آخرین اخبار موسیقی ایران و جهان

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوشحالم آثارم در کنار آثار بی محتوای تلویزیون قرار نمی گیرد!!!
این روزها متوجه شده ام که این قطعه هم مثل قطعه «ایران» دچار ممنوعیت پخش از رسانه ملی شده. نمی دانم چه سیاستی پشت این اتفاق است!
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
نعمت اللهی گفت:انرژی فراوانی را برای تولید قطعه «خلیج همیشه فارس»صرف کرده بودم و با این دید که تلویزیون از آن استقبال خواهد کرد، همه آن سختی ها را تحمل کردم.ولی این روزها متوجه شده ام که این قطعه هم مثل قطعه «ایران» دچار ممنوعیت پخش از رسانه ملی شده. نمی دانم چه سیاستی پشت این اتفاق است؟
به گزارش شبکه ایران به نقل از تماشا روزبه نعمت اللهی را شاید بشود بی حاشیه ترین خواننده بازار موسیقی کشور نامید. جوان خوش اخلاقی که همیشه و در همه حال به اخلاقیات پایبند بوده و از این حیث می توان او را جزو هنرمندانی دانست که هرگز دچار حاشیه های ریز و درشت نشده و همیشه راهش را درست انتخاب کرده است.
این خواننده که این روزها درگیر آلبوم چهارمش است، درباره دلایل پخش نشدن آثار ملی– میهنی اش از رسانه ملی گلایه های تند و تیزی داشت. در آستانه روز ملی خلیج فارس که پیش بینی می شد قطعه پرسروصدای این خواننده «خلیج همیشه فارس» به صورت گسترده ای از رسانه ملی پخش شود، به نظر می رسد آثار او در لیست سیاه صداوسیما قرار گرفته و خود این خواننده هم ضمن تایید این اتفاق، دلایلی پیشت پرده و نامفهوم را در اتخاذ این تصمیم تاثیرگذار می داند.
قطعه «خلیج همیشه فارس» با صدای تو امسال هم حوالی روز ملی خلیج فارس پخش نشد خودت در جریان دلایل این تصمیم هستی؟
انرژی فراوانی را برای تولید این قطعه صرف کرده بودم و با این دید که تلویزیون از آن استقبال خواهد کرد، همه آن سختی ها را تحمل کردم. به هر حال عرقی به وطن بوده و ادای دینی. ولی این روزها متوجه شده ام که این قطعه هم مثل قطعه «ایران» دچار ممنوعیت پخش از رسانه ملی شده. نمی دانم چه سیاستی پشت این اتفاق است. باور کنید هیچ توضیحی به خود من هم داده نشده است.
باتوجه به اینکه قطعه ایران هم پخش نمی شود، ظاهرا مشکلات در مورد خودت است، نه آثارت.
تاکنون نه با من تماسی گرفته شده و نه مستقیما ارتباطی برقرار شده است. دوستان تهیه کننده با من تماس می گیرند و از من برای حضور در برنامه شان دعوت می کنند. بعد که من رضایت می دهم و قبول می کنم؛ آنها برای گرفتن استعلام اقدام می کنند و بعد زنگ می زنند و خبر از ممنوعیت پخش آثار من می دهند. به من می گویند می دانی پخش قطعه «ایران» تو از صداوسیما ممنوع است؟! من هم در جوابشان فقط می گویم: «نمی دانستم خواندن برای کشورم جرم است!» البته این اتفاق یک نکته مثبت هم دارد و آن قرار نگرفتن موسیقی و آثار من در کنار آثار بی محتوا و بی هویت این روزهای تلویزیون است. از این بابت خوشحالم. حتی شاید برایتان جالب باشد که یکی از قطعات من که با موضوعیت امام زمان (عج) است هم در این لیست است و با این اوصاف من دیگر هیچ صحبتی در این باره ندارم.
