[ دفتر معماری ایرانی ] گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس

hadi1525

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز






ایرانیان اطلس‌، ارزش‌آفرینی و سودآوری از طریق خلق بناهای برتر و ماندگار با مدیریت بهینه منطبق بر الزامات محیطی و نیازهای زندگی آرمانی را به‌عنوان ماموریت خود تلقی نموده است و با طراحی و اجرای ساختمانهای شاخص و با کیفیت، زیبا، پایدار و واجد ارزش‌های معماری، و رعایت قوانین ملی و استانداردهای فنی و زیست محیطی می کوشد تا شرایط زندگی آرمانی برای هموطنان عزیز مهیا کند.
ایرانیان اطلس، مصمم است تا پروژه های خود را با استفاده از آخرین و مدرنترین فناوریها، تجهیزات، روشها و بهره گیری از سامانه های نوین مدیریتی و فنی در حوزه های مختلف طراحی، اجرا و فروش در بازارهای رقابتی ارائه نماید.
آنچه ایرانیان اطلس را از دیگر مجموعه های فعال در کشور متمایز میکند، برخورداری از توانمندیها و شایستگی‌هایی است که در قالب فرهنگ غنی سازمانی مبتنی‌بر اخلاق‌مداری، دانش‌محوری و کارآمدی سازمانی نمود پیدا می‌کند.
ارزشهای بنیادین گروه شرکت‌های ساختمانی ایرانیان اطلس در نماد اطلس متجلی شده است:
نظم و انضباط، متمایز و پیشگام، احترام به مشتریان و ذینفعان، دلبستگی و تعلق سازمانی، اخلاق‌محوری، طلایه‌دار احترام به‌محیط‌زیست، لیاقت و شایستگی، و سازمان حامی تولید و نیروی کار ایرانی ارزشهای بنیادین گروه شرکت‌های ساختمانی ایرانیان اطلس است که نماد اطلس به‌شمار می‌روند.
سازمان چابک و دانش‌محور ایرانیان اطلس، برمبنای ارتقاء دانش و مهارت کارکنان، ارتقاء سطح همدلی و فرهنگ سازمانی، افزایش هماهنگی و همسویی و ارتقاء زیرساخت و سیستم فناوری اطلاعات به طراحی و اجرای فرآیندهایی همت گماشته است که با ارتقاء کیفیت محصولات و ارتقاء رضایتمندی مشتری در نهایت به سودآوری و دستیابی به چشم اندازهای آینده خود منجر می‌شود.






گروه شركت های ساختمانی ایرانیان اطلس (سهامی خاص) باهدف انجام فعالیت های صنعتی و تولیدی در سال ١٣٦٥ تاسیس و از سال ١٣٨٤ با توجه به نیاز كشور به ارتقاء كیفیت و افزایش سرعت پروژه های ساختمانی با سازماندهی مجدد و تمركز بر سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز، فعالیت های خود را در این زمینه ادامه داده است .
فعالیت در حوزه های اقتصادی کلان، به خصوص در ابعاد ملی و بین المللی نیازمند ایجاد سازمان های گسترده با ابعاد فعالیتی گوناگون در زمینه های متعدد است. از این رو شرکت تلاش نموده، به منظور اعمال کنترل و مدیریت بهینه بر شرکت های تخصصی زیرمجموعه خود بعنوان یک شرکت مادر تخصصی، از مزایای مترتب بر شرکت های هلدینگ، مانند استفاده از منافع مشترک شرکت ها، به اشتراک گذاشتن توانمندی ها ، صرفه جویی در منابع، کاهش ریسک، انعطاف پذیری و واکنش سریع و منطقی در برابر تغییرات محیطی و ... به نحو مناسبی بهره مند شود.
باتوجه به همین رویکرد، مدیران شرکت با شناخت زنجیرۀ ارزش کسب وکار و تأسیس شرکت هایی مانند شرکت مهندسین مشاور طرح و اندیشۀ شیوا اطلس در حوزۀ طراحی، شرکت عمران اطلس ایرانیان که پیگیری تخصصی فعالیت های اجرایی پروژه های عمرانی هلدینگ را به عهده دارد و شرکت ایران اطلس کیش که در حوزۀ مطالعات بازار ، بازاریابی و مهندسی فروش به فعالیت می پردازد، زمینۀ کاهش ریسک در نتیجۀ هم افزایی میان شرکت های زیرمجموعه را ایجاد کرده اند .
گروه شركت های ساختمانی ایرانیان اطلس به منظور پیگیری تخصصی و کارآمدتر اجرای برخی از پروژه های خود، به تاسیس شرکت پروژه هایی مانند «ستارۀ اطلس پارس» مجری پروژۀ اطلس پلازا، «باغ فردوس ایرانیان» مجری پروژۀ اطلس مال و «ستارۀ آرمان توس» مجری پروژۀ بزرگ آرمان در مشهد نیز اقدام نموده است. گفتنی است هر یک از پروژه های در دست اجرا توسط این شرکت ها از لحاظ وسعت، رعایت تمامی استانداردهای بین المللی و آخرین ضوابط و مقررات داخلی مانند آیین نامه های مقررات ملی ساختمان ، میزان سرمایه گذاری، کیفیت طراحی، مقاوم سازی، سبک سازی، استحکام و کیفیت مصالح، شیوه های تأمین مالی، سرعت و کیفیت اجرا، در زمرۀ پروژه های برجستۀ کشور ارزیابی می‏شوند.
شرکت باغ فردوس ایرانیان ( مجری پروژه اطلس مال )

