آزاده نامداری ; نقض حریم خصوصی یا نفع عمومی .. ؟! نظر شما ؟

behnamcp

کاربر فعال
دوست عزیز درسته پستتون با نقطه تموم شد ولی چنتا پرسش مطرح کردین و من به خودم اجازه دادم بهشون جواب بدم. ممنون میشم اگه شما هم نظرتون رو بگید:gol:.
من به شخصه شاید مثل خیلی از دوستانی که اینجا هستن متوجه منظور شما شدم و حداقل یه تعریف ابتدائی از قضاوت تو ذهنمون هست. ولی اصرار شما بر کلمه "قضاوت" رو متوجه نمی شم. یه تاپیکی هست و یه سوالی پرسیده شده و به نظرم ما داریم راجع به یه موضوع اجتماعی - مذهبی نظر میدیم. نظرتون چیه کلمه قضاوت رو با نقد عوض کنیم؟

اولا شما که مثال از قرآن آورید با آیه 6 سوره حجرات، باید بگم این آیه اینجا صدق نمیکنه. اینجا کسی خبری نیاورده برای ما و ما کسی رو ندیده محکوم نمی کنیم. (ممنونم که لطف کردید و معنی آیات رو نوشتید چون من زبان عربیم چندان خوب نیس). آیه بعدی که مثالشو زدید باز اینجا صدق نمی گنه چون ما نه گمان بردیم و نه غیبت می کنیم. آزاده نامداری می تونه بیاد اینجا و پستا رو بخونه و حتی می تونه نظر بده و بحث کنه. غیبت و گمان بردن تعریفی دارن که اینجا کسی غیبت نکرده.
بله داستان حضرت موسی و خضر رو شنیدم (مثه خیلیای دیگه). اینجا باید خدمتتون عرض کنم که اولا حضرت موسی با اون عظمت و بزرگی و مقام پیامبری، بنا به گفته شما قضاوت کرد، پس این بنده حقیر با مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد ناکجا آباد تقصیری نداره. پیامبر دچار قضاوت بشه دیگه قضاوت کردن من اصلا به حساب نمیاد! در ثانی، من باز هم تاکید می کنم کاری که من و امثال من انجام میدیم قضاوت نیست و مطمعنا در قرن 21 تعریف بهتری برای این رفتار هست.
آزاده نامداری اگه قضاوت کرده اشتباه کرده، معلومه که اشتباه کرده. حتی حدس می زنم کائنات دست در دست همدیگه دادن و اشتباهشو بهش متذکر شدن. دیگه فک نمی کنم آزاده نامداری عزیز حالا حالاها از این اشتباها بکنه!

جمله آخرتون باعث شد یکم فک کنم و چندین و چند بار خوندمش. "اگه کسی احساس ندامت دروغی و ساختگی کرد باید مورد رفعت قرار بگیره". باور کنید اگه اینی که میگید اتفاق می افتاد آخر الزمان میشد و دنیا تبدیل میشد به یه جنگل بزرگ! هرکی هرکاری دلش می خواست انجام میداد و مطمئن بود که با اظهار ندامت ساختگی مورد رفعت جامعه اسلامی قرار خواهد گرفت! در ضمن این رفعت جامعه اسلامی که فرمودین خیلی وسوسه انگیز و دلنشینه. ینی اگه بخوام از دید تجسم مدینه فاضله بهش نگاه کنم واقعا کار خوبیه ولی یه شرطی که برای همه برابر اجرا بشه نه امثال آزاده نامداری ها!

امیدوارم همیشه موفق باشید:gol:
به نام خداوند جان وخرد *** کزین برتر اندیشه برنگذرد با سلام و عرض ارادت
با سلام و عرض ارادت
حقیقتش وقتی برای اولین بار پست شما را خواندم احساس کردم ما از دو بعد متفاوت داریم به این موضوع نگاه می کنیم یعنی شاید هیچ کدام از ما دو نفر هم اشتباه نمی کنیم مثل رویکرد های درمانی در روانشناسی بالینی وروانپزشکی که دیدگاه های متفاوتی دارند و نمی شه گفت هیچ کدام صد در صد درست و هیچ کدام صد در صد غلط هست برای مثال از دیدگاه رویکرد روانکاوی بیماری افسردگی ناشی استفاده شدید از مکانیسم دفاعی درون فکنی و واپس روی به دوره دهانی و حاصل شکستها ناکامی و اتفاقات تلخ دوران کودکی و از دیدگاه زیستی پزشکی افسردگی ناشی از برهم خوردن تعادل انتقال دهنده های عصبی(ماند سروتونین) در دستگاه عصبی مرکزی(cns) هست. قصد هم نداشتم بهش جواب بدم چون در این زمینه خودم را صاحب نظر نمی دانم اما وقتی متانت شما را دیدم به اون پاسخ میدم:
اول ایتکه وقتی ما کسی را نقد می کنیم برای او در صورت مجرم شناخته شدن مجارات تعیین نمی کنیم اما ما وقتی در مورد کسی قضاوت می کنیم در صورت احراز جرم مجازات صورت میگیرد نقد اشکالی نداره اما یکطرفه به قاضی رفتن درست نیست
2.یکی از ویژگیهای زشت و ناپسند بعضی افراد(منظورم کلی هست لطفا به خودتون نگیرید) این هست که فکر می کنند اگر فردی در زمینه ای از ما بالاترند دچار اشتباه خطا و گناه بشوند بنابراین ماهم حق داریم همون گناه را یا حتی بدتر اون گناه انجام بدیم میگین حضرت موسی قضاوت کرد پس اگه ما هم قضاوت کنیم اشکالی نداره!(در روانشناسی به این جور استدلالها به شرطی شرطهای مکانیسمهای دفاعی را داشته باشد میگن دلیل تراشی)
3.در مورد تبدیل شدن به جنگل بزرگ باید عرض کنم شما باید توجه داشته باشید که گناه هایی که جنبه حق الناس و اجتماعی داشته باشه قطعا لازم هست در هر حکومتی متناسب با جرم با اون جرم برخورد بشه(همینطور هم هست ) اما در حال حاضردر بسیاری از کشورهای دیگه برای اموری که جنبه شخصی داشته باشه مثل گناه هایی هایی مانند شراب خواری و فساد اخلاقی و ربا (بین فقط دو نفر) و ....خیلی چیزهای دیگه مجازاتی وجود نداره و اون کشور ها تبدیل به جنگل هم نشدند
نکته آخر این هست من اصلا در این زمینه ها صاحب نظر نیستم و بنابراین درست نیست اظهار نظر کنم یه خواهش از شما و همه دوستان دارم اون هم این هست که لطفا از این مطلب نقل قول نگیرند و اگر هم می گیرند از من توقع نداشته باشند پاسخ بدم(بارها گفتم و باز هم میگم چون من در این زمینه ها صاحب نظر نیستم) در هر صورت از خداوند برای آرزوی شما موفقیت و سلامتی دارم پاینده باشید
 
