عجیب ترین نقش های جانی دپ تاکنون + عکس

ZEUS83

عضو جدید
کاربر ممتاز



همزمان با کسب عنوان پرفروش ترین فیلم این هفته آمریکای شمالی توسط انیمیشن "رنگو"، عجیب.ترین نقش.هایی که جانی دپ بازی کرده است معرفی شدند.

جانی دپ، بازیگر مطرح و برجسته سینمای .هالیوود در جدیدترین پروژه سینمایی خود جای شخصیت اصلی انیمیشن "رنگو" ایفای نقش کرده است، به همین دلیل پایگاه اطلاع رسانی.هالیوود ریپورتر 5 نقش عجیبی که این بازیگر سینما تا به امروز بازی کرده است را منتشر کرده که به شرح ذیل می.خوانیم:

"جک گنجیشکه" در "دزدان دریای کارائیب" (Pirates of the Caribbean):



در سال 2003 میلادی که شرکت "والت دیزنی" نخستین قسمت مجموعه فیلم.های اکشن "دزدان دریای کارائیب" را بر روی پرده سینماها برد، کمتر کارشناس و منتقد سینمایی تصور می.کرد که این فیلم سینمایی به یکی از پرفروش ترین پروژه.های این شرکت فیلم سازی تبدیل شود، اما مسئولان "دیزنی" با حضور جانی دپ در فیلم جدید خود از این موضوع مطمئن بودند، چنانچه جانی دپ نیز برای بازی خاص خود در آن فیلم توانست در همان سال نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شود.
"ادوارد" در "ادوارد دست قیچی" (Edward Scissorhands):


پیش از آنکه جانی دپ در سال 1990 میلادی در فیلم سینمایی "ادوارد دست قیچی" ایفای نقش کند در مجموعه تلویزیونی "خیابان جامپ 21" (21 Jump Street) بازی می.کرد. پس از اینکه تیم برتون از این بازیگر برای بازی در فیلم خود دعوت به همکاری نمود، دپ نشان داد که بازیگری خاص است و از عهده بازی در نقش.های ویژه و خاص به خوبی برمی.آید.
"سویینی تاد" در "سویینی تاد، آرایشگر شیطانی خیابان فلیت" (Sweeny Todd: The Demon Barber of Fleet Street):



جانی دپ برای بازی متفاوت خود در فیلم سینمایی "سویینی تاد" نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول شد. بازی در این فیلم فانتزی از آن جهت با دیگر نقش.های این بازیگر سینما متفاوت بود که دپ تا پیش از سال 2007 میلادی در هیچ فیلم موزیکالی بازی نکرده بود و در آثار پیشین خود همانند "سویینی تاد" آواز نخوانده بود.
"ادوارد دی وود جی آر" در "اد وود" (Ed Wood):


جانی دپ با بازی به عنوان یک فیلم ساز در فیلم سینمایی "اد وود" در سال 1994 میلادی، یک بار دیگر نشان داد که می.تواند نقش.های خاص را به خوبی بازی کند و بازی ویژه و منحصر به فرد این بازیگر در فیلم فانتزی "ادوارد دست قیچی" اتفاقی نبوده و از مهارت.های اوست.
"سم" در "بنی و جون" (Benny & Joon):


این بازیگر مطرح با بازی در فیلم رمانتیک "بنی و جون" در سال 1993 میلادی نشان داد که او در نقش یک انسان عاشق پیشه نیز می.تواند به بهترین نحو ممکن بازی کند.
جانی دپ که پیش از این برای بازی در 2 فیلم سینمایی "دزدان دریای کارائیب" و "سویینی تاد" نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، یک بار دیگر نیز در سال 2004 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی "در جستجوی نورلند" (Finding Neverland) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.
این بازیگر 48 ساله در طول چند دهه فعالیت هنری خود به عنوان بازیگر موفق به دریافت 37 جایزه در مراسم و جشنواره.های معتبر بین المللی شده است.
همچنین آثار دیگری مانند "چارلی و کارخانه شکلات سازی" و "آلیس در سرزمین عجایب" از جمله فیلم.های سینمایی معروف و پرفروش دیگری هستند که جانی دپ در آنها بازی خاص و ویژه ای را به نمایش گذاشته است.
---------------------------
منابع :
عکس، تهیه و تنظیم : نقد فارسی
مطلب : خبرگزاری سینمای ایران
 
بالا