داروی اکسیر جوانی تا ۱۰ سال آینده به بازار می آید

bahar10

عضو جدید
یک پروفسور معروف انگلیسی ادعا کرد داروی اکسیر جوانی که روند پیری را بسیار کند و آرام می کند ظرف ۱۰ سال آینده به بازار خواهد آمد.
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، پروفسور لیندا پارتریج، کارشناس ژنتیک پیری در دانشگاه کالج لندن در این باره گفت: دانش پزشکی آنقدر با سرعت در حال پیشرفت و رشد است که به زودی امکان جلوگیری از بسیاری از بیماریهای ناشی از سالخوردگی و افزایش سن فراهم خواهد شد.
برهمین اساس ما خواهیم توانست که با خوردن یک قرص در روز از سنین میانسالی عاری از تمام بیماری های ذهنی و جسمی به سوی مرحله پیری برویم و در سنین بالا از امراضی چون آلزایمر و بیماریهای قلبی در امان بمانیم.
وی افزود: برخی از مطالعات حتی نشان می دهند که پوست و مو می توانند توانایی و فعالیت دوران جوانی خود را دوباره بدست آورند.
به گزارش روزنامه دیلی میل، دکتر پارتریج همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به رشد دانش پزشکی بشر اگر تا ۱۰ سال آینده چنین دارویی تولید نشود، تعجب خواهم کرد. دارویی که حداقل عوارض جانبی را داشته باشد و شما را مدت زمان بیشتری سلامت نگه دارد.
به گزارش ایسنا، پیش بینی این متخصص انگلیسی اگر ممکن است غیرمعمول و دست نیافتنی به نظر برسد اما وی در واقع مجموعه ای از مطالعات قابل استناد و معتبر را از سراسر جهان جمع آوری کرده است که همگی این ادعا را تایید و حمایت می کنند.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
love.1982 نقش موثر آب در جوانی پوست پوست و مو و زیبایی 0

Similar threads

بالا