شرکت باغ فردوس ایرانیان (سهامی خاص) در سال ٨٩ با هدف پیگیری اهداف و سیاست های جدید شرکت ایرانیان اطلس به ثبت رسید. این شرکت مانند سایر شرکت پروژه های گروه ایرانیان اطلس، توسط هیئت مدیره اداره می شود و مدیرعامل و سایر کارمندان شرکت، عامل اجرایی سیاست های هیئت مدیره به عنوان سیاست گذار اصلی شرکت هستند.
باغ فردوس ایرانیان، به عنوان مجری پروژه اطلس مال، تمام فعالیت های اجرائی مرتبط با پروژه از جمله انتخاب پیمانکاران، نظارت، هماهنگی و کنترل عملیات اجرائی پروژه و تأمین نیازهای آن از خارج و داخل کشور را به عهده دارد.
شرکت سرمایه گذاری - ایاک ( مجری انحصاری مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات پس ازفروش پروژه اطلس مال )

شركت سرمایه­ گذارى ایران اطلس کیش در سال 1385 ثبت شده و مالک تمامی سهام آن شرکت ایرانیان اطلس می باشد. عمده فعالیت­هاى شرکت ارائه خدمات طراحى و انجام فرایند تبلیغات، مطالعات بازار و فروش پروژه­ هاى بزرگ ساختمانى است و درعین حال پیاده­ سازى و اجراى سیستم نگهدارى و تعمیرات را بعنوان دیگر زمینه های فعالیتش در برنامه خود دارد و همچنین با بهره گیرى از سیستم پاسخگویى مركزى به دنبال امكان ثبت اطلاعات مشتریان و هدایت اتوماتیك تماس گیرندگان از طریق شماره تلفن پنج رقمى 28320 می باشد.
ایاک با احداث دفتر فروش اطلس مال در محل پروژه، وظیفه بازاریابی، راهنمائی و ارائه مشاوره های لازم به متقاضیان، عقد قرارداد فروش واحدهای پروژه و در آینده نگهداری و خدمات پس از فروش اطلس مال را بعهده دارد.
شرکت مهندسین مشاور طرح و اندیشه شیوا اطلس ( مشاور و دستگاه نظارت پروژه اطلس مال )

شرکت مهندسین مشاور طرح و اندیشه شیوا اطلس با هدف ارائه خدمات در زمینه های مختلف طراحی و نظارت و همچنین مدیریت طرح در سال ١٣٨٩ به ثبت رسید و تمامی سهام این شرکت متعلق به شرکت ایرانیان اطلس می باشد.
خدمات مطالعات مرحله اول و دوم و نظارت بر اجرای پروژه اطلس مال توسط شرکت مهندسین مشاور طرح و اندیشه شیوا اطلس انجام می شود.

منبع:www .iranianatlas.ir
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
پروژه ها

پروژه ها

برج مسکونی اطلس

برج مسکونی «اطلس کیش» در زمینی به مساحت ٣٤١٠ مترمربع و با زیربنایی به مساحت ١٩,٠٣٥ مترمربع، در حاشیه میدان پرشین گلف جزیره کیش واقع شده و ‌هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است. این برج به‌دلیل دسترسی آسان به‌ساحل، مراکز مختلف تجاری، تفریحی و خدماتی و دسترسی به‌خیابان‌های اصلی جزیره، در یکی از بهترین منطقه‌های جزیره کیش قرار گرفته است.

ادامه ی مطلب...




مرکز تجارت اطلس

شهر تبریز پس از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. این شهر تاریخی به عنوان قطب اداری، فرهنگی و اقتصادی منطقه شمال غرب قلمداد می شود و از سوی سازمان ملل متحد به عنوان بهداشتی ترین شهر ایران برگزیده شده است. این کلان شهر با مردم مهربان و صمیمی خود در جذب سرمایه ای داخلی و خارجی رتبه نخست را بخود اختصاص داده است و در بخش اجرای پروژه های بزرگ دومین شهر بلند مرتبه ساز کشور می باشد. شرکت ایرانیان اطلس با توجه به ویژگی های یاد شده پس از مطالعات دقیق یکی از مهمترین پروژه های خود را بنام مرکز تجارت اطلس در منطقه ولی عصر (عج) تعریف نموده است.

ادامه ی مطلب...




مجتمع تجاری اقامتی مسکونی آرمان

مجتمع تجاری، اقامتی و مسکونی آرمان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های در حال ساخت در بافت بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر رضوی می باشد که حدود ٥٠٠ متر با حرم فاصله دارد این مجتمع از جنوب به خیابان نواب و از سه طرف دیگر محدود به کوچه صفارشاهرودی است.

ادامه ی مطلب...




مجتمع چند عملکردی اطلس پلازا

پروژه چند منظوره اطلس پلازا در تپه های عباس آباد و در حقیقت بام مرکزی پایتخت و مشرف به نمای شهر تهران تعریف شده است.
این پروژه در زمینی به مساحت ٧٥ هزار متر مربع و با زیر بنای کل ٤١٢ هزار متر مربع توسط شرکت ستاره اطلس پارس که زیر مجموعه گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس می‌باشد در حال اجراست.

ادامه ی مطلب...




مجتمع چند عملکردی اطلس مال

اطلس مال ، در زمینی به مساحت بیش از 11 هزار متر مربع در 19 طبقه و با زیربنای تقریبی 140 هزار مترمربع تعریف شده است. کاربری های این مجتمع فاخر كه در محله نیاوران منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است ، شامل 6 طبقه پاركینگ ، 4 طبقه تجاری ، یک طبقه فودكورت، رستوران و شهربازی و 9 طبقه اداری است.


ادامه ی مطلب...




اطلس کلینیک

مجتمع اطلس کلینیك برپایه مطالعات گسترده جمعیتی و شناخت نیازهای منطقه های که پروژه در آن واقع شده، طراحی گردیده و پیش‌بینی می‌شود علاوه بر تامین نیازهای شهروندان عزیز کرمانی بتواند پاسخگوی نیازهای استانهای همجوار نیز باشد. گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس، با طراحی و اجرای این پروژه تلاش کرده است تا نگاه جدیدی را در زمینه فعالیت‌های اقتصادی توام با تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم ارائه دهد. اطلس کلینیك، اولین مجتمع دو منظوره با کاربری پزشكی- درمانی در استان کرمان است که با هدف تامین نیازهای درمانی و پزشكی مراجعین در یك جا و جلوگیری از اتلاف وقت آنان طراحی شده است.

ادامه ی مطلب...





مجموعه چند عملکردی اطلس سنتر

موقعیت گردشگری ممتاز شهر بم در جذب گردشگران خارجی و داخلی، مرکز مهم صادرات خرما و مرکبات ، نقطه ثقل حوزه صنعت خودروسازی پس از تهران، همجواری با منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در کنار مردمی سخت کوش، مومن و صبور و دیگر ویژگی‌ها شرکت ایرانیان اطلس را بر آن داشت تا یکی از بزرگترین پروژه‌های خود را در قلب تجاری این شهر تعریف کند.
این پروژه از بزرگترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های تجاری جنوب شرق کشور محسوب می‌شود. این مجتمع دقیقاً روبروی بازار سنتی شهر واقع شده است و تاثیر بسزایی در نوسازی بافت فرسوده شهر بم خواهد داشت.

ادامه ی مطلب...



منبع:www .iranianatlas.ir
 
آخرین ویرایش:
بالا