اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)


  • مجموع رای دهندگان
    7

اخبار

ربات
رده‌بندی فیفا نشان می‌دهد ایران بهتر از بحرین است

رده‌بندی فیفا نشان می‌دهد ایران بهتر از بحرین است

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در پاسخ به اظهارات کی‌روش گفت: رده‌بندی فیفا نشان می‌دهد که قدرت ایران بیشتر از بحرین است.

بيشتر...
 

خردبین

عضو جدید
کاربر ممتاز
حواشی بازی ایران بحرین

حواشی بازی ایران بحرین

همانطور که می دونید بازی ایران بحرین با گل دقیقه آخر جباری 1-1 مساوی تموم شد. اما این بازی به خاطر تنش های به وجود آمده در روابط بین ایران و بحرین حواشی زیادی داشت.من بازی رو داشتم از طریق دوبی اسپورت نگاه می کردم چون هم سانسور و قطع تصویر در کارنبود هم مچبور نبودم به گزارش خیابانی گوش بدم! البته تحمل صدای مسلسل وار گزارشگر عربی هم به خاطر زیبا بودن زبان عربی دشوار بود!

-بسیاری از خبرنگاران ایرانی دیپورت شدند و موفق نشدند وارد بحرین بشن.

-جالب بود که صندلی های روبرو کاملا اول بازی خالی بود اما بعد در اواسط بازی به یکباره تقریبا پر شد! چه اتفاقی افتاد؟

-وسط نیمه اول یکی از تماشاگران با پرچم بحرین اومد وسط زمین!

-پرچم عربستان رو می شد در بسیاری از نقاط ورزشگاه مشاهده کرد!

-پرچم ایران بعد از بازی در خارج از ورزشگاه به آتش کشیده شد!

-بازیکنان هنگام خروج از بازی به سمتشون بطری های آب پرت شد!

- تماشاگران بحرینی هنگام پخش سرود ایران سروصدای زیادی ایجاد کردند!

-قبل از شروع بازی عده ای از تماشاگران بحرینی با در آوردن کفش هاشون و نشانه گیری آنها به سمت بازیکنان به حضور تیم ایران در زمین واکنش نشان دادند!

Match-lare.jpg


درحالیکه تماشاگران بحرینی با سر و صدای زیادی مشغول شادی بودند و خودشون رو آماده تموم شدن بازی می کردند به یکباره با گل جباری(که با خوش شانسی بعد از برخورد به سر مداقع حریف رفت توی دروازه) سکوت عجیبی در ورزشگاه حاکم شد! حتی گزارشگر بازی هم که با انرژی زیادی در حال انجام وظیفه سنگین تلفظ کردن کلمات عربی بود ساکت شد.واقعا گل شیرینی بود! و پاسخ خوبی بود به همه کارهای غیرورزشی و غیراخلاقی بحرینی ها.
 

پیوست ها

  • match2-large.jpg
    match2-large.jpg
    32.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

امیر علی. ع

عضو جدید
اخبار ضد و نقيضي مي شنوم به ما گفتند نيروهاي عربستاني مردم بحرين را قتل و عام مي كنند حالا اين پرچم عربستان دست مردم چكار ميكنه؟
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدارو شکر نباختیم ... گل زدن بعد از 90 دقیقه جنگ روانی که علیه بازیکنا راه انداخته بودن خیلی چسبید... :redface:

هرچند کاری که تو بازی رفت کردیم به این زودیا قابل جبران نیست و حالا حالا ها میسوزوندشون ( مخصوصا عربستانو ! ) :D
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
- تماشاگران بحرینی هنگام پخش سرود ایران سروصدای زیادی ایجاد کردند!

این کارشون فقط و فقط فرهنگ خودشونو به دنیا نشون میده ... ..

همین دیشب سالن چند هزار نفری مسابقات وزنه برداری جهانی فرانسه که پر از تماشاگر بود اخرسر موقع اهدای مدالها همه اون چند هزار تماشاگر به احترام پرچم و سرود ایران بلند شدن ایستادن و بعد از تموم شدن سرود هم تشویق کردن... اونام با این کارشون فرهنگ خودشونو نشون دادن ...

