[ دانلود ] منابع مطالعاتی مربوط به فیزیک (کتاب- مقاله- جزوه و ...)

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز



چند روزی تاخیر داشتیم و امروز برای جبران این تاخیر مجموعه کتاب فیزیک معروف هالیدی را تقدیم شما دانشجویان میکنیم این کتابها در سه بخش تقدیم میشود اولین کتاب که جلد اول کتاب فارسی هالیدی است و دومی هم ویرایش هشتم فیزیک هالیدی به زبان انگلیسی و کتاب سوم حل مسائل همین کتاب است که در ادامه هر سه این کتابها را میتوانید دانلود بفرمایید و امیدوارم که برای شما دوستانی که به این کتاب نیاز دارید توانسته باشیم کمک کوچکی بکنیم پس لینک دانلود از ما و خواندن کتاب هم سهم شما!!


دانلود کتاب و حل المسائل فیزیک هالیدی ( کتاب فارسی+کتاب لاتین و حل تمرین )
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر فصل های کتاب فیزیک هالیدی ویرایش 8 (Fundamentals of physics) به شرح زیر است:


  • Physics and Measurements
  • Motion in One Dimension
  • Vectors
  • Motion in Two Dimensions
  • The Laws of Motion
  • Circular Motion and Other Applications of Newton’s Laws
  • Work and Kinetic Energy
  • Potential Energy and Conservation of Energy
  • Linear Momentum and Collisions
  • Rotation of a Rigid Object About a Fixed Axis
  • Rolling Motion and Angular Momentum
  • Static Equilibrium and Elasticity
  • Oscillatory Motion
  • The Law of Gravity
  • Fluid Mechanics
  • و . . .
دانلود : فیزیک هالیدی ویرایش 8
دانلود: حل المسائل فیزیک هالیدی ویرایش 8
دانلود : نسخه فارسی فیزیک هالیدی جلد 1
http://gmg90.blogfa.com/
 

aram27

اخراجی موقت
ترمودینامیک کوانتومی: ظهور رفتار ترمودینامیکی در سیستم‌های کوانتومی کامپوزیت







سال 2009| 398صفحه | ISBN: 9783540705093 | 3,3 MB |



معرفی: نام اصلی این کتاب Quantum Thermodynamics ، Emergence of Thermodynamic Behavior Within Composite Quantum است که ۸۸ تصویر و ۲۵ فصل داشته و موضوع آن درباره‌ی ترمودینامیک سیستم‌های کوانتومی با تعداد درجات آزادی بسیار بالا می‌باشد.
دو فصل اول کتاب به بیان مفاهیم مکانیک کوانتومی، مکانیک آماری و ترمودینامیک اختصاص پیدا کرده، در فصل سوم مختصری درباره‌ی تابع پارش صحبت شده، این مباحث ۳ فصل بخش اول کتاب را تشکیل می‌دهند.
بخش دوم کتاب درباره‌ی حالت‌های تعادل ترمودینامیکی سیستم‌ها و در بخش سوم گذار از حالت تعادل و به اصطلاح Non-equilibrium مورد بررسی قرار می‌گیرد.





برگ‌های کتاب به منزله بالهایی هستند که روح ما را به عالم نور و روشنایی پرواز می‌دهند. " فرانسوا ولتر "
 

infrequent

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود کتاب - فیزیک راکتور - فیزیک هسته ای - Reactor Physics






تذکر : حجم این فایل در حالت معمولی 125 مگابایت است از این رو بدلیل محدودیت در اپلود فایل مورد نظر را با File Splitter به چند تکه تقسیم کردم که هر تکه 15 مگ حجم دارد و پس از دانلود تمامی تکه ها میبایستی با استفاده از همین نرم افزار که در ادامه همین پست برای دریافت قرار داده میشود + نحوه مصور کار با ان تکه ها را به یکدیگر چسبانده و فایل اصلی ساخته میشود
توجه داشته باشید این فایل در فرمت DJVU است
Description : Because of limitation at uploading range and the size of this file 125 Mb i splitted this file in 9 sections with file splitter and you must download all the sections and then join these sections with file splitter . at the end of this post you can find File Splitter and the way how to use itRemember that this file is in DJVU format​
-------------
کتاب - Book :
Elementary Introduction to Nuclear Reactor Physics_s.e.liverhant.djvu​
دانلود - Download it
part 1
part 2
part 3
part 4
part 5
part 6
part 7
part 8
part 9
-------------
نکته : تمام قسمت ها را میبایستی دانلود کرده باشید تا بتوانید با روش زیر فایل اصلی را بازسازی کنید
You must be sure of downloading all the 9 parts​
نکته : برنامه پرتابل WinDjvu کم حجم ترین برنامه برای خواندن فایل های Djvu است دانلود کنید
you can download Windjvu portable program​
-------------
ابتدا برنامه File Splitter را دانلود کنید ( این برنامه کم حجم است و نیازی به نصب ندارد مستقیما اجرا میشود ) سپس پنجره زیر را خواهید دید
First download File splitter and run it that is portable​