آخرین ویرایش:

meytim

متخصص محاسبات عددی و MATLAB
کاربر ممتاز
به دوست عزیزم توصیه میکنم در احوالات تاریخ بیشتر بگردید مخصوصا برسید به دوران کورش پادشاه افتخار آمیز ایران باستان و به خشایار شاه و پوشش زنان حرم شاهی در آن زمان و سرنوشت وشتی همسر خشایار و حکایات هامان و مردخای و استر وو تا برسید به زمانی که متوجه شوید این عربها نبودند که چادر را به ایران آوردند بلکه این ایرانی ها بودند که چادر را به اعراب تحمیل کردند
من کجای نوشته ام گفتم که اعراب چادر رو به ایران آوردند؟!!! یک مقدار دقت کن در خوندن؛ هیچ ایرادی نداره که یک متن رو 5 بار بخونی تا بفهمی.

ضمنا خیلی زشت و دور از اخلاق است با یک نظر شخصی یکباره همه چادری ها را روسپی عنوان کنید
من کجا همه چادریها رو روسپی عنوان کردم؟!!! اصلاً من کجا نظر شخصی خودم رو در مورد چادریها گفتم؟!!! من چیزی رو که از یک کتاب خونده بودم بازگو کردم؛ اون نظر شخصی من نیست. در خوندن متن بیشتر دقت کن.

و اگر در همان هند و دهلی بگردید میبینید دختران نوجوانی که بدلیل عدم توانایی در تهیه جهیزیه ، امید ازدواج نداشته و در برخی اماکن که کم هم نیستند به تن فروشی مشغولند هیچکدام چادری نیستند و در کشورهای غربی و آسیای دور هم که حتی در برخی از آنها توریسم جنسی یکی از جاذبه های گردشگریشان است هیچ زن تن فروشی چادری نیست.
اگرچه این قضیه هیچ ربطی به بحث اینجا نداره، اما دو تا نکته رو به شما بگم:
  • یه زمانی به خرسوار می گفتند الاغ، اما الآن مردم به خود خر میگن الاغ؛ الآن تا میگی آزاده همه یاد اسرای آزادشده بعد از جنگ ایران و عراق می افتند، اما یه زمانی آزاده یک مفهوم دیگری داشت. چیزی که من تعریف کردم مال حدود 20 قرن پیشه، دلیلی نداره که روسپیهای الآن هند هم مثل 20 قرن پیش چادر سر کنند.
  • بسیاری از همون روسپیهای هند مسلمان هستند؛ البته فکر می کنم از نظر تعداد روسپی، هندوها مقام اول رو دارند و مسلمانها مقام دوم.

البته بحث رو شما به این سمت منحرف کردید، نه من. بقیه بحث هم همین طور انحراف از بحث مطرح شده هستش، اما لازم دیدم به شما جواب بدم.

البته همانگونه که رسم جاری است برخی برای رد گم کردن، ظاهرشان را بصورت موجه در می آورند تا در امنیت بیشتری خلافشان را انجام دهند که همه معتقدیم این گونه افراد منتسب به جامعه اصلی نیستند و باید غربال شوند چه در بین خانمهای چادری چه در بین کسبه و مغازه داران و چه در جمع مشاغل دیگر و حتی وکلا و قضات و بقیه...
این حرفت در حقیقت یعنی اینکه چادر ملاک هیچ چیزی نیست!

ضمنا عذر میخواهم با خواندن نظریات شما ، اصلا متوجه نشدم دین شما چیست
دین یک چیز شخصی است؛ نیازی نیست شما بدونید دین دیگران چیه.

چون بنده در مورد اکثر ادیان مطالعاتی دارم و حتی مدارک زیادی در مورد جعلی بودن اخبار عهد عتیق و عهد جدید وجود دارد که خود مبلغین آن ادیان در مورد صحت برخی از مطالب کتب دینیشان در تردید هستند
این نظر کلاً در مورد همه کتابهایی که شما بهشون میگید آسمانی صدق می کنه؛ کتاب آسمانی شما هم همین طور. اینجا باز چند تا نکته بگم:
  • مسلمانهای ایران به هندوها میگن گاوپرست، در صورتی که اونها گاو رو نمی پرستند.
  • مسلمانها به همه ادیان بعد از پیامبر خودشون اهانت میکنند؛ چون میگن پیامبر ما آخریه. سیکها اعتقادشون اینه که هیج وقت سلسله پیامبری تموم نمی شه؛ هر وقت که لازم باشه خدا پیامبر جدید می فرسته.
  • همین الآن یک پیامبر زنده وجود داره که در کانادا زندگی می کنه و حدود سال 1380 مبعوث شده.
  • اوایل انقلاب من یادمه که آقای 1 خیلی از آقای 2 بدش می اومد و همیشه بدجوری باهاش برخورد می کرد؛ طوری که هر بار که بهش می توپید دیگه تا دو سه هفته آقای 2 در هیچ جایی سخنرانی نمی کرد. الآن کمتر از 40 سال از اون زمان میگذره. اما فکر نمی کنم کسی یادش باشه. به هر کسی هم بگم باور نمی کنه؛ همه فکر می کنن که آقای 2 یار غار آقای 1 بوده! اون جریان جعلی بودن و تحریف و این حرفها هم مثل این قضیه است، با این تفاوت که از این کمتر از 1 قرن گذشته و از اونها بیشتر از 15 قرن.

و یا انجیل های متعددی که داریم و باهم تفاوتهایی دارند مثلا حکایتی که میگوید دختران یکی از انبیا پدرشان را مست کردند تا بتوانند با وی همبستر شوند و یا آن مطلبی که شما فرموده اید.
خب حداقل خوبی اون حکایت مست کردن اون پیامبر اینه که خلاء موجود در اون حکایت رو پر میکنه؛ وگرنه نسل انسان از اون نقطه به بعد ادامه پیدا نمی کرد.