عزت ایران نه با سر و صدای بحرینی ها کم میشه نه با احترام فرانسه ای ها بیشتر ... این وسط اونا با این کاراشون فقط خوشونو به جهان معرفی میکنن
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هر چی این عربستان مردم بحرین رو اذیت میکنه کم کرده.
ما میریم از کشورهای عربی حمایت میکنیم بعدا اونا میان ....
تو همین اهواز خیلی از این عربا دوست داشتن ایران ببازه...
 

اخبار

ربات
ایران ـ اندونزی؛ شکست طلسم با تیم همیشه بازنده

ایران ـ اندونزی؛ شکست طلسم با تیم همیشه بازنده

تیم ملی فوتبال کشورمان چهار روز پس از نمایش نه چندان مطلوب مقابل بحرین بعدازظهر سه شنبه در جاکارتا به مصاف اندونزی می رود تا شاید با شکست این تیم یک گام دیگر به مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا نزدیک شود.

بيشتر...
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برتري پرگل تيم ملي ايران مقابل اندونزي

برتري پرگل تيم ملي ايران مقابل اندونزي

برتري پرگل تيم ملي ايران مقابل اندونزي تيم ملي ايران با برتري برابر اندونزي در زمين گل آلود ورزشگاه جاکارتا 90 درصد از راه صعود را طي کرد. -------------------------------------------------------------------------------- تیم ملی ایران در پنجمین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه جاکارتا اندونزی به مصاف اندونزی رفت و 4 بر یک به برتری رسید تا ۹۰ درصد راه صعود را طی کند. میلاد میداودی در دقیقه ۷، مجتبی جباری در دقیقه ۲۱ و غلامرضا رضایی در دقیقه ۲۵ و جواد نکونام در دقیقه ۷۶ ( از روی نقطه پنالتی) گل‌های ایران را به ثمر رساندند. بامبانگ در دقیقه ۴۴ برای اندونزی گلزنی کرد. بازی در زمین ناهموار و گل آلود ورزشگاه جاکارتا انجام شد. تیم ملی ایران در این مسابقه در نیمه اول بهتر بازی کرد و در نیمه دوم بازی چندان خوبی را از ملی‌پوشان شاهد نبودیم. تان های داور مسابقه به غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان و مجتبی جباری از ایران و کریستین گونزالس و واهای از اندونزی کارت زرد نشان داد. ایران با این پیروزی ۹۰ درصد از راه صعود به مرحله بعدی را طی کرد. در صورتی که امشب بحرین برابر قطر نتواند پیروز شود صعود ایران به مرحله بعدی قطعی می‌شود ولی در صورتی که بحرین، قطر را شکست دهد 8 امتیازی می‌شود. در صورت شکست ایران برابر قطر در بازی آخر، هر سه تیم 11 امتیازی می‌شوند که البته در این حالت بدبینانه تفاضل گل ایران نسبت به بحرین و قطر بسیار بهتر است. هم اکنون ایران با 11 امتیاز در صدر جدول گروه پنجم است. اندونزی نیز بدون امتیاز در انتهای جدول است. قطر ۸ امتیازی و بحرین هم با ۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. ترکیب تیم ایران: سید مهدی رحمتی، احسان حاج صفی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، جواد نکونام، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان( از دقیقه ۶۴ مازیار زارع)، غلامرضا رضایی( از دقیقه ۴۶ جواد کاظمیان)، میلاد میداوودی( از دقیقه ۷۰ محمدرضا خلعتبری)، محمد قاضی سرمربی: کارلوس کی‌روش
 

khooshe

مدیر بازنشسته
رحمتي:هم‌قسم شديم قطر راهم شکست دهيم دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايران گفت: پرويز مظلومي حق دارد نگران وضعيت ملي پوشان استقلال باشد. -------------------------------------------------------------------------------- سید مهدی رحمتی پس از پیروزی 4 بر یک برابر اندونزی گفت: بازی خیلی سنگینی داشتیم. شرایط زمین بسیار بد بود و فشار زیادی به بازیکنان وارد آمد اما خدا را شکر می‌کنیم که به یک پیروزی پر گل رسیدیم و صعود ما تقریبا قطعی شد. وی ادامه داد: بازیکنان هم قسم شدند تا قطر را هم شکست دهند و جشن صعود را در کنار هواداران خود در تهران بگیریم. رحمتی در مورد اینکه چرا تیم ملی در نیمه دوم عقب نشینی کرد، گفت: بازیکنان در زمین گل آلود خسته شده بودند و این عقب نشینی طبیعی بود. فشار زیادی به بازیکنان در این آب و هوا و زمین وارد آمد. رحمتی در مورد اینکه مظلومی نگران وضعیت بازیکنان ملی پوش استقلال است، عنوان کرد: او حق دارد نگران باشد زیرا ما 20 هزار کیلومتر سفر کرده‌ایم و همین مسافت را دوباره باید بازگردیم. در چنین سفر طولانی بازیکنان خسته می‌شوند. وی در مورد اینکه پیروزی پر گل برابر اندونزی می‌تواند خط و نشانی برای حریفان قدرتمند مانند استرالیا و کره جنوبی باشد گفت: در حال حاضر در این مرحله هستیم. هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. مهم این است که انسجام و نظم تیمی بالا است و می‌خواهیم با شکست قطر مقتدرانه صعود کنیم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
کي‌روش:گل‌هاي ما نتيجه احترام به حريف بود


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: گل‌هايي که زديم نتيجه احترام به حريف و گلي که خورديم به دليل دست کم گرفتن اندونزي بود.

http://www.www.www.iran-eng.ir/admin/asp/Picture/00029625.jpg

کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 4 بر یک تیم ملی گفت:
نیمه اول آن طور که می‌خواستیم پیش رفت و از فرصت‌هایی که به دست آوردیم به 3 گل رسیدیم و در نیمه دوم قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم. مهم کسب 3 امتیاز بود، به همین دلیل می‌خواستیم مسابقه را اداره کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم هیچ فرصتی به اندونزی ندادیم و یک ضربه پنالتی هم نصیب ما شد و به گل چهارم رسیدیم. از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی هستم و به آنها تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم ملی تاکید کرد: از این مسابقه یک تجربه و درس خوب گرفتیم. این درس می‌تواند برای مرحله بعدی ما خوب باشد آن هم اینکه باید همیشه رو به جلو حرکت کنیم و تمرکزمان را از دست ندهیم و به حریف، هر تیمی که هست احترام بگذاریم. تا زمانی که به اندونزی احترام گذاشتیم و تمرکزمان را از دست ندادیم 3 گل زدیم و در دقایقی که حریف را دست کم گرفتیم یگ گل خوردیم. این 3 گل نتیجه احترام به حریف و گل که خوردیم نتیجه دست کم گرفتن حریف بود.
کی‌روش تاکید کرد: برای حضور بهتر در مرحله بعد باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم و تدارک بهتری برای تیم ببینیم و با تیم‌های با کلاس‌تری مسابقه دهیم. بازی با اندونزی تمام شد و آینده قابل پیش بینی نیست. برای ساختن آینده باید تلاش کنیم.
سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: در مرحله بعد باید برنامه ریزی و آماده سازی خوب داشته باشیم و از آسیب رساندن به دوران ریکاوری بازیکنان اجتناب کنیم. گرفتن هتل خوب، تهیه بلیت هواپیمای خوب در اولویت است و نباید در این مسائل مرتکب اشتباه شویم زیرا این اشتباه قابل جبران نیست. هر تیمی که در مرحله بعد کمتر اشتباه کند موفق‌تر خواهد بود.
وی با تشکر از بازیکنان، باشگاه و فدراسیون تصریح کرد: روی 3 نکته تاکید می‌کنم، اول تبریک و تشکر از بازیکنان، فدراسیون فوتبال و مربیان باشگاهی و سازمان لیگ. دوم باز هم از همین‌ها تشکر می‌کنم و سوم اینکه از مربیان بازیکنان و مسئولان تقاضای بیشتری دارم. یک پیغام هم برای رسانه‌ها دارم اینکه هر کسی که تصور می‌کند صعود ما به جام جهانی قطعی شده کاملا اشتباه می‌کند زیرا برای آنکه در مرحله بعد موفق شویم باید تلاش بیشتری کنیم.

 

اخبار

ربات
تیم ملی بامداد پنج‌شنبه به ایران بازمی‌گردد

تیم ملی بامداد پنج‌شنبه به ایران بازمی‌گردد

تیم ملی فوتبال ایران بامداد پنج‌شنبه به ایران بازمی‌گردد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
ایران هجومی‌ترین تیم مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی شد

ایران هجومی‌ترین تیم مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی شد

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هجومی‌ترین تیم آسیا لقب گرفت.

بيشتر...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ايران در سيد دوم مقدماتي جام‌جهاني

ايران در سيد دوم مقدماتي جام‌جهاني

ايران در سيد دوم مقدماتي جام‌جهاني ....



جام جم آنلاين: فيفا قصد دارد جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي فوتبال جهان را در تاريخ 7 مارچ (17 اسفند) اعلام كند تا نتايج بازي‌هاي آخر تيم‌هاي آسيايي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در اين رده‌بندي لحاظ شود.



كنفدراسيون فوتبال آسيا در وب‌سايت خود اعلام كرد كه جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي جهان كه هر ماه از سوي فيفا اعلام مي‌شود، در تاريخ 7 مارچ (17 اسفند) منتشر خواهد شد تا نتايج بازي‌هاي آخر تيم‌هاي آسيايي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در آن لحاظ شود.
بنا به اعلام سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا، در قرعه‌كشي مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني براي مشخص كردن سيدها از رنكينگ فيفا استفاده خواهد شد.
بازي‌هاي آخر تيم‌ها در پنج گروه مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل روز 29 فوريه (10 اسفند) برگزار مي‌شود و دو تيم برتر هر گروه به مرحله بعد راه پيدا مي‌كنند تا در دو گروه پنج تيمي به رقابت خود براي صعود به جام جهاني ادامه دهند. در نهايت دو تيم برتر از دو گروه به صورت مستقيم مسافر برزيل مي‌شوند و تيم‌هاي سوم گروه‌ها با يكديگر دو مسابقه رفت و برگشت پلي آف برگزار مي‌كنند و در نهايت تيم برنده به مصاف نماينده آمريكاي جنوبي خواهد رفت.
با توجه به اينكه فيفا اعلام كرده در اين دوره رده تيم‌ها در سيدبندي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 لحاظ خواهد شد، تيم ملي ايران به طور قطع در سيدبندي آتي در سيد دوم قرار مي‌گيرد. با اين شرايط ايران در گروهي قرار مي‌گيرد كه يا ژاپن در راس آن قرار دارد يا استراليا اما به طور قطع ايران در مرحله گروهي با كره‌جنوبي روبه‌رو نخواهد شد.
تيم ملي ايران در آخرين رده‌بندي برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان با 623 امتياز پس از تيم‌هاي ژاپن، استراليا و كره‌جنوبي در رده چهارم ايستاده و پس از ايران، تيم ازبكستان با 495 امتياز در جايگاه پنجم ايستاده است. (ايسنا)
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برنامه رقابت‌هاي فوتسال غرب آسيا

برنامه رقابت‌هاي فوتسال غرب آسيا

کميته فوتسال فدراسيون فوتبال اعلام كرد:




برنامه رقابت‌هاي فوتسال غرب آسيا




جام جم آنلاين: کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه رقابت‌های فوتسال غرب آسیا را در ارومیه اعلام کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رقابت های غرب آسیا از هشتم تا هفدهم اردیبهشت 91 در ارومیه برگزار خواهد شد و تیم های ایران، اردن، سوریه، فلسطین، کویت، امارات، عراق و لبنان در این رقابت ها شرکت خواهند داشت.
رقابت های قهرمانی غرب آسیا در دو گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد و روز آغاز این رقابت ها هشتم اردیبهشت و فینال این رقابت ها هم در روز هفدهم اردیبهشت خواهد بود.
تیم های شرکت کننده باید دو روز پیش از آغاز رقابت ها یعنی ششم اردیبهشت در ارومیه حاضر باشند و تیم هایی که در مرحله مقدماتی حذف می شوند در تاریخ 15 اردیبهشت از ارومیه خارج می شوند و چهار تیم مرحله نهایی هجدهم اردیبهشت از ارومیه خارج خواهند شد.
مراسم قرعه کشی و جلسات فنی روز پنج شنبه هفتم اردیبهشت 91 با حضور نمایندگان تیم های ملی فوتسال شرکت کننده برگزار خواهد شد.
 

اخبار

ربات
۳۷ بازیكن به تیم ملی فوتبال دعوت شدند

۳۷ بازیكن به تیم ملی فوتبال دعوت شدند

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه اسامی ۳۷ بازیکن دعوت شده را اعلام كرد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
امیدوارم قرعه خوبی برای تیم ملی بردارم

امیدوارم قرعه خوبی برای تیم ملی بردارم

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تمام امید سرخ پوشان در فصل جاری به رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
ایران بازی باخته را به تساوی کشاند

ایران بازی باخته را به تساوی کشاند

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی برابر اردن به تساوی دست یافت.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
کی‌روش: می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

کی‌روش: می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف اصلی ما صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم اول گروه است.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
از روی عمد با قطر مساوی نکردیم

از روی عمد با قطر مساوی نکردیم

کاپیتان ایران می گوید که قطری ها روی تلاش و غیرت خودشان بازی را به تساوی کشانده اند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
گل تساوی قطر زنگ خطری برای تیم ملی بود

گل تساوی قطر زنگ خطری برای تیم ملی بود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم ملی با این روش بازی در مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی با مشکل مواجه می‌شود، گفت: گل تساوی قطر زنگ خطری برای تیم ملی و "کی‌روش" بود.

بيشتر...
 

Maenad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فوتبال ایران ماند و چهار سال دیگر با کفاشیان!

فوتبال ایران ماند و چهار سال دیگر با کفاشیان!

حال باید منتظر ماند و دید، آیا آقای رئیس، دوباره به همه ناکامی‌ها، درد و رنج‌های فوتبالی ما خواهند خندید یا نه. باید منتظر ماند و دید که فدراسیون آینده فوتبال، باز هم اسامی ملی پوشان دو اخطاره را فراموش می‌کند یا نه. باید ماند و دید که ناکامی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت یا نه!


رقابت انتخاباتی برای ریاست فدراسیون فوتبال میان سه کاندیدای سرشناس یعنی علی کفاشیان، حسین قریب و عزیز محمدی برگزار شد و علی کفاشیان با آن همه کارنامه درخشان (؟) دوباره بر مسند قدرت تکیه زد !
به گزارش «تابناك»، سرانجام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید و علی کفاشیان همچنان در رأس این فدراسیون باقی ماند، تا فوتبال ایران به احتمال فراوان چهار سال تلخ دیگر را تجربه کند.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال همان گونه که پیش‌بینی می‌شد، در حالی برگزار شد که خیلی‌ها باور نداشتند، مجمع فدراسیون فوتبال برای آرایی که به درون صندوق می‌اندازد، استقلال دارد.

در دوره گذشته، در حقيقت كفاشيان به عنوان تنها گزينه مجمع فدراسيون پس از دوره انتقالي، در انتخاباتي برنده شد كه محمد علي‌آبادي، رييس وقت سازمان ورزش، سناريوي آن را چيده بود؛.

