سایر اخبار و رویداد های بسكتبالی

سروین

عضو جدید
بسکتبال فرانسوی در قم مسلمان شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بسکتبال فرانسوی در قم مسلمان شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازیکن فرانسوی تیم بسکتبال راه وترابری قم با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی به مذهب تشیع گروید.
به گزارش خبرنگاری خبرگزاری رسا, کلودیو مارکوس بازیکن اهل فرانسه تیم بسکتبال راه وترابری قم یکشنبه شب با حضور در دفتر آیت الله علوی گرگانی در قم و ذکر شهادتین به دین مبین اسلام ومذهب تشیع مشرف شد.
این بازیکن نام احمد را برای خود انتخاب کردو گفته که توسط همبازیکنانم با دین اسلام اشنا خواهم شد.
 

a_rudi

کاربر فعال مهندسی شیمی ,
کاربر ممتاز
شكيل اونيل بازنشسته شد

شكيل اونيل بازنشسته شد



بله مرد خندان 39 ساله هم بعد از 19 سال حضور در لیگ ان بی ای بازنشسته شد.
اونیل در سال 1992 از کالج لوییزیانا استیت وارد ان بی ای شد و اولین تیمش اورلاندو مجیک بود.او تا سال 1996 در اورلاندو موند.از سال 1996 تا 2004 در لس آنجلس لیکرز بازی می کرد.سال 2004 به میامی هیت رفت و تا سال 2008 برای این تین بازی می کرد.فصل 2008-2009 رو برای فینیکس سانز بازی کرد و فصل 2009-2010 رو هم برای کیلیولند کاوالیرز.
فصل 2010-2011 رو هم برای بوستون سلتیکس توپ زد و سرانجام با حذف بوستون اعلام بازنشستگی کرد.
از افتخارات این بازیکن 4 بار قهرمانی در NBA در سال های 2000،2001،2002 و 2006 هست که سه تای اول با لیکرز و آخری با میامی هست.
انتخاب شدن به عنوان MVP فینال سه بار متوالی در سال های 2000 تا 2002
MVP ان بی ای در سال 2000
Rookie ان بی ای در سال 1993
15 بار حضور در All Star ان بی ای
شکیل انیل , 19 فصل بازی کرد و بیش از 28000 امتیاز اورد.

و ...




__________________
 

a_rudi

کاربر فعال مهندسی شیمی ,
کاربر ممتاز
در سايت ياهو اين خبر تيتر روز شده

NBA: Shaquille O'Neal - Photo Gallery - Yahoo! Sports

ميتونيد عكسها رو خودتون ببينيد
واقعا خاطره انگيزن، خيلي جالب و ديدني بود من رو ياد دوران دبيرستانم انداخت كه 7 صبح جمعه پاي بسكتبال نوين مينشستم و مسابقات NBA دنبال مي‌كردم. يادمه هيچوقت پرتابهاي پنالتيش گل نميشد،‌ غول بي عقل هيچوقت نتونست خوب پرتاب كنه اما خدا به داد ميرسيد اگه پاش توي محوطه 3ثانيه حريف باز ميشد.



__________________
 

a_rudi

کاربر فعال مهندسی شیمی ,
کاربر ممتاز
منتخب تصاوير كنفرانس بازنشستگيش و تصاويري از بازي‌هاش




كارل ملون و جان استاكتون در يوتاجاز بازي مي‌كردن در مقابل شكيل غول كه اون فصل در لس‌آنجلس ليكرز بود


شكيل در بوستون سلتيكس، برو تو كار زبون



فينال فصل 2004 شكيل درلس‌آنجلس ليكرز در مقابل بن والاس از ديترويت پيستونز


خوش و بش با مربيش قبل از كنفرانس بازنشستگي

شكيل بابايي خودتي چه بزرگ شدي ماشالله



و شكيل و مادرش



 

