استخدام شرکت ملی گاز ایران [ آزمون کتبی + مصاحبه علمی + مصاحبه عقیدتی + طب صنعتی ]

وحیدوحید

عضو جدید
میان منصور جان.
بچه ها کلا من اینو متوجه شدم: تحقیقات سر تا سره ایران تا پایان ماه رمضان ادامه داره و کلا این دوره رو گذاشتن برای تحقیقات و خداییش طول هم میکشه و حق دارن.
بعد از ماه رمضان یعنی همون 20که خودشون گفتن زنگ بزنین تازه طب صنعتی شروع میشه و یه عده هم همزمان گزینش میشن و این پروسه تا حدود اواخره شهریور ادامه داره و نتایج انالیز میشه بعدش و نهایتا توی مهر که حالا یا اواسط یا اوایل یا شایدم اواخر مهر باشه اعزام میشن نیروها برای معرفی و آموزش.

همون بهتر که طب صنعتی افتاد بعد ماه رمضون. با زبون روزه تو گرما راه افتادن تو خیابون خیلی سخته :)
 

mohsenv21

عضو جدید
خب برای منم امروز اومدن تحقیق :d از همسایه شروع کردن و خداییش سنگ تموم گذاشته بود و ....:smile: البته من بچه خوبیم غیر از نبود که بخواد بگه
و جالب اینجاست که این همسایمون با مسئول گزینش و تحقیقات گاز انگار فامیل هم بوده !! و همونجا تا فهمیده از طرف ایشون اومدن زنگ زده احوال پرسی و ... و بعدم دیگه بش مستقیم گفته که اره من ادم سر به راه و بچه مثبتم و .... :d
اجرش با ابالفضل.

بسلامتی
واسه ما که هنوز نیومدن، البته شایدم نیان، چونکه من یکبار قبلا موقع امریه از این کانال گذشته بودم



همون بهتر که طب صنعتی افتاد بعد ماه رمضون. با زبون روزه تو گرما راه افتادن تو خیابون خیلی سخته :)

وحید جان اتفاقا ما میتونستیم توی مسافرت چند روز بخوریم و یه نفسی تازه کنیم!!;)
 

وحیدوحید

عضو جدید
دوستان دلیل موفقیتتون در آزمون و مصاحبه شرکت ملی گاز رو چه میدونید؟
و اینکه اصلا فکر میکردید قبول بشید؟
:biggrin: واسه قبولیتون چه نذرایی کردید؟
هرکی دوست داشت جواب بده!!!

دلیل اصلی قبولی من بعد از خدا این بود که از آخرای تابستون نشستم واسه ارشد خوندم (البته شل کن سفت کن هم داشتم :) )
من که آزمون رو واقعا خیلی خوب دادم انقدر سوالا واسم آسون بودن که کمتر از یه ساعت نشستم سر جلسه (فکر کنم 45 یا 50 دیقه شد) واسه قبولیم هم 60٪ امید داشتم
نذرم هم نمیگم :D
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام مجدد به دوستان..
من وقت نمى کنم زىاد سر بزنم ..ولى خىلى برام جالبه الان که سرزدم..دىدم بعضى از دوستان که قبول نشدن
مىان و مىگن امکان نداره بدون سهمىه قبول بشى..درسته که سهمىه ها خىلى تاتىر داره ولى اون کسى که مى خواد قبول بشه باىد فکر کنه که اگه ىک نفر هم قبول بشه اون ىک نفر باىد اون باشه

من بدون هىچ سهمىه اى قبول شدم و بعد از امتحان هم مطمن بودم قبول مىشم چون فقط 2 تا رو نزده بودم و از درست بودن بقىه مطمن بودم
...

داداش حتمن خوش شانس بودی!!!
منم گفتم 98 درصد سهیمه دار بودن و 2 درصدم به صورت قرعه کشی اسمشون درومد!!!
ماهم آزمون عالی دادیم!!خیلی عالی.ربطی نداره.من حاضرم قسم بخورم نگاه برگه ی پاسخ من نکردن!!!
اگه به آزمون بود چرا باید بر اساس حروف الفبا اسامی رو بزنن!!؟؟؟مگه قرعه کشی بانکه؟؟؟باید بر اساس رتبه و نمره میزدن.میفهمی چی میگم داداش؟
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دلیل موفقیت:
دلیل اول موفقیتم رو سهمیه ها میدونم بخصوص بومی و اینکه
من آدم نسبتا خوش شانسیم :biggrin:.
توی ازمون دروس عمومی رو 90 درصد درست زدم و دروس تخصصی رو حدود 30 درصد.
تو اتاق مصاحبه بدترین قسمتش بود نهایتا 50 دصد از توانایی هامو
رو تونستم ارائه کنم.(دلیل اصلیشم استرس بود)

ولی بازم احتمال زیادی میدادم قبول بشم و اصلا قبول نشدن رو باور نداشتم.
از اتاق مصاحبه که اومدم بیرون نذر کردم اولین حقوقم رو به نیازمندان اختصاص بدم.


;)
این بود داستان ما

بازم خوبه یکی مرد بود بیاد بگه چطور قبوب شده.
من مطمئن بودم درصدای عمومی و تخصصی بالای نود بود.
دمت گرم داداش حد اقل از شرکت گاز یه نذر به ما میرسه.ما نیازمندیم مارو فراموش نکن.
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قربونت داداش، مرسی
پس اخراج شدن نصیب تو هم شد؟!:smile:
مطمئن باش یه حکمتی توی این قضیه بوده، احتمالا قراره بزودی همون شهر خودت قبول بشی، شاید ارزش دو سه سال صبر کردن رو داشته باشه
یه سر به تاپیک آزمون نفت 90 بزن و بنده خداهایی که یه روز کلی خوشحال بودن که POGC قبول شدن به چه روزی رسیدن:(
حالا حتی ممکنه SPGC هم قبولشون نکنه و حتی اگرم قبول بشن باید با ما که یه روز کلی غبطه خوردیم که ای کاش میتونستیم توی اون آزمون ثبت نام کنیم بیان آموزشی
از اون طرف چندتا از دوستای خودم هستن که وقتی آزمون گاز 90 قبول نشدن خیلی ناراحت شدن ولی با آزمون نفت یا توی شهر خودشون یا جای خیلی بهتری نسبت به عسلویه استخدام شدن
منظورم این بود که دنیا خیلی چرخش داره، قبول شدن دلیلی برای مغرور و مطمئن شدن از آینده نیست، و قبول نشدن هم دلیلی برای نا امیدی نیست


بهر حال با تمام وجود واسه تمام بچه های این تاپیک، چه اونایی که قبول شدن و چه اونایی که قبول نشدن،دعا میکنم هرچی خیر و صلاحمونه واسمون اتفاق بیوفته



به یاد حرف های حامد مجهول افتادم(شروع کننده تاپیک آزمون نفت 90 و آزمون نفت 91 )، موقعی که میخواستیم شروع کنیم به خوندن واسه این آزمون مدام با این حرفش بهمون انگیزه میداد
اینم مدرکش!!!
http://www.www.www.iran-eng.ir/show...ی-طب-صنعتی-)?p=5889538&viewfull=1#post5889538
من هم هیچ سهمیه ای نداشتم، حتی با وجود اینکه آزمون کتبی خیلی خوب و مصاحبم عالی بود به خاطر نداشتن سهمیه امید زیادی به قبول شدن نداشتم
ولی به لطف خدا قبول شدم

محسن جون توی خونه بیکار نشستن چه حکمتی و خیریتی میتونه داشته باشه!!!!
خدا دید من چقدر تلاش کردم و از خیلیا بهتر آزمون دادم ولی خب مهم آزمون نبود!!!سهمیه ها خیلی مهم بودن.
تو فکر میکنی بدون سهمیه بودی!!!تو امریه اونجا بودی خودش امتیاز محسوب میشه!پسر همسایمونم امریه عسلویه بود و آزمونشم افتضاح داد خودش گفت ولی قبول شد!!
من احساس میکنم به طور قرعه کشی افراد رو قبول کردن!چون یکی رتبه ی 36 ارشده و شریف میخونه قبول نشده و یکی هم دانشگاه آزاد بوده و (پسر همسایمون) و هیچی هم بلد نبوده و فقط امریه عسلویه بوده و قوبل شده!خلاصه قبلا میگفتن کسی از عدالت خدا خبر نداره حالا باید گفت کسی از عدالت شرکت گاز خبر نداره.حالا ایشالا نفت بگه نمره هامونو.
 

Saeed_kh

عضو جدید
محسن جون توی خونه بیکار نشستن چه حکمتی و خیریتی میتونه داشته باشه!!!!
خدا دید من چقدر تلاش کردم و از خیلیا بهتر آزمون دادم ولی خب مهم آزمون نبود!!!سهمیه ها خیلی مهم بودن.
تو فکر میکنی بدون سهمیه بودی!!!تو امریه اونجا بودی خودش امتیاز محسوب میشه!پسر همسایمونم امریه عسلویه بود و آزمونشم افتضاح داد خودش گفت ولی قبول شد!!
من احساس میکنم به طور قرعه کشی افراد رو قبول کردن!چون یکی رتبه ی 36 ارشده و شریف میخونه قبول نشده و یکی هم دانشگاه آزاد بوده و (پسر همسایمون) و هیچی هم بلد نبوده و فقط امریه عسلویه بوده و قوبل شده!خلاصه قبلا میگفتن کسی از عدالت خدا خبر نداره حالا باید گفت کسی از عدالت شرکت گاز خبر نداره.حالا ایشالا نفت بگه نمره هامونو.

خدا خیرت بده...
ما هرچی میگیم توی این آزمون تقلب شده اینا میگن مرغ یه پا داره
نمیخوان قبول کنن اینجا ایرانه
بابا توی ا-ن-ت-خ-ا-ب-ا-ت ش-و-ر-ا-ی بوشهر تقلب شده و الان سر این قضیه دعواست، میخوام بگم این م-م-ل-ک-ت-ی که حرف از عدالت و قانون میزنه تو اینجور قضیه ها که میگفتن هیچ بی عدالتی نیست تقلب شده حالا این که شرکت گاز و دست خودشونه و ادامه داستان
 

MANO TO

عضو جدید



کد خبر: 2092907
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۴/۱۷ - ۱۶:۲۶



اقتصادی > انرژی میدان نفتی هنگام جایگزین پارس‌جنوبی شد/ احمدی‌نژاد به‌ تنگه هرمز می‌رود
پس از تاخیر در توسعه فازهای پارس‌جنوبی، پروژه افزایش ظرفیت تولید نفت در میدان مشترک هنگام به عنوان تنها طرح افزایش تولید نفت ایران با حضور رئیس‌جمهوری پنج شنبه هفته‌ جاری به‌ طور رسمی افتتاح می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران بهمن ماه سال گذشته از افتتاح و راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی و افزایش 2 برابری تولید گاز ایران در این میدان مشترک خبر داده بود.

با این وجود در شرایط فعلی هیچ یک از پروژه‌های مشترک در لایه نفتی و گازی پارس جنوبی آماده افتتاح و راه اندازی نیست از اینرو رئیس جمهوری در روزهای پایانی دولت دهم به جای افتتاح فازهای پارس جنوبی در خلیج فارس یک طرح نفتی را افتتاح می کند.

فاز تولید زودهنگام میدان مشترک نفتی هنگام شهریور ماه سال 1389 توسط سیدمسعود میرکاظمی وزیر وقت نفت افتتاح شده بود با این وجود در حال حاضر تولید نفت از این میدان مشترک در قلب خلیج فارس با افزایش حدود چهار برابری به حدود 30 هزار بشکه در روز رسیده است.

شرکت نفت فلات قاره ایران امروز با انتشار گزارشی، اعلام کرد: طرح افزایش تولید روزانه 30 هزار بشکه‌ای نفت میدان مشترک هنگام روز پنج‌شنبه 20 تیرماه سالجاری با حضور محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین با بهره‌برداری از فازهای بعدی این پروژه، روزانه 80 میلیون فوت مکعب گاز تولید شده و امکان افزایش آن تا سقف 160 میلیون فوت مکعب در روز وجود دارد. تولید سبک ‌‌ترین و بهترین نفت صادراتی ایران با درجه 46 ای.پی.آی، ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز در منطقه قشم، استفاده حداکثری از توان سازندگان و پیمانکاران داخلی از مهمترین مزیت هیا توسعه این میدان نفتی است.
میدان مشترک هنگام در سال 1975 با حفر یک حلقه چاه در خلیج فارس کشف و به دنبال آن در سال 2006 میلادی، با حفر دومین چاه و انجام مطالعات مخزن مشخص شد، میزان نفت درجای این میدان بیش از 700 میلیون بشکه و گاز درجای آن حدود 2 تریلیون فوت مکعب است.

در همین حال عمان با مشارکت یک شرکت انگلیسی، تولید نفت خام از این میدان مشترک را از اسفند ماه سال 1387 و با ساخت یک خط لوله به طول 25 کیلومتر از بخش مشترک میدان هنگام – البخاء و استفاده از تاسیسات موجود در راس الخیمه امارات را با ظرفیت 10 هزار بشکه نفت در روز آغاز کرد.

همزمان با آغاز برداشت طلای سیاه هنگام توسط عمانی‌ها، ایران از اردیبهشت ماه سال 1389 تولید نفت از این میدان مشترک را آغاز کرد و در نهایت شهریور ماه طرح توسعه زودهنگام این میدان دریایی با حضور سیدمسعود میرکاظمی وزیر وقت نفت افتتاح شد.

تا پایان سال گذشته ظرفیت تولید نفت ایران در میدان هنگام به بیش از 20 هزار بشکه در روز افزایش یافت و مطابق با برنامه زمان‌بندی شرکت نفت فلات قاره قرار بود تولید نفت از این میدان مشترک به 30 هزار بشکه در روز افزایش یابد.

از سوی دیگر تا پایان سال گذشته تعداد چهار حلقه دریایی در این میدان نفتی حفاری شد که قرار بود امسال پنج حلقه چاه جدید در این میدان دریایی وارد مدار شود تا مجموع تولید نفت به 30 هزار بشکه در روز افزایش یابد از این رو در مجموع با حفاری 8 حلقه چاه ظرفیت تولید نفت از میدان هنگام به 30 هزار بشکه در روز افزایش ‌یابد.

در همین حال به منظور پالایش گازهای همراه نفت میدان هنگام ساخت یک پالایشگاه جدید گاز در جزیره قشم با ظرفیت 80 میلیون فوت مکعب در روز هدف گذاری شده بود که تاکنون این طرح پالایشگایه با هدف جمع آوری گازهای همراه نفت و خاموش کردن مشعل‌های گازی عملیاتی نشده است.

هزینه سرمایه‌گذاری برای توسعه فاز اول توسعه میدان نفتی هنگام را 450 میلیون دلار بوده و در مجموع به منظور توسعه فاز اول و دوم این میدان مشترک با عمان بین 800 میلیون تا یک میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است.

به گزارش مهر، میدان هنگام در تنگه هرمز در بخش شرقی خلیج فارس واقع شده که حدود 80 درصد آن در آب‌های ایران و باقی‌مانده در ناحیه دریایی عمان قرار گرفته است. این میدان در 40 کیلومتری جنوب جزیره قشم، 30 کیلومتری جزیره هنگام و 70 کیلومتری خط ساحلی ایران قرار دارد.
 

Saeed_kh

عضو جدید
من احترام خاصی قائلم واسه اون دسته از دوستانی که توی دانشگاه های معتبر درس خوندن و اصلا اینجور افراد حقشونه که برن سر کار اونم توی اینجور شرکتا ولی طرف حرفم اون افرادیه که خودشون میدونن پارتیه محض بوده ولی دوست دارن همه چیز رو عادی جلوه بدن
بعضی از دوستانی که اهل شیرازن میگن ماها با بالاترین رتبه و انگیزه قبول شدیم، میخوام بگم شما شیرازیا توی این آزمونا قبول نشه جای تعجب داره نمونشم استخدامی پازارگاد بیش از 60% شیرازیا هستند
اون دوستانی هم که میگفتن ماها با سهمیه کارکنان قبول نشدیم میان تحقیق واسشون حتی همسایشون هم فلان شخص رو توی شرکت گاز میشناسه
خلاصه همه به حقشون میرسن جز کسانی که باید میرسیدن و نرسیدن و حقشون رو خوردن و فرزندان خودشونو آوردن جای اونا
 

mansour.mm20

عضو جدید

خدا خیرت بده...
ما هرچی میگیم توی این آزمون تقلب شده اینا میگن مرغ یه پا داره
نمیخوان قبول کنن اینجا ایرانه
بابا توی ا-ن-ت-خ-ا-ب-ا-ت ش-و-ر-ا-ی بوشهر تقلب شده و الان سر این قضیه دعواست، میخوام بگم این م-م-ل-ک-ت-ی که حرف از عدالت و قانون میزنه تو اینجور قضیه ها که میگفتن هیچ بی عدالتی نیست تقلب شده حالا این که شرکت گاز و دست خودشونه و ادامه داستان

اوه اوه بحث سیاسی شد:biggrin:
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

خدا خیرت بده...
ما هرچی میگیم توی این آزمون تقلب شده اینا میگن مرغ یه پا داره
نمیخوان قبول کنن اینجا ایرانه
بابا توی ا-ن-ت-خ-ا-ب-ا-ت ش-و-ر-ا-ی بوشهر تقلب شده و الان سر این قضیه دعواست، میخوام بگم این م-م-ل-ک-ت-ی که حرف از عدالت و قانون میزنه تو اینجور قضیه ها که میگفتن هیچ بی عدالتی نیست تقلب شده حالا این که شرکت گاز و دست خودشونه و ادامه داستان

سعید کا بیخیال.
من دوستم آزمون گاز قبول نشد اما الان دو ماه هست عسلویه سر کاره با پارتی رفته اونجا پیمانکاری.زودتر از اینایی که قبول شدن حتی رفت سر کار.
منم میگم این آزمونا کشکن به صورت قرعه کشی اسامی رو درآوردن.کی میتونه قسم بخوره شایسته تر بوده که قبول شده وقتی هیشکی نمیدونه نمرش چند بوده که قبول شده و نمره ی من چند بوده که رد شدم!!!
من فقط خدارو شکر میکنم این دوستان رفتن سر کار حد اقل واسه آزمونای بعدی رقیب نیستن :D
 

Saeed_kh

عضو جدید
سعید کا بیخیال.
من دوستم آزمون گاز قبول نشد اما الان دو ماه هست عسلویه سر کاره با پارتی رفته اونجا پیمانکاری.زودتر از اینایی که قبول شدن حتی رفت سر کار.
منم میگم این آزمونا کشکن به صورت قرعه کشی اسامی رو درآوردن.کی میتونه قسم بخوره شایسته تر بوده که قبول شده وقتی هیشکی نمیدونه نمرش چند بوده که قبول شده و نمره ی من چند بوده که رد شدم!!!
من فقط خدارو شکر میکنم این دوستان رفتن سر کار حد اقل واسه آزمونای بعدی رقیب نیستن :D

وحید چی چی رو بیخیال شو
آخه تا کی باید بشینیم و ببینیم دارن حقمون رو میخورن و حرفی نزنیم باید فریاد بزنی باید این بی عدالتی رو فریاد بزنی تا گوششون کر بشه
بسه دیگه از اینکه نشستیم و نگاه کردیم
وحید جان این رو بدون حق دادنی نیست گرفتنی است
 

mansour.mm20

عضو جدید
بازم خوبه یکی مرد بود بیاد بگه چطور قبوب شده.
من مطمئن بودم درصدای عمومی و تخصصی بالای نود بود.
دمت گرم داداش حد اقل از شرکت گاز یه نذر به ما میرسه.ما نیازمندیم مارو فراموش نکن.
نکته ای که شاید جالب باشه بدونید اینکه
کاردانی مکانیک
110 نفر نیاز پارس جنوبی بود که 70درصد سهمیه بومیش میشه حدود 75 نفر در حالی که کل کاردان های مکانیک که تو بوشهر آزمون کتبی دادیم حدود 100 نفر بودیم. واسه همین کاردان مکانیک های بومی اکثریت قبول شدن. حتی با درصد های بسیار پایین
پس به رشته و تعداد نیاز شرکت مربوطه وتعداد متقاضی هم بستگی داره...شدید...
 

Saeed_kh

عضو جدید
حالا که بعضی دوستان اعتقاد راسخ دارند که همه قبول شده ها کشک هستند و همه قبول نشده ها باید قبول می شدند، من هم داستان قبولیم رو میگم :
آزمون کتبی من از منابع دکترا بود، چون با مدرک فوق لیسانس ثبت نام کرده بودم. دو هفته درسهای دکترا رو خوندم و پنجشنبه امتحان دادم. فردایش هم کنکور دکترا دادم. هم شرکت گاز قبول شدم و هم رتبه دکترایم شد 30 .
روز قبل مصاحبه گاز رفتم تربیت مدرس واسه مصاحبه دکترا که علنا پیچوندند(از نحوه مصاحبه شان تابلو بود) من هم سر این قضیه عصبانی شدم ولی فردای اون روز تو دانشکده نساجی چنان مصاحبه ای دادم که مزه اش هنوز زیر زبونمه!
به خانواده و رفقا این جمله رو گفتم: من چه شرکت گاز قبول بشم یا نشم، تا حالا همچین مصاحبه جوندار و به معنای واقعی کلمه علمی و چالشی ندیده بودم :)
و اما مصاحبه من:
چون من حدود دو سال نو دانشگاه تدریس می کردم، یه لیست از سوابق دروسم گذاشتم جلوشان و چون متنوع بود، تقریبا کل مصاحبه از دانسته های من بود;-)
یه چیز جالب:
دیگه از اواسط مصاحبه، اون بندگان خدا هر سوالی که می پرسیدند قبلش معذرت خواهی می کردند که یه موقع به من جسارت نکنند. :cry: من هم از خجالت آب میشدم از بس نجابت به خرج می‌دادند

من با این اوصاف و به لطف خدا بدون هیچ سهمیه تا اینجا اومدم.
حالا چند نفر از اوناییکه ادعا دارند قبولی حقشان بود، در حد من ظاهر شده بودند؟؟؟؟

مثل شما تو بوشهر زیاد داشتیم که استاد دانشگاه بودند و رد کردند
حتی در میان معترضین ما کسی هست که خودش پارسال از کارجویان توی عسلویه واسه شرکت گاز 90 مصاحبه میگرفته و میگفت توی مصاحبه باید کی شانسش میشد که مصاحبه کننده ازش خوشش میومد

حتی یکی از اساتید رشته برق که رفته بود گفت دانشجوی خودم داشت ازش مصاحبه میگرفته و چون باهاش توی دوران دانشجو استادی رابطه خوبی نداشتم نه منو تحویل گرفت و نه قبول شدم

ای آقا بقول یاس از چی بگم برات...

همه مصاحبشون در حد خودشون جوندار و عالی بود ولی خوب دیگه بی انصافی و ناعدالتی بیداد میکنه
 

mansour.mm20

عضو جدید

مثل شما تو بوشهر زیاد داشتیم که استاد دانشگاه بودند و رد کردند
حتی در میان معترضین ما کسی هست که خودش پارسال از کارجویان توی عسلویه واسه شرکت گاز 90 مصاحبه میگرفته و میگفت توی مصاحبه باید کی شانسش میشد که مصاحبه کننده ازش خوشش میومد

حتی یکی از اساتید رشته برق که رفته بود گفت دانشجوی خودم داشت ازش مصاحبه میگرفته و چون باهاش توی دوران دانشجو استادی رابطه خوبی نداشتم نه منو تحویل گرفت و نه قبول شدم

ای آقا بقول یاس از چی بگم برات...

همه مصاحبشون در حد خودشون جوندار و عالی بود ولی خوب دیگه بی انصافی و ناعدالتی بیداد میکنه
اصلا کشته مرده این نظرای کارشناسیتم...:biggrin:
وی بوا:w15:
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وحید چی چی رو بیخیال شو
آخه تا کی باید بشینیم و ببینیم دارن حقمون رو میخورن و حرفی نزنیم باید فریاد بزنی باید این بی عدالتی رو فریاد بزنی تا گوششون کر بشه
بسه دیگه از اینکه نشستیم و نگاه کردیم
وحید جان این رو بدون حق دادنی نیست گرفتنی است

آقا سعید داداش زیاد خودتو بچها رو اذیت نکن.
دیگه قبول شدن رفت.خوشحال باشیم که قبول شدن.منکه بازم تبریک میگم بهشون.
خوش بحالتون.کسایی که قبول شدین همتون صاحاب داشتین که قبول شدین.ایشالا در مراحل بعدی زندگیتونم موفق باشین.
برای ما بی صاحابا هم دعا کنین.
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا سعید داداش زیاد خودتو بچها رو اذیت نکن.
دیگه قبول شدن رفت.خوشحال باشیم که قبول شدن.منکه بازم تبریک میگم بهشون.
خوش بحالتون.کسایی که قبول شدین همتون صاحاب داشتین که قبول شدین.ایشالا در مراحل بعدی زندگیتونم موفق باشین.
برای ما بی صاحابا هم دعا کنین.
شما سروری ;)
 

mansour.mm20

عضو جدید

سلام چه خبر داداش میبینم که تحقیقم برات اومدن و حسابی شنگول منگولی:biggrin:
چه خبر ماکه پکیدیم تو خونه...
اینجا هوا گرمه و منم خونه نشین شدم ...
صبح که از خواب پا میشم لپتاپو باز میکنم میزارم هر نیم ساعت یه ری لود میکنم.
از هفته دیگه ترم تابستون شروع میشه خوبه سرمون به یچیزی گرم میشه
 

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام چه خبر داداش میبینم که تحقیقم برات اومدن و حسابی شنگول منگولی:biggrin:
چه خبر ماکه پکیدیم تو خونه...
اینجا هوا گرمه و منم خونه نشین شدم ...
صبح که از خواب پا میشم لپتاپو باز میکنم میزارم هر نیم ساعت یه ری لود میکنم.
از هفته دیگه ترم تابستون شروع میشه خوبه سرمون به یچیزی گرم میشه
ماهم بیکاریم :confused:
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

mohsenv21

عضو جدید
محسن جون توی خونه بیکار نشستن چه حکمتی و خیریتی میتونه داشته باشه!!!!
خدا دید من چقدر تلاش کردم و از خیلیا بهتر آزمون دادم ولی خب مهم آزمون نبود!!!سهمیه ها خیلی مهم بودن.
تو فکر میکنی بدون سهمیه بودی!!!تو امریه اونجا بودی خودش امتیاز محسوب میشه!پسر همسایمونم امریه عسلویه بود و آزمونشم افتضاح داد خودش گفت ولی قبول شد!!
من احساس میکنم به طور قرعه کشی افراد رو قبول کردن!چون یکی رتبه ی 36 ارشده و شریف میخونه قبول نشده و یکی هم دانشگاه آزاد بوده و (پسر همسایمون) و هیچی هم بلد نبوده و فقط امریه عسلویه بوده و قوبل شده!خلاصه قبلا میگفتن کسی از عدالت خدا خبر نداره حالا باید گفت کسی از عدالت شرکت گاز خبر نداره.حالا ایشالا نفت بگه نمره هامونو.

وحید جان میدونم که بیکاری درد خیلی بزرگیه ولی واست چندتا مثال زدم تا حکمتش رو بدونی که خیلیا بودن که توی آزمون 90 قبول شدن ولی امروز حسرت میخورن که ای کاش اینجا قبول نمیشدیم
منم توی این مدتی که بیکار بودم خیلی جاها اقدام کردم، کسایی که میدونستم اصلا لیاقت قبول شدن رو ندارن ولی بخاطر داشتن بند پ خیلی راحت قبول میشدن و حق من خورده میشد ولی نا مید نشدم و همه چی رو گذاشتم دست خود اوس کریم، باور کن این مرتبه هم خودم رو واسه قبول نشدن آماده کرده بودم
هر کی ندونه من که از پارسال ازت خبر دارم میدونم چقدر تلاش کردی
واسه من حساب تو با بقیه فرق میکنه، اصلا شاید چیزی که تو درباره معیار قبولی میگی درست باشه، تعجبم هنوز از دوستانی هست که با وجود انتشار جدول آمار قبولی های بومی و ایثارگران بازم به قول خودشون میگن مرغ یه پا داره!
:que: خب شما که اینقدر مطمئن هستید رک و راست برید جلوی برج گاز بگین امیری داره دروغ میگه

گفتی امریه
توی آزمون کتبی که خودت میدونی اصلا تاثیر نداشته
توی مصاحبه هم باور کن فقط ازم پرسیدن کدوم واحد بودی، بعدش هم یکیشون خیلی قاطع و با لحن بدی گفت امریه اصلا تاثیری نداره، از این گذشته خیلی از دوستام که با هم امریه بودیم و دانشگاه معتبری هم درس خونده بودن (شریف، امیر کبیر، علم و صنعت، شیراز، فردوسی) قبول نشدن

وحید جان هیچ شکی ندارم (با شناختی که توی این مدت ازت دارم مطمئن مطمئنم) بزودی میای توی همین سایت اعلام میکنی که جای بهتری (شایدم شهر خودت) مشغول بکار شدی


امریه کجا بودین

پالایشگاه فجر جم
اگر از دوستان کسی اونجا قبول شده و سوالی داره بپرسه، تازه خیلی هم واسش صحبت دارم!!!!:cool:
 

mohsenv21

عضو جدید
پانانیوز
اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران تعلیق شد؟ 10:23


با گذشت حدود 2.5 ماه از برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و باوجود وعده اعلام نتایج آزمون کتبی در مدت دو هفته، همچنان بیش از 128 هزار شرکت کننده منتظر اعلام نتایج هستند.

به گزارش خبرنگار پانا نیوز، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کل کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه در 3 نوبت برگزار شد و بنا به گفته کمیته برگزاری آزمون قرار بود تصحیح اوراق آزمون از بعد از برگزاری آخرین آزمون آغاز شده و طی حداقل 10 روز کاری و در نهایت تا دو هفته به اطلاع شرکت کنندگان برسد.

