من کتابش را دارم و متاسفانه امکان کپی پیست کردن وجود نداره.ببخشید فردا باید زود برم سرکار،می رم بخوابم
تنها هدف من فقط آگاهی دیگران و رهایی از تعصبی بود که خود مدت زمانی گرفتارش بودم.اختیار با شماست.
رازی از تفکرات فلسفی رایج عصر خود که فلسفه ارسطویی- افلاطونی بود، پیروی نمیکردو عقاید خاص خود را داشت
رازی عقاید فلسفی خاص دارد، به فلسفه ارسطوئی زمان خویش تسلیم نبوده است، در باب ترکیب جسم قائل به " اجزاء ذره ای " بوده است. عقیده خاصی در باب قدمای خمسه داشته است که معروف است و کم و بیش در کتب فلسفه مطرح است. عقاید فلسفی رازی را در باب قدمای خمسه، فارابی، ابوالحسین شهید بلخی، علی بن رضوان مصری، ابن الهیثم بصری رد کرده اند.وی در فلسفه به سقراط و افلاطون متمایل بود و تأثیراتی از افکار هندی و مانوی در فلسفه وی به چشم میخورد
مرتضی مطهری معتقد بود که بزرگداشت آیین چهارشنبه سوری از آن «احمقها» و آیین نوروز «ضد اسلام» است و در مطبوعات و سخنرانیها به این مطلب اشاره کردهاست.[۸][۹]
منبعش هم لینک 9 و 8 هست
دستش درد نکنه
راستی کتاب خدمات متقابل ایران و اسلام از از ایشون هستش
از ویژگی کسانی که دارای دید متعصبانه هستند.این است که چون جواب نداشته باشند شروع به انگ و برچسب زدن به دیگران می کنند.شما باید به ماقال توجه کنید،نه من قال دوست عزیز.اولا نزدیک به 12واحد فقط فلسفه اسلامی خوندیم.دومااگه یادت باشه گفتم فیلسوفان حقیقی از انگشتان یه دست هم تجاوز نمیکنن ومن جز حقیری بیش نیستم.بی خود به دهن ما حرف نبندید که گفته باشم ته دریا منم و ازاین حرفا.سوما کانت که فارس یا عرب نبوده که بیاد از واژه جوهر استفاده کنه بلکه از واژه نومن استفاده کرده.ضمنا چیزی تو دانشگاه و رشته فلسفه نمیتونند یاد بدند تفلسفه.کاری که اکثر دانشجویانه فلسفه به خصوص گرایش غرب انجام می دند اینه که فقط کتابهای فلاسفه غرب رو می خوند و همون میشه طرز تفکرشون
و بدتر این که از فلسفه اسلامی چیزی نمیدونند و می گویند ته دریا همینی است که من می بینم
تا جایی هم که من میدونم اصلا کانت در رابطه با حرکت جوهری حرفی نزده شاید اصلا به گوششم نخورده باشه
خوابهای خوش ببینی دوست عزیز
آیین نوروزو فکر کنم از خودتون درآوردید
اما چهارشنبه سوری اگر به معنای مدد گرفتن از آتش به عنوان یک نیروی مقدس باشد شرک در توحید افعالی می باشد.در رابطه با واژه احمق هم سند از کتب خود شهید لازم است یا نوار سخنرانی
ضمن اینکه خود من هم با بعضی از نظریاتشون مخالفم.اما دلیلی نداره کلا ایشون رو قبول نداشته باشم
جدا از همه اینها پست قبلی با سند بود و نظر شخصی خود دکتر نبود و این چیزی که شما مطرح کردید هم ربطی به موضوع تاپیک نداشت
من یه کلمه هم از خودم نگفتم هر دوتاش نوار سخنرانی داره وقتی پست رو میخونید دقت کنید من اشاره به منبعش کردم و گفتم که روی لینک 8 و 9 کلیک کنید دوتا از سخنرانی های ایشون هستش [۸][۹] بعدش وقتی شما نظرتون در مورد چهارشنبه سوری اینه خب انتظاری نیست از شما - بعدش شما بالا مطلبی اوردی از ایشون که منبعش کتاب خدمات متقابل ایران و اسلام هست که این کتاب مدعیه که ایرانی ها با میل اسلامو پذیرفتند که این رو میشه با هزاران هزار مدرک رد کرد پس ایشون از تاریخ رو با تعصبشون نقل کردند و این کتاب اعتبار چندانی نداره ببخشیدا البته قسد توهین ندارم در پایین هم مطلبی از چهر شنبه سوری گذاشتم که بدونین بعد از اسلام چه ظاهری پیدا کرده ... موفق باشیدآیین نوروزو فکر کنم از خودتون درآوردید
