استخدام شرکت ملی گاز ایران [ آزمون کتبی + مصاحبه علمی + مصاحبه عقیدتی + طب صنعتی ]

Saeed_kh

عضو جدید
آزمون استخدامی نفت واقعیتی برای دور زدن قانون/بیکاری سهمیه بومیها
آزمون استخدامی نفت واقعیتی برای دور زدن قانون/ سهمیه بومی ها بیکاری است

30780224-2202615-436x3211.jpg

ثلاث،” عده زیادی از جوانان بومی و تحصیل کرده استان بوشهر که در آزمون استخدامی شرکت گاز شرکت کرده بودند، در این آزمون پذیرفته نشدند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

پس از این اعتراض، نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در تریبون‌های مجلس و همچنین صحبت با مسئولان، خواستار تجدید نظر در این زمینه شدند. امام جمعه بوشهر نیز در خطبه‌های نماز جمعه بر تجدید نظر در نتایج این آزمون تاکید کرد.”


به گزارش ثلاث پس از انجام آزمون کتبی نفت حدودا ۵۸ نفر از حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه قبول شده و به مرحله مصاحبه رسیدند.

اما در مرحله مصاحبه فنی وتخصصی علی رغم شایستگی و در عین ناباوری شاهد مردود شدن جمع کثیری از این داوطلبان بودیم و فقط ۲۸ نفر از حوزه انتخابیه جنوب استان قبول شدند.

البته این آمار در سطح استان بسیار متفاوت تر است زیرا تقریبا ۹۰ درصد از کسانی که در این آزمون شرکت کرده بودند، رد شدند.


یکی از این داوطلبان که به قبولی خود اطمینان کامل دارد در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: بنده با بهترین نمره ها از دانشگاه فارغ التحصیل شدم. در آزمون کتبی نیز به راحتی قبول شدم. در مصاحبه نیز طبق سئوالاتی که شد به راحتی به همه آن پاسخ دادم ولی آخر کار متوجه مردودی خود شدم.

وی گفت: به هیچ وجه برای بنده این موضوع قابل قبول نیست چرا که به آزمون و مصاحبه خود اطمینان کامل دارم.

این بومی داوطلب افزود: بنده به صراحت عنوان می کنم که حاضریم یک بار دیگر و در حضور وزیر نفت و یا از طریق فیلمبرداری این آزمون را برگزار کرده و قبول شدن خود را به اثبات برسانیم.

یکی دیگر از داوطلبان از شهر دیر که در دور قبل این آزمون شرکت نموده بود به خبرنگار ثلاث گفت: بنده از جمله کسانی بودم که آزمون کتبی را با نمره خوب پشت سر گذاشتم.

وی ادامه داد: در قسمت مصاحبه نیز علی رغم اینکه قصد پیچاندن بنده را داشتند ولی بنده به راحتی پاسخگوی سوالات آن ها بودم. حتی در پایان مصاحبه به بنده گفتند: شما قبول شدید. ولی متاسفانه چندی بعد خبر مردود شدندم را شنیدم.

این داوطلب گفت: بنده مطمئنم که در این آزمون ها بعضا پارتی بازی انجام می شود و برخی از این امتحانات فقط به قصد بستن دهان مردم و مسئولین بلندپایه انجام می شود.

داوطلبی دیگر به خبرنگار ثلاث گفت: شیوه برخی از کسانی که در قسمت مصاحبه هستند این است که ابتدا تمام اطلاعات فرد را می گیرند و مثلا تمام مهارت های آن شخص را از وی می پرسند و سپس سئوال خود را در موردی که داوطلب در آن مهارت ندارد می پرسند و به نوعی اطلاعت ما را می گیرند و از همین اطلاعات استفاده کرده و سئوالتی غیر از اطلاعات و مهارت های ما می پرسند و به وضوح مشخص است که قصد رد کردن ما را دارند.

وی نیز تصریح کرد: مصاحبه های انجام شده بیشتر جنبه فرمالیته و نمایشی دارد؛ نمایشی برای دور زدن قانون ۵۰ درصد نیروی بومی. البته چند نفر از افراد بومی را استخدام می کنند تا بدین گونه شائبه ها نیز از بین برود..

