ارشد 93

وضعیت
موضوع بسته شده است.

sajadmega

عضو جدید
بچه ها دستستون درد نکنه کلید رشته های شناور اومد بزارید رو سایت
هوافضا
مهندسی معماری کشتی
 

amir-mehrizi

عضو جدید
این عکسو از کجا پیدا کردی؟با این می شه G02

داداش من نميدونم عكسو از كجا گير اوردي ولي اگه تو امتحان دقت ميكردي به بردار و يه تجسم ساده ميكردي حركت پاد ساعتگرد بود كه ميشد G03.بعدشم تو اگه به بقيه مختصات نگاه ميكردي فقط همون گزينه بوئ كه جواب درست بود
 

sajadmega

عضو جدید
بچه ها کسی نمیدونه برای ساخت دانشگاه کاشان و شاهرود و صنعتی اراک چه رتبه ای میخواد؟
 

Hooladi

عضو جدید
داداش من نميدونم عكسو از كجا گير اوردي ولي اگه تو امتحان دقت ميكردي به بردار و يه تجسم ساده ميكردي حركت پاد ساعتگرد بود كه ميشد G03.بعدشم تو اگه به بقيه مختصات نگاه ميكردي فقط همون گزينه بوئ كه جواب درست بود

تایید میشه;)
 

amir-mehrizi

عضو جدید
بچه ها کسی نمیدونه برای ساخت دانشگاه کاشان و شاهرود و صنعتی اراک چه رتبه ای میخواد؟

سلام.دوست گلم من خودم ساختي هستم.واسه اين شهرها كه زدي يه رتبه اي بين 600 تا 800 ميخاد.دوست خودم پارسال شد 600 كاشان قبول شد.يكي هم شد 760 شبانه تفرش قبول شدش
 

hadji

عضو جدید
سلام .بچه ها من پارسال درصدام اینها بود وشب کاشون رو آوردم.ریاضی 13 جامد 29 سیال 25وارت 15ورتبه1618
اصلا به جوابها ی مدرسان نگاه نکنید .فقط کلید سنجش .اینم بدونید که این کلید قابل تغییر نیست وهر درصدی را حساب کردی همون میشه
 

fayyazjahani

عضو جدید
با سلام
دوستان بنظرتون چند درصد احتمالش هست سال بعد زبان ضریبش بیشتر بشه؟!


صفر درصد .

یه چیزی بهت بگم . اینکه درصدت چقدر بشه مهم نیست و مهم اینه که ترازت چقدر بشه شاید یه وقت کنکور زبان اینقدر سخت بشه که اگه یه نفر زبان رو 15 درصد بزنه با یه نفر ریاضی رو 40 درصد بزنه برابری کنه ;)
 

Masoud16ahm

عضو جدید
:cry:
پارسال یک کلمه نخوندم الکی امتحان دادم ریاضی 25 جامدات 30 دینامیک 7 و سیالات که کلآ یادم رفته بود شانسی زدم شدم 3000
امسال این همه زحمت و تلاش ریاضی یکی جواب دادم دینامیک هم یکی (تازه اگه درست باشند میشه 5 % وگرنه منفی!!)
:razz:
سیالات 8 تا زدم اومدم چک کنم دیدم همون اول نمی دونم چرا سوال آسون ژول تامسون رو از آسونی منفی زدم !!!!! خداشاهده من ترمو اون فصل روابط خیلی قوی بودم سوالهای سنگین حل می کردم بعد اینو اینجوری زدم.....
منی که فکر این بودم کدوم دانشگاه تهران قبول می شم حالا خیلی خوب بشه یه جای دور افتاده ای قبول بشم
:que::wallbash::w19:
 

Armin.AP

عضو جدید
سلام .بچه ها من پارسال درصدام اینها بود وشب کاشون رو آوردم.ریاضی 13 جامد 29 سیال 25وارت 15ورتبه1618
اصلا به جوابها ی مدرسان نگاه نکنید .فقط کلید سنجش .اینم بدونید که این کلید قابل تغییر نیست وهر درصدی را حساب کردی همون میشه

91 فکر کنم تغییر دادن بعد از اعتراض !
 

fayyazjahani

عضو جدید
آقا یکی بیاد ببینه من بد میگم بگه بد میگی . سوال 112 ساخت و تولید گفته زمان ماشین کاری رو بیابید . زمان ماشین کاری برابر است با طول تقسیم بر Vf یعنی سرعت پیشروی .
خب حالا تو خود سوال اومده گفته طول 20 که به میلیمتر میشه 200 میلیمتر و سرعت پیشروی 2. . پس ما باید 200 رو بر 2. تقسیم کنیم .
اونجایی که ما 2. رو در تعداد دور ضرب میکردیم ماله وقتی بود که سرعت پیشروی رو نمیدادند و میزان پیشروی رو میدادند ما باید با ضرب تعداد دور در میزان پیشروی میتونستیم سرعت پیشروی رو پیدا کنیم .