Sarp

مدیر بازنشسته
ضرب‌وشتم داور در مسابقات بسکتبال بانوان

ضرب‌وشتم داور در مسابقات بسکتبال بانوان

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال بانوان آرارات در جریان دیدار با مهرآمین قزوین یکی از داوران را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مرحله نیمه‌نهایی دور رفت بسکتبال بانوان روز گذشته در اصفهان با برتری فولادماهان و مهرآمین قزوین پیگیری شد.
آرارات تهران که سابقه چندین ساله در لیگ برتر و البته قهرمانی را در کارنامه دارد در دو بازی خود در دور رفت متحمل شکست شد تا امکان صعود این تیم به فینال در دور برگشت مشخص شود.

پس از اخطار داوران به تینا ادناعیسائیان یکی از بازیکنان آرارات و گرفتن خطای وی، این بازیکن شروع به ضرب‌وشتم داور کرد. به همین دلیل داور آسیب دید و راهی بیمارستان شد.
این بازیکن پیش از این سابقه فحاشی به داور و البته مربیان خود را هم دارد.

مریم بابایی، داور آسیب‌دیده دیدار تیم‌های آرارات و مهرآمین قزوین در این باره به فارس گفت: پس از اینکه خطای وی را اعلام کردم، این بازیکن به طرف من حمله‌ور شد و من با سر به زمین خوردم. پس از آن راهی بیمارستان شدم و داور دیگری را راهی میدان کردند.

وی ادامه داد: از فدراسیون درخواست می‌کنم این بازیکن را جریمه و محروم کند، در غیر این صورت شاهد چنین رفتارهایی از بازیکنان دیگر هم خواهیم بود. ما نسبت به مردان حقوق کمتری داریم و با عشق و علاقه کار می‌کنیم.

بابایی با بیان اینکه عیسائیان حتی با مربی فصل قبلش هم مشکل داشت، عنوان کرد: به دلیل سابقه‌ای که این بازیکن در بسکتبال دارد عنوان کرد که یا جای من در این تیم است یا جای مربی که در نهایت باشگاه تصمیم گرفت تا این بازیکن را به جای مربی حفظ کند.

انتهای پیام/م


http://khabarfarsi.com/ext/1953524
 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه زهره خالقی به اماراتی ها!

نه زهره خالقی به اماراتی ها!

زهره خالقی، بسکتبالیست تیم بانوان ایران به این دلیل که لیگ باشگاهی کشور امارات، نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی را بر خود دارد، از حضور در آن لیگ و بازی در یکی از تیم‌های آن کشور خودداری کرد.

عصرایران ورزشی- مناقشه های موجود بر سر مسائلی همچون خلیج فارس و جزایر سه گانه ایران ، تنها دامنگیر فوتبال نشده و بر روابط ورزشکاران سایر رشته ها با همسایهه جنوبی نیز تاثیر گذاشته است.

طبق اخبار منتشر شده، دختر ملی پوش بسکتبال ایران هم به درخواست اماراتی ها برای بازی در لیگ بسکتبال این کشور پاسخ منفی داده و علت این پاسخ را نام لیگ بسکتبال امارات عنوان کرده است.

زهره خالقی، بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان به این علت که لیگ باشگاهی کشور امارات، نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی را بر خود دارد، از حضور در آن لیگ و بازی در یکی از تیم‌های آن کشور خودداری کرد.

به گزارش «تابناک»، خالقی، بسکتبالیست ملی‌پوش کشورمان در گفت‌وگویی اظهار داشت: سال گذشته از تیم میلان ایتالیا پیشنهاد داشتم، ولی به دلیل رعایت حجاب اسلامی پاسخ منفی دادم. در ضمن دعوت یکی از باشگاه‌های اماراتی را به دلیل نام مسابقات (خلیج ع.ر.ب.ی) و حمایت از نام خلیج فارس رد کردم.

