استخراج موزیک از بازیها و کرک و PATCH نرم افزارها و ...

microsoft

کاربر فعال
همونطور که میدونید ، برای نصب بسیاری از نرم افزارها و اصطلاحا UTILITY ها ، فایلهایی به همراه اونا ارائه میشه برای برداشتن محدودیتهای نرم افزار پس از نصبش.
من بارها برام پیش اومده که نرم افزار و یا برنامه ای رو به خواست مشتریهام پیدا میکردم و براشون میبردم نصب کنم . با وجود اینکه از پیدا شدن این نرم افزارشون که کارشون رو راه میندازه خیلی خوشحال بودن ، اما بیشترین چیزی که نظر اونا رو به خودش جلب میکرد ، موزیکی بود که با اجرای PATCH اون نرم افزار پخش میشد و در حالی که من در حال استفاده از اون PATCH برای FULL VERSION کردن نرم افزار بودم ، همگی اونا به اتفاق این جمله رو میگفتن : " چه موزیک قشنگیه ".
بنابر این به فکر افتادم که نرم افزاری رو هم پیدا کنم که وقتی اونا با اشتیاق این جمله رو ابراز میکنن ، بتونم خوشحالشون کنم و موزیک اون فایل PATCH رو هم ازش استخراج کنم و بهشون بدم تا بیشتر خوشحال بشن.الان که دارم این مطلب رو براتون مینویسم ، خبر دارم که تقریبا همه مشتریام که این کار رو براشون انجام دادم ، موزیکهای استخراج شده رو گذاشتن به عنوان زنگ موبایلشون و کیف میکنن و هروقت گوشیشون زنگ میزنه ، اول به یاد من میافتن و بعد یادشون میاد که باید گوشیشون رو جواب بدن.
(این از اظهارات احساساتی یکی از مشتریام بود)
خوب.حتما متوجه شدید نرم افزار زیر چیکار میکنه. در اصل این نرم افزار صداهایی رو ضبط میکنه که از کامپیوتر خارج میشن !!!!!!!!! یعنی صدایی که در حال پخش شدن هست رو بدون دخالت میکروفون تشخیص میده و ضبط میکنه.اگر میکروفون هم فعال باشه ، صدای ورودی از طریق میکروفون رو هم با صدایی که در حال پخش از کامپیوترتون هست رو ترکیب میکنه.پس برای کیفیت بهتر و برتر ، میکروفون رو خاموش کنید تا صدای ترف توروق ظرف شستنتون با صدای موزیک ترکیب نشه. این نرم افزار رو میتونید برای ضبط صداهایی که از بازیها هم پخش میشه و همینطور فیلمها و .. به کار برد. خوبی این نرم افزار همونطور که گفتم اینه که صدا رو قبل از خروج از اسپیکر ها ضبط میکنه و این به کیفیت صدای ضبط شده خیلی کمک میکنه و صدای هوا با اون ترکیب نمیشه
لینک دانلود :
http://rapidshare.com/files/229333013/ARW_3.99.zip
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
microsoft ترفند استخراج فایل ویدیویی پیش از موعد مقرر نرم افزار 0

Similar threads

بالا