بیانات شما با ادیان رسمی و حتی ادیان موحد دارای پیروان اندک نیز منطبق نیست کاش پیشنهاد آن خانم را قبول میکردید
اگر در بین هموطنان بسیار گرامی زرتشتی ایران هم آشنایی داشته باشید حرمت و ارزش حجاب را در بین آنها حتی بیشتر از مسلمانان میبینید
من هم باهاشون آشنا هستم؛ هم باهاشون کار و زندگی کردم؛ هم در مراسم عروسی اونها بودم. چه در ایران، چه در هند. باهاشون عکس و فیلم هم دارم، اما شخصی هست و نمی گذارم اینجا که ببینید. اصلاً هم اینطور که میگید نیستند. بعدش هم اون زرتشتیهای هند (که بهشون میگن پارسی) میگن از بس مسلمانها ما رو شکنجه کردند از ایران فرار کردیم...

و اگر گذرتان به سرزمینهای اشغالی هم بیفتد در بین پیروان مذهب یهود نیز فرقه هایی را میبینید که حتی در حضور محارمشان هم معتقد به حفظ حجاب حتی در حد افراطی هستند
یعنی حجاب و حفظ بدن از معرض دید نامحرمان مختص مسلمانان نیست
می دونم؛ در خارج از ایران، حتی اروپاییها و آمریکاییها خیلی خیلی پوشیده تر از ایرانیها هستند!

در متن بالا با رنگ آبی و قرمز جواب دادم.
 
آخرین ویرایش:

meytim

متخصص محاسبات عددی و MATLAB
کاربر ممتاز
به نام آنکه هستی نام ازاویافت***فلک جنبش زمین آرام ازاویافت
با سلام و عرض ادب و ارادت خدمت دوستان
حقیقتش نکته ای هست که به نظر من مورد غفلت قرار گرفته است دکتر علی شریعتی یه جمله داره که میگه خدایا کاری کن که قبل از این که در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم کمی با کفشهای او راه بروم .اجازه بدید بیشتر توضیح بدم فرض کنید کسی در محل کار یا در دانشگاه و یا هر محیط دیگه مدام آدامس می جود شما در او چه قضاوتی می کنید؟آیا نمی گید این فرد چه آدم بی شخصیت و بی ادبی هست که آداب معاشرت نمی فهمد ؟خواهش می کنم قبل از این که ادامه توضیحات مرا بخوانید به این پرسش پاسخ بدید
توضیحات :عوارض بعضی داروها باعث خشکی دهان می شود اینجانب چون با داروهای روانپزشکی آشنایی کمی دارم عرض می کنم بعضی داروها روانپزشکی مثل ونلافاکسین (Venlafaxine) {که یک داروی ضد افسردگی هست} و کوئتیاپین و اولانزاپین (هر دوی این داروهای آنتی سایکوتیک آتیپیک هستند که در درمان اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنی مورد استفاده قرار می گیرد).و خیلی داروهای دیگه( که ذکر آنها باعث طولانی شدن بحث می شود) باعث خشکی دهان میشود برای همین به کسانی این داروها رامصرف می کنند گفته میشود که آدامس بدون قند بجوند تا کمتر عذاب بکشند توجه داشته باشید خشکی دهان خیلی آزاردهنده هست و فکرنکنید مساله مهمی نیست شاید این فرد هم که گفتم همین مشکل را دارد حالا به من بگید آیا حالا هم همون نظر را مورد این فرد دارید؟
نتیجه گیری من :من نمی گم ازاده نامداری بچه پیغمبر هست یا کارهایی که انجام داده درسته من میگم قضاوت کردن در مورد رفتار دیگران در صلاحیت مانیست چون ما خدا نیستیم .

من به کسی که آدامس می جوه چیزی نمی گم. اصلاً من خودم موقعی که در دانشگاه تدریس می کردم، یادمه که بعضی از دانشجوهام سر کلاس چرت می زدند؛ اکثرشون می گفتند شب کار هستند. و من می گفتم برن به صورتشون یک آبی بزنند و برگردند و آدامس بجوند. بعضی از شاگردهام عضو همین باشگاه هستند و اگه یادشونه و این پست من رو می بینند می تونند بیان و نظر بدن.
 

meytim

متخصص محاسبات عددی و MATLAB
کاربر ممتاز
با نام ویاد خدا
با سلام
در مورد این فرد باید بگم در آسیب شناسی روانی و روانپزشکی اختلالاتی هست به نام اختلالات شخصیت (لطفا در این موردبه کتابهای مرجع و سایتهای معتبر مراجعi کنید) در مورد کسی که دچار اختلال شخصیت شده باشد گفته می شود این افراد از مکانیسم های دفاعی آلو پلاستیک(Alloplastic) استفاده می کنند ( این موضوع یک موضوع تخصصی هست که من سعی می کنم به زبان ساده بیان کنم)یعنی نسبت به استرس به وسیله کوشش برای دگرگون ساختن محیط بیرونی واکنش های متعدد انجام می دهند افراد مبتلا به اختلال شخصیت خود را بیمار نمی دانند واما باعث عذاب ورنج دیگران میشوند و همچنین برعکس افراد مبتلا به اختلال شخصیت مثلا افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی از مکانیسم های دفاعی اتوپلاستیک ( autoplastic )استفاده می کنند یعنی به استرس به وسیله دگرگون ساختن فرایندهای روانشناختی درون خویش واکنش نشان می دهند یعنی خود را بیمار می دانند وکمتر باعث عذاب دیگران میشوند
احتمالا این خانم هم اختلال شخصیت داشته. البته تشخیص اختلال روانی در صلاحیت روانپزشک و متخصص روانشناسی بالینی (دارای درجه دکترا) هست .در هر صورت موفق باشید

خدا قوت جناب دکتر! شما که از راه دور ویزیت می کنید؛ خب شماره کارت هم بدید که از خجالتتون دربیان.
 