وی افزود: همه این شائبه ها و دور زدن قانون ها در بحث اشتغال در جنوب استان بوشهر بخاطر مصوبه دولت مبنی بر اینکه تا شعاع ۱۰۰- ۱۵۰ کیلومتری عسلویه به سمت استان فارس به عنوان بومی عسلویه محسوب می شوند، است.

داستانی که حالا حالاها ادامه دارد و جوانان ما باید چوب این مصوبه را بر سر خود تحمل کنند.

به نظر می رسد که بعضی ها از اینکه مردم ولایتمدار استان بوشهر انسان های آرامی هستند، قصد سوءاستفاده را دارند.

وزیر نفت باید ورود کند/ مسئولین مصاحبه تخصصی باید برکنار شوند


موضوع اخیر رد شدن اکثر جوانان استان بوشهر در آزمون و مصاحبه استخدامی نفت، به شدت اعتماد مردم را نسبت به برخی مسئولین وزارت نفت کاهش داده است و جا دارد که وزیر محترم نفت شخصا در این قضیه ورود کند و حق جوانان استان بوشهر را به آن ها بازگرداند و یا با برگزاری مجدد مصاحبه و همچنین برکناری مسئولین آزمون کتبی و خصوصا مسئولین مصاحبه، گام موثر خود را در جهت جلب اعتماد مردم بردارد.

کسانی که باعث از بین رفتن اعتماد مردم نسبت به این آزمون شده اند باید اخراج یا برکنار شوند چرا که از موقعیت خود سوء استفاده نموده اند.

مردمی که سال ها با بدترین شرایط منطقه ای در حال زندگی هستند و با پوست و گوشت خود انواع بیماری ها و مشکلات بهداشتی را لمس کرده اند، حقشان این نیست.

مردم استان بوشهر و به خصوص جنوب استان، تا یک دهه قبل به ندرت بیماری هایی مانند سرطان، مشکلات ریوی، خونی، قلبی، سقط جنین و…را لمس کرده بودند ولی امروز این معضلات در حال فراگیر شدن در منطقه است.


خبرگزاری مهر می نویسد :نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در این باره اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در جامعه ما توجه به موضوع اشتغال جوانان است و دولتمردان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی دقیق به این مطالبات پاسخ دهند.

وی افزود: استان بوشهر قطب بالقوه انرژی کشور است و توان بالایی در جذب نیروی کار به‌منظور اجرای پروژه‌های عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در گسترده استان را دارا است.

جمیری با انتقاد از وضعیت سهمیه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: سهمیه ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز به سختی تحقق می‌یابد و توقع ما این است که مسئولان وزارت نفت در پروسه جذب و به‌کارگیری نیرو رضایت‌مندی جوانان استان بوشهر را مدنظر قرار دهند.

ارسال نامه اعتراض نمایندگان مجلس به وزیر نفت

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه این سهمیه که حق مسلم جوانان استان بوشهر است، به سختی تحقق می‌یابد و این امر سبب نگرانی مردم شده است.

وی با اشاره به اعتراض جوانان استان بوشهر به نتایج آزمون استخدامی شرکت گاز، اضافه کرد: در این ارتباط نامه‌ای با امضای سه نفر از نمایندگان استان به وزیر نفت ارسال کرده‌ایم و با ابراز گلایه از وضعیت نیروهای بومی خواستار رسیدگی به وضعیت جذب نیرو و اعمال حقوق جوانان استان شده‌ایم.

جمیری بیان کرد: امیدواریم این مساله به‌صورت جدی مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد و جوانان توانمند و متخصص استان بوشهر اطمینان پیدا کنند که حداقل حقوق ایشان پرداخت می‌شود و می‌توانند از توان و ظرفیت خود برای خدمتگذاری به کشور و توسعه صنایع نفت و گاز بهره‌مند شوند.


نامه یکی از کاربران سایت ثلاث که در آزمون نفت شرکت کرده بود:


بسمه تعالی

احتراما به استحضار می رسانم –ما جمعی از داوطلبان شرکت کننده در ازمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران از شهرستانهای دیر-جم – کنگان هستیم – که در ازمون کتبی موفق به اخذ نمره ی قبولی شده ایم – سپس برا انجام مصاحبه فنی وتخصصی و روانشناختی راهی تهران شده ایم و علی رغم اینکه روند مصاحبه را خوب طی نمودیم و طبق بخشنامه هیا ت دولت مبنی بر جذب ۵۰ تا ۷۵ درصدی از جوانان بومی متقاضی در این ازمون متاسفانه نتایج نهایی ازمون که اعلام شده – بر خلاف باور ما بوده – ودر عین ناباوری به همین راحتی جلوی اسم ما نوشتن مردود – ولذا عاجزانه از تمامی مسئولین استان اعم نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی – استاندار – نماینده ولی فقیه وامام جمعه استان که واقعا در استخدامی نفت سال ۹۰ نقش کلیدی را در پیگیری این موضوع داشتند خواهشمندیم که از این موضوع به راحتی نگذرند – بویژه از نمایندگانی که در کمیسیون انرژی هستند – وتمامی کسانی که میتوانند در این امر به جوانان یاری برسانند – واقعا مجال این نیست که مسئله را بگشاییم ولی جای بسی تاسف هست که با این منابع عظیم نفت وگاز – مهمترین دغدغه جوانان ما شده اشتغال – و مهمتر از ان این هست که جوانان استان بعد از گذراندن ازمون کتبی خیلی راحت در مصاحبه رد میشونند چرا باید اینطور باشد ؟ واین شده یکی از مهمترین معضلات جوانان استان – ولذا خواهشمندیم که نگذارید مسئله همین جا تمام شود – پیگیر جذب نیروهای رد شده در مصاحبه باشید تا حصول نتیجه –

با تشکر

جمعی از داوطلبان ازمون شرکت ملی گاز ایران (شهرستان های دیر- جم –کنگان)










 

پیوست ها

  • 30780224-2202617.jpg
    30780224-2202617.jpg
    44.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0

Saeed_kh

عضو جدید
نظر یکی از بازدید کنندگان وبلاگ معترضین گاز: سلام دوستان من خودم جز قبول شدگان آزمون نفت پارسال هستم که بعداز کلی اعتراض و... به تازگی همراه با بقیه دوستان به دوره آموزشی تو اصفهان اعزام شدیم.چندروز پیش مسئولای SPGC به اونجا اومدن و از بچه ها مصاحبه فنی تخصصی گرفتن.قراره ما رو بجای اون نفراتی که امسال باید جذب نپمیشدن اما نگرفتن به SPGC بفرستن.هنوز خودمون هم نمیدونیم که ما نیروی POGC هستیم یا SPGC.در ضمن خبری از لیست ذخیره برای مردودی های شرکت گاز نیست اخه یکی از دوستام چندروز پیش میگفت من مردود شدم اما جز ذخیره 6م هستم اما با پیگیری از خود مسئولای SPGC معلوم شد اینا همش الکیه واصلا لیست ذخیره ای در کار نیست.
ان شاء الله شما هم با پیگیری های جدیتون به هدفتون میرسید.در ضمن با تجربه ای که از قضایای قبل دارم کارهاتون رو همه باهم وحداکثری و بابرنامه انجام بدید.
موفق باشید،یا علی
 

Saeed_kh

عضو جدید
[h=2]وضعیت نابسمان اشتغال بومی ها[/h]
بحث اشتغال بحثی از جنس دل است، دل مردم کنگان و عسلویه و جم . تنها چشم امیدمان به این بود که امور اشتغال از افرادی بومی در سیستم خود استفاده کرده و ما بومی ها نیز برای اشتغال مشکلی نخواهیم داشت اما غافل از اینکه نور چشمی ها از گچساران ( یک مثال علنی ) با نامه فلان شخص مسئول شهر به امور اشتغال مراجعه میکنند و بکارگیری می شوند و ما حتی روی خوش هم نمی بینیم . توصیه برادرانه من این است اگر بومی هستید با پای سالم به امور اشتغال نروید چون با دل شکسته برخواهید گشت ، اما اگر غیر بومی هستید با پای شکسته هم بروید آغوش برایتان می گشایند . آیا بحث منفعت است یا چیز دیگری است که ما نمی دانیم ؟ ما در جایگاه قضاوت نیستیم ، مردم همیشه بهترین قاضی هستند .