اینجا کافی بود 200 رو تقسیم بر 2. کنیم که بشه هزار .

میتونید به کتاب راز فر برای ارشد سپاهان برید ص 194 و 195 رو نگاه کنید اونجا گفته سرعت پیشروی برابر است با میزان * تعداد دور .
============================================

میخوام نظر بقیه رو هم بدونم . ایمان معصومی یه نظری شمام بده
 

fayyazjahani

عضو جدید
برای سوال 111 هم دوستا نظرشونو بگن . من اینجوری که میگم ببینید درسته یا نه :

من جوابم 3 بوده . که در 7.8 که ماهان حل کرده من حرفی ندارم .


اما برای نرخ براده برداری اینجا گفته که 125 بوده شده 121 یعنی . 4 میلیمتر براده برداری دورشو کرده و یعنی عمق برش 2 بوده که وقتی رنده 1 میلیمتر میره تو از اون طرف هم 1 میلیمتر کم میشه و دو میلیمتر کم میشه . پس عمق برش ما 2 میلیمتر بوده که از اون طرف هم 2 میلیمتر کم بشه بشه 4 میلیمتر . پس عمق برش 2 هست ولی ماهان 4 در نظر گرفته .

Zw = Ac *v
Zw= 2.5*.3*1000*2*

که میشه 1500
یعنی جواب نهایی 7.8 و 1500 میشه

دوستان و ایمان معصومی و سایر دوستان اگه نظری دارن بگن مام استفاده کنیم .

من نمیگم درست حل میکنم میخوام بدونم نظر بقیه چیه
 

hastii69

عضو جدید
تو همون رازفرم که ببینید گفنه واسه زمان باید طول تقسیم بشه به سرعت پیشروی mm/min.که اینم میشه n.f
در مورد 112 هم مطمین باشید عمق برش 2 است و جوابتون درسته.شک نکنید.
درمورد ساخت اراکم سال 91 تا 1000 گرفت اما پارسال با رتبه ی زیر 500 گرفته
 

mehrce

کاربر فعال مهندسی عمران ,
کاربر ممتاز

hsdanesh

عضو جدید

مدرسان غلطاش از ماهان بیشتره. نمیدونم این سوالات رو اکثرا دانشجوها حل می کنن یا استادای اون موسسه ها. اگه استاد باشند که واویلاااا...
بهتره 2-3 روزم منتظر بمونیم تا کلید بیاد، احتمالا سنجش زودتر از پنجشنبه کلید رو بزنه.
 

student.product

عضو جدید
داداش من نميدونم عكسو از كجا گير اوردي ولي اگه تو امتحان دقت ميكردي به بردار و يه تجسم ساده ميكردي حركت پاد ساعتگرد بود كه ميشد G03.بعدشم تو اگه به بقيه مختصات نگاه ميكردي فقط همون گزينه بوئ كه جواب درست بود
سلام.جواب g02 میشه تو cnc هم که بخوای این قوسو بزنی باید g02 برنی وگرنه قوسو برعکس میزنه
 

hsdanesh

عضو جدید
خبر کوتاه بود. سوالات آزمون کارشناسی ارشد لو رفت. این خبر دست به دست در فضای مجازی چرخید. منبع خبر دانشجویان یکی از دانشگاه‌های دولتی کشور بودند که شب قبل مانده به کنکور عنوان «نمونه سوالات کارشناسی ارشد» را در گوگل سرچ می‌کنند.

روزنامه اعتماد گزارش داد: نتایج سرچ اینترنتی آنها را به سایت‌ و وبلاگی هدایت می‌کند که نمونه سوالات کنکور کارشناسی ارشد ۹۳ را به قیمت ۱۸۵۰ تومان به فروش می‌رساند. یعنی سوالات آزمونی که قرار است با یک هفته تاخیر به دلیل بارش برف و سرما صبح روز بعد برگزار شود. سایت ارسال‌کننده سوالات بعد از ارسال وجه فایل پی دی اف سوالات را برای ثبت نام‌کنندگان ارسال می‌کند و دانشجویان صبح روز بعد از آزمون متوجه می‌شوند سوالات ارسال شده مشابه سوالات کنکور است.

ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش در نخستین ساعات انتشار این خبر در گفت‌وگو با «اعتماد» می‌گوید: ما با این اقدامات بیگانه نیستیم. این وبلاگ‌ها و سایت‌ها کلاهبردار هستند که سال‌ها پیش هم سعی کردند به نحوی اختلال ایجاد و کلاهبرداری کنند. خدایی تاکید دارد انتشار سوالات بعد از پایان برگزاری کنکور صورت گرفته و این موضوع عادی است چون عده‌یی فقط به قصد خروج دفترچه آزمون سر جلسه کنکور حاضر می‌شوند. با این وجود داوطلبان در تماس با «اعتماد» تاکید دارند فایل‌های پی دی اف شده سوالات قبل از روز ۲۵ بهمن ماه یعنی آخرین روز برگزاری کنکور برای آنها ارسال شده است.

در حال حاضر اطلاعات و اسنادی از لو رفتن سوالات ۲ رشته کامپیوتر، معماری موجود است؛ متن ایمیلی که تاریخ ارسال فایل‌های پی‌دی‌اف سوالات و زمان دقیق آن را نشان می‌دهد و همچنین تصویر فیش واریز وجه که موفقیت‌آمیز بودن عملیات انتقال وجه را نشان می‌دهد. عنوان درگاه صادر‌کننده فیش تایید واریز «پورتال سوالات کاردانی تا دکترا» که مربوط به یک وبلاگ است در حال حاضر با انتشار پیغامی نشان می‌دهد این وبلاگ به یکی از سه دلیل تخطی از قوانین و توافقنامه، دستور مراجع قضایی و انتشار محتوای غیر اخلاقی مسدود شده است.

تاریخ تایید فیش واریز این وجه از سوی درگاه صادر‌کننده نشان می‌دهد این فیش در تاریخ ۲۴ بهمن ماه صادر و فایل پی دی اف در همین تاریخ ارسال شده است. اسناد دیگر مربوط به متن ایمیلی به همراه فایل‌های پی دی اف سوالات دو رشته کامپیوتر و معماری است که این ایمیل نیز در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۴ میلادی یعنی پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۲۱: ۱۱ دقیقه صادر شده است. شماره تلفن ثبت شده در این سایت نیز بعد از یک بار تماس تلفنی از سوی خبرنگار «اعتماد» و توضیح در مورد فروش سوالات خاموش شد.

اما علاوه بر این سایت‌های دیگری هم در سرچ‌های اینترنتی هستند که با عناوین مشابه لینک دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد از سال ۹۳- ۸۶ را بارگذاری کرده‌اند. مسوولان سازمان سنجش این موضوع را غیرممکن می‌دانند و تاکید دارند آزمون کارشناسی ارشد در امنیت کامل برگزار شده است. سازمان سنجش بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی اطلاعیه‌یی روی سایت خود قرار داد که در آن نوشته بود: «با توجه به سودجویی و کلاهبرداری برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌ها در فروش کلید و دفترچه سوالات، پس از برگزاری آزمون و بدون تایید و مجوز این سازمان، سوالات تمامی رشته‌های امتحانی آزمون مذکور بعدازظهر روز شنبه مورخ ۹۲/۱۱/۲۶ و کلید اولیه سوالات حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ ۹۲/۱۲/۱ از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www. sanjesh. org قابل دریافت خواهد بود.»

بعد از ظهر روز گذشته نیز سازمان سنجش لینک دانلود کلیه سوالات کنکور کارشناسی ارشد ۹۳ را روی سایت خود قرار داد. نمونه سوالات کامپیوتر و معماری بارگذاری شده در سایت سازمان سنجش مشابه نمونه سوالاتی است که داوطلبان مدعی هستند شب قبل از آزمون دانلود کردند. یکی از این دانشجویان رشته معماری در گفت‌وگو با «اعتماد» می‌گوید: «آزمون ما قرار بود صبح روز جمعه ۲۵ بهمن ماه برگزار شود. شب قبل برای آشنایی با نمونه سوالات گرایش‌های مشابه عنوان نمونه سوالات کارشناسی ارشد معماری را سرچ کردم و موفق شدم از یک سایت فایل پی دی اف سوالات را به قیمت ۱۸۵۰ تومان خریداری کنم.»

دانشجوی دیگری که داوطلب کارشناسی ارشد کامپیوتر است نیز می‌گوید: موقع خریداری سوالات سایت ارسال‌کننده پیغام داد که ۲۴ ساعت بعد سوالات را می‌فرستد اما شب قبل از کنکور سوالات به ایمیلم ارسال شده بود که دقیقا مشابه سوالات آزمون بود. یکی دیگر از دانشجویانی که شب قبل از کنکور سوالات را تهیه کرده است، می‌گوید: شب قبل از کنکور اگر در گوگل درباره «دانلود سوالات ارشد ۹۳» جست‌وجو می‌کردید، کلی سایت باز می‌شد که همه به لینک مقصدی می‌رسید که سوالات را می‌توانستید با قیمت ۱۸۵۰ تومان خریداری کنید.

او ادامه می‌دهد: در حال حاضر لینک سایت‌های مربوطه فیلتر شده است اما شب قبل از کنکور بعد از انتخاب لینک، به قسمت درگاه بانکی وصل می‌شدیم که بعد از پرداخت پیام سایت مبدا به ایمیل ارسال می‌شد. دانشجوی رشته MBA نیز می‌گوید: دریکی از شعبه‌ها آزمون با تاخیر بیش از یک ساعت شروع شد و زودتر هم سوالات جمع شد. این دانشجو می‌گوید مسوولان علت این تاخیر را «گم شدن سوالات» عنوان کردند.

دانشجوی دیگری می‌گوید: سه متن داده شده برای رشته MBA دقیقا مشابه نمونه سوالات سال‌های قبل بود که از اینترنت خوانده بودم و گزینه‌ها را از حفظ می‎زدم. آزمون کارشناسی ارشد امسال قرار بود بر اساس برنامه‌ریزی قبلی صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در ۶۲ شهرستان کشور برگزار شود. اما این آزمون با توجه به شرایط بد جوی در شمال کشور یک هفته به تعویق افتاد و به روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه منتقل شد و سازمان سنجش مجبور شد دوباره برای داوطلبان کارت ورود به جلسه صادر کند. خبر تعویق آزمون کارشناسی ارشد بعدازظهر ۱۵ بهمن ماه یعنی روز قبل از آزمون از سوی مسوولان وزارت علوم و سازمان سنجش اطلاع‌رسانی شد یعنی زمانی که سوالات کنکور به حوزه‌های امتحانی ارسال شده بود.

یکی از مسوولان وزارت علوم در پاسخ به این سوال «اعتماد» که آیا تاخیر یک هفته‌یی برگزاری آزمون در شرایطی که سوالات به حوزه‌ها ارسال شده بود، زمینه لو رفتن سوالات را به وجود نیاورده است، می‌گوید: تمام دست اندرکاران آزمون در این مدت در قرنطینه به سر می‌بردند و حتی خود ما هم که از طرف وزارت علوم رفته بودیم، اجازه ورود پیدا نکردیم و جو امنیتی در حوزه‌های امتحانی برای امنیت هر چه بیشتر برگزاری کنکور حاکم بود.

در حال حاضر رییس سازمان سنجش می‌گوید پرونده برای پیگیری به وزارت اطلاعات فرستاده شده و از دست ما خارج است. صحت و سقم ادعای تعدادی از داوطلبان مبنی بر لو رفتن سوالات همچنان از سوی این سازمان در حال بررسی است. «اعتماد» نیز تنها برای روشن شدن اصل قضیه و دفاع از حقوق داوطلبان در حال پیگیری این موضوع است. در این زمینه دو پیش‌فرض مطرح است. یکی اینکه سوالات کنکور کارشناسی ارشد با تاخیر یک هفته‌یی برگزاری آزمون لو رفته و توسط افراد کلاهبردار و سودجو منتشر شده باشد. فرضیه‌یی که رییس سازمان سنجش آن را رد می‌کند و می‌گوید منطقی نیست که کسی به سوالات کنکور دسترسی داشته باشد و آن را با هزینه اندک در اینترنت به فروش برساند.