  • Like
واکنش ها: ayja

behnamcp

کاربر فعال
با نام ویاد خدا
با سلام
در مورد این فرد باید بگم در آسیب شناسی روانی و روانپزشکی اختلالاتی هست به نام اختلالات شخصیت (لطفا در این موردبه کتابهای مرجع و سایتهای معتبر مراجعi کنید) در مورد کسی که دچار اختلال شخصیت شده باشد گفته می شود این افراد از مکانیسم های دفاعی آلو پلاستیک(Alloplastic) استفاده می کنند ( این موضوع یک موضوع تخصصی هست که من سعی می کنم به زبان ساده بیان کنم)یعنی نسبت به استرس به وسیله کوشش برای دگرگون ساختن محیط بیرونی واکنش های متعدد انجام می دهند افراد مبتلا به اختلال شخصیت خود را بیمار نمی دانند واما باعث عذاب ورنج دیگران میشوند و همچنین برعکس افراد مبتلا به اختلال شخصیت مثلا افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی از مکانیسم های دفاعی اتوپلاستیک ( autoplastic )استفاده می کنند یعنی به استرس به وسیله دگرگون ساختن فرایندهای روانشناختی درون خویش واکنش نشان می دهند یعنی خود را بیمار می دانند وکمتر باعث عذاب دیگران میشوند
احتمالا این خانم هم اختلال شخصیت داشته. البته تشخیص اختلال روانی در صلاحیت روانپزشک و متخصص روانشناسی بالینی (دارای درجه دکترا) هست .در هر صورت موفق باشید

در تکمیل نکات بالا خواندن متن زیر هم خالی از لطف نیست:
"احتمال آنکه بیماران دچار اختلال شخصیت تن به کمکهای روانپزشکی ندهند و داشتن هر گونه مشکلی را انکار کنند ، بسیار بیشتر از این احتمال در بیماران دچار اختلالات اضطرابی ، اختلالات افسردگی ، یا اختلال وسواسی - جبری است. علایم اختلال شخصیت ، برون دگرساز (آلوپلاستیک) است ، یعنی می تواند محیط بیرونی خود را تغییر دهد و بر نیازهای خود منطبق سازد؛ و نیز خود-همخوان (ego-syntonic) است ، یعنی برای ایگوی فرد قابل قبول و پذیرفتنی است ؛ لذا افراد دچار اختلال شخصیت از بابت رفتار غیرانطباقی خود احساس اضطراب نمی کنند. از آنجا که این گونه افراد به طور معمول از آنچه اجتماع به عنوان علایم آنها می شناسد ، احساس ناراحتی نمی کنند ، اغلب آنها را فاقد انگیزۀ درمان و مقاوم در برابر آن می دانند."
 

Tik TAAk

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دیشب آزاده تو اینستا پست گذاشته بود که من از خواهران و برادران دینی میخام منو ببخشند و اتفاقاتی برام افتاده که مجبور شدم و شما از من خبر ندارید و از این حرفا
دیگه بعد خوندن این پست برام روشن شد داستان داروی دکتر و عامل صهیونیست کاملا درست از اب در اومد و این خواهر گرامی کاملا مورد ظلم واقع شده بیچاره.
 

farzaneh*memary

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
به نام خداوندلوح وقلم *** حقبقت نگاروجود وعدم
خدایی که داننده رازهاست *** نخستین سرآغاز آغازهاست
با سلام و عرض احترام و ارادت
من فکر می کنم که دوستان متوجه منظور من نشدند من میگم قضاوت کردن در مورد انسان ها در اختیار خدا و کسانی که خدا مشخص کردند هست خداوند در آیه 6 سوره حجرات می فرماید:
(یا ایها الذین امنوا ان جاءکم فاسق بنباء فتبینوا ان تصیبوا قوما بجهاله فتصبحوا علی مافعلتم نادمین ): (ای کسانیکه ایمان آورده اید، اگر فرد فاسقی با خبری به نزدتان آمد، پس تحقیق کنید تا مبادا ندانسته به قومی بی گناه حمله کنید و بعدا از عمل خود پشیمان شوید.) و همچنین در آیه 12 همین سور ه می فرماید:یا ایها الذین امنوا اجتنبوا کثیرا من االظن ان بعض الظن اثم و لاتجسسوا ولا یغتب بعضکم ): (ای کسانی که ایمان آورده اید از بسیاری از گمانهادوری کنید، همانا بعضی از گمانها گناه است و از عیوب مردم تجسس نکنید و پشت سریکدیگر غیبت ننمائید،)
ببینید حتما داستان حضرت موسی که با حضرت خضر همسفر شد را می دانید همانطور که می بینید حتی حضرت موسی در زمینه قضاوت در مورد اتفاقات رخداد داده و اعمالی که حضرت خضرت انجام داد دچار اشتباه شد اگه می فرمایید قضاوت کردن در زمینه رفتار انسانهای دیگر در صلاحیت هر انسانی هست میشه بفرمایید که چرا حضرت موسی (که یکی از پیامبران اولوالعزم هست)
چرا دچار شبابزدگی در قضاوت شد؟ می فرمایید پس چرا خود ازاده نامداری در مورد دیگران قضاوت کرده؟ خوب اگه ایشان هم اگه قضاوت کرده اشتباه کرده .
در هر صورت بنده عالم دین نیسم ولی به نظرم اگه کسی کار اشتباهی کرد و اگر جنبه حق الناس نداشته باشه و بعد اعلام ندامت کرد(هرچند ما مطمئنیم که او دروغ می گوید)باید مورد رفعت جامعه اسلامی قرار بگیره.
برای همه دوستان آرزوهای موفقیت و سلامت دارم

اولا این "کسانی که خدا مشخص کرده" جای بحث داره! هیچ گونه مدرکی دال بر اینکه اشخاصی که در حال حاضر تو مملکت من قانون گذاری و داوری میکنن از جانب خدا انتخاب شده باشن وجود نداره و نخواهد داشت!!! , گرنه چرا طوسی متجاوز باید راست راست بگرده و یه جوان به جرم فحاشی به یه آدم بی سواد و ظالم اعدام شه

در ثانی مشکل ما با شما همینه که شما حرکت سرکار خانم آزاده رو در حوزه حق الناس قرار نمی دین و ما نظرمون برعکسه چون حق الناس رو فقط در کشتن و کتک زدن و دزدیدن خلاصه نمیکنیم، گمراه کردن مردم جامعه با حرفایی که حتی خودت اونا رو صحیح نمی دونی و تشویق شون به پوششی که حتی خودت اونو ضروری نمیدونی، همراهی فعالانه با سیستمی که زن رو برده میکنه در حالی که خودت وقتی مجبور نباشی از این لباس برده ها استفاده نمی کنی و ... هم ضایع کردن حق الناس محسوب میشه بگذریم که از پول بیت المال برا این کارا کسب درآمد هم می کنی تازه!!!
 