دلایلی هم به تو گفته شده؟
نه اصلا. ماجرا این است که دوستان باید برای تغییر ذائقه سطحی پسند مخاطب، سراغ آثاری چون آثار من و علیرضا عصار و فرمان فتحعلیان بروند. باید از پخش آثار بی محتوایی که فقط توهین به مخاطب است خودداری کنند و موسیقی ارزشی را جایگزین مافیای خواننده ها و موسیقی های تیتراژ سریال های تلویزیونی کنند. موسیقی امروز در رسانه ملی هر لحظه بیشتر به سمت آه و ناله در حال حرکت است و این در حالی است که تاریخ ما نشان می دهد همیشه موسیقی ایرانی سرشار از شور و شعف و انرژی مثبت بوده. ما در حال مجادله با تاریخ هستیم. حواستان هست؟ من هر وقت از فرهاد مهراد و فریدون آسرایی قطعاتی غمگین می شنوم با غرور از این غم لذت می برم. با غرور به آنها گوش می کنم. ولی موسیقی این روزهای ما نه غروری دارد و نه هویتی.
سکوت و آرامش تو باعث تصمیمات این چنینی نبوده؟
یادت باشد تو همیشه در کارهایت باید یک امیدواری و عشق داشته باشی. من به مردم و کشورم عشق دارم. همین باعث می شود از کنار این مشکلات مقطعی بگذرم و به اعمال سلایق شخصی بعضی ها بخندم. به خاطر همین است که الان در چشم های تو نگاه می کنم و با قدرت می گویم از این سکوت راضی ام، چون نه قطعه ای را سفارشی خوانده ام و نه کاری را با سفارش جایی انجام داده ام. همیشه مستقل بوده ام و این برای من افتخار است. اینکه برای کشورم خوانده ام و برای مردم، نه به سفارش خاص ارگانی و نه به خواست.
به نظرت پخش چندین باره این اثر از برخی شبکه های ماهواره ای دلیل این تصمیم گرفته شده نیست؟
خب اینکه دیگر دست من نیست. هرچند خود تو هم شاهدی که هر روز بسیاری از کلیپ های پخش شده از این شبکه های ماهواره ای با تصویر خود، آقایان خواننده داخلی در حال پخش است ولی یک ماه به یک ماه دوستان در همین تهران به اجرای برنامه زنده و کنسرت می پردازند.
با این اوصاف بازهم برای تولید این آثار ملی– میهنی انگیزه داری؟
من همین الان که دارم با تو حرف می زنم در حال تولید یک کار دیگر برای کشورم هستم. راستش را بخواهی از این رفتارهای شخصی و سلیقه ای گلایه ای ندارم و بیشتر برایم خنده دار است. من که نه خطایی کرده ام و نه جایی بوده ام و نه به طیف های سیاسی وابسته بوده ام، چرا باید ممنوع باشم؟ الان که با تو در حال صحبت هستم بالای ۸۰ درصد از آثار من برای تلویزیون در لیست سیاه قرار دارد. خب تو فکر می کنی این اتفاقات من را از اعتقاداتم برمی گرداند. نه. اتفاقا علاقه من به کشورم بیشتر می شود و کاری می سازم که اگر تلویزیون هم آن را پخش نکرد، در همه جا مردم خودشان به سمت این حس خوب میهن پرستانه بروند.
از آلبوم جدیدت چه خبر؟
دو سال است که قرار است مجوزش اعطا و منتشر شود. امیدوارم یک روز منتشر شود. شما هم برایش دعا کنید.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آلبوم جدید رضا صادقی منتشر می شود
آلبوم جدید رضا صادقی با عنوان «بی خداحافظی» منتشر خواهد شد.
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
آلبوم جدید رضا صادقی با عنوان «بی خداحافظی» منتشر خواهد شد.
رضا صادقی در آلبوم جدید خود، چهار قطعه از موسیقی های فیلم «بی خداحافظی» و ۵ قطعه جدید گنجانده است، که به زودی وارد مرحله اخذ مجوز خواهد شد.
همچنین رضا صادقی اعلام کرده است که مسوولیت پخش این آلبوم را هنوز هیچ شرکتی بر عهده نگرفته است.
آلبوم آخر رضا صادقی «دیگه مشکی نمی پوشم» نام داشت، که در سال گذشته توسط شرکت ایران گام منتشر شده بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
لیدی گاگا قدرتمند ترین فرد سرگرم کننده جهان است !
ملکه هیولاها با درآمد ۹۰ میلیون دلار و کسب برتری در شبکه های اجتماعی از برنده همیشگی و همه ساله جدول قدرتمندترینهای فربس ، پیشی گرفت .