تب join files را انتخاب کنید
سپس در قسمت source chunk مکانی را که تکه ها را در انجا قرار داده اید با کمک brows باز و اولین تکه را انتخاب کنید مابقی تکه ها را بصورت اتوماتیک پیدا میکند سپس در قسمت destination file مکان جدیدی را تعریف کنید مثلا درایو c تا فایل نهایی را در این درایو قرار دهد نکته فرمت فایل را مانند تصویر Djvu بنویسید و بعد از انجام این مراحل روی Join کلیک کنید پس از انجام فرایند اتصال تکه ها پیام زیر مبنی بر اتمام کار را مشاهده میکنید .
select join files and then in source chunk chose the first part of 9in Destination file box write output address of file with Djvu format just like the picture​


منبع
 

aram27

اخراجی موقت
مقدمه‌ای بر مکانیک کوانتومی






سال 2004| 480صفحه | ISBN: 9780131118928 | 97,8 MB |



معرفی: از این نویسنده کتاب‌های دیگری در زمینه‌های مختلف مانند الکترومغناطیس و ذرات بنیادی به چاپ رسیده است.
نویسنده در مقدمه کتابش می‌گوید: “مکانیک کوانتومی مانند قوانین نیوتن، روابط ماکسول و یا نسبیت توسط منحصرا یک نفر ابداع نشده است. بلکه حاصل تلاش فیزکدانان در رشته‌های گوناگون بوده است.
در کوانتوم یک رضایت عمومی از اینکه مفاهیم اصلی چه هستند و چگونه باید آموخته شوند و یا اینکه “معنی واقعی آن چیست”، وجود ندارد. ریچارد فاینمن معلم بزرگ امریکایی می‌گوید: فکر می‌کنم به راحتی بتوانم بگویم که هیچکس مکانیک کوانتومی را درک نمی‌کند.
هدف این کتاب آن است که به شما یاد دهد چگونه با مکانیک کوانتومی کار کنید. من اعتقاد دارم کسی تا نداند که مکانیک کوانتومی چه گونه کار می‌کند، نمی‌تواند هوشمندانه درباره اینکه معنی مکانیک کوانتومی چیست، صحبت و بحث کند.
اگر شما مطلقا تاکنون در این باره چیزی نمی‌دانید، به فصل ۱ این کتاب مراجعه کرده و آن‌ را بخوانید.
کوانتوم نه فقط از نظر مفهومی غنی است بلکه از نظر تکنیکی نیز سخت و مشکل است و لازم است که برای حل مسائل آن از تکنیک‌های ویژه و پیشرفته‌ای استفاده نمود”.
وی می‌افزاید: “این کتاب به دو قسمت تقسیم شده است: قسمت اول شامل مفاهیم اصلی و قسمت دوم شامل بیشتر جنبه‌های عملی و کاربردی و طرح‌های تقریبی می‌باشد.
این کتاب می‌تواند گزینه خوبی برای یک دوره نیمسال و یا یکساله برای دانشجوی سال سوم و بالاتر فیزیک باشد. خواننده کتاب باید با حسابان، جبر خطی،اعداد مختلط ، مشتقات پاره‌ای، تحلیل فوریه و تابع دلتای دیراک آشنایی داشته باشد.
همچنین آشنایی با مکانیک کلاسیک و الکترودینامیک نیز ضروری است.





ستون تمدن، کتاب و مطبوعات است. " پلو تارک "
 

infrequent

عضو جدید
کاربر ممتاز
نام کتاب: مبانی متافیزیک معاصر " انتشارات بک ول "
تعداد صفحات: 228
سال انتشار: 2005
حجم: 1مگابایت
http://s3.picofile.com/file/7502201719/ ... _.pdf.html
__ _ __ _ __ _ __ _ __ _
متافیزیک و زندگی روزمره " انتشارات دانشگاه کمبریج "
تعداد صفحات: 271
سال انتشار: 2007
حجم: 2مگابایت
http://s3.picofile.com/file/7503764187/ ... _.pdf.html
__ _ __ _ __ _ __ _ __ _
هِگِل و متافیزیک" انتشارات دانشگاه کمبریج "
تعداد صفحات: 270
سال انتشار: 2007
حجم: 2مگابایت
http://s3.picofile.com/file/7503770107/ ... _.pdf.html

