تبدیل انرژی امیرکبیر واقعا ضعیفه؟

farhad_mech

عضو جدید
سلام
من شنیدم دپارتمان تبدیل انرژی امیرکبیر دپارتمان قوی ای نیست و از علم و صنعت هم امکاناتش کمتره هم استاد های ضعیفتری داره ،این درسته؟
 

mahdi_aryayi

عضو جدید
اون چیزی که من شنیدم اینه:
اگه رتبه تون طوریه که شریف قبول میشید برید شریف (هم طراحی هم تبدیل)
وگرنه بین امیرکبیر و تهران، تهران سیالاتش قویه، امیرکبیر جامداتش...
سیالات تهران رو بالای جامداتش بزنید
جامدات امیرکبیر رو بالای سیالاتش بزنید
البته اینا رو فقط شنیدم! بررسی صحتش با شما!
 

farhad_mech

عضو جدید
راستش من رتبم جوری شده که به احتمال خیلی خیلی قوی اولین جاهایی رو که می آرم یا شبانه تبدیل امیرکبیره یا روزانه تبدیل علم و صنعت (می خوام برم تبدیل) حالا موندم اول کدومشون رو بزنم،من احتمالا برای دکترا می رم خارج از کشور و میخوام ببینم که اگه واقعا ارزش مدرک امیرکبیر اونقدر بیشتر از ارزش مدرک علم و صنعت هست که روی پذیرش گرفتن من تاثیر بذاره خب هزینش رو تحمل کنم و شبانه امیرکبیر ر و بزنم ولی اگر نه خب روزانه علم و صنعت رو می زنم،نظر شما چیه به نظرتون تفاوت ارزش مدرک این دو تا خیلی زیاده؟
 

mahdi_aryayi

عضو جدید
این چیزایی که می نویسم نظر شخصی منه نه وحی منزل!
اگه هدفتون اینه که خارج از کشور تشریف ببرید جایی رو انتخاب کنید که بتونید توش بیشتر پیشرفت کنید چون اونا بر خلاف اینجا آنقدر که به خود طرف توجه دارند به دانشگاهی که طرف توش درس خونده توجه ندارند. نگاه می کنند که شما چه کارهایی انجام دادید چند تا مقاله دادید تو چه موضوعاتی کار کردید و کلا "چند مرده حلاجید؟" و اینکه کجا درس خوندید در مرتبه بعدی قرار می گیرد اگه شما دانشگاه آزاد هم درس بخونید و 4 تا مقاله و paper درست حسابی داشته باشید ارزشش برای پذیرش خارج از کشور خیلی بیشتر از اینه که روزانه شریف بخونید و 2 سال دیگه جز یه دونه مدرک چیز دیگه ای دستتون نباشه
ولی اگه تصمیم دارید ایران بمونید من توصیه می کنم امیرکبیر رو انتخاب کنید فقط به خاطر اینکه اسمش امیرکبیره!
 
بالا