زهره خالقی با 188 سانتی‌متر، یکی از بلندقدترین بازیکنان تیم ملی است.

http://www.asriran.com/fa/news/209947

nima.jpg
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم ملی بسکتبال ایران

تیم ملی بسکتبال ایران



آغاز دوازدهمین دوره رقابت‌های غرب‌آسیا از فردا

دوازدهمین دوره رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا از فردا(دوشنبه) و به میزبانی اردن در شهر امان این کشور برگزار می‌شود.تیم ملی ایران که برای حضور در این رقابت‌ها حدود 2 هفته تمرین را زیر نظر سرمربی جدید تیم ملی پشت سر گذاشته است، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی اردن شده است.
تیم ملی ایران که در دروه گذشته این رقابت‌ها و در شهر دوهوک عراق عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است نمی‌خواهد به راحتی این عنوان را از دست دهد. هر چند اردن و لبنان هم با آمادگی خود را به این رقابت‌ها رسانده‌اند، اما دفاع از عنوان فهرمانی نخستین هدف ملی‌پوشان بلند قامت ایران است.
شکست ایران مقابل اردن در جام ملت‌های آسیا دوره گذشته حساسیت این مسابقه را برای هر 2 تیم زیاد کرده است. تیم ایران که با شکست برابر اردن در مرحله یک چهارم نهایی از رسیدن به المپیک بازماند در این مسابقات قصد انتقام دارد.

همد بچیروویچ 51 سال که سال گذشته با مسئولان تیم ملی بسکتبال به توافق رسید و از امسال کار خود را آغاز کرد، نخستین تجربه نشستن بر روی نیمکت ایران را در مسابقات غرب‌آسیا تجربه خواهد کرد.
بچیروویچ که مصدومیت و غیبت بازیکنان او را تا حدودی نگران کرده است، اما امیدوار است با داشته‌هایی که در اختیار دارد بتواند نتیجه خوبی بگیرد."مصدوم و غایب زیاد داریم اما برای برنده شدن به غرب آسیا می‌رویم."
به هر حال این نخستین آزمایش سرمربی اسلوونیایی به همراه تیم ملی است و قطعا خودش هم به دنبال این است که سربلند از آن بیرون بیاید.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایران، لبنان، اردن،یمن، فلسطین و سوریه 6 تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.
برنامه دیدارهای تیم ملی به شرح زیر است:
دوشنبه 22 خرداد - ساعت 16
یمن - ایران
سه‌شنبه 23 خرداد - ساعت 20
ایران - فلسطین
چهارشنبه 24 خرداد- ساعت 20
لبنان - ایران
پنجشنبه 25 خرداد- ساعت 16
ایران - سوریه
جمعه 26 خرداد - ساعت 18
اردن - ایران
زمان مسابقات به وقت محلی است.
2 تیم نخست مسابقات راهی جام استانکوویچ خواهند شد.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتایج کامل روز اول مسابقات:
اردن 87 - فلسطین 53

لبنان 98 - سوریه 69
ایران 85 – یمن 35
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتایح مسابقات روز دوم به قرار ذیل می باشد:
لبنان 109 - یمن 74​
اردن 70 سوریه 60​
ایران 106 - فلسطین 52
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
انگاری توو این تالار بسکتبالی نداریم .. اما به هر حال
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود در رقابت‌های غرب آسیا امشب برابر اردن میزبان مسابقات به میدان رفت و با حساب 65 بر 63 این تیم را شکست داد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.
ایران با این نتیجه انتقام شکست مقابل اردن در جام ملت‌های آسیا را گرفت و همچنین توانست سهمیه جام استانکوویچ را نیز کسب کند.

تیم ایران در این مسابقات که از 22 خرداد در شهر امان اردن آغاز شده بود 4 پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رساند.
لبنان هم که قهرمانی‌اش روز گذشته مسجل شده بود امشب فلسطین را از پیش‌رو برداشت.
 