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
ملکه هیولاها با درآمد ۹۰ میلیون دلار و کسب برتری در شبکه های اجتماعی از اپرا وینفری ، برنده همیشگی و همه ساله جدول قدرتمندترینهای فربس ، پیشی گرفت .البته این اتفاق به این معنا نیست که اپرا وینفری در طول سال گذشته عملکرد بدی داشته است.
مرادن و زنانی که امسال در فهرست ۱۰۰ شخص اول قدرتمند دنیا در صنعت سرگرمیها که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ، قرار گرفته اند ، در طول ۱۲ ماه سال گذشته از طریق بازی در فیلمها ، برگزاری کنسرت و فروش آلبوم ،بازی در زمینهای ورزشی و غیره ، روی هم ۴.۵ میلیون دلار درآمد داشتند.اما علاوه بر کسب درآمدهای هنگفت، این افراد بیشترین نفوذ را در بین مردم دارند و در واقع تاثیر گذارترین افراد دنیا نیز هستند.
این روزها کسب طرفداران بیشتر در شبکه های اجتماعی نیز از جمله فاکتورهای مهم در تعیین میزان قدرت و تاثیرگذاری افراد مشهور محسوب می شود وبه این ترتیب لیدی گاگا با برتری در شبکه های اجتماعی و درآمد هنگفت خود در سال گذشته توانست اپرا وینفری را از صدر این فهرست پایین بیاورد . در طول ۷ سال گذشته ، اپرا وینفری فقط سه سال در صدر جدول قدرتمندترین مشاهیر قرار نگرفته است. گاگا نه فقط بخاطر ۹۰ میلیون دلار درآمد خود در طول سال گذشته بلکه بخاطر ۵۰ میلیون طرفدار در فیس بوک و ۱۰ میلیون طرفدار در تویتر رتبه اول این فهرست را از آن خود کرده است. آهنگ مشهور این خواننده با نام"به این شکل متولد شده ام" در ۵ روز اول انتشار حدود یک میلیون بار دانلود شد.
در طول ۱۲ ماه گذشته جاستین بیبر با برگزاری کنسرت و فروش آلبومها و فیلم مستند سه بعدی خود ، حدود ۵۳ میلیون دلار درآمد داشت و امسال در سن ۱۷ سالگی برای اولین بار وارد فهرست سالانه مجله فربس شد .اولین آهنگ موفق او با نام "عزیزم" حدود ۵۰۰ میلیون بار در یوتیوپ بازدید شد و یک رکورد جدید در این وب سایت ثبت کرد.
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جنیفر لوپز و مارک انتونی بخاطر بچه ها دعوا نمی کنند!
جنیفر لوپز و مارک آنتونی برای گرفتن سرپرستی دوقلوهایشان با هم دعوا نخواهند کرد.
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
جنیفر لوپز و مارک آنتونی برای گرفتن سرپرستی دوقلوهایشان با هم دعوا نخواهند کرد.
این زوج بعد از ۷ سال زندگی مشترک ، ماه ژوئیه سال گذشته از هم جدا شدند اما بخاطر اینکه مکس و امی ، دوقلوهای چهارساله آنها کمتر از این جدایی ضربه ببینند هر دوی آنها دلشان می خواهد مراحل قانونی طلاقشان تا آنجایی که امکان دارد دوستانه و بدون درگیری انجام شود زیرا رفاه و خوشبختی این دو کودک مهمترین مسئله برای این زوج است.
رون آنتئو، وکیل جنیفر ، به مجله پیپل گفت:"این زوج با هم کاملا" همکاری می کنند تا بتوانند به یک راه حل و نتیجه دوستانه که به نفع فرزندانشان باشد ، برسند و تصمیم درستی بگیرند."
علاوه براین ، بنا به گفته منابع خبری ، مارک هیچ حمایت مالی از جنیفر نمی خواهد.
یکی از نزدیکان مارک گفت:"در جریان این طلاق مارک اصلا" به دنبال کسب حمایت مالی از جنیفر نیست.آنچه که مهم است این است که این زوج مشهور و پرمشغله چطور با همکاری یکدیگر از فرزندانشان مراقبت ونگهداری کنند."
اوایل ماه جاری مارک فرم های درخواست طلاق از جنیفر را پر کرد وعلت جدایی را "اختلافات حل نشدنی " ذکر کرد.