دوره چهار ساله رياست علي كفاشيان در فدراسيون فوتبال، بدترين دوره مديريتي اين رشته به شمار مي‌آيد. مسلما کارنامه کفاشيان موفق نبوده و گواه اين مدعا، نتايج ايران در رده‌هاي گوناگون سني است. همه انتظار داشتند، وي محترمانه انصراف بدهد و جا را براي افراد قوي‌تر باز بگذارد، ولی.. .

بنا بر شنیده‌ها و شواهد موجود، رؤسای هیأت‌ها، زیرمجموعه کفاشیان تحت تأثیر قرار گرفتند و طبیعی است برای حفظ جایگاه خود به کفاشیان رأی دادند.

آری؛ اساسنامه ایراد دارد که برگزاری چنین انتخابات در واقع انتصاب است، کسانی رأی می‌دهند که ارتباط مستقیم با رئیس فدراسیون فوتبال دارند و طبیعتا برای حفظ جایگاه خود به رئیس وقت می‌دهند و در واقع این نوع انتخاب بیشتر به نمایش شبیه است.

مجمع راه پیشکسوتان فوتبال و در واقع صاحبان اصلی این ورزش را به هر نحوی بست، با گذاشتن شرایط سنی 65 سال راه را برای مدیران فوتبالی همچوش مصطفوی بستند و... .

وقتی جلال حسینی به عنوان نماینده فوتبالیست‌ها برگزیده و نماینده مربیان منصوریان بیکار معرفی می شود و موارد اینچنینی خوب معلوم است که نتیجه انتخاب چیست!

آیا علی دایی لایقتر از منصوریان نبود؟ آری؛ دایی چون به کسی باج نمی‌دهد به درد چنین مجالسی نمی‌خورد و یا علی کریمی همانند دایی بی پرده صحبت می کند، پس باید کسی نماینده بازیکنان باشد که بچه خوبی باشد؟!

جالب این که سازمان بازرسی کل کشور دوباره بر ممنوعیت نامزدی بازنشستگان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تأکید کرد؛ اصراری که می‌تواند به چالشی برای فوتبال ملی بدل شود، ولی آقایان این مورد مهم را نادیده گرفتند که جای بسی تأمل دارد.

این نامه پس از آن به وزارت ورزش فرستاده شد که فدراسیون فوتبال در پاسخ به نامه اول سازمان بازرسی، بند نخست اساس‌نامه را مورد استناد قرار داد و با صدور بیانیه‌ای نوشت: «اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ 24/5/1386 پس از تصویب مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به تأیید فدراسیون جهانی فوتبال ـ فیفا، به تصویب هیأت محترم وزیران رسیده است، بنا بر ماده یک اساسنامه مذکور به عنوان یک نهاد غیردولتی (NGO) محسوب می‌شود که دارای شخصیت حقوقی مستقل است».
 

A.Radmanesh

عضو جدید
انتخاب ایشون واقعا جای تاسف داره
تسلیت میگم به همه ی فوتبال دوستان!
 

Mohsen89

عضو جدید
اینو انتخاب نمی کردند کی رو انتخاب می کردن؟ اون فتل با دکترای قلابیش یا تاج مارموز آب زیرکاه که حتی صلاحیتشون تایید نشد رو؟ سرهنگ سردار سپهبد فرمانده عزیزالله محمدی که دیروز فکر می کرد توپ همون توپ میدون جنگه رو؟ قریب که حتی حال راه رفتن نداره رو؟ یا دادکان که شرکت نکرد رو؟
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پیشنهاد ژاپن برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران

پیشنهاد ژاپن برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران

پیشنهاد ژاپن برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران/ در انتظار پاسخ کی‌روش
مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن ضمن استقبال از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال کشورمان به مسئولان فدراسیون ایران پیشنهاد دادند زمان مناسب برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی بین تیم‌های ملی دو کشور را ارائه کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، سفر مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان به مالزی و شرکت در جلسات متعدد با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که از اول تا چهارم فروردین ماه صورت گرفت، بهترین فرصت برای علی کفاشیان بود تا در نشست هایی با مسئولان و روسای فدراسیون کشورهای مختلف، زمینه تعامل و همکاری بیشتر را فراهم کند. علی کفاشیان که در ماه پایانی سال 90 و پس از برگزاری انتخاباتی جنجالی به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون فوتبال انتخاب شد، در این سفر نشست هایی را با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون های عضو داشت که یکی از آنها با مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن بود.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این مورد به خبرنگار مهر گفت: ما نشست های زیادی را با کشورهای مختلف برگزار کردیم که یکی از آنها ژاپن بود. مسئولان فوتبال ژاپن ضمن استقبال از سفر تیم های پایه این کشور به ایران پیشنهاد دادند که یک دیدار تدارکاتی با ایران داشته باشند و قرار شد ما پس از مشورت با کادر فنی تیم ملی زمان مورد نظرمان را به ژاپنی ها اعلام کنیم. کفاشیان ادامه داد: البته همه کشورهای آسیایی برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران آمادگی دارند اما باید با کادر فنی مشورت کنیم و برنامه های تیم ملی را بر اساس خواست و اهداف کارلوس کی روش هماهنگ کنیم تا تیم ملی بتواند به بهترین شکل ممکن خود را آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی کند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برنامه ملی‌پوشان تا سال 92 اعلام شد

برنامه ملی‌پوشان تا سال 92 اعلام شد

برنامه ملی‌پوشان تا سال 92 اعلام شد/ کی‌روش: همه باید به تیم ملی کمک کنند


خبرگزاری فارس: برنامه‌های تیم ملی فوتبال تا سال 92 در نشست راهبردی این اعضا صبح امروز در آکادمی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای ستاد راهبردی تیم ملی فوتبال صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
در این نشست که با حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون به همراه اعضای این ستاد و کادر فنی تیم ملی برگزار شد سرمربی تیم ملی برنامه‌های پیشنهادی خود را تا خرداد ماه سال 92 ارائه کرد.
در ابتدای نشست علی کفاشیان، رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو به کلیه اعضا و بیان این مطلب که این نشست دومین جلسه ستاد است، گفت: اعضای این ستاد از اجزای اصلی و اجرایی فدراسیون هستند و در این جلسه وظایف هر گروه را به طور کامل مشخص می کنیم.
در ادامه نشست کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: با توجه به نشست قبلی، کادر فنی تیم ملی برنامه‌ها، نیاز‌ها و خواسته‌های خود را به صورت یک برنامه پیشنهادی در این نشست ارائه می‌کند و همانطور که پیش از این نیز گفتم این برنامه‌ها باید به تصویب فدراسیون فوتبال برسد و از کلیه اعضا می‌خواهم که تمام تلاششان را برای کمک به تیم ملی انجام دهند.
در ادامه جلسه کی روش کلیه برنامه های خود را تا پایان سال 92 ارائه کرد و دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که کتابچه شرح وظایف به همراه برنامه‌های تصویب شده تیم ملی این ستاد تدوین و در اختیار مسئولین ذیربط قرار می گیرد.
 

اخبار

ربات
والی‌زاده: شاید بازی ایران و موزامبیک در شهرستان برگزار شود

والی‌زاده: شاید بازی ایران و موزامبیک در شهرستان برگزار شود

مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: بازی ایران و موزامبیک شاید در شهرستان برگزار شود.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ششم خرداد مقابل عراق

بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ششم خرداد مقابل عراق

تیم ملی فوتبال ایران روز ششم خرداد در دیداری دوستانه با تیم ملی عراق در ترکیه بازی می‌کند.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
بازیکن دورگه ایرانی برای حضور در تیم ملی تردید دارد

بازیکن دورگه ایرانی برای حضور در تیم ملی تردید دارد

بازیکن ایرانی‌الاصل فوتبال سوئد برای پیوستن به تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود ملاقات با کی‌روش تردید دارد.

بيشتر...
 

Similar threads

بالا