مرتضی ساعی

کاربر فعال دفاع مقدس
کاربر ممتاز
مهرام از سد نماینده آمریکا گذشت

مهرام از سد نماینده آمریکا گذشت

تیم مهرام به چهارمین پیروزی خود در رقابت‌های بسکتبال ویلیام جونز دست یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ روز گذشته به مصاف نماینده آمریکا رفت. در پایان وقت قانونی دو تیم با نتیجه 71 بر 71 به تساوی رسیدند. در وقت‌ اضافه اول هم دو تیم در رقابتی پایاپای و با وجود اخراج صمد نیکخواه بهرامی 10 بر 10 به تساوی دست یافتند و کار به وقت اضافه دوم کشیده شد و بالاخره مهرامی ها در پایان وقت اضافه دوم با نتیجه 97 بر 89 برنده بازی شدند.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم ملی بسکتبال ایران سومین بازی خود در رقابت‌های کاپ آسیا را با برتری برابر تایوان پشت سر گذاشت.

تیم ملی بسکتبال ایران امروز در روز چهارم مسابقات کاپ آسیا برابر تایوان به میدان رفت و توانست با پیروزی 71 بر 63 موقعیت خود را در صد جدول گروه B حفظ نماید.

تیم ملی ایران در حالی برابر تایوانی‌ها قرار گرفت که در2 دیدار قبلی خود هند و قطر را از پیش رو برداشته بود.
تیم ملی ایران فردا در آخرین بازی خود در دور مقدماتی به مصاف ژاپن، میزبان مسابقات می‌رود.
چهارمین دوره مسابقات کاپ آسیا از 24 شهریورماه در ژاپن آغاز شده و اول مهر به پایان می‌رسد. تیم نخست رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در فیلیپین برگزار می‌شود، راه خواهد یافت.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
صدرنشینی تیم ملی ایران با برتری بر میزبان/جدال با ازبکستان در دور دوم
در آخرین بازی دور مقدماتی رقابت‌های کاپ آسیا تیم‌های ایران و ژاپن برای صدرنشینی در گروه B به مصاف هم رفتند که تیم ملی ایران با حساب 71 بر 65 به برتری رسید.
تیم ایران همانند 3 دیدار گذشته در نیمه نخست نمایش خوبی نداشت و از حریفش عقب افتاد و کوارترهای اول و دوم را با حساب 17 بر 13 و 18 بر 12 نتیجه را واگذار کرد تا در نیمه اول با حساب 35 بر 25 به رختکن برود.
در نیمه دوم تیم ایران قدرت خود را دوباره بازیافت و کوارتر سوم را 21 بر 16 برنده شد.
در کوارتر چهارم هم ملی‌پوشان ایران در دفاع و حمله عملکرد بسیار خوبی داشتند و ضمن جبران امتیاز اختلاف توانستند در فاصله 5 دقیقه تا پایان بازی با پرتاب‌های خوب از حریف خود پیشی بگیرند.
ژاپنی‌ها که میزبان مسابقات هستند با وجود تشویق تماشاگرانش در این کوارتر عملاً حرفی برای گفتن نداشتند و در نهایت 71 بر 65 بازنده شدند.
تیم ملی ایران با صدرنشینی در دور مقدماتی در دور دوم به مصاف تیم چهارم گروه A به مصاف ازبکستان خواهد رفت.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان تا پایان چهارمین روز مسابقات در صدر امتیازآورترین بازیکنان مسابقات قرار گرفت.
فروارد قدرتی کشورمان با کسب ۷۴ امتیاز در سه بازی و با میانگین ۲۴.۷ امتیاز در هر مسابقه پر امتیازترین بازیکن مسابقات تا به امروز بوده است . پس از صمد، فادی الخطیب بازیکن نام آشنای لبنانی با ۲۳.۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قراردادهاي ميليوني در ليگ برتر بسكتبال بانوان!

قراردادهاي ميليوني در ليگ برتر بسكتبال بانوان!

[h=1] قراردادهاي ميليوني در ليگ برتر بسكتبال بانوان!