این زوج از زمانی که از هم جدا شدند رابطه دوستانه خود را حفظ کردند و به همکاری خود در برنامه "زنده باد برنده" ادامه دادند.
اگرچه داور برنامه امریکن آیدل قبول دارد که این جدایی برای او خیلی دردناک و غم انگیز بوده است.
جنیفر گفت:"وارد جزئیات نمی شوم اما این جدایی واقعا" خیلی ناراحت کننده و غم انگیز بود."
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماسک مایکل جکسون به حراج گذاشته می شود
ماسک سیاه مایکل جکسون که شبیه ماسک پزشکان در هنگام جراحی بود قرار است این هفته در یک حراجی در کالیفرنیا به حراج گذاشته شود.
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
ماسک سیاه مایکل جکسون که شبیه ماسک پزشکان در هنگام جراحی بود قرار است این هفته در یک حراجی در کالیفرنیا به حراج گذاشته شود.
این ماسک عجیب و غریب همان ماسکی است که سلطان پاپ در شب مرگش در سال ۲۰۰۹ از آن استفاده کرده بود. یک تار موی مایکل جکسون و همینطور آثار آرایش صورت او هنوز روی این ماسک باقی مانده است و کارشناسان پیش بینی کرده اند که این ماسک حدود ۱۵۰هزار دلار فروخته شود.
این ماسک ابریشمی در خانه حراجی دی ساندرز فروخته خواهد شد .
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
«محمد گلریز» خواننده سرودهای انقلابی تجلیل می شود
مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ارکستر روز ملی خلیج فارس در هفته جاری خبر داد و گفت: تا دو ماه دیگر از «محمد گلریز» به عنوان خواننده پیشکسوت تجلیل می شود.
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ارکستر روز ملی خلیج فارس در هفته جاری خبر داد و گفت: تا دو ماه دیگر از «محمد گلریز» به عنوان خواننده پیشکسوت تجلیل می شود.
سید محمد میرزمانی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگویی با فارس در خصوص فعالیت های این مرکز موسیقایی در سال جدید، اظهار داشت: دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله تلاش می کند تا از پیشکسوتان عرصه موسیقی کشور تجلیل نماید و به همین منظور با تهیه و توزیع آثارشان در این راه گام برمی دارد.
وی در ادامه افزود: تجلیل از استاد «محمد گلریز» به عنوان خواننده پیشکسوت کشورمان یکی دیگر از این افتخارات است که تا دو ماه دیگر در تالار وحدت تهران تحقق خواهد یافت.
مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص روز ملی خلیج فارس یاد آور شد: تمام ایرانی ها در خصوص روز ملی خلیج فارس خودشان را سهیم می دانند که در فعالیت های هنری این روز مشارکت داشته باشند و بتوان جایگاه این روز را زنده نگه داشت.
میرزمانی تصریح کرد: قطعاتی با عنوان «خلیج فارس» به آهنگسازی «شهرداد روحانی»، «شاهین فرهت» و «امیر بکان» به مناسبت بزرگداشت هفته ملی خلیج فارس در روزهای ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری در تالار وحدت اجرا می شود که «حمید حامی» نیز در قطعه «امیر بکان» به عنوان خواننده و در کنار گروه کر حضور خواهد داشت.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ریحانا : از صدای خودم متنفرم ! http://www.www.www.iran-eng.ir/images/special.gif
ریحانا از شنیدن صدای خودش بیزار است .
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
ریحانا از شنیدن صدای خودش بیزار است .
اگرچه این خوانند از شنیدن آهنگها و تصویر خود در صفحه سینما و تلویزیون هم لذت نمی برد اما به هرحال می تواند آنها را تحمل کند و چیزی که برایاو غیر قابل تحمل و نفرت انگیز است ، شنیدن صدای خودش در حال حرف زدن است.او از تن صدای خود در حال حرف زدن متنفر است.
ریحانا می گوید:" از اینکه صحبتهای خودم را گوش کنم ، متنفرم."
نمی دانم چرا؟ اما حتی صدای ضبط شده خودم در پیام صوتی را هم دوست ندارم بشنوم .احساس می کنم در هنگام حرف زدن ، صدایم خیلی زمخت است."