من بومی ام ، به همین اندازه که از این هوای دردآور سهم می برم ، باید شغل خوب داشته باشم ، تاسف بار است که قوس کمر جوانان از شدت شرمساری و تنها بدلیل ضعف مدیریت آقایان هر روز در چشم خانواده شان بیشتر نمایان می شود.
بندر ماهشهر یک بندر صنعتی نظیر کنگان ، جم و عسلویه است ، اما به جرات می توان گفت درصد نیروهای غیر بومی آن بسیار کم است زیرا امور اشتغال آن با سپردن شغل به نیروهای غیر بومی کاملا مخالف است. آقایان مدیر ! شاید خوب باشد کمی از اینترنت دفترتان استفاده مفید بکنید و سری به بانک پر و پیمان فارغ التحصیلان بومی بزنید تا نیروی متخصص بومی که حتی ثبت اختراع دارد با بی حرمتی شما مواجه نگردد .
اما اخیرا بدلیل ضعف مدیریت و عدم کنترل استخدامی ها تخلفات بیش از پیش مشاهده می شود . در آزمون اخیر استخدامی پازارگارد ، برادران اهل استان فارس کاملا بومی محسوب شده اند و حتی سهم آنها نیز گویا از بومی های استان بوشهر بیشتر بوده است . متعاقبا در استخدامی پازارگارد برای پتروشیمی های عسلویه تعدادی از فرزندان جانباز نیز بکارگیری شده اند که حدود ۵۰% آن از استان کرمان است . البته تعداد کمی از بومی ها نیز بدین طریق بکار گرفته شده اند . از مرور این فاجعه ها می توانیم دو نتیجه بگیریم ; اولی اینکه امور اشتغال اصلا از برگزاری آزمون ها و نحوه استخدام اطلاعی ندارد یا بعبارتی دیگر وظیفه خود را نمی شناسد و دوم اینکه با اطلاع این نتایج را میپذیرد و یک خیانت آشکار به مردم منطقه صورت می گیرد. حکایت ما حکایت سرزمینی است که ارزش مردگانش چند برادر زندگانش است .
چیزهایی که گفته شد تنها بخشی از نابسمانی شدید در بحث اشتغال در منطقه است ، در آینده این موضوع را ادامه می دهیم …
امید دارویی است که شفا نمی دهد، اما درد را قابل تحمل می کند ، ما هم امیدواریم مشکلات برطرف شود …
 

Saeed_kh

عضو جدید
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض نمایندگان استان به آزمون استخدامی شرکت گاز به نتایج آزمون استخدامی شرکت گاز گفت: رضایت‌مندی جوانان و مردم استان بوشهر باید مدنظر صنایع نفت و گاز باشد.

به گزارش بوشهرنا ؛ عده زیادی از جوانان بومی و تحصیل کرده استان بوشهر که در آزمون استخدامی شرکت گاز شرکت کرده بودند، در این آزمون پذیرفته نشدند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند. پس از این اعتراض، نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در تریبون‌های مجلس و همچنین صحبت با مسئولان، خواستار تجدید نظر در این زمینه شدند. امام جمعه بوشهر نیز در خطبه‌های نماز جمعه بر تجدید نظر در نتایج این آزمون تاکید کرد. عبدالکریم جمیری اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در جامعه ما توجه به موضوع اشتغال جوانان است و دولتمردان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی دقیق به این مطالبات پاسخ دهند. وی افزود: استان بوشهر قطب بالقوه انرژی کشور است و توان بالایی در جذب نیروی کار به‌منظور اجرای پروژه‌های عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در گسترده استان را دارا است. جمیری با انتقاد از وضعیت سهمیه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: سهمیه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز به سختی تحقق می‌یابد و توقع ما این است که مسئولان وزارت نفت در پروسه جذب و به‌کارگیری نیرو رضایت‌مندی جوانان استان بوشهر را مدنظر قرار دهند.

ارسال نامه اعتراض نمایندگان مجلس به وزیر نفت نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه این سهمیه که حق مسلم جوانان استان بوشهر است، به سختی تحقق می‌یابد و این امر سبب نگرانی مردم شده است. وی با اشاره به اعتراض جوانان استان بوشهر به نتایج آزمون استخدامی شرکت گاز، اضافه کرد: در این ارتباط نامه‌ای با امضای سه نفر از نمایندگان استان به وزیر نفت ارسال کرده‌ایم و با ابراز گلایه از وضعیت نیروهای بومی خواستار رسیدگی به وضعیت جذب نیرو و اعمال حقوق جوانان استان شده‌ایم. وی ادامه داد: در مکاتبه ای که با وزیر نفت انجام گرفت مقرر شد نشستی را پیرامون بررسی این موضوع و نتایج آن با وی و معاون وزیر نفت صورت گرفته شود. جمیری بیان کرد: امیدواریم این مساله به‌صورت جدی مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد و جوانان توانمند و متخصص استان بوشهر اطمینان پیدا کنند که حداقل حقوق ایشان پرداخت می‌شود و می‌توانند از توان و ظرفیت خود برای خدمتگذاری به کشور و توسعه صنایع نفت و گاز بهره‌مند شوند. وی در پایان گفت: از شرکت ملی گاز نیز مربوط به افراد پذیرفته شده جهت بررسی وضعیت آنها خواسته شده است./مهر