آخرین ویرایش:

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در تکمیل نکات بالا خواندن متن زیر هم خالی از لطف نیست:
"احتمال آنکه بیماران دچار اختلال شخصیت تن به کمکهای روانپزشکی ندهند و داشتن هر گونه مشکلی را انکار کنند ، بسیار بیشتر از این احتمال در بیماران دچار اختلالات اضطرابی ، اختلالات افسردگی ، یا اختلال وسواسی - جبری است. علایم اختلال شخصیت ، برون دگرساز (آلوپلاستیک) است ، یعنی می تواند محیط بیرونی خود را تغییر دهد و بر نیازهای خود منطبق سازد؛ و نیز خود-همخوان (ego-syntonic) است ، یعنی برای ایگوی فرد قابل قبول و پذیرفتنی است ؛ لذا افراد دچار اختلال شخصیت از بابت رفتار غیرانطباقی خود احساس اضطراب نمی کنند. از آنجا که این گونه افراد به طور معمول از آنچه اجتماع به عنوان علایم آنها می شناسد ، احساس ناراحتی نمی کنند ، اغلب آنها را فاقد انگیزۀ درمان و مقاوم در برابر آن می دانند."
اینا رو که داری به بهانه اون نظر من مینویسی (از روی کتاب کپی میکنی) خوندم. راستش منظور من از افراد دو شخصیتی که نوشتم خانم آزاده نبود. من منظورم خود شما بودی. که تو همه تاپیک ها داری همین کار رو انجام میدی و هی کپی پیست میکنی و ادای روانشناس رو درمیاری. اینکه گفتم اینجور افراد متوجه رفتارشان نیستند منظورم خود شما بودی. شما گفتی خدا نیستیم و قضاوت نکنیم منم به اون دوستمون که جواب شما رو داده بود نوشتم که افراد چند شخصیتی یا دو شخصیتی خودشون متوجه رفتارشون نیستند و اینا و متوجه منظور یا تذکر دیگران نمیشن. من داشتم به خود شما اشاره میکردم. حالا شما داری به کی اشاره میکنی ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نام خداوند جان وخرد *** کزین برتر اندیشه برنگذرد با سلام و عرض ارادت
با سلام و عرض ارادت
حقیقتش وقتی برای اولین بار پست شما را خواندم احساس کردم ما از دو بعد متفاوت داریم به این موضوع نگاه می کنیم یعنی شاید هیچ کدام از ما دو نفر هم اشتباه نمی کنیم مثل رویکرد های درمانی در روانشناسی بالینی وروانپزشکی که دیدگاه های متفاوتی دارند و نمی شه گفت هیچ کدام صد در صد درست و هیچ کدام صد در صد غلط هست برای مثال از دیدگاه رویکرد روانکاوی بیماری افسردگی ناشی استفاده شدید از مکانیسم دفاعی درون فکنی و واپس روی به دوره دهانی و حاصل شکستها ناکامی و اتفاقات تلخ دوران کودکی و از دیدگاه زیستی پزشکی افسردگی ناشی از برهم خوردن تعادل انتقال دهنده های عصبی(ماند سروتونین) در دستگاه عصبی مرکزی(cns) هست. قصد هم نداشتم بهش جواب بدم چون در این زمینه خودم را صاحب نظر نمی دانم اما وقتی متانت شما را دیدم به اون پاسخ میدم:
اول ایتکه وقتی ما کسی را نقد می کنیم برای او در صورت مجرم شناخته شدن مجارات تعیین نمی کنیم اما ما وقتی در مورد کسی قضاوت می کنیم در صورت احراز جرم مجازات صورت میگیرد نقد اشکالی نداره اما یکطرفه به قاضی رفتن درست نیست
2.یکی از ویژگیهای زشت و ناپسند بعضی افراد(منظورم کلی هست لطفا به خودتون نگیرید) این هست که فکر می کنند اگر فردی در زمینه ای از ما بالاترند دچار اشتباه خطا و گناه بشوند بنابراین ماهم حق داریم همون گناه را یا حتی بدتر اون گناه انجام بدیم میگین حضرت موسی قضاوت کرد پس اگه ما هم قضاوت کنیم اشکالی نداره!(در روانشناسی به این جور استدلالها به شرطی شرطهای مکانیسمهای دفاعی را داشته باشد میگن دلیل تراشی)
3.در مورد تبدیل شدن به جنگل بزرگ باید عرض کنم شما باید توجه داشته باشید که گناه هایی که جنبه حق الناس و اجتماعی داشته باشه قطعا لازم هست در هر حکومتی متناسب با جرم با اون جرم برخورد بشه(همینطور هم هست ) اما در حال حاضردر بسیاری از کشورهای دیگه برای اموری که جنبه شخصی داشته باشه مثل گناه هایی هایی مانند شراب خواری و فساد اخلاقی و ربا (بین فقط دو نفر) و ....خیلی چیزهای دیگه مجازاتی وجود نداره و اون کشور ها تبدیل به جنگل هم نشدند
نکته آخر این هست من اصلا در این زمینه ها صاحب نظر نیستم و بنابراین درست نیست اظهار نظر کنم یه خواهش از شما و همه دوستان دارم اون هم این هست که لطفا از این مطلب نقل قول نگیرند و اگر هم می گیرند از من توقع نداشته باشند پاسخ بدم(بارها گفتم و باز هم میگم چون من در این زمینه ها صاحب نظر نیستم) در هر صورت از خداوند برای آرزوی شما موفقیت و سلامتی دارم پاینده باشید
اینا که کپی پیست کردی یعنی چی؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نام خداوندلوح وقلم *** حقبقت نگاروجود وعدم
خدایی که داننده رازهاست *** نخستین سرآغاز آغازهاست
با سلام و عرض احترام و ارادت
من فکر می کنم که دوستان متوجه منظور من نشدند من میگم قضاوت کردن در مورد انسان ها در اختیار خدا و کسانی که خدا مشخص کردند هست خداوند در آیه 6 سوره حجرات می فرماید:
(یا ایها الذین امنوا ان جاءکم فاسق بنباء فتبینوا ان تصیبوا قوما بجهاله فتصبحوا علی مافعلتم نادمین ): (ای کسانیکه ایمان آورده اید، اگر فرد فاسقی با خبری به نزدتان آمد، پس تحقیق کنید تا مبادا ندانسته به قومی بی گناه حمله کنید و بعدا از عمل خود پشیمان شوید.) و همچنین در آیه 12 همین سور ه می فرماید:یا ایها الذین امنوا اجتنبوا کثیرا من االظن ان بعض الظن اثم و لاتجسسوا ولا یغتب بعضکم ): (ای کسانی که ایمان آورده اید از بسیاری از گمانهادوری کنید، همانا بعضی از گمانها گناه است و از عیوب مردم تجسس نکنید و پشت سریکدیگر غیبت ننمائید،)
ببینید حتما داستان حضرت موسی که با حضرت خضر همسفر شد را می دانید همانطور که می بینید حتی حضرت موسی در زمینه قضاوت در مورد اتفاقات رخداد داده و اعمالی که حضرت خضرت انجام داد دچار اشتباه شد اگه می فرمایید قضاوت کردن در زمینه رفتار انسانهای دیگر در صلاحیت هر انسانی هست میشه بفرمایید که چرا حضرت موسی (که یکی از پیامبران اولوالعزم هست)
چرا دچار شبابزدگی در قضاوت شد؟ می فرمایید پس چرا خود ازاده نامداری در مورد دیگران قضاوت کرده؟ خوب اگه ایشان هم اگه قضاوت کرده اشتباه کرده .
در هر صورت بنده عالم دین نیسم ولی به نظرم اگه کسی کار اشتباهی کرد و اگر جنبه حق الناس نداشته باشه و بعد اعلام ندامت کرد(هرچند ما مطمئنیم که او دروغ می گوید)باید مورد رفعت جامعه اسلامی قرار بگیره.
برای همه دوستان آرزوهای موفقیت و سلامت دارم