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خواجه امیری (ایرج): منتظر کنسرت مشترک من و احسان باشید
چند ماهی است که خبر انتشار آلبوم «قصه زندگی»، با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) در رسانه ها منتشر شده است، اما هنوز این آلبوم در بازار موسیقی به چشم نمی آید و هیچ توضیحی نیز در این خصوص به گوش نمی رسد.
خواجه امیری درباره اننتشار آلبوم جدیدش گفت: بنده هم مثل شما از زمان دقیق انتشار آلبوم خبر ندارم؛ اما ظاهرا قرار شده این آلبوم، اوایل هفته آینده در بازار موسیقی کشور منتشر شود.
او افزود: برای این آلبوم وقت فراوانی صرف شده و امیدوارم بتوانیم رضایت مخاطبان موسیقی کشور را جلب كنیم. هر چند متاسفانه، مخاطبان این روزهای بازار موسیقی سلیقه شان به سمت آثار سطحی و مبتذل گرایش پیدا کرده و معلوم نیست چه آخر و عاقبتی در انتظار این آلبوم است.
خواجه امیری درباره برنامه هایش پس از انتشار این آلبوم نیز گفت: پیش از هر چیزی باید دید واکنش ها نسبت به این آلبوم چگونه خواهد بود. موسیقی من موسیقی اصیل ایرانی است، كه با «المان های» امروزی تر نمود می یابد. نوع خوانش من همیشه یك جور بوده و خواهد بود. تنها در این آلبوم سعی شده، به سلیقه مخاطب عام نزدیك تر شویم. اما این بدان معنی نیست، كه مثل بسیاری از جوانان حاضر در موسیقی، برای جلب نظر مخاطب بیشتر، دست به هر كاری بزنم.
خواجه امیری در انتهای صحبت هایش درباره اجرای زنده و احتمال برگزاری کنسرت هایش گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و در صورت اخذ مجوز به برگزاری برنامه زنده نیز اقدام کنم. خدا را چه دیده اید؟ شاید خدا خواست که به خواسته قلبی ام هم برسم و منتظر کنسرت مشترکم با پسرم (احسان خواجه امیری) باشید.
آلبوم جدید حسین خواجه امیذی(ایرج)، هشت قطعه با نام های «قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی تو می رم»، «دلخون» و «بگو» را شامل می شود، که تمام قطعات توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
توركنسرت های كیهان كلهر و اردال ارزنجان آغاز می شود
تور كنسرت های كیهان كلهر ـ نوازنده ی چیره دست كمانچه ـ با همراهی اردال ارزنجان ـ نوازنده بائلاما اهل تركیه ـ در تركیه و مراكش برگزار می شود.
اولین اجرای دونوازی این هنرمندان، ۱۷ ماه می، مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه، در «ارزوروم» تركیه برگزار خواهد شد.
استانبول دومین شهری است كه از ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت ماه)، میزبان كنسرت این دو هنرمند می شود.
كیهان كلهر و اردال ارزنجان، ۲۱ ماه می ۲۰۱۲، مصادف با یكم خرداد ماه، در فستیوال موسیی «موازین»، در مراكش حضور خواهند داشت.
كلهر و ارزنجان، شهریورماه سال ۸۹ نیز هنر بداهه نوازی خود را در تالار وحدت به اجرا گذاشته اند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جنیفر لوپز و انریکه ایگلسیاس یک تور مشترک برگزار می کنند !
این دو ستاره هالیوود در فصل تابستان یک تور مشترک برگزار خواهند کرد و به این ترتیب جنیفر لوپز تمام مدت تابستان را با انریکه سپری خواهد کرد.
این دو سوپراستار مشهور در تاریخ ۱۴ ژوئیه تور تابستانه خود را با اجرای کنسرت در مونترال کانادا آغاز می کنند و بعد از آن به کشورهای مناطق مختلف آمریکای شمالی از جمله واشنگتون دی سی ، شیکاگو ، ایلینویز، لس آنجلس ، آتلانتا ، جورجیا ، میامی و فلوریدا ، سفر می کنند و کنسرت برگزار می کنند.
روز دو شنبه ، رایان سیکرست ، مجری برنامه امریکن آیدل که در این برنامه با جنیفر همکاری می کند ، در برنامه رادیوی لس آنجلس خبر برگزاری این کنسرتهای مشترک را اعلام کرد.
