[شیرینی] - رنگ کردن خمیر بیسکویت

SEVDA.14

عضو جدید
کاربر ممتاز




این رنگها گیاهی و مدل آمریکایی هستند پس مطمئن باشید ضرر ندارند .رنگهای مخصوص رنگ کردن شکلات با خمیر کیک و شیرینی متفاوتند پس زمان خرید دقت کنید رنگهای مخصوص شیرینی بیسشون با آبه ولی ماله شکلات بیسش با روغنه .





برای رنگ کردن از خلال دندون استفاده میکنید و با مقدار کم یعنی نوک خلال دندون را داخل رنگ زده و خمیر را ورز میدید یه کم طول میکشه که رنگ کامل پخش بشه نگران نباشید ممکنه برای اینکه به رنگ دلخواه برسید چند بار خلال را داخل رنگ بزنید فکر نکنید فقط با یکبار رنگ مورد علاقتون بدست میاد.
و یه نکته مهم اینکه مقدار خمیری را که میخواهید رنگ کنید از اول مطمئن باشید چون اگه وسط کار خمیر کم بیاد بعید میشه بتونید همون رنگ را بدست بیارید.







خمیرهای رنگ شده قبل از پخت پر رنگتر هستند و بعدش کمی رنگ میبازند پس این رو هم در نظر بگیرید . رنگ آبی ویلتون و سبزش سریعتر جذب خمیر شده پس از مقدار کم شروع کنید برای رنگ کردن.
یه توضیحی هم در مورد این بیسکویتها هست که ان شاءالله در ایمیل بعدی براتون میفرستم،میتونید نیمی از خمیر را استفاده کنید ونیمی دیگه رو در یخچال بزارید و نیمی دیگه را به 8 قسمت تقسیم کنید و رنگ کنید و خمیرها رو پهن کنید و با قالب گل مینا قالب زده و با مروارید خوراکی روی اون تزیین کنید





البته می تونید به جای مروارید میتونید یه مقدار خمیر را به صورت گلوله کوچیک در اورده وسط خمیر گذاشته و برای چسبوندن خمیر زیری به رویی نیاز به چیزی نیست فقط وقتی خمیر رویی را گذاشتید کمی با دست آروم فشار بدید.





و به غیر از گل یکسری را همون قالب دایره ساده بزنید تا بتونید درخت کاج کریسمس هم درست کنید و روش ترافل رنگی بریزید.






امیدوارم خوشتون بیاد

All Rights Reserved By Marshal Team Work

 

Similar threads

بالا