[/h] » سرویس: ورزشي - ورزش بانوان
کد خبر: 91062917380
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷



سرمربي تيم بسكتبال بانوان گاز تهران معتقد است تا زماني كه ليگ به صورت نيمه متمركز برگزار مي شود و بسياري از تيم ها اسپانسر ندارند تا قراردادي با بازيكنان خود داشته باشند، نمي توان عنوان حرفه اي بودن را براي ليگ بسكتبال بانوان به كار برد.


فرانك طياري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره‌ي وضعيت تيمش در ليگ برتر اظهار كرد: امسال هم چون سال گذشته گاز تهران اسپانسر تيم است و قراردادهاي بازيكنان تيم هم تغيير چنداني نسبت به سال گذشته نداشته است. حتي در برخي از موارد رقم قرارداد كمتر شده است.

وي با بيان اين‌كه بيشترين رقم قرارداد بازيكنان تيم گاز تهران 12 ميليون تومان است، افزود: ما بازيكناني را داريم كه يك ميليون هم قرارداد دارند(!) و رقم قراردادها در باشگاه متغير است.

طياري درباره‌ي اين‌كه به چه ميزان ليگ برتر بسكتبال بانوان را حرفه‌اي مي‌داند؟ گفت: حرفه‌اي بودن ليگ تنها در اسم آن وجود دارد و اصلا نمي‌توان تعريف ليگ حرفه‌اي را براي اين مسابقات در نظر گرفت؛ چون يكي از پارامترهاي اصلي حرفه‌اي بودن يك ليگ مسابقات به صورت رفت و برگشت است. اين در شرايطي است كه رقابت‌هاي بسكتبال بانوان به صورت نيمه متمركز برگزار مي‌شود و تيم‌ها در عرض سه روز سه بازي را برگزار مي‌كنند كه در هيچ كجاي دنيا چنين چيزي وجود ندارد.


ما بازيكناني را داريم كه يك ميليون هم قرارداد دارند(!) و رقم قراردادها در باشگاه متغير است. حتي در برخي از موارد رقم قرارداد نسبت به سال گذشته كمتر شده است

سرمربي تيم بسكتبال بانوان گاز تهران با طرح اين پرسش كه وقتي بازي‌هاي بين‌المللي براي بسكتبال بانوان وجود ندارد، چگونه مي‌توان از حرفه‌اي بودن براي اين رشته‌ي ورزشي حرف زد؟ افزود: در هر حال ما نه تمرينات حرفه‌اي داريم، چون اين‌گونه نيست كه كل زندگي يك ورزشكار به رشته‌ي ورزشي‌اش خلاصه شود و بسياري از تيم‌ها كه اسپانسر ندارند هم هيچ پولي را به بازيكنان خود نمي‌پردازند و تمام اين نمونه‌ها نشان مي‌دهد كه ليگ بسكتبال بانوان از موضوع حرفه‌اي بودن دور است.

طياري در پاسخ به اين‌كه ليگ بسكتبال با حضور 16 تيم انجام مي‌شود، آيا فكر نمي‌كنيد امكان برگزاري ليگ با حضور 8 تيم اما با كيفيت مطلوب‌تر هم امكان‌پذير باشد؟ گفت: پيش از اين قرار بود 8 تيم در سوپرليگ حضور يابند و 8 تيم ديگر در دسته پايين‌تر بازي كنند كه چنين اتفاقي عملي نشد و به نظر مي‌رسد قرار است از سال آينده چنين طرحي را فدراسيون اجرا كند.

وي كه به عنوان سرمربي تيم ملي جوانان بسكتبال بانوان هم فعاليت دارد، ادامه داد: تمرينات تيم ملي جوانان بسكتبال بانوان در شرايطي بدون وقفه برگزار شد كه هيچ مسابقه‌اي براي محك خوردن بازيكنان جوان تيم ملي وجود ندارد. حتي ما هم ملاكي نداريم كه بگوييم در بحث مربيگري در چه سطحي قرار داريم و اصلا نمي‌توان وضعيت بسكتبال بانوان را مورد قضاوت قرار داد.