 

وحیدوحید

عضو جدید
نظر یکی از بازدید کنندگان وبلاگ معترضین گاز: سلام دوستان من خودم جز قبول شدگان آزمون نفت پارسال هستم که بعداز کلی اعتراض و... به تازگی همراه با بقیه دوستان به دوره آموزشی تو اصفهان اعزام شدیم.چندروز پیش مسئولای SPGC به اونجا اومدن و از بچه ها مصاحبه فنی تخصصی گرفتن.قراره ما رو بجای اون نفراتی که امسال باید جذب نپمیشدن اما نگرفتن به SPGC بفرستن.هنوز خودمون هم نمیدونیم که ما نیروی POGC هستیم یا SPGC.در ضمن خبری از لیست ذخیره برای مردودی های شرکت گاز نیست اخه یکی از دوستام چندروز پیش میگفت من مردود شدم اما جز ذخیره 6م هستم اما با پیگیری از خود مسئولای SPGC معلوم شد اینا همش الکیه واصلا لیست ذخیره ای در کار نیست.
ان شاء الله شما هم با پیگیری های جدیتون به هدفتون میرسید.در ضمن با تجربه ای که از قضایای قبل دارم کارهاتون رو همه باهم وحداکثری و بابرنامه انجام بدید.
موفق باشید،یا علی

خب الان اینارو اینجا مینویسی که چی بشه؟؟؟ اصلا مگه تو واسه این موضوع یه تاپیک نساختی؟ این حرفات هیچ ربطی به موضوع این تاپیک نداره! اصلا هدفت چیه که داری این مزخرفات رو اینجا مینویسی؟!‌ میخوای ما همه بریم دم شرکت گاز استعفا بدیم بگیم شماها برید سر کار؟! میخوای مراسم عزاداری واسه قبول نشده ها راه بندازیم؟ بندری برقصم واست؟؟ خب لامصب این پستای غیر مرتبط رو واسه چی میذاری اینجا و هی رو اعصاب ما راه میری؟! اگه کسانی که فکر میکنند حقشون خورده شده زیادند خب توی اون تاپیک دور هم جمع بشید و به مسئولان گاز اعتراض کنید، آخرش هم شرکت گاز میاد مثل سال 90 که شرکت نفت کارنامه ی بومی ها رو منتشر کرد کارنامه شما رو منتشر میکنه و میفهمید چه گندی زدین که قبول نشدین!
خواهش میکنم... خواهش میکنم ازت که دیگه از این پست ها اینجا نذار!
 

Saeed_kh

عضو جدید
خب الان اینارو اینجا مینویسی که چی بشه؟؟؟ اصلا مگه تو واسه این موضوع یه تاپیک نساختی؟ این حرفات هیچ ربطی به موضوع این تاپیک نداره! اصلا هدفت چیه که داری این مزخرفات رو اینجا مینویسی؟!‌ میخوای ما همه بریم دم شرکت گاز استعفا بدیم بگیم شماها برید سر کار؟! میخوای مراسم عزاداری واسه قبول نشده ها راه بندازیم؟ بندری برقصم واست؟؟ خب لامصب این پستای غیر مرتبط رو واسه چی میذاری اینجا و هی رو اعصاب ما راه میری؟! اگه کسانی که فکر میکنند حقشون خورده شده زیادند خب توی اون تاپیک دور هم جمع بشید و به مسئولان گاز اعتراض کنید، آخرش هم شرکت گاز میاد مثل سال 90 که شرکت نفت کارنامه ی بومی ها رو منتشر کرد کارنامه شما رو منتشر میکنه و میفهمید چه گندی زدین که قبول نشدین!
خواهش میکنم... خواهش میکنم ازت که دیگه از این پست ها اینجا نذار!
خواهش نکن که شرمندت میشم بخداااااااااااااااااااااااااااا
 

