانید از 2 طریق اقدام نمایید :
روش اول : کلیک کردن بر روی قسمت ارسال تاپیک جدید که در بالای هر صحه اصلی تالار هست.
روش دوم : رفتن به قسمت ابزارهای تالار ( در بالای هر صفحه وجود دارد ) و کلیک بر روی ارسال تاپیک جدید .
بعد از این مرحله وارد صفحه ای می شوید که قسمتی به نام عنوان و قسمتی هم برای درج مطلب مشاهده می گردد که این قسمتها را کامل می کنید و در ضمن قسمتی هم برای درج شکلک هایی وجود دارد که می توانید شکلک هایی که مرتبط با مطلبتان می باشد را درج نمایید
بعد قسمتهایی هم مانند نشان دادن امضاء و موارد دیگر وجود دارد که تنظیمات این قسمت بستگی به خودتان دارد
در نهایت بر روی کلمه ارسال کلیک می نمایید و مطلبتان بعد از مدتی به ثبت می رسد.


مطالب کلی در مورد تالار (نوشتن تاپیک ، سیستم امتیازدهی و بقیه موارد)


یک سری قوانین هست که رعایت آنها از طرف همه کاربران الزامی بوده و کمک به نظم بیشتر تالار میکند:



1- حتی الامکان از ارسال مطالب به صورت فینگلیش خودداری نمایید و مطالب خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
2- از ارسال تاپیک های مشابه خودداری نمایید و در صورت مشابه بودن اسامی تاپیک ها می توانید در صورتیکه از قبل تاپیک مشابهی وجود داشته باشد با کلیک کردن بر روی قسمت پاسخ یا پاسخ با نقل قول مطلب مورد نظرتان را در این قسمت درج نمایید
3- از ارسال مطالب نامربوط به تاپیک (=اسپم) خودداری نمایید .
4- از فرستادن تاپیک ها و پست های تکراری خودداری نمایید در غیر اینصورت پست های تکراری شما حذف خواهد شد.
5- از فرستادن تاپیک ها و پست های با عنوان ها و متن نامناسب خودداری نمایید در غیر اینصورت اخطار خواهید گرفت.
6- در هر بخش تاپیکی جدا برای مطالب درخواستی موجود می باشد. پس چنانچه نیاز به مطلبی دارید در تاپیک مربوطه عنوان کنید و منتظر جواب از طرف دوستان در همان تاپیک بمانید. از زدن تاپیک جدا برای درخواست مطلب و عدم پیگیری مطلب درخواستی شما خودداری کنید.
7- همچنین اگر موضوع مطلب درخواستی به هیچ کدام از بخشها مرتبط نبود، در بخش اصلی تالار در تاپیک های نیازمندیهای تالار کشاورزی و سوال از مهندسین کشاورزی عنوان کنید.
8- در هر بخشی تاپیک جدا برای مطالب، خبر و موارد مشابه موجود می باشد. پس هر گونه مطلبی رو در ادامه تاپیک اصلی عنوان کنید. از زدن تاپیک های جدا بپرهیزید.
9- از هر گونه تبلیغ در تالار جدا خودداری کنید. حتی از ذکر ایمیل و ... خودداری کرده و مطالب رو در تالار بگذارید یا درخواست کنید و همان جا منتظر جواب باشید.
10- از دادن پست اضافی (اسپم) که هیچ ربطی به موضوع ندارد در همه تاپیکها به خصوص آنهایی که به صورت علمی دنبال میشود بپرهیزید.
11- هر گونه پست اضافی و هر گونه صحبت را در تاپیک بحث و گفتگو- صنایع غذایی (برنامه ریزی،ادامه تحصیل،... )دنبال کنید و همچنین هر پیشنهاد یا انتقادی که دارید در تاپیک
دفتر مدیریت مهندسی صنایع غذایی عنوان کنید.
12- کاربران تازه وارد جهت آشنایی بیشتر، خود را در تاپیک های معرفی مهندسین کشاورزی و معرفی اجمالی اعضا تالار بر اساس رشته تحصیلی معرفی کنند. از معرفی خود در تاپیک های دیگر خودداری کنید.
13- کاربران محترم هر گونه پست خلاف در هر تاپیکی را که مشاهده کردید با استفاده از این گزینهhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/a062.gif http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=249248&d=1438521177&thumb=1&stc=1 گزارش کنید. از جواب دادن به اون پست بپرهیزید.
14- هیچ کاربری حق توهین به هر صورتی را به کاربر دیگر ندارد. در صورت مشاهده چنین موردی حتما برخورد خواهد شد. هر گونه توهینی را فقط گزارش کنید، مدیریت سایت به این مسئله رسیدگی میکند.
15- دوستان عزیز حتی الامکان برای پاسخ گویی مستقیم به دوستان دیگر از گزینه (پاسخ با نقل قول) استفاده کنید تا کاربر متوجه جواب خود از طرف شما شود.


از همه دوستان عزیز خواهش میکنیم تمام این موارد رو رعایت کنند. در صورت عدم توجه به این موارد با شخص مربوطه برخورد صورت میگیرد.



مدیریت تالار کشاورزی
Phyto



 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا