ازدواج با وجود 67 سال اختلاف سنی !!!

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ویکی لین مارشال (در انگلیسی: Vickie Lynn Marshall) (متولد: ۲۸ نوامبر ۱۹۶۷ - وفات: ۸ فوریه ۲۰۰۷) که با نام هنری آنا نیکول اسمیت (در انگلیسی: Anna Nicole Smith) به شهرت جهانی رسید، مُدل و هنرپیشه آمریکایی بود که در فرهنگ عمومی به یک نماد *** و زیبایی در ایالات متحده آمریکا تبدیل شده بود.

ازدواج جنجالی وی با هوارد مارشال که یک میلیاردر نود ساله و صاحب یکی از عظیم ترین کارتل‌های نفتی جهان بود، در حالی که اختلاف سن آن دو به ۶۷ سال میرسید، باعث به وجود آمدن این شائبه در افکار عمومی آمریکایی‌ها می‌شد که وی در اوج زیبایی و جوانی تنها به خاطر پول و ثروت حاظر به تن دادن با ازدواج با پیرمردی نود ساله شده است. اما وی همواره این مسئله را رد و پدیدآمدن عشق را نامربوط به اختلاف سنی میدانست. مرگ هوارد مارشال نود ساله تنها کمتر از یک سال و رسیدن میلیاردها دلار از ارثیه و ثروت وی به آنا نیکول اسمیت، شکایت فرزندان میلیاردر پیر و خانواده‌هایشان به دادگاه‌های آمریکا از وی و نهایتا صدور حکم دادگاه عالی ایالات متحده آمریکا به نفع آنا نیکول اسمیت به عنوان همسر قانونی وی، موضوع تمام نشدنی رسانه‌های آمریکا بود که وی را به شهرت جهانی رساند.

وی که در ایالت تکزاس در آمریکا متولد و بزرگ شده بود، در سن هفده سالگی ترک تحصیل کرد و با پسری که دوستش میداشت ازدواج کرد. برای پرداخت خرج زندگی به رقصیدن به صورت برهنه در کلوپ‌های مخصوص استریپ تیز پرداخت. در آنجا بود که یکی از عکاسان مجله پلی‌بوی وی را کشف کرد و از وی برای گرفتن آدیشن برای مجله پلی‌بوی دعوت کرد.

در نهایت انتخاب وی به عنوان "دختر برگزیده سال" در شماره ژوئن ۱۹۹۳ باعث معروفیت وی در نزد افکار عمومی جهانیان شد. این شهرت تا مرگ وی در سال ۲۰۰۷ میلادی همچنان ادامه داشت.
 

Similar threads

بالا