وحیدوحید

عضو جدید
خواهش نکن که شرمندت میشم بخداااااااااااااااااااااااااااا

خب باشه تو پست بذار من به ازای هر پست یه فحش بهت میدم. البته شخصیتم قبول نمیکنه که جلوی همه از این حرفا بهت بزنم اما شک نکن که به ازای هر یه پست اینجوری که میذاری یه فحش حواله ات میشه ;) نشونه اش هم اینه که پستت رو لایک میکنم! جنس فحش ها رو هم دیگه خودت حدس بزن که از چه جنسیه...
بقیه بچه های این تاپیک هم اگه با این پست ها مخالف هستن میتونن از روش من استفاده کنن :)
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب الان اینارو اینجا مینویسی که چی بشه؟؟؟ اصلا مگه تو واسه این موضوع یه تاپیک نساختی؟ این حرفات هیچ ربطی به موضوع این تاپیک نداره! اصلا هدفت چیه که داری این مزخرفات رو اینجا مینویسی؟!‌ میخوای ما همه بریم دم شرکت گاز استعفا بدیم بگیم شماها برید سر کار؟! میخوای مراسم عزاداری واسه قبول نشده ها راه بندازیم؟ بندری برقصم واست؟؟ خب لامصب این پستای غیر مرتبط رو واسه چی میذاری اینجا و هی رو اعصاب ما راه میری؟! اگه کسانی که فکر میکنند حقشون خورده شده زیادند خب توی اون تاپیک دور هم جمع بشید و به مسئولان گاز اعتراض کنید، آخرش هم شرکت گاز میاد مثل سال 90 که شرکت نفت کارنامه ی بومی ها رو منتشر کرد کارنامه شما رو منتشر میکنه و میفهمید چه گندی زدین که قبول نشدین!
خواهش میکنم... خواهش میکنم ازت که دیگه از این پست ها اینجا نذار!

شیری که خوردی حلالت باشه .
اومدم همینا رو بش بگم دیدم تو پیش دستی کردی ایولا داداش.
جنگ روانی راه انداخته این آدم ! هرجا هم میره میگه حق مارو بقیه خوردن !!! :mad:
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب باشه تو پست بذار من به ازای هر پست یه فحش بهت میدم. البته شخصیتم قبول نمیکنه که جلوی همه از این حرفا بهت بزنم اما شک نکن که به ازای هر یه پست اینجوری که میذاری یه فحش حواله ات میشه ;) نشونه اش هم اینه که پستت رو لایک میکنم! جنس فحش ها رو هم دیگه خودت حدس بزن که از چه جنسیه...
بقیه بچه های این تاپیک هم اگه با این پست ها مخالف هستن میتونن از روش من استفاده کنن :)
نه وحید جان با روشت مخالفم من. چون قرار نیست ماهم مثل اونا بشیم .
تو سکوت کن و جوابی نده ! خودش راهشو میکشه میره یکم که خسته بشه
 

Saeed_kh

عضو جدید
خب باشه تو پست بذار من به ازای هر پست یه فحش بهت میدم. البته شخصیتم قبول نمیکنه که جلوی همه از این حرفا بهت بزنم اما شک نکن که به ازای هر یه پست اینجوری که میذاری یه فحش حواله ات میشه ;) نشونه اش هم اینه که پستت رو لایک میکنم! جنس فحش ها رو هم دیگه خودت حدس بزن که از چه جنسیه...
بقیه بچه های این تاپیک هم اگه با این پست ها مخالف هستن میتونن از روش من استفاده کنن :)


پس من پیش دستی میکنم و اولیش رو خودم حوالتون کردم
نوش جونتون
گوارای وجودتون
جنسشم درجه یک بود از اون درجه یکا
 

وحیدوحید

عضو جدید
نه وحید جان با روشت مخالفم من. چون قرار نیست ماهم مثل اونا بشیم .
تو سکوت کن و جوابی نده ! خودش راهشو میکشه میره یکم که خسته بشه

نه اصلا قرار نیست من مثل اون بشم. الان هم فقط سکوت میکنم و یه لایک به پستاش میزنم
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
برادر من، ما تازه شروع کردیم و داریم نتیجه میگیریم
خسته بشیم عمرا