فرضیه دوم فرضیه‌یی است که انتشار این اخبار را برنامه‌ریزی شده و دستاویزی برای انتقاد و ضربه زدن به وزارت علوم و مسوولان سازمان سنجش می‌داند. روز گذشته حسین توکلی در گفت‌وگو با آنا، تاکید کرد کنکور کارشناسی ارشد با کیفیت مطلوب و در نهایت نظم و آرامش برگزار و قرنطینه دفتر فناوری اطلاعات سازمان سنجش برای قرائت پاسخنامه‌های امتحانی قبل از زمان شروع فرآیند آزمون یعنی صبح چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه آغاز شد. توکلی شایعات منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی در خصوص سوءاستفاده‌های احتمالی و لو رفتن سوالات را رد کرد و گفت: داوطلبانی که شکایتی دارند، می‌توانند برای پیگیری به سازمان سنجش مراجعه کنند.

منبع خبر: http://pgnews.ir/showpage.aspx?id=201833&title=سوالات-ارشد-لو-رفته-بود؟
 

fayyazjahani

عضو جدید
تو همون رازفرم که ببینید گفنه واسه زمان باید طول تقسیم بشه به سرعت پیشروی mm/min.که اینم میشه n.f
در مورد 112 هم مطمین باشید عمق برش 2 است و جوابتون درسته.شک نکنید.
درمورد ساخت اراکم سال 91 تا 1000 گرفت اما پارسال با رتبه ی زیر 500 گرفته

البته اینم که شما میگید هم حرفیه و درسته . من خودم دیدم چون گفته بود سرعت پیشروی دیگه گفته حتما نیازی به n نیست. ممنون نظرتو دادی

سلام.جواب g02 میشه تو cnc هم که بخوای این قوسو بزنی باید g02 برنی وگرنه قوسو برعکس میزنه


تو سی ان سی که جی 03 مشهوده توش حرفی نیست
========================================

سایت مدرسان تا وسطاشو تا یه حدی خوب حل کرده بعد آخراشو دیدم یه سوال رو دوتا تیک زده بعدشم اومده بعضی از جوابای کاملا غلط محرض رو گفته جوابه واقعا ما میرفتیم موسسه اینا . بازم دم ما گرم پارسال رفتیم ماهان
 

student.product

عضو جدید
طراح این سوال یه cnc کار حرفه ای بوده .اگه با cnc کار کرده باشید و به همچنین قوسی برخورد کرده باشید باید g02 استفاده کنید.اون دوستی که عکس گذاشته از یه کاتالوگ cnc عکس برداشته و شک نکنید که درستش همون g02
 

chego

کاربر فعال
با سلام خدمت دوستان عزیز
بدین وسیله بعنوان برادر کوچک شما میخوام از همه دوستان بویژه بچه های ارشد93 تشکر بکنم و بگم سپاسگزارم از همتون بابت کمکهاتون و روحیه هاتون من با این که امتحان ارشد رو خوب ندادم ولی از همتون ممنونم چونکه شما باعث شدین بعد از 4سال یه بار دیگه خودم رو با درسا محک بزنم و یادی از گذشته بکنم و تشکر ویژه از مدیران سایت من بخاطر کار مجبورم که به عسلویه برم و شاید دیگه نتونم زیاد به سایت عالیتون سر بزنم هر وقت که بتونم با افتخار اشتراک گذاری میکنم
موفق باشید
 

Hooladi

عضو جدید
البته اینم که شما میگید هم حرفیه و درسته . من خودم دیدم چون گفته بود سرعت پیشروی دیگه گفته حتما نیازی به n نیست. ممنون نظرتو دادی




تو سی ان سی که جی 03 مشهوده توش حرفی نیست
========================================

سایت مدرسان تا وسطاشو تا یه حدی خوب حل کرده بعد آخراشو دیدم یه سوال رو دوتا تیک زده بعدشم اومده بعضی از جوابای کاملا غلط محرض رو گفته جوابه واقعا ما میرفتیم موسسه اینا . بازم دم ما گرم پارسال رفتیم ماهان

taiid mishe;)
 

Hooladi

عضو جدید
با سلام خدمت دوستان عزیز
بدین وسیله بعنوان برادر کوچک شما میخوام از همه دوستان بویژه بچه های ارشد93 تشکر بکنم و بگم سپاسگزارم از همتون بابت کمکهاتون و روحیه هاتون من با این که امتحان ارشد رو خوب ندادم ولی از همتون ممنونم چونکه شما باعث شدین بعد از 4سال یه بار دیگه خودم رو با درسا محک بزنم و یادی از گذشته بکنم و تشکر ویژه از مدیران سایت من بخاطر کار مجبورم که به عسلویه برم و شاید دیگه نتونم زیاد به سایت عالیتون سر بزنم هر وقت که بتونم با افتخار اشتراک گذاری میکنم
موفق باشید
good luck;)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا