[ دفتر معماری ایرانی ] گروه اجرا و توسعه پروژه های ساختمانی دیپلمات

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار


گروه اجرا و توسعه پروژه های ساختمانی دیپلمات

از کرانه های غربی سرزمین پهناورمان، جایی که رشته کوههای زاگرس سر بر آسمان می سایند، افسانه ای دیگر از اراده و پایمردی شکل می گیرد و آنجا که پای اراده الهی در میان باشد حتی آرزوهای کودکانه رنگ واقعیت می گیرد و این آغازیست بر داستان زندگی نوجوانی که از هیچ پلی ساخت به سوی آینده. نوجوانی که در دهه ابتدائی عمرش به نبرد زندگی پای نهاد و چون پولاد آبدیده شد در آزمون های سخت تا شالوده و بنیان مجموعه ای را پی ریزی کند که امروز پس از گذشت سالها یکی از بزرگترین مجموعه های عمرانی به شمار می آید. علی حسین اسدی در بیست و دومین سال زندگی اولین سایت مستقل ساخت و ساز خود را راه اندازی و سکان هدایت آن را به دست می گیرد، سپس با گردآوری مجموعه ای از معماران متخصص و طراحان برجسته و همچنین مجهز شدن به آخرین دستاوردها در تکنولوژی ساخت و ساز و بیش از همه با توکل بر سر چشمه لایزال عنایات الهی بر مسیر هموار موفقیتهای پی در پی گام برمیدارد.
ما در گروه دیپلمات ساختمان هایی بنا می کنیم که نه تنها از استحکام و زیبایی برخوردارند و همه موازین معماری و شهرسازی در آن رعایت شده بلکه با وفاداری به باورمان که ایجاد سرمایه های ملی است بنا شده اند. چرا که خود را وامدار تمدن بزرگ ایرانی با همه شاهکارهای درخشان معماریش چون تخت جمشید، چهل ستون و نقش جهان و صدها اثر فاخر معماری دیگر می دانیم.
مجموعه دیپلمات با بیش از 300 هزار مترمربع بنای ساخته شده و یا در حال ساخت افتخار می نماید که امروز یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت ساختمان ایران است. هدف ما ایجاد محیط زندگی بهتر برای شهروندان است و برای آنچه انجام می دهیم خود را کاملا مسئول می دانیم.



چشم انداز و استراتژی

عشق و امید به کسب موفقیت های بزرگ برای عمران و آبادی کشورمان انگیزه ی ما برای حرکت به سوی آینده است. آینده ای که با پشتوانه ی 36 سال تجربه و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه ی دیپلمات، به لطف الهی پر فروغ و پربار خواهیم ساخت.
در این راه برای ساختن بناهایی کامل و بی نقص تر از گذشته، لحظه ای از تلاش برای افزایش هر روزه ی دانش و تخصص و بالا بردن توان اجرایی مان، از طریق بهره جستن از جدیدترین روش ها و تجهیزات فنی فروگذار نخواهیم کرد.
میدانیم که برای ماندن در اوج، باید روزآمد و خلاق بود. باید در مسیری پویا گام برداشت و از نیروی متخصص و کارآزموده در کنار تجهیزات پیشرفته بهره گرفت. بر این باور داریم که ما نیز همچون دیگر کشورهای در حال توسعه، دوران استفاده از روش های سنتی را در ساخت بنا پشت سر گذاشته ایم و از این روست که همواره از پرچمداران صنعت نوین ساختمان در ایران بوده ایم. بنا داریم تا چون گذشته با به کار گیری روش های کارشناسانه و علمی در این صنعت، پیشتاز بمانیم.



دفتر مرکزی

نشانی: ایران، تهران، شهرک غرب، خیابان هرمزان، کوچه یکم، شماره 1






منبع:www .dbg-co.com
 

پیوست ها

  • diplomathistory_0.jpg
    diplomathistory_0.jpg
    20.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
پروژه ها

پروژه ها

دیپلمات ولنجک 6

بنا به گفته بازدیدکنندگان این بنا، در نگاه اول بهترین کلمات برای توصیف آن سادگی و تفاوت است. این بنای متفاوت نماد سادگی و کیفیت در کارهای گروه دیپلمات می باشد.

ادامه ی مطلب...



دیپلمات زعفرانیه

دیپلمات زعفرانیه بنایی طراحی شده با ویژگی های خاص معماری ایرانی در منطقه زعفرانیه است. پس از ورود به این ساختمان چشم انداز زیبای تهران تا مدت ها در خاطر شما می ماند.

ادامه ی مطلب...




دیپلمات الهیه

دیپلمات الهیه بنایی مدرن و متفاوت در موقعیتی منحصر بفرد و چشم اندازی براستی نادر از کوه های سر به آسمان ساییده ی پایتخت می باشد. این سخن یکی از از بازدیدکنندگان این بناست.

ادامه ی مطلب...




برج دوقلوی دیپلمات فرمانیه


دیپلمات فرمانیه معنای کیفیت در ساخت و کیفیت زندگی شهروندان را با ظرافت به هم پیوند می دهد.


ادامه ی مطلب...



دیپلمات کاج

به گفته یکی از ساکنین "آرامش" و "کیفیت بالای زندگی" از ویژگی های برجسته دیپلمات کاج است.

ادامه ی مطلب...





برج آبی

برج آبی اولین بنای بلند مرتبه گروه دیپلمات و یکی از شناخته شده ترین آنها در پایتخت و منطقه سعادت آباد می باشد.

ادامه ی مطلب...





پیرامید سپند

فرم هرمی شکل این برج امکان طراحی جدیدی برای ساخت آپارتمان هایی متفاوت در اختیار گروه دیپلمات قرار داد.

ادامه ی مطلب...




[h=1]دیپلمات نارنجستان[/h]ساده، زیبا و مدرن اولین کلماتی هستند که پس از بازدید از این ساختمان به ذهن می رسند
[h=1]ادامه ی مطلب...[/h]


مرکز تجاری دیپلمات یاقوت

ساخت این بنای زیبا در شهر بروجرد بیانگر توجه ویژه گروه دیپلمات به این منطقه می باشد.

ادامه ی مطلب...



منبع:www .dbg-co.com
 
آخرین ویرایش:
بالا