سرمربي تيم بسكتبال بانوان گاز تهران در پاسخ به اين‌كه آيا صحبت‌هايي با فدراسيون درباره‌ي مشكلات اين رشته داشته‌ايد يا مي‌دانيد كه 40 درصد بودجه‌ي بانوان در فدراسيون چگونه هزينه مي‌شود؟ گفت: تيم ملي بزرگسالان بسكتبال بانوان اردوي تداركاتي در كيش برگزار كرد كه هنوز مشخص نيست به مسابقه‌اي اعزام شوند يا خير.

طياري درباره‌ي مشكلات ليگ برتر بسكتبال بانوان اظهار كرد: يكي از موضوعاتي كه در اين رابطه وجود دارد اين است كه وقتي مي‌خواهيم بازيكني را براي باشگاه بگيريم از او تست پزشكي گرفته مي‌شود تا مشكلي پيش نيايد اما موضوع اين است كه گرفتن تست پزشكي براي تمام باشگاه‌ها نيست و اين در شرايطي است كه اگر قانوني وجود دارد بايد براي تمام باشگاه‌ها اعمال شود كه تفاوتي بين آنها ايجاد نشود.

وي خاطرنشان كرد: هم‌چنين اميدوارم خداوند قوتي به فدراسيون بدهد تا بتواند كمبود بودجه را برطرف كند و به بسكتبال بانوان بيش از گذشته كمك كند.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایول ایران 53 -51 ژاپن رو برد و قهرمان شد و سهمیه ورود به جام ملتهای آسیا رو از الان گرفت
صمد نیکخواه بهرامی هم به عنوان بهترین و ارزشمند ترین بازیکن بازیها انتخاب شد ، دمش گرم
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
"جی آر اسمیت" برترین ذخیره فصل NBA

"جی آر اسمیت" برترین ذخیره فصل NBA

جی آر اسمیت بازیکن تیم بسکتبال نیویورک نیکس به عنوان بهترین ذخیره سال با عنوان ششمین بازیکن برتر در فصل 2012-2013 انتخاب شد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جی آر اسمیت گارد تیم نیویورک نیکس 72 رای از 121 رای اول را برای عنوان ششمین بازیکن برتر با ذخیره سال پیش از جمال کرافورد بازیکن کلیپرز دریافت کرد و پیش از بازی دوم تیمش مقابل بوستون سلتکیز جایزه مربوط به این عنوان را گرفت.

پل جورج خود وارد قدرتی تیم ایندیانا هم به عنوان بازیکن که بیشترین پیشرفت را در لیگ امسال داشته است، انتخاب شد و 52 رای را از 120 رای اول را به خود اختصاص داد.

پل جورج در لیست بهترین بازیکنان دفاعی سال نیز قرار دارد
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
گسول کوچک جایزه دفاعی سال را برد
مارک گسول بازیکن ممفیس گریزلیس جایزه دفاعی سال را در میان ستاره های بزرگ لیگ به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مارک، برادر کوچکتر پائو گسول ستاره لس آنجلس لیکرز قبل از بازیکنان بزرگی مثل لبرون جیمز و سرج ایباکا عنوان بهترین مدافع فصل 2012-13 را گرفت. گسول جایزه خود را پیش از بازی سوم پلی آف مقابل کلیپرز دریافت کرد و بعد از گرفتن این جایزه، همراه تیمش موفق به جبران یکی از شکستها مقابل تیم لس آنجلسی شد.

مارک گسول جزء بازیکنانی نبود که آمار ریباند یا بلاک شات وی در لیگ به چشم بیاید و بازی دفاعی وی در درون زمین قابل لمس بود. در حالی که در لیگ ان بی ای آمار و ارقام نقش بسیار پررنگی دارد، جایزه گسول نشان داد همه چیز در اعداد خلاصه نمی شود.