من هم برای شما آرزوی سلامت دارم.
این که راجع به خضر و اینا نوشتی داستان بوده نه واقعیت. خودتم که نوشتی داستان حضرت موسی.
روانشناسی ت که راه به جایی نبرد. حالا باید منتظر باشیم ببینیم در نقش کارشناس دینی کار به کجا خواهد کشید ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نام خداوند جان وخرد *** کزین برتر اندیشه برنگذرد با سلام و عرض ارادت
با سلام و عرض ارادت
حقیقتش وقتی برای اولین بار پست شما را خواندم احساس کردم ما از دو بعد متفاوت داریم به این موضوع نگاه می کنیم یعنی شاید هیچ کدام از ما دو نفر هم اشتباه نمی کنیم مثل رویکرد های درمانی در روانشناسی بالینی وروانپزشکی که دیدگاه های متفاوتی دارند و نمی شه گفت هیچ کدام صد در صد درست و هیچ کدام صد در صد غلط هست برای مثال از دیدگاه رویکرد روانکاوی بیماری افسردگی ناشی استفاده شدید از مکانیسم دفاعی درون فکنی و واپس روی به دوره دهانی و حاصل شکستها ناکامی و اتفاقات تلخ دوران کودکی و از دیدگاه زیستی پزشکی افسردگی ناشی از برهم خوردن تعادل انتقال دهنده های عصبی(ماند سروتونین) در دستگاه عصبی مرکزی(cns) هست. قصد هم نداشتم بهش جواب بدم چون در این زمینه خودم را صاحب نظر نمی دانم اما وقتی متانت شما را دیدم به اون پاسخ میدم:
اول ایتکه وقتی ما کسی را نقد می کنیم برای او در صورت مجرم شناخته شدن مجارات تعیین نمی کنیم اما ما وقتی در مورد کسی قضاوت می کنیم در صورت احراز جرم مجازات صورت میگیرد نقد اشکالی نداره اما یکطرفه به قاضی رفتن درست نیست
2.یکی از ویژگیهای زشت و ناپسند بعضی افراد(منظورم کلی هست لطفا به خودتون نگیرید) این هست که فکر می کنند اگر فردی در زمینه ای از ما بالاترند دچار اشتباه خطا و گناه بشوند بنابراین ماهم حق داریم همون گناه را یا حتی بدتر اون گناه انجام بدیم میگین حضرت موسی قضاوت کرد پس اگه ما هم قضاوت کنیم اشکالی نداره!(در روانشناسی به این جور استدلالها به شرطی شرطهای مکانیسمهای دفاعی را داشته باشد میگن دلیل تراشی)
3.در مورد تبدیل شدن به جنگل بزرگ باید عرض کنم شما باید توجه داشته باشید که گناه هایی که جنبه حق الناس و اجتماعی داشته باشه قطعا لازم هست در هر حکومتی متناسب با جرم با اون جرم برخورد بشه(همینطور هم هست ) اما در حال حاضردر بسیاری از کشورهای دیگه برای اموری که جنبه شخصی داشته باشه مثل گناه هایی هایی مانند شراب خواری و فساد اخلاقی و ربا (بین فقط دو نفر) و ....خیلی چیزهای دیگه مجازاتی وجود نداره و اون کشور ها تبدیل به جنگل هم نشدند
نکته آخر این هست من اصلا در این زمینه ها صاحب نظر نیستم و بنابراین درست نیست اظهار نظر کنم یه خواهش از شما و همه دوستان دارم اون هم این هست که لطفا از این مطلب نقل قول نگیرند و اگر هم می گیرند از من توقع نداشته باشند پاسخ بدم(بارها گفتم و باز هم میگم چون من در این زمینه ها صاحب نظر نیستم) در هر صورت از خداوند برای آرزوی شما موفقیت و سلامتی دارم پاینده باشید
اینجوری پیش بری خیلی عالیه.نوید ظهور مجدد یه استاد رائفی پور یا رحیم پور ازغدی دیگه بگوشم میرسه.
 

behnamcp

کاربر فعال
اینجوری پیش بری خیلی عالیه.نوید ظهور مجدد یه استاد رائفی پور یا رحیم پور ازغدی دیگه بگوشم میرسه.

با توجه به شناختی که از شما دارم من هیچ دفاعی از خودم ندارم لطفا مرا در لیست سیاه خود قرار بدید که دیگر مطالب مرا نبینید موفق باشید
 

behnamcp

کاربر فعال
اولا این "کسانی که خدا مشخص کرده" جای بحث داره! هیچ گونه مدرکی دال بر اینکه اشخاصی که در حال حاضر تو مملکت من قانون گذاری و داوری میکنن از جانب خدا انتخاب شده باشن وجود نداره و نخواهد داشت!!! م گرنه چرا طوسی متجاوز باید راست راست بگرده و یه جوان به جرم فحاشی به یه آدم بی سواد و ظالم اعدام شه

در ثانی مشکل ما با شما همینه که شما حرکت سرکار خانم آزاده رو در حوزه حق الناس قرار نمی دین و ما نظرمون برعکسه چون حق الناس رو فقط در کشتن و کتک زدن و دزدیدن خلاصه نمیکنیم، گمراه کردن مردم جامعه با حرفایی که حتی خودت اونا رو صحیح نمی دونی و تشویق شون به پوششی که حتی خودت اونو ضروری نمیدونی، همراهی فعالانه با سیستمی که زن رو برده میکنه در حالی که خودت وقتی مجبور نباشی از این لباس برده ها استفاده نمی کنی و ... هم ضایع کردن حق الناس محسوب میشه بگذریم که از پول بیت المال برا این کارا کسب درآمد هم می کنی تازه!!!