با این وجود اعلام نتایج ابتدا به خرداد ماه، سپس اوایل تیر ماه و در نهایت اواسط نخستین ماه تابستان موکول شد که با وجود فرارسیدن 15 تیرماه به نظر می رسد دیگر کاسه صبر شرکت کنندگان این آزمون لبریز شده و خواستار اعلام هرچه سریعتر نتایج شده اند.

بر این اساس تعداد زیادی از کاربران پانانیوز خواستار پیگیری این موضوع شده اند که برای نمونه یکی از این شرکت کنندگان آورده است: " لطفا شما پیگیری کنید که چرا نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت اعلام نمی‌شود؟ زیرا در دفترچه استخدامی درج شده بود نیمه اول خرداد، نیمه اول تمام شد و در سایت آزمون اعلام کرده‌اند اواخرخرداد که آن هم به پایان رسیده است.

همه می دانیم اگر به صورت سنتی و با دست هم اوراق صحیح می‌شدند تا کنون باید نتایج اعلام می شد؛ هر چه طولانی تر می شود شائبه‌هایی در اذهان عمومی به وجود می آید. لطفاپیگیری کنید"

با برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و طی مراحل گزینشی در نهایت 2676 نیروی متخصص برای فعالیت در شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت انتخاب می شوند که از این تعداد 667 نفر سهمیه فرزندان معظم شهدا (25درصد از کل سهمیه) و 134 نفر فارغ التحصیلان بورسیه دانشگاه صنعت نفت خواهند بود و نهایتا 1841 نفر از برگزیدگان آزمون اخیر انتخاب می شوند.

از میان 128 هزار و 871 داوطلب آزمون، 31 هزار و 54 نفر در مقطع کاردانی، 87 هزار و 464 نفر در مقطع کارشناسی، 9832 نفر داوطلب کارشناسی ارشد، 439 نفر دکترای درمانی و 82 نفر دارای دکترای تخصصی هستند. همچنین از میان شرکت کنندگان6901 تن خانم و 121 هزار و 970 تن آقا بوده اند.

این تعداد داوطلب در 5 رسته شغلی به رقابت پرداختند: رسته اداری، مالی و بازرگانی با 19 هزار و 801 داوطلب، رسته تعمیرات 26 هزار و 488 داوطلب، رسته تولید 24 هزار و 396 داوطلب، رسته عملیات حفاظتی 708(HSE) داوطلب و در رسته مهندسی علوم که بالاترین تعداد داوطلب را به خود اختصاص داده است 53 هزار و 672 داوطلب حضور داشتند.

از میان شرکت‌های متقاضی نیروی کار، شرکت ملی حفاری با جذب 835 تن بیشترین سهم استخدامی را به خود اختصاص داده و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز با جذب 751 داوطلب برگزیده در رتبه دوم جذب نیرو در سطح شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.




می دونم که اینجا تاپیک آزمون گازه و این مطلب ربطی به اینجا نداره ولی این رو گذاشتم تا بتونم یکی از کامنت های جالب زیر این خبر رو بزارم:

قابل توجه تموم کسانی که میگویند پارتی بازی شده. من خودم استخدامیه سال 90 شرکت نفت میباشم. من بدون هیچ گونه پارتی استخدام شده ام. درسته ممکنه این اتفاق بافته ولی تعدادشان کم است و بیشتر افراد بدون پارتی قبول میشوند . توکلتان فقط و فقط بر خدا باشد او خودش بخواهد همه چی حله . بخدا که پارتیه من فقط و فقط خدا بودو بس. در مورد نیروی مازاد هم باید بگویم که تمام این حرفا موقتی میباشد و همه علتش بر میگردد به تحریم ها. قبول کنید که دست و بال شرکت ملی نفت ایران بسته شده است. وگرنه این شرکت با این اعتبار هرگز همچین کاری نمیکند. با تشکر مخلص شما (دید مثبت)

و یه کامنت دیگه که حرف خیلی از ماها هست و پر از درده:
با سلام به والله قسم اینقدر به نتیجه این آزمون دل بسته ایم که پر از استرس شدیم،شروع کردن زندگی مشترکمون به نتیجه این آزمون وابسته هستش... ممنون
 
آخرین ویرایش:
بالا