گسول بزرگ هم بعد از باخت دوم مقابل سن آنتونیو دریافت این جایزه را به برادرش تبریک گفت.

اخراج مربی بابکتز بعد از یک فصل

باشگاه شارلوت بابکتز بعد از تنها یک فصل مایکل دانلپ مربی تیم را اخراج کرد. بابکتز امسال دومین تیم ضعیف لیگ ان بی ای بود اما نسبت به سال قبل بردهای بیشتری آورد هر چند که مسئولان تیم با تغییر مربی انتظار تغییرات بهتری را در تیم داشتند.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغاز رقابت های مرحله پلی آف بسکتبال حرفه ای آمریکا

آغاز رقابت های مرحله پلی آف بسکتبال حرفه ای آمریکا

تهران -مرحله پلی آف رقابت های بسکتبال حرفه ای آمریکا ان بی ای بامداد امروز یکشنبه با چهار دیدار آغاز و دنور تاگتس 97 بر 95 و با اختلاف دو امتیاز موفق به شکست گلدن استیت واریرز شد.

به گزارش ایرنا، مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا در دو کنفرانس شرق و غرب آغاز شد که در کنفرانس شرق بروکلین 106 بر 89 شیکاگو بولز را شکست داد و نیویورک نیکز نیز 85 بر 78 بوستون سلتیکز را از پیش رو برداشت.

در کنفرانس غرب تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز 95 بر 97 مغلوب دنور ناگتس شد و لس آنجلس کلیپرز 112بر 91 ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت.

مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا امشب (یکشنبه شب) نیز با چهار دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

کنفرانس شرق:

میامی هیت - میلواکی باکز

آتلانتا هاوکز - ایندیانا پیسرز

کنفرانس غرب:

لس انجلس لیکرز - سن آنتونیو اسپرز

هیوستون راکتز - اوکلاهوماسیتی تاندر
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
شکست لیکرز مقابل سن آنتونیو و پیروزی یاران پادشاه
رقابتهای پلیآف لیگ بسکتبال NBA با برتری میامی و شکست لیکرز پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز دوم رقابتهای پلیآف لیگ حرفهای بسکتبال آمریکا(NBA) بامداد امروز (دوشنبه) با برگزاری 4 بازی پیگیری شد. لس آنجلس لیکرز که در مرحله نخست با سن آنتونیو روبرو شده است، امروز میهمان این تیم بود که در پایان با نتیجه 91 بر 79 شکست خورد.

لیکرزیها کوبی برایانت، فوق ستاره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

میامی هیت، مدعی اصلی عنوان قهرمانی با درخشش پادشاه جیمز موفق شد میلواکی باکس را 110 بر 87 از پیش رو بردارد. لبرون جیمز، فوق ستاره میامی در این مسابقه با کسب 27 امتیاز، 10 ریباند و 8 پاس منجر به گل دبل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان بود.

در سایر دیدارها ایندیانا در زمین خود مقابل آتلانتا هاوکس 107 بر 90 به برتری رسید و جدال اوکلاهاما و هیوستون با پیروزی 120 بر 91 به سود اوکلاهاما خاتمه یافت.
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پلی آف ان بی ای،لس آنجلس کلیپرز به دومین پیروزی خود دست یافت
تهران -مسابقات مرحله پلی آف بسکتبال حرفه ای آمریکا (ان بی ای) بامداد امروز با دو دیدار پیگیری شد و لس آنجلس کلیپرز به دومین پیروزی خود برابر ممفیس گریزلیز دست یافت.

به گزارش ایرنا، در مرحله پلی آف ان بی ای دو تیم هفت بار به مصاف یکدیگر می روند که پیروز چهار دیدار به مرحله بعدی صعود می کند.

