joomlanevis
عضو جدید
عموماً شما چه راهی را برای دستیابی به محصول مورد نظر خود انتخاب میکنید؟
تا به حال به تفاوتهای خرید غیرحضوری و حضوری ، همچنین تأثیری که در کاهش آلودگی محیط زیست دارد فکر کردهاید؟
آیا تاکنون فکر کردهاید که با خرید اینترنتی چقدر سود نصیب شما خواهد شد؟
فراموش نکنید که هر فرد به تنهایی میتواند در ساختن محیط زیست آیندگان تاثیرگذار باشد... یکی از این فعالیت های فردی کوچک که روزانه می تواند تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست ما داشته باشد خرید محصولات مورد نیاز افراد است.
تغییر در محیط اطراف ما، الزاماً به معنی تغییری بزرگ و عظیم نیست! بلکه با کوچکترین حرکت، میتوانیم بر محیط اطراف تاثیر گذار باشیم.بر اساس یک نظرسنجی در یکی از کشورهای اروپایی، 69 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که خرید آنلاین یکی از عوامل حفظ محیط زیست است.
خرید کردن در شهرهای بزرگ و شلوغ یکی از فعالیتهای است که وقت ، انرژی و هزینه زیادی را صرف میکند . ساکنین این شهرها مجبور هستند برای انجام یک خرید ساعتهای طولانی را ، با صرف هزینههای زیاد ( هزینه حمل و نقل، بنزین و...) در بیرون از منزل و در هوای آلوده سپری کنند و در نهایت با خستگی به خانه باز گردند.
در کلانشهری مانند تهران که مشکلات آلودگی هوا و ترافیک مسئله انکار ناپذیری است، خرید کردن یکی از کارهای وقتگیر میباشد. در صورتی که با خرید اینترنتی لازم نیست، خریدار از منزل خارج شود و زمان طولانی را در ترافیک و هوای آلوده صرف کند. به آسانی میتوان در منزل یا اداره، در هر نقطه از کشور کالای مورد نظر را سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت.
علاوه بر این اگر بتوانیم از خرید اینترنتی استفاده کنیم و بهره ببریم در واقع میتوان گفت:
از وسایل نقلیه استفاده نکردهایم و این باعث تردد کمتر و تردد کمتر هم، منجر به آلودگی کمتر هوا خواهد شد.
از این رو میتوان یک محیط سبز و سالمی ایجاد کرد که بستری شود برای آیندگان و جامعهای که تنفس هوای پاک آن حق تمامی انسانهاست.
در این مقاله به موضوعاتی نظیر :
1- مزیت های تجارت الکترونیکی
2- انسانها چه تأثیری بر محیط زیست میگذارند ؟
3- دلایل برتری خرید اینترنتی و تأثیر زیست محیطی سالم
4- خرید اینترنتی و آشتی با محیط زیست
5- آثار اقتصادی و زیست محیطی توسعه کسب و کار اینترنتی و خرید آنلاین
و موضوعاتی دیگر خواهیم پرداخت .
لینک دانلود رایگان مقاله:
http://www.nasleweb.com/blog/207-internet-connection-and-the-environment.html
تا به حال به تفاوتهای خرید غیرحضوری و حضوری ، همچنین تأثیری که در کاهش آلودگی محیط زیست دارد فکر کردهاید؟
آیا تاکنون فکر کردهاید که با خرید اینترنتی چقدر سود نصیب شما خواهد شد؟
فراموش نکنید که هر فرد به تنهایی میتواند در ساختن محیط زیست آیندگان تاثیرگذار باشد... یکی از این فعالیت های فردی کوچک که روزانه می تواند تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست ما داشته باشد خرید محصولات مورد نیاز افراد است.
تغییر در محیط اطراف ما، الزاماً به معنی تغییری بزرگ و عظیم نیست! بلکه با کوچکترین حرکت، میتوانیم بر محیط اطراف تاثیر گذار باشیم.بر اساس یک نظرسنجی در یکی از کشورهای اروپایی، 69 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که خرید آنلاین یکی از عوامل حفظ محیط زیست است.
خرید کردن در شهرهای بزرگ و شلوغ یکی از فعالیتهای است که وقت ، انرژی و هزینه زیادی را صرف میکند . ساکنین این شهرها مجبور هستند برای انجام یک خرید ساعتهای طولانی را ، با صرف هزینههای زیاد ( هزینه حمل و نقل، بنزین و...) در بیرون از منزل و در هوای آلوده سپری کنند و در نهایت با خستگی به خانه باز گردند.
در کلانشهری مانند تهران که مشکلات آلودگی هوا و ترافیک مسئله انکار ناپذیری است، خرید کردن یکی از کارهای وقتگیر میباشد. در صورتی که با خرید اینترنتی لازم نیست، خریدار از منزل خارج شود و زمان طولانی را در ترافیک و هوای آلوده صرف کند. به آسانی میتوان در منزل یا اداره، در هر نقطه از کشور کالای مورد نظر را سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت.
علاوه بر این اگر بتوانیم از خرید اینترنتی استفاده کنیم و بهره ببریم در واقع میتوان گفت:
از وسایل نقلیه استفاده نکردهایم و این باعث تردد کمتر و تردد کمتر هم، منجر به آلودگی کمتر هوا خواهد شد.
از این رو میتوان یک محیط سبز و سالمی ایجاد کرد که بستری شود برای آیندگان و جامعهای که تنفس هوای پاک آن حق تمامی انسانهاست.
در این مقاله به موضوعاتی نظیر :
1- مزیت های تجارت الکترونیکی
2- انسانها چه تأثیری بر محیط زیست میگذارند ؟
3- دلایل برتری خرید اینترنتی و تأثیر زیست محیطی سالم
4- خرید اینترنتی و آشتی با محیط زیست
5- آثار اقتصادی و زیست محیطی توسعه کسب و کار اینترنتی و خرید آنلاین
و موضوعاتی دیگر خواهیم پرداخت .
لینک دانلود رایگان مقاله:
http://www.nasleweb.com/blog/207-internet-connection-and-the-environment.html