خواننده آهنگ موفق "روی زمین" قصد دارد در طول مدت برگزاری تور آینده خود از طریق وب سایت تعاملی جدید ش با طرفدارانش در ارتباط باشد و آنها را از زمان فروش بلیطها و اتفاقات پشت صحنه کنسرتهایش با خبر کند.
در این وب سایت آدرس فروشگاههای مخصوص فروش بلیط این کنسرتها و همینطور مصاحبه ها ، عکسها و فیلهایی که از پشت صحنه برنامه های این تور تهیه شده است را منتشر خواهد کرد.
مارک آنتونی ، همسر سابق جنیفر لوپز هم اخیرا" اعلام کرد که همزمان با تور تابستانه جنیفر ، یک تور مشترک با ستاره موسیقی لاتین ،مارکو آنتونیوبرگزار خواهد کرد.
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
راننده سابق جنیفر لوپز از او شکایت کرد!
یکی از راننده های قبلی جنیفر لوپز ادعا می کند که بنی مدینا ، مدیر برنامه های جنیفر او را تحقیر کرده است و به همین دلیل یک دادخواست شکایت بر علیه داور امریکن آیدل تنظیم کرده است.
طبق اسنادی که وب سایت تی.ام.زد بدست آورده است ،این راننده که هاکوب منوکیان نام دارد در این شکایت نامه ادعا کرده است که در سال ۲۰۰۵ توسط جنیفر و مارک به عنوان راننده استخدام شده است.
ظاهرا"این زوج که در حال حاضر از هم جدا شده اند ، از کار این راننده آنقدر راضی بودند که او را متقاعد کرده اند که کمپانی خود را تعطیل کند و به عنوان مسئول امور حمل و نقل و امنیت این زوج برای آنها کار کند.
هاکوب ادعا می کند که جنیفر با پرداخت سالانه ۲۰۰ هزار دلار به او موافقت کرده است اما وقتی این خواننده در سال ۲۰۱۱ در فیلم جدید خود مشغول به کار شد ، این راننده مجبور شد بیشتر با مدینا سر و کار داشته باشد.
این راننده که اصلیت او عراقی است ادعا می کند که مدیر برنامه های جنیفر از همان روز اول از او خوشش نمی آمد و همیشه از نحوه لباس پوشیدن هاکوپ انتقاد می کرد.
این راننده مدعی است که رئیسش در ملاء عام به او توهین کرده است و به او گفته است که به اندازه کافی انگلیسی بلد نیست.
هاکوپ معتقد است که مدینا ، این ستاره مشهور را متقاعد کرده است تا از او سلب مسئولیت کند و مقام او را در حد یک راننده معمولی که صرفا" جنیفر لوپز را در لس آنجلس به این طرف و آنطرف می برد ، پایین آورد.
این راننده ادعا می کند که مجبور شده است از کار خود استعفا بدهد و حالا از این خواننده و مدیرش به خاطر خسارات نامعلومی که به او وارد کرده اند ، شکایت دارد.
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
لیدی گاگا تنهایی را دوست دارد!

لیدی گاگا یک زن تنها و مستقل است ، چه زمانی که پیشرفت می کند و چه زمانی که سقوط می کند.
این ستاره پاپ ۲۶ ساله روز سه شنبه در برنامه " گفتگو با آماندا" فاش کرد که همیشه تنهایی را دوست دارد و از همان سالهای اولیه جوانی اش تنهایی را با آغوش باز پذیرفته است.
در مصاحبه ای که قبل از جدایی او و تیلور کینی ، بازیگر فیلم" خاطرات یک خون آشام" ضبط شد ، گاگا که نام اصلی او استفانی جرمانوتا است ، اعتراف کرد که وقتی ۱۹ ساله بود ، افسرده بود.
او در این مصاحبه گفت:وقتی ۱۹ ساله بودم خیلی افسرده و ناراحت بودم . تصمیم گرفتم حرفه موسیقی را دنبال کنم و به همین دلیل مدرسه را ترک کردم و به پدر و مادرم گفتم که هیچ پولی از آنها نمی خواهم . در سه جای مختلف مشغول کار شدم و سخت فعالیت کردم."