منبع
 

infrequent

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود کتاب اخترشناسی از دیدگاه فیزیک

دانلود کتاب اخترشناسی از دیدگاه فیزیک

نام کتاب: اخترشناسی از دیدگاه فیزیک
نویسنده: Marc L. Kutner
سال انتشار:2003
فرمت: پی دی اف
زبان: english
توضیح:
اخترشناسی یا (Astronomy) علم بررسی موقعیت، تغییرات، حرکت و ویژگی‌های فیزیکی شیمیایی پدیده‌های آسمانی از جمله ستارگان، سیارات، ستاره‌های دنباله‌دار‎، کهکشان‌ها و پدیده‌هایی مانند شفق قطبی و تشعشعات پس زمینه‌ای فضا می‌باشد که منشاء آنها در خارج از جو زمین قرار دارد. این رشته با رشته‌هایی مانند فیزیک، شیمی و فیزیک حرکت ارتباط تنگاتنگ دارد و همچنین با رشتهٔ فضاشناسی فیزیکی (پیدایش و تکامل جهان) ارتباط نزدیکی دارد. اگر تنها ستارگان مورد مطالعه قرار بگیرند به آن ستاره‌شناسی (Stellar Astronomy) گفته می‌شود. اخترشناسی یکی از قدیمی‌ترین علوم است. اخترشناسان در تمدن‌های اولیه بشری به دقت آسمان شب را بررسی می‌کردند و ابزارهای ساده اخترشناسی از همان ابتدا شناخته شده بودند. با اختراع تلسکوپ، تحولی عظیم در این رشته ایجاد شد و دوران اخترشناسی جدید آغاز گردید. در قرن ۲۰، رشته اخترشناسی به دو رشته اخترشناسی شهودی و فیزیک کیهان نظری تبدیل شد.
در اخترشناسی شهودی به دنبال جمع آوری داده‌ها و پردازش آنها و همچنین ساخت و نگهداری ابزارهای اخترشناسی هستیم. در فیزیک کیهان نظری به دنبال کسب اطمینان از صحت نتایج به دست آمده از مدل‌های تحلیلی و تحلیل‌های کامپیوتری هستیم. این دو رشته در کنار یکدیگر رشته‌های کامل را ایجاد می‌کنند که اخترشناسی نظری نام دارد و به دنبال توصیف یافته‌های شهودی است. با استفاده از یافته‌های اخترشناسی می‌توان نظریه‌های بنیادین فیزیک مانند نظریه نسبیت عام را آزمایش کرد. در طول تاریخ، اخترشناسان آماتور در بسیاری از کشف‌های مهم اخترشناسی نقش داشته‌اند و اخترشناسی یکی از محدود رشته‌هایی است که در آن افراد آماتور نقشی بسیار فعال دارند و مخصوصاً در کشف و مشاهده پدیده‌های گذرا و محلی امیدوارکننده ظاهر شده‌اند. علم اخترشناسی مدرن را نباید با علم احکام نجوم (طالع‌بینی یا اخترگویی) مقایسه کنید چرا که در طالع‌بینی یا اخترگویی اعتقاد بر آن است که امور انسان‌ها با موقعیت اشیاء سماوی در ارتباط است. اگرچه اخترشناسی (Astronomy) و طالع‌بینی یا اخترگویی (Astrology) دو رشته‌ای هستند که منشأ یکسانی دارند اما اغلب متفکران بر این باورند که این دو رشته از هم جدا شده‌اند وتفاوت‌های بسیاری بین آنها وجود دارد.

حجم :66 مگابایت
پسورد : www.beelinks.ir

دانلود با لینک مستقیم


 

infrequent

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود کتاب نانوتکنولوژی و صنعت

دانلود کتاب نانوتکنولوژی و صنعت

نام کتاب: نانوتکنولوژی و صنعت
نویسنده: B.Bhushan
تعداد صفحات: 987
سال انتشار: 2010
فرمت: پی دی اف
زبان: english
توضیح:
فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستمهایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی - عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک - از خود نشان می‌دهند. نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست شناسی، فیزیک کاربردی، مهندسی مواد، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود. تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو ، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می دهند. انو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.
یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲ تا ۱۵ نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین طول یک جفتِ دی‌ان‌آ نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری سلول‌دار ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم.. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.در این کتاب به بررسی کاربردهای علم نانو در صنعت میپردازیم.
حجم :18 مگابایت
پسورد : www.beelinks.ir
دانلود با لینک مستقیم

