[ فرهنگی ]سینما و تئاتر مدرن - designcamp moonpark DMP

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار





Sejong هنر مرکز
(SAC آخرت) است که برای اجرای هنرهای مختلف از جمله موسیقی، باله، رقص و غیره طراحی شده و در دو تئاتر، تئاتر اصلی با بیش از 800 کرسی و تئاتر با اندازه متوسط ​​با 300 کرسی، و تئاتر فیلم وجود دارد 250 صندلی و گالری هنر در SAC. این است که در منطقه بین المللی فرهنگی که در آن واقع شده بین طبیعت فرار شهری و فرار قرار گرفته است.






معمولا مرز بین شهر و طبیعت هیجان انگیز ترین مکان برای احساس حس از شهر و طبیعت است، بنابراین ما SAC طراحی است که می تواند به عنوان بخشی از طبیعت و شهر درک است. شکل خطی مستقیم در مطابق با شکل شهر و انحنای اعمال می شود مطابق با طبیعت را به مردم احساس راحت را احساس می کنم.






سالن بزرگ و دو تئاتر به پارک مرکزی روبرو هستند و فضای باز از انرژی با شکوه مردم می تواند احساس وجود دارد. از طبیعت (سنترال پارک، گوم باند (رودخانه) و Guewha سان (کوه)) سرچشمه گرفته است، و تبدیل به هنرهای نمایشی زمانی که آن را مطابق شهری.






تئاتر اصلی Sejong مرکز هنر فراهم می کند بهترین کیفیت صدا را به مخاطبان با استفاده از SAR (منبع انتخابی جذب و بازتاب) دیوار ها و ساختار است که قادر به نگه داشتن هنر انجام محدوده گسترده ای از نوع طبیعی مانند موسیقی موسیقی، اپرا و معاصر به عبور بیش از عملکرد.



5 گستره
(URBAN + PLAZA / ARCHITECHTURE / تئاتر / زمین / مدنی)
1. شهری + پلازا فرار

خیابان پارک در منطقه شمال واقع شده است، ورود به میدان عمومی مربع و سینما واقع در منطقه جنوب، که در آن مهم ترین مکان در شهرستان است. فضای باز به نمایش خوب به آسمان و چشم انداز، که در آن به پایان نقطه از شهر و نقطه شروع از طبیعت پیوسته وجود دارد.
یک کافه که بخشی از میدان و فضای استراحت در زیر سایه سقف است.


2.
معماری فرار

ورودی اصلی در پایان از گذشت بین دو تئاتر و بازدید کنندگان وجود دارد که نمایش به پارک مرکزی. پس از ورود به SAC، بازدید کنندگان وارد سالن بزرگ در میان سالن دو تئاتر، که با فضای بیرون از منزل از طریق ورودی ها و فضای پارکینگ در سطح B1 متصل است. تالار بزرگ، گام بزرگ و سالن اصلی تئاتر فضای عمومی برای شهروندان برگزاری رویداد کوچک حتی اگر عملکرد وجود دارد.



3.
تئاتر فرار

3 طراحی دیوار بعدی می دهد بهترین کیفیت صدا و زیبایی.تقویت صورت، که نیاز به بلندگو قدرت های بزرگ، که پارچه فروشی آکوستیک و کنترل تله صوتی منعکس صدا. همچنین روشنایی ثابت و بسیاری از تجهیزات در داخل دیوار پنهان را به زیبایی و مرتب.



4.
زمین فرار، عمومی، فرار

فضای که در آن در حال اتصال تئاتر به دریا رفتن به مکان معنی دار شهر برای sejongاین مکان خواهد بود آخرین سفر عمومی است که در آن از مربع های عمومی و سینما شروع به از طریق تاریخچه پارک و فضای عمومی حرکت می کند.این سفر برای هر کسی که می آید به مراجعه به مرکز هنر sejong است.



5.
مدنی فرار

سالن بزرگ و دو تئاتر به پارک مرکزی روبرو هستند و فضای باز از انرژی با شکوه مردم می تواند احساس وجود دارد. از طبیعت (سنترال پارک، گوم باند (رودخانه) و Guewha سان (کوه)) سرچشمه گرفته است، و تبدیل به هنرهای نمایشی زمانی که آن را مطابق شهری.
 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
ادامه . . .

ادامه . . .

+ حقایق پروژه

خلاصه پروژه؛
عنوان: مسابقه طراحی مرکز هنر در Sejong شهر خودمختار ویژه
محل سکونت: ماه 2-1، 3-4 بنای، Naseong دونگ، Sejong ویژه شهر خودمختار، جمهوری کره
مساحت کل: 15،360 M2 (ناخالص)
مساحت سایت: 43،493 M2
تاریخ عضویت: 2012.12 ~ 2013.3
تیم طراحی؛
معماران: Seunghong پارک، Hokeun آه
پروژه معماری: Seungchul هان، Sehwan پارک
مدیر پروژه: Jongin پارک
تیم پروژه، جو، Hyekyung HANJIN یون، Sungwoo ماه، Junghyuk بهینه سازی، Sanghwan یونگ، Junghwa لی، Seungheon کیم، Minkyung کیم، کیم Jinho
صدا: آگهی و C
مهندس سازه: I'ST
مهندس مکانیک: HIMEC
برق / مخابرات: ها جونگ وو Eng.
مهندسی عمران: Daekyo E & C
CG: 201 استودیو
تحریریه طراحی: Godo طراحی
معماری مدل:






منبع : سایت معماری مدرن
 
بالا