حرفات اینجا خریدار نداره داداش! توی تاپیک خودت پیگیری کن انشالا اگه حقت باشه به نتیجه میرسی
خواهشا اینجا دیگه نیا ! (خیلی مودبانه و محترمانه ازت خواستم بری یا اگه میمونی مطالب تحریک آمیز نزاری چون کسی نه میخونه نه بهایی بش میده)
 

Saeed_kh

عضو جدید
حرفات اینجا خریدار نداره داداش! توی تاپیک خودت پیگیری کن انشالا اگه حقت باشه به نتیجه میرسی
خواهشا اینجا دیگه نیا ! (خیلی مودبانه و محترمانه ازت خواستم بری یا اگه میمونی مطالب تحریک آمیز نزاری چون کسی نه میخونه نه بهایی بش میده)
خدانگهدارت

خریداراش میخونن و متوجه میشن
و اگه سالیان بعد بچه های دیگه به این تاپیک سرزدند بدونن شرکتهای نفت و گاز چیکارا میکنن تا دلشون خوش نشه که حتما قبولن
 

sandis

عضو جدید
سلام دوستان
من خیلی حرفای بعضی آدمای این تاپیک رو تحمل کردم
من 5 ساله بیکارم و بالای 6 تا امتحان استخدامی قبول شدم و تو مصاحبه رد شدم و این چند سال خیلی زجر کشیدم تا این دفعه بعد از یه سال درس خوندن مداوم و با پشتکار قبول شدم.
من از استان بدبخت فارس هستم. استانی که بیشترین آمار بیکاری و بیشترین درصد تحصیل کرده های بیکار رو داره
روزی که اسمم رو تو قبولیا دیدم خوشحال شدم ولی بیشتر ناراحت شدم چون همه دوستام رد شده بودند. دوستم سی سالشه و من مطمئنم هم تو کتبی و هم تو مصاحبه بیشترین نمره رو آورده ولی قبول نشده، بدبخت بخاطر سنش دیگه نمیتونه شرکت کنه و الان افسردگی گرفته
پس سهم ما استان فارسیا از این مملکت چی میشه؟ باید همچنان بیکار بگردیم
من واسه هموطنای بوشهریم احترام قائلم ولی آخه واسه شما که بومی هستین کار پیدا کردن مثل آب خوردنه، ما که نه بومی هستیم نه پارتی داریم امیدمون فقط به آزمونای استخدامیه. من قبول دارم که فرایند استخدامی وضعش خرابه و بیکاری و پارتی بازی فساد میکنه
طرف خیلی کوچیکتر از ما هست اومده میگه چون بوشهریم باید استخدام بشم پس زجری که این چند سال من و دوستام بردیم چی میشه؟
کی باید حق من و هم وطنای من رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واسه ما کار پیدا کردن مثل آب خوردنه ؟ شما که می بینید اینجا کار پیدا کردن مثل آب خوردنه این 5 سالی که بیکار بودین کجا بودید چرا تشریف نیوردی کار پیدا کنین تو استان بوشهر یه کاری هم واسه ما پیدا کنید الانم که کل فارس رو برای عسلویه بومی حساب می کنن
 
آخرین ویرایش:

وحیدوحید

عضو جدید
هیچی عزیزم می خواستم به این دوستانی که داشتن تحلیل می کردن از بوشهر خیلی قبول شدن بفهمونم بعضی ها هم که قبول شدن شامل موارد خاص می شده

ای بابا دوباره رفتین توی این بحث ها که!!!
خب من چی؟ من هم 1367 هستم! بکشید بیرون تو رو خدا!
 

mansour.mm20

عضو جدید
هیچی عزیزم می خواستم به این دوستانی که داشتن تحلیل می کردن از بوشهر خیلی قبول شدن بفهمونم بعضی ها هم که قبول شدن شامل موارد خاص می شده


والا حقیقتش من فرزند کارکنان نفت،بومی استان،معدلم 16 ،زبان و کامپیوتر در حد فول، سوالات آزمون کتبی رو درو کردم واقعا...
اگه قبول نمیشدم واقعا دیگه به اعلام نتایج شک میکردم...:biggrin:
 

mansour.mm20

عضو جدید
ولی ای کاش شرکت گاز اسامی رو با نمره کتبی و نمره مصاحبه و سهمیه بومی اعلام میکرد تا اینقد شک و شبه وجود نمیداشت:w18:
 
بالا