"هر روز به آپارتمانم برمی گشتم و همانجا می ماندم.آپارتمانم همیشه ساکت و آرام بود ومن همیشه درآنجا تنها بودم.همه چیز ثابت و راکد بود. فقط من بودم و پیانو. من یک تلویزیون هم داشتم که همیشه آن را روشن می کردم تا حس کنم یک نفر با من و در کنار من است.وقتی که معتاد شده بودم و کوکائین مصرف می کردم احساس می کردم مواد مخدر تنها دوست من است و هرگز همراه افراد دیگر مواد مخدر مصرف نمی کردم. مصرف مواد مخدر وحشتناک ترین و بدترین راه برای برطرف کردن احساس پوچی و تنهایی است زیرا همه چیز توهم است و با عث می شود ، احساس تنهایی و پوچی بیشتر شود. "
"اما یک روز انگار بخودم آمدم و بخودم گفتم ، تو یک هنرمند نیستی، تو یک احمقی اگر یک هنرمند واقعی بودی روی حرفه ات تمرکز می کردی و پولهایت را برای خریدن شیطان سفید به هدر نمی دادی ."
این برنده جایزه گرمی خیلی زود توانست اعتیاد خود به مواد مخدر را ترک کند و ۱۵۰ درصد از حواسش را روی خوشحال بودن وآنچه واقعا"میخواست انجام دهد متمرکز کرد.
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مایکل جکسون با پپسی بازمی گردد!
تصویر مایکل جکسون روی قوطی های پپسی چاپ خواهد شد.
کمپانی تولیدکننده نوشابه های پپسی و بنیاد مایکل جکسون اخیرا" فاش کردند که قصد دارند تصویر نیم رخ و سیاه و سفید این خواننده مشهور را روی یک میلیارد قوطی نوشابه پپسی چاپ کنند .
در این حرکت نمادین که همزمان با بیست و پنجمین سالگرد انتشار یکی از آلبومهای این خواننده با نام "بد" انجام خواهد شد ، برخی از تصاویر مشهوری که در زمان حیات این خواننده برای تبلیغات کارهای مختلف او تهیه شده است روی این قوطی های نوشابه چاپ خواهد شد.
بعد از آمریکا ، چین اولین کشوری خواهد بود که تعداد محدودی از این قوطی های تصویر دار را دریافت خواهد کرد البته این قوطی های خاص یک ماه بعد از توزیع در آمریکا وارد چین می شود .سپس این قوطی های پپسی با تصویر مایکل جکسون که تعداد محدودی از آنها تولید خواهد شد ، در سراسر آسیا ، آمریکای شمالی و اروپا توزیع خواهند شد.
تولید قوطی های مایکل جکسون بخشی از کمپین جدید کمپانی پپسی با نام "برای حال زندگی کن " است.هدف این کمپین ، استفاده و بهره برداری از فرهنگ پاپ برای افزایش میزان فروش است.در بازار رو به زوال نوشیدنیهای غیر الکلی ایالات متحده ، پپسی بعد از کوکاکولا و دایت کوک در رده سوم قرار دارد.
اولین بار سلطان پاپ در سال ۱۹۸۰ در آگهی تبلیغاتی کمپانی پپسی با عنوان "پپسی ،انتخاب نسل جدید" همکاری کرد وبه این ترتیب ارتباط بین مایکل و این کمپانی آغاز شد.
اما در طول همکاری طولانی مدت جکسون با پپسی اتفاق بدی رخ داد و در طول فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی موهای این خواننده آتش گرفت و پوست سرش سوخت .
بعد از این حادثه مایکل جکسون بخاطر اعتیاد به مسکن ها و داروهای آرام بخش مقصر شناخته شد و همین موضوع باعث شد که او در سال ۱۹۹۳ به یک کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کند.
جکسون در سال ۲۰۰۹ به علت مصرف بیش از حد دارو در خانه خود واقع در لس آنجلس درگذشت . او در زمان مرگش ۵۰ سال داشت . پزشک خصوصی او به اتهام قتل غیر عمد او به ۴ سال حبس محکوم شد.
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اثر هنری امی وینهاوس به حراج گذاشته می شود!
کارشناسان پیش بینی کرده اند که این نقاشی که توسط این خواننده از دنیا رفته و دوستش پیت دوهرتی به تصویر درآمده است ، حدود ۱۲۸ هزار دلار در این حراجی فروخته شود.
این