اما چهارشنبه سوری اگر به معنای مدد گرفتن از آتش به عنوان یک نیروی مقدس باشد شرک در توحید افعالی می باشد.در رابطه با واژه احمق هم سند از کتب خود شهید لازم است یا نوار سخنرانی
ضمن اینکه خود من هم با بعضی از نظریاتشون مخالفم.اما دلیلی نداره کلا ایشون رو قبول نداشته باشم
جدا از همه اینها پست قبلی با سند بود و نظر شخصی خود دکتر نبود و این چیزی که شما مطرح کردید هم ربطی به موضوع تاپیک نداشت
مرسی دوست عزیز من هم حتی 1 واحد فلسفه پاس نکردم و فک کنم یحث من و شما به جایی نمیرسهاز ویژگی کسانی که دارای دید متعصبانه هستند.این است که چون جواب نداشته باشند شروع به انگ و برچسب زدن به دیگران می کنند.شما باید به ماقال توجه کنید،نه من قال دوست عزیز.اولا نزدیک به 12واحد فقط فلسفه اسلامی خوندیم.دومااگه یادت باشه گفتم فیلسوفان حقیقی از انگشتان یه دست هم تجاوز نمیکنن ومن جز حقیری بیش نیستم.بی خود به دهن ما حرف نبندید که گفته باشم ته دریا منم و ازاین حرفا.سوما کانت که فارس یا عرب نبوده که بیاد از واژه جوهر استفاده کنه بلکه از واژه نومن استفاده کرده.
بی خود با بحث کردن وقت خود را تلف نکنیم من به راه خود شماه هم به راه خود.موفق باشی.بای بای
حرفای دیشبتون رو مطالعه کردم اما بیشتر شبیه به یه گعده دوستانه بود که از همه جا حرف به میون میاداز اینکه جای خالی بزرگی چون رازی را پر کردی بسیار خوشحال شدم.واز این شعر خیام هم همچنین.من همین از بی نتیجه بودن بحثمان با این آغای javadmessi نتیجه میگیرم که پاسخ پرسش اصلی این تاپیک اینه که اصولا راه فلسفه و راه دین جداست و باهم سازگار نیستند.جان فدای آزادی
دید متعصبانه فکر کنم مربوط به علوم نقلی بیشتر باشه تا عقلیاز ویژگی کسانی که دارای دید متعصبانه هستند.این است که چون جواب نداشته باشند شروع به انگ و برچسب زدن به دیگران می کنند.شما باید به ماقال توجه کنید،نه من قال دوست عزیز.اولا نزدیک به 12واحد فقط فلسفه اسلامی خوندیم.دومااگه یادت باشه گفتم فیلسوفان حقیقی از انگشتان یه دست هم تجاوز نمیکنن ومن جز حقیری بیش نیستم.بی خود به دهن ما حرف نبندید که گفته باشم ته دریا منم و ازاین حرفا.سوما کانت که فارس یا عرب نبوده که بیاد از واژه جوهر استفاده کنه بلکه از واژه نومن استفاده کرده.
بی خود با بحث کردن وقت خود را تلف نکنیم من به راه خود شماه هم به راه خود.موفق باشی.بای بای
مغالطه تحریفاز اینکه جای خالی بزرگی چون رازی را پر کردی بسیار خوشحال شدم.واز این شعر خیام هم همچنین.من همین از بی نتیجه بودن بحثمان با این آغای javadmessi نتیجه میگیرم که پاسخ پرسش اصلی این تاپیک اینه که اصولا راه فلسفه و راه دین جداست و باهم سازگار نیستند.جان فدای آزادی