[ دفتر معماری ایرانی ] شرکت فراگامان صنعت ابزار دقیق

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
شرکت مهندسی مشاور سکنا طرح ماندگار در سال 1385 با فعالیت معماری و معماری داخلی واجرای ابنیه تاسیس گردیده و در طول مدت فعالیت خود و به کمک گروه های مهندسین معماری ، سازه، برق و مکانیک ، پروژه های ارزشمندی را طراحی و اجرا نموده است. از جمله اهداف این شرکت ارتقاء سطح کیفی و پیشبرد صنعت ساختمان با استفاده از تکنولوژی های مدرن ومصالح ومتریال های نوین ساختمان می باشد که در این زمینه کلیه فعالیت های مربوط به ساخت ابنیه از قبیل مطالعات ، طراحی، مشاوره ، اجرا و مدیریت پیمان وتامین مصالح پروژه های ساختمانی از خدمات مهندسی این شرکت می باشد. امید است به یاری خداوند متعال و همت و پشتکار دوستان و همکاران گرامی این شرکت گام های ارزشمندی را در جهت رشد و توسعه صنعت ساختمان برداریم .


خدمات سکنا طرح ماندگار

طراحی نقشه های معماری ، سازه ، برق و مکانیک

از مهمترین عوامل اصلی و وجه تمایز یک ساختمان خاص و ویژه توجه دقیق به نقشه های مهندسی از قبیل نقشه های معماری ، سازه ، برق و مکانیک و استفاده از خلاقیت و هنر و بهره گیری از تکنولوژی های ساخت می باشد . با توجه به این مطلب سعی و توان خود را به کمک و همکاری مهندسین مجرب معماری ، سازه، برق و مکانیک جهت تهیه نقشه های فاز یک و نقشه های فاز دو اجرایی بکار بسته تا پروژه ها و ساختمان های منحصر به فردی در جهت کسب رضایت کارفرمایان محترم و ارتقاء سطح کیفی و پیشبرد صنعت ساختمان و معماری ایران عزیز را بنا کنیم .
[h=2]معماری و دکوراسیون داخلی[/h] این شرکت یکی از مهمترین زمینه فعالیت خود را طراحی معماری داخلی و دکوراسیون داخلی و اجرای غرفه های نمایشگاهی قرار داده و با کمک مهندسین و آرشیتکت های خلاق واستفاده ازمصالح ومتریال های نوین ساختمانی اقدام به تهیه و ساخت پروژه های بی نظیرومنحصربه فرد نموده است.
[h=2]طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی[/h] در بخش طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، سعی ما بر آن بوده که طرحهای معماری ویژه و خاصی با توجه به بودجه شرکت ها و سازمان های شرکت کننده در نمایشگاههای بین المللی ارائه نمائیم و لازم به ذکراست که اهمیت در طراحی داخلی غرفه ها واجرای عالی وجه تمایز ما خواهد بود.
[h=2]مدیریت پیمان کلیه مراحل ساختمانی[/h] ما بر آن باوریم که فرایند تولید یک پروژه بدون نظارت و اجرای دقیق و مدیریت صحیح و مهندسی امکان پذیر نخواهد بود و بنابراین ارائه خدمات مدیریت پیمان پروژه های مختلف ابنیه از قبیل پروژه های مسکونی ، تجاری ، تفریحی ، ورزشی و آموزشی و... جزء خدمات مهندسی این شرکت می باشد .
[h=2]محصولات و مصالح نوین ساختمانی[/h] این شرکت آماده ارائه خدمات مشاوره ای وتهیه مصالح ومتریال های نوین ساختمانی جهت پروژه های گوناگون می باشد.




مدیر عامل : مهندس مسعود عزیزی

آدرس:
تهران – میدان ونک - ابتدای خيابان ميرداماد - مرکز اداری تجاری پايتخت - برج B - واحد 1301

وب سایت:lsfkaran.com
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
پروژه های انجام شده معماری

پروژه های انجام شده معماری

  • [h=2]پروژه مجتمع مسکونی دیباجی - Dibaji Residential Complex Design[/h]
[h=2]


مجتمع مسکونی دیباجی به آدرس تهران – خیابان دیباجی – خیابان رحمانی نبش خیابان یشمی– روبروی مجتمع ورزشی کوثر در سال 1388-1389 توسط شرکت فراگامان صنعت ابزار دقیق طراحی شده است.

این مجتمع دارای 145 واحد مسکونی با متراژهای متفاوت ( از 70 متر مربع الی 200 متر مربع ) در 10 طبقه مسکونی و 3 طبقه زیر زمین طراحی شده است
.[/h][h=3]کلیک کنید...[/h]


  • [h=2]مجتمع مسکونی تابناک - tabnak Residential Complex Design[/h]


مجتمع مسکونی شادآور در منطقه ولنجک تهران توسط شرکت فراگامان صنعت ابزار دقیق در خیابان شادآور بنا گردیده شده است که شامل 2 برج مسکونی 13 طبقه با زیر بنای 38000 مترمربع در زمینی با درختان قدیمی بنا گردیده شده است .

کلیک کنید...




منبع:lsfkaran.com
 
بالا