دو تیم شیکاگو بولز و بروکلین از کنفرانس شرق بامداد امروز برای دومین بار به مصاف هم رفتند که شیکاگو 90 بر 82 بروکلین را شکست داد تا دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

همچنین در کنفرانس غرب دو تیم ممفیس گریزلیز و لس آنجلس کلیپرز برای دومین بار با یکدیگر روبرو شدند که لس آنجلس کلیپرز به دومین پیروزی خود با امتیاز 93 بر 91 دست یافت.

مسابقات مرحله پلی اف ان بی ای، امشب (سه شنبه شب) با سه دیدار (بازی دوم) پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

کنفرانس شرق:

میامی هیت - میلواکی باکز

نیویورک نیکز- بوستون سلتیکز

کنفرانس غرب:

گلدن استیت واریرز - دنور ناگتس
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
دومین برد «میامی هیت» در پلی آف NBA
تیم بسکتبال «میامی هیت» با کسب دومین بردش در مرحله پلی آف دوباره قدرت نمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابتهای مرحله پلیآف لیگ بسکتبال حرفهای آمریکا (NBA)، بامداد امروز 3 مسابقه برگزار شد که «میامی هیت» مدافع عنوان قهرمانی برای دومین بار به مصاف «میلواکی» رفت و با نتیجه 98 بر 86 به پیروزی رسید و دومین بردش را جشن گرفت. "دواین وید" گارد راس ملی پوش «میامی هیت» با کسب 21 امتیاز، 7 ریباند و 3 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود.

«نیویورک» تیم دوم کنفرانس شرق نیز برای دومین دیدار به مصاف «بوستون» رفت و توانست در این مسابقه نیز با درخشش "کارملو آنتونی" به پیروزی برسد و دو بر صفر از حریفش پیشی بگیرد. در این دیدار که «نیویورک» با نتیجه 81 بر 71 به پیروزی رسید "آنتونی" با کسب 34 امتیاز، 4 ریباند و 1 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود.

سومین مسابقه بامداد امروز بین «گلدن استیت» و «دنور» بود که «گلدن استیت» توانست 131 بر117 برنده شود و کار را یک بر یک برابر کند.


رقابت های بامداد فردا به شرح زیر است:

هیوستون – اوکلاهوماسیتی

آتالانتا – ایندیانا

لسآنجلس لیکرز – سنآنتونیو


انتهای پیام
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
دومین باخت «لیکرز» برابر «سنآنتونیو»
«لسآنجلس لیکرز» در مرحله پلیآف برای دومین بار مغلوب «سنآنتونیو» شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، در ادامه رقابت های مرحله پلیآف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA)، «اوکلاهوماسیتی» نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها به مصاف «هیوستون راکتز» رفت و در دومین مسابقه نیز توانست حریفش را مغلوب کند. در این مسابقه که «اوکلاهوما» با نتیجه نزدیک 105 بر 102 به پیروزی رسید "جیمز هاردن" گارد راس «هیوستون» با کسب 36 امتیاز، 11 ریباند 6 پاس منجر به گل "دبل دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان بود اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

«لسآنجلس لیکرز» تیم هفتم کنفرانس غرب برای دومین بار به مصاف «سنآنتونیو» رفت و برای دومین بار مغلوب شد. در این دیدار که "تونی پارکر" گارد راس فرانسوی «سنآنتونیو» با کسب 28 امتیاز، 4 ریباند و 7 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود تیمش 102 بر 91 به پیروزی رسید.

سومین مسابقه در بامداد امروز بین دو تیم «آتالانتا» و «ایندیانا» برگزار شد که «ایندیانا» 113 بر 98 به پیروزی رسید و دومین بردش در پلیآف را جشن گرفت.

دیدارهای فردا به شرح زیر است:

میلواکی – میامی

شیکاگوبولز – بروکلین

لسآنجلس کلیپرز – ممفیس
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
Matrix سایر اخبار و رویداد های والیبالی ورزش های گروهی 1446

Similar threads

بالا