منبع
 

infrequent

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود کتاب آئرودینامیک

دانلود کتاب آئرودینامیک

نام کتاب: آئرودینامیک/برای دانشجویان علوم مهندسی
نویسنده:E.L. Houghton و P.W. Carpenter
تعداد صفحات:614
سال انتشار:2003
فرمت: پی دی اف
زبان: english
توضیح:
آیرودینامیک یا هواپویش، شاخه‌ای از دینامیک گازها و در حالت کلی‌تر دینامیک سیّالات است که به بررسی رفتار جریان هوا و اثر آن بر اجسام متحرک می‌پردازد. منظور از حل یک مسألهٔ آیرودینامیکی، محاسبهٔ میدان سرعت، فشار، و دمای هوا در اطراف یک جسم است. برای این منظور باید معادله‌های حاکم بر جریان سیّال را حل کرد. سپس به کمک حل به دست آمده می‌توان نیروها و گشتاورهای وارد بر جسم را حساب کرد. مسأله‌های آیرودینامیکی را می‌توان از جنبه‌های مختلف طبقه‌بندی کرد. یک طبقه‌بندی معمول بر اساس الگوی جریان هواست. اگر مسألهٔ آیرودینامیکی مربوط به جریان هوا در اطراف یک جسم باشد به آن آیرودینامیک بیرونی و اگر مربوط به جریان هوا داخل یک محیط بسته باشد به آن آیرودینامیک درونی گفته می‌شود.
مثال آیرودینامیک بیرونی، جریان هوا در اطراف یک هواپیما و مثال آیرودینامیک درونی، جریان هوا داخل یک موتور جت یا تونل باد است. روش دوم طبقه‌بندی بر اساس چگالی هواست. اگر چگالی جریان هوا در همهٔ نقاط میدان سیّال ثابت باشد و با زمان تغییر نکند، جریان تراکم‌ناپذیر و در غیر این صورت تراکم‌پذیر است. روش سوم طبقه‌بندی مسأله‌های آیرودینامیکی بر اساس عدد ماخ جریان هوا است. اگر عدد ماخ کوچک‌تر از یک باشد جریان فروصوتی، اگر نزدیک یک باشد جریان هَماصوتی، اگر بزرگ‌تر از یک و کوچک‌تر از پنج باشد جریان زبرصوتی، و اگر بزرگ‌تر از پنج باشد جریان فوق‌صوتی خوانده می‌شود. روش چهارم طبقه‌بندی بر اساس گرانروی هواست. اگر ضریب گرانروی ناچیز فرض شود جریان غیرلزج و در غیر این صورت لزج خوانده می‌شود.
حجم :10 مگابایت
پسورد : www.beelinks.ir
دانلود با لینک مستقیم

منبع
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز

Lessons in Particle Physics
by Luis Anchordoqui, Francis Halzen
Publisher: arXiv 2009
Number of pages: 209
Description:
This is a preliminary draft of lecture notes for a (500 level) course in elementary particles. From the table of contents: General Principles; Symmetries and Invariants; QED; Hard Scattering Processes; Precision Electroweak Physics.
Home page url
Download or read it online here:
Download link
(1.7MB, PDF)
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز

A Course in Graduate Electrodynamics
by Mark Jarrell
Publisher: Louisiana State University 2000
Description:
Contents: Introduction to Electrostatics; Boundary-value Problems in Electrostatics; Multipoles; Macroscopic Media; Dielectrics; Static and Stationary Magnetic Fields; Maxwell's Equations; Plane Waves and Wave Propagation; The Special Theory of Relativity; Particle and Field Dynamics; Waveguides and Cavities; Radiation; Charged Particle Collisions, Energy Loss, Scattering; Radiation by Moving Charges.
Home page url
Download or read it online here:
Download link
(multiple PDF/PS files)
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز

Basics of Fluid Mechanics
by Genick Bar–Meir, Ph. D.
2008
Number of pages: 189
Description:
This book, Basics of Fluid Mechanics, describes the fundamentals of fluid mechanics phenomena for engineers and others. This book is designed to replace all introductory textbook(s) or instructor’s notes for the fluid mechanics in undergraduate classes for engineering/science students but also for technical peoples. It is hoped that the book could be used as a reference book for people who have at least some basics knowledge of science areas such as calculus, physics, etc.
Home page url
Download or read it online here:
Download link
(2.6MB, PDF)
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز
Quantization in Astrophysics, Brownian Motion, and Supersymmetry
by F. Smarandache, V. Christianto
Publisher: MathTiger 2007
ISBN/ASIN: 819021909X
ISBN-13: 9788190219099
Number of pages: 516
Description:
The present book discusses, among other things, various quantization phenomena found in Astrophysics and some related issues including Brownian Motion. With recent discoveries of exoplanets in our galaxy and beyond, this Astrophysics quantization issue has attracted numerous discussions in the past few years.
Download or read it online here:
Download link
(6.1MB, PDF)
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز

Quantum Optics and Nonlinear Optics
by Karl-Peter Marzlin
Publisher: University of Calgary 2007
Number of pages: 209
Description:
These notes cover the fundamentals of quantum and nonlinear optics. The foundations of quantum optics include quantization of the electromagnetic field and many-particle theories, interaction between atoms and photons, few-level models for atoms, open quantum systems and density matrix, and electromagnetically induced transparency.
Home page url
Download or read it online here:
Download link
(1.4MB, PDF)
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز

Introduction to Symplectic Field Theory
by Y. Eliashberg, A. Givental, H. Hofer
Publisher: arXiv 2000
Number of pages: 102
Description:
We sketch in this article a new theory, which we call Symplectic Field Theory or SFT, which provides an approach to Gromov-Witten invariants of symplectic manifolds and their Lagrangian submanifolds in the spirit of topological field theory, and at the same time serves as a rich source of new invariants of contact manifolds and their Legendrian submanifolds.
Home page url
Download or read it online here:
Download link
(970KB, PDF)
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز

Introduction to the Theory of Black Holes
by Gerard 't Hooft
Publisher: Utrecht University 2009
Number of pages: 49
Description:
Contents: The Metric of Space and Time; Curved coordinates; A short introduction to General Relativity; Gravity; The Schwarzschild Solution; The Chandrasekhar Limit; Gravitational Collapse; The Reissner-Nordstrom Solution; Horizons; The Kerr and Kerr-Newman Solution; Penrose diagrams; Trapped Surfaces; The four laws of black hole dynamics; Rindler space-time; Euclidean gravity; The Unruh effect; Hawking radiation; The implication of black holes for a quantum theory of gravity; The Aechelburg-***l metric.
Home page url
Download or read it online here:
Download link
(510KB, PDF)
 

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز
حل المسائل فیزیک هالیدی ویرایش 8 (کامل)

Fundamentals of Physics Extended 8e Halliday Resnick 4130PP Ch-01-44 Solutions Manual.rar
نوع فایل

دفعات دانلود2970
اندازه14.01 MB
 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دانلود کتاب دلایل نیازهای بشر به انرژی هسته ای

دانلود کتاب دلایل نیازهای بشر به انرژی هسته ای











نام کتاب: دلایل نیازهای بشر به انرژی هسته ای
نویسنده: محمد مهدی حاجی پروانه
تعداد صفحات: 24
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی




توضیحات:
آیا تا به حال با خود اندیشیده اید که چرا کشورها بر سر انرژی هسته ای بسیار حساس هستند؟ و همه کشورها دوست دارند در زمینه انرژی هسته ای برترین و اولین باشند؟ در کتابی که پیش روی شماست حدود 50 دلیل نیاز انسان به انرژی هسته ای گرداوری شده است که با خواندن آن میتوانید سطح اطلاعات خود را افزایش دهید.


# حجم: 287 KB
لینک دانلود :

برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
لینک دانلود :
http://dl5.mihandownload.com/2011/Alipour0c/2011.2/Elmi/enerji_hasteii_dalil_Mihandownload.com.rar

پسورد : www.mihandownload.com
 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دانلود کتاب انرژی های هیدروژنی

دانلود کتاب انرژی های هیدروژنی








عنوان :
کتاب انرژی های هیدروژنی

نویسنده : محمد وافی محمدی

نوع : مهندسی

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 13

حجم : 900 کیلوبایت



درباره کتاب :
در جایگزینی انرژی های نو، یکی از شیوه های مبتکرانه ای که فناوری آن در دهه اخیر بسرعت توسعه یافته است، بکارگیری پیل های سوختی است. در این روش که به عبارتی می توان آنرا الکترولیز معکوس نامید، انرژی بهای سوختیهای فسیلی، عوامل زیان آور محیطی در استفاده از انرژی هسته ای و زغال سنگ و طبیعت محدود و تجدیدناپذیر و سوخت های متداول، دلایلی هستند که موجب تحقیقات وسیع در یافتن منابع جدید انرژی شده اند. در کتاب آماده شده بطور کامل با آینده انرژی ها و انرژی های نو همچون انرژی هیدروژنی آشنا خواهید شد.



هشدار :
IE: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب کنید.

Firefox: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Link As را انتخاب کنید.


لینک دانلود

پسورد : www.iranmeet.com
 
بالا