استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان ایزو 10002

mojtaba.217

عضو جدید
استاندارد ایزو 10002 راهنمایی است برای رسیدگی به شکایات مشتریان، این استاندارد بعنوان یک راهنما برای اجرای بهتر استاندارد ایزو 9001 می باشد، این راهنمایی می تواند به حفظ رضایت مشتری و وفاداری آن توسط حل و فصل شکایات بطور موثر و کارآمد کمک کند .
هدف اصلی این استاندارد رسیدن به رضایت مشتری و افزایش وفادارسازی آنها بوسیله ایجاد یک محیط مشتری مدار و آماده پاسخ گویی به شکایت مشتریان و حل مشکلات آنها می باشد
دوره آموزشی این استاندارد در ایران آکادمی بارگذاری شد، می توانید با مراجعه به لینک زیر درباره این دوره بیشتر بدانید
 

Similar threads

بالا