اول صبحی یکم بخندیم.....

khooshe

مدیر بازنشسته
می دونم این مطلب ربطی به اینجا نداره اما گذاشتم اول صبحی یکم بخندین....:D
پاس گل مورالس به احمدي‌نژاد براي فتح دروازه حريف و حاشيه هاي اين بازي


امروز در زمين فوتبال دانشگده افسري امام علي‌(ع) در فوتبالي نمادين، تيم مشترک احمدي‌نژاد و مورالس توانست رقيب خود که لژيونرهاي فوتبال را در خود جاي داده بود شکست دهد.
بازي دوستانه فوتبال محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور کشورمان و اوو مورالس رئيس جمهور بوليوي عصر امروز سه‌شنبه در سالن سرپوشيده شهداي دانشگاه امام علي (ع) با حضور تعدادي از بازيکنان تيم ملي برگزار شد.
برپايه اين گزارش، احمدي‌نژاد و مورالس و چند تن از بازيکنان تيم ملي در يک تيم با لباس‌هاي سفيد و خوردبين سرپرست تيم پرسپوليس نيز با تعدادي از بازيکنان تيم ملي با لباس‌هاي قرمزرنگ در تيم مقابل بودند.
در اين بازي دوستانه که 12 دقيقه به طول انجاميد، احمدي‌نژاد و مورالس هر کدام در طول بازي و در ضربات پنالتي موفق شدند که براي تيم‌شان 2 گل به ثمر برساندند.
بازي دوستانه تيم سفيد و قرمز پس از گذشت 12 دقيقه به نتيجه تساوي 4 بر 4 رسيد که در ادامه بازي در ضربات پنالتي تيم سفيد که احمدي‌نژاد و مورالس در آن حضور داشتند توانست مقابل تيم قرمز با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي برسد.
يکي از اتفاقات جالب اين بازي، پاس احمدي‌نژادبه مورالس بود که او نتوانست اين پاس را به گل تبديل کند و در نتيجه توپ به کرنل رفت و زماني که مورالس توپ را از کرنل به احمدي نژاد پاس داد، وي موفق شد پاس مورالس را به گل تبديل کند.
اين در حالي بود که تيم مورالس و احمدي‌نژاد از رقيب 2 گل دريافت کرده بود و اين گل احمدي‌نژاد با پاس مورالس روحيه دوباره به تيم سفيد بخشيد.
در ادامه اين بازي نيز مورالس در دقيقه هفتم توانست گلي را به ثمر برساند.
جباري يکي از بازيکنان تيم قرمز با ديريبل احمدي نژاد به عنوان آخرين مدافع تيم سفيد توپش را به گل تبديل کرد که حرکت حرفه‌اي و زيباي او موجب تشويقش از سوي احمدي‌نژاد شد.
حاکيست احمدي‌نژاد در دقيقه 8 بازي تعويض شد و جاي خود را به بازيکن ديگري داد که پس از اين تعويض، مورالس توانست پاس گل تساوي را به فرهاد مجيدي بدهد.
زماني که احمدي‌نژاد به عنوان آخرين بازيکن تيم سفيد پوش که براي زدن ضربه پنالتي پشت توپ قرار گرفت با تشويق تماشاگران که همه از دانشجويان دانشگاه افسري امام علي (ع) بودند، قرار گرفت که شعار " دکتر بزن توگل " سر مي‌دادند.
در جريان بازي هربار که توپ به دست احمدي‌نژاد مي‌افتاد با تشويق تماشاگران مواجه مي‌شد که او نيز با تکان دادن دست خود به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ مي‌داد.
پس از پايان بازي، احمدي‌نژاد و مورالس که تيم‌شان توانسته بود اين بازي نمادين را در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 ببرد زمين بازي را دور زده و به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.
کريم باقري، فرهاد مجيدي، رضا جباري، غلامرضا رضايي، وحيد طالبلو و نوري از جمله بازيکنان حاضر در اين بازي بودند.
محمود احمدي نژاد رئيس‌جمهور کشورمان در حاشيه بازي دوستانه فوتبال با حضور رئيس جمهور بوليوي به سعيدلو کارت قرمز نشان داد.
در پايان اين بازي دوستانه بازيکنان تيم قرمز و سفيد و ساير مسؤلين ايراني و بوليويايي در وسط ميدان مشغول صحبت از اين بازي نمادين بودند که علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني به
شوخي کارت قرمزي را به فتح‌الله زاده مدير عامل تيم استقلال نشان داد که فتح الله زاده نيز کارت را از سعيدلو گرفت و احمدي‌نژاد نيز در جواب اين حرکت سعيدلو کارت قرمز را از مدير عامل تيم استقلال گرفته و به رئيس‌سازمان تربيت بدني کارت قرمز نشان داد.
 

m_janitabar

عضو جدید
من از حماقت اینا گریم گرفت!
مرسی دوست من.تشکر ندارم متاسفانه در جای دیگه جبران مکنم!
 

khooshe

مدیر بازنشسته
من از حماقت اینا گریم گرفت!
مرسی دوست من.تشکر ندارم متاسفانه در جای دیگه جبران مکنم!

این نشون می ده رئیس جمهور ما چقدر به فوتبال مملکت علاقه منده....منکه علاقه ام بهش بیشتر شد...
خدا رو شکر اوباما نیومده بود...
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ایشون که کلا تو گل کاشتن و دسته گل به آب دادن استاده...
ولی اول صبحی الان سر ظهره!

اونم دو تا دوتا...
اول صبح شاید نباشه اما سر ظهرم نیست...وسط صبحه....آخه این خبر رو من اول صبح خوندم...ولی الان اینجا گذاشتم....خودم قاطی کردم...
 

Maryam.Silent

عضو جدید
کاربر ممتاز
این بنده خدا منو از ورزشی که دوست داشتم انداخت آخه رفت لباسشو پوشید من دیگه لباسشو درآوردم
 

khooshe

مدیر بازنشسته
من از حماقت اینا گریم گرفت!
مرسی دوست من.تشکر ندارم متاسفانه در جای دیگه جبران مکنم!
گریه سر میدهیم
ما هم همینطور
کاشکی عنوانشو می ذاشتم اول صبحی گریه کنیم:D
این بنده خدا منو از ورزشی که دوست داشتم انداخت آخه رفت لباسشو پوشید من دیگه لباسشو درآوردم
آخی ...فکر نکنم تا آخر عمرتم بپوشیش:D
 

Similar threads

بالا