من با کلیت بحث شما موافقم این بحث یه بحث سیاسی هست و چون نظراتم با آنچه در حکومت فعلی ایران وجود دارد تا حدی اختلاف دارد و همچنین دنبال درد سر هم نمیگردم بنابراین بحث را ادامه نمی دم موفق و پایدار باشید
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با توجه به شناختی که از شما دارم من هیچ دفاعی از خودم ندارم لطفا مرا در لیست سیاه خود قرار بدید که دیگر مطالب مرا نبینید موفق باشید
دوست عزیز, من دارم به شما کمک میکنم که از این تصورات خود روانشناس بینی و خود پژوهشگر دینی و قرآنی رها بشی. اینجوری پیش بری بعد یه مدت دیگه نمیشه کاری کرد. الان زمان رفتن تو این تصورات نیست. زندگی هر روز داره سخت تر میشه. بجای این توهمات برو به سمت اقتصاد و تهیه مسکن و درآمد و اینا که بتونی راحت زندگی کنی..این تصورات برا انسان نون و آب نمیشه.
 

behnamcp

کاربر فعال
لطفا با توجه به اینکه از من شناخت دارید بفرمائید منو نقد کنید .

ناراحت میشید ولی اگه خیلی اصرار دارید مطلبی که خودتون در تاپیک زیر نوشتید را به روانشناس و ترجیحا روانکاو نشان بدید(چون خود من در شان وشخصیت خودم نمی بینم که این بحث را ادامه دهم هم اینکه به گفته خود شما بیمار و توهم زده بی سواد روانشناس نما مخش تاب برداشته و خیلی چیزهای دیگر هستم)موفق باشید

http://www.www.iran-eng.ir/showthre...انواده/page5?p=8520455&viewfull=1#post8520455
 

behnamcp

کاربر فعال
با نام و یاد خدا
با سلام وعرض ادب و ارادت خدمت تمامی دوستان
دوستانی که می گویند روانکاوان وروانشناسان و روانپزشکان هیچ چیز نمی فهمند لطفا ابتدا قسمت آبی متن زیر را مطالعه کنند و سپس کل متن را مطالعه کنند(این مطلب از یک روانپزشک نقل شده است)

عمل زدایی (ابطال یا باطل سازی Undoing) یکی از چهار مکانیزم دفاعی در اختلال وسواس است. باطل سازی یا تقاص پس دادن به خاطر امیال یا اعمال غیرقابل قبول از زمانی روی می دهد که کودک یاد می گیرد به جای اینکه بگوید «من احساس گرم مدفوع را در شلوارم دوست دارم» بگوید «معذرت می خواهم، من آن را در شلوارم ول کردم». در واقع طی باطل سازی فرد به گونه ای عمل می کند که انگار افکار، سخنان، حرکات و اعمال گذشته وی هرگز به وقوع نپیوسته اند. دیروز مراجعی داشتم که موردی از باطل سازی خود را برایم آشکار کرد: من معتاد به فیلم های غیر اخلاقی هستم و برای اینکه برانگیخته بشوم به این تصاویر نگاه می کنم... . البته مشکل اصلی من وسواس شستشو هست که برای آن مراجعه کردم. من با غسل کردن مشکل دارم، با پاک گردانی نجاست مشکل دارم و ... . مثلا یکی از کارهایی که هنگام غسل کردن انجام می دهم و خیلی مرا آزار می دهد این است که چشم هایم رو می شویم. البته بهتره بگویم دوست دارم آن ها را بشویم. یعنی با آب و مواد شوینده چند بار داخل چشم هایم را بشویم تا خوب پاک بشوند. اما چون نمی توانم اینکار را بکنم فقط به آبکشی چشم هایم اکتفا می کنم. این مراجع با آب کشیدن چشم هایش به گونه ای عمل می کند که انگار آن تصاویر را هرگز ندیده است.
 
آخرین ویرایش:

behnamcp

کاربر فعال
با نام و یاد خدا
با سلام وعرض ادب و ارادت خدمت تمامی دوستان
دوستانی که می گویند روانکاوان وروانشناسان و روانپزشکان هیچ چیز نمی فهمند لطفا ابتدا قسمت آبی متن زیر را مطالعه کنند و سپس کل متن را مطالعه کنند(این مطلب از یک روانپزشک نقل شده است)

عمل زدایی (ابطال یا باطل سازی Undoing) یکی از چهار مکانیزم دفاعی در اختلال وسواس است. باطل سازی یا تقاص پس دادن به خاطر امیال یا اعمال غیرقابل قبول از زمانی روی می دهد که کودک یاد می گیرد به جای اینکه بگوید «من احساس گرم مدفوع را در شلوارم دوست دارم» بگوید «معذرت می خواهم، من آن را در شلوارم ول کردم». در واقع طی باطل سازی فرد به گونه ای عمل می کند که انگار افکار، سخنان، حرکات و اعمال گذشته وی هرگز به وقوع نپیوسته اند. دیروز مراجعی داشتم که موردی از باطل سازی خود را برایم آشکار کرد: من معتاد به فیلم های غیر اخلاقی هستم و برای اینکه برانگیخته بشوم به این تصاویر نگاه می کنم... . البته مشکل اصلی من وسواس شستشو هست که برای آن مراجعه کردم. من با غسل کردن مشکل دارم، با پاک گردانی نجاست مشکل دارم و ... . مثلا یکی از کارهایی که هنگام غسل کردن انجام می دهم و خیلی مرا آزار می دهد این است که چشم هایم رو می شویم. البته بهتره بگویم دوست دارم آن ها را بشویم. یعنی با آب و مواد شوینده چند بار داخل چشم هایم را بشویم تا خوب پاک بشوند. اما چون نمی توانم اینکار را بکنم فقط به آبکشی چشم هایم اکتفا می کنم. این مراجع با آب کشیدن چشم هایش به گونه ای عمل می کند که انگار آن تصاویر را هرگز ندیده است.

دوستان توجه داشته باشند که اگه مطلب بالارا درک نمی کنید اشکالی ندارد این بحث یک بحث کاملا تخصصی در زمینه آسیب شناسی روانی و رابطه آن با نظریه روانکاوی (به ویژه مبحث مکانیسمهای دفاعی) هست (خود من با زحمت فراوان این مطالب را یاد گرفتم)نکته مهم این هست کسی اگه در زمینه ای علم ندارد این عیب نیست بالاخره انسان که خدا نیست از همه چیر سر دربیاورد ولی اینکه انسان به واسطه بی اطلاعی در زمینه ای دیگران را بی سواد خطاب کند گناهی نابخشودنی است برای همه دوستان آرزوی موفقیت سلامت دارم
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ناراحت میشید ولی اگه خیلی اصرار دارید مطلبی که خودتون در تاپیک زیر نوشتید را به روانشناس و ترجیحا روانکاو نشان بدید(چون خود من در شان وشخصیت خودم نمی بینم که این بحث را ادامه دهم هم اینکه به گفته خود شما بیمار و توهم زده بی سواد روانشناس نما مخش تاب برداشته و خیلی چیزهای دیگر هستم)موفق باشید

http://www.www.iran-eng.ir/showthre...انواده/page5?p=8520455&viewfull=1#post8520455
باورت نمیشه ؟ این دو تا مطلبی که بالای همین نوشته من نوشتی, اونم تو این تاپیکی که هیچ ربطی به این نوشته ها نداره, منطقی ست ؟
اصن این تاپیک کلا به روانشناسی ربط داره ؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با نام و یاد خدا
با سلام وعرض ادب و ارادت خدمت تمامی دوستان
دوستانی که می گویند روانکاوان وروانشناسان و روانپزشکان هیچ چیز نمی فهمند لطفا ابتدا قسمت آبی متن زیر را مطالعه کنند و سپس کل متن را مطالعه کنند(این مطلب از یک روانپزشک نقل شده است)

عمل زدایی (ابطال یا باطل سازی Undoing) یکی از چهار مکانیزم دفاعی در اختلال وسواس است. باطل سازی یا تقاص پس دادن به خاطر امیال یا اعمال غیرقابل قبول از زمانی روی می دهد که کودک یاد می گیرد به جای اینکه بگوید «من احساس گرم مدفوع را در شلوارم دوست دارم» بگوید «معذرت می خواهم، من آن را در شلوارم ول کردم». در واقع طی باطل سازی فرد به گونه ای عمل می کند که انگار افکار، سخنان، حرکات و اعمال گذشته وی هرگز به وقوع نپیوسته اند. دیروز مراجعی داشتم که موردی از باطل سازی خود را برایم آشکار کرد: من معتاد به فیلم های غیر اخلاقی هستم و برای اینکه برانگیخته بشوم به این تصاویر نگاه می کنم... . البته مشکل اصلی من وسواس شستشو هست که برای آن مراجعه کردم. من با غسل کردن مشکل دارم، با پاک گردانی نجاست مشکل دارم و ... . مثلا یکی از کارهایی که هنگام غسل کردن انجام می دهم و خیلی مرا آزار می دهد این است که چشم هایم رو می شویم. البته بهتره بگویم دوست دارم آن ها را بشویم. یعنی با آب و مواد شوینده چند بار داخل چشم هایم را بشویم تا خوب پاک بشوند. اما چون نمی توانم اینکار را بکنم فقط به آبکشی چشم هایم اکتفا می کنم. این مراجع با آب کشیدن چشم هایش به گونه ای عمل می کند که انگار آن تصاویر را هرگز ندیده است.

دوستان توجه داشته باشند که اگه مطلب بالارا درک نمی کنید اشکالی ندارد این بحث یک بحث کاملا تخصصی در زمینه آسیب شناسی روانی و رابطه آن با نظریه روانکاوی (به ویژه مبحث مکانیسمهای دفاعی) هست (خود من با زحمت فراوان این مطالب را یاد گرفتم)نکته مهم این هست کسی اگه در زمینه ای علم ندارد این عیب نیست بالاخره انسان که خدا نیست از همه چیر سر دربیاورد ولی اینکه انسان به واسطه بی اطلاعی در زمینه ای دیگران را بی سواد خطاب کند گناهی نابخشودنی است برای همه دوستان آرزوی موفقیت سلامت دارم
این دو تا مطلب که کپی کردی, چه ربطی به موضوع تاپیک دارن؟
 

Arezoya

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیشب آزاده تو اینستا پست گذاشته بود که من از خواهران و برادران دینی میخام منو ببخشند و اتفاقاتی برام افتاده که مجبور شدم و شما از من خبر ندارید و از این حرفا
دیگه بعد خوندن این پست برام روشن شد داستان داروی دکتر و عامل صهیونیست کاملا درست از اب در اومد و این خواهر گرامی کاملا مورد ظلم واقع شده بیچاره.
من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود!
 

Uchiha Itachi

عضو جدید
طفلک گناه داره خو :d

حالا بی حجاب هم بهش نمیاد خیلی بد فرمه چادری بود بهتر بود

غیبت نکنیم بهتره الانه که هزارتا آیه نازل کنن رومون :w25: :w45:

گذشته از شوخی،
من جدی دلم واسش میسوزه و احساس میکنم درد قابل توجهی رو این روزها متحمل میشه.

نمی دونم شاید زیادی دل رحمم
 

fereidonghorbani

عضو جدید
http://www.irannaz.com/sins-clean-by-the-dogs-photo.html
تقریبا میشه گفت آزاده نامداری تموم شد
مجموعه : مطالب خواندنی و جالب
برای پاک شدن گناهان یک ساله یک صهیونیست کافی است وی مرغ یا خروس سفیدی را در روز عید غفران دور سر خود بچرخاند.روز عید غفران یا توبه یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم یهودیان در طول سال است، یکی از اعمال رایج در میان صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی در این روز این است که یک مرغ یا خروس سفید رنگ را سه بار دور سر خود می چرخانند، این مرغ یا خروس باید به خوبی در دست گرفته شود و سه بار چرخاندن آن دور سر خود یا یک صهیونیست دیگر تمام گناهان سال گذشته این فرد را می‌بخشد.این اقدام که بیشتر یهودیان ارتدوکس آن را انجام می‌دهند، در جشن‌های روز کیپور انجام می‌شود و بسیاری ازصهیونیست‌ها این آئین مذهبی خود را در خیابان انجام می‌دهند.بعد از این اقدام این مرغ یا خروس کشته می‌شود و برخی صهیونیست‌ها گوشت آن را به افراد فقیر می‌دهند
مثل اینکه ما ها هم چنین اعتقاداتی اما با پوسته دیگر داریم اونهم انواع متعدد
نظر شما در این باره چیست.
 
بالا