ترفند استخراج فایل ویدیویی پیش از موعد مقرر

microsoft

کاربر فعال
اگر شما هم مثل من در کار دانلود نرم افزارها و فیلمهای سینمایی اونم از سایتهایی مثل
RAPIDSHARE.COM
IFOLDER.RU
MEGAUPLOAD.COM
و خیلی سایتهای دیگه باشید مطمئنا با فیلمهایی روبرو شدید که برای دانلودشون ، چند لینک قرار داده شده که همگی با نرم افزار WINRAR ساخته شدند. بدین معنی که باید همه لینکها رو دانلود کنید و در پایان همشون رو در یک پوشه قرار بدید و با باز کردن یکیشون همه باهم باز شده و یک فایل ویدیویی رو تشکیل میدهند. مثل فیلم سینمایی "انشالله" به بازیگری لی یونگ دائه که همون یانگوم خودمون باشه رو در این وبلاگ برای دانلود قرار داره. خوب که نیگا کنید میبینید که در انتهای همه اون فایلها کلمه PART قرار داره که همین نشون دهنده تکه تکه شدن این فایلها با نرم افزار WINRAR میباشد.
در اینجا قراره راهی ارائه بدم که بتونید قبل از دانلود همه تکه ها ، فیلم موجود در هر کدام از تکه ها رو ببینید. پیش شرط این سازمان انرژی اتمی اینه که باید حتما تکه های قبل از اون تکه رو دانلود کرده باشید.یعنی باید به هر حال ، تکه اول از فیلم رو دانلود کرده باشید. در ضمن نرم افزار WINRAR رو هم نصب کرده باشید.
بر روی فایل اول کلیک راست زده و گزینه EXTRACT HERE رو انتخاب کنید. پس از اینکه کار استخراج از تکه اول به پایان رسید ، نرم افزار WINRAR از شما درخواست تکه دوم رو میکنه. در اینجا میبینید که یک فایل ویدیویی به اندازه حجمی فایل کامل ، استخراج شده.این فایل ویدیویی کاملا دارای خواص یه فایل ویدیویی کامله اما هر نرم افزاری توانایی پخش اون رو نداره.تنها نرم افزاری که من از روی تجربه . جستجوی زیاد تونستم پیدا کنم که بتونه این فایل ویدیویی رو پخش کنه نرم افزار زیر بود که لینک دانلودشو براتون گذاشتم.
http://rapidshare.com/files/44749461/vlc-0.8.6-rc1-win32.exe
موفق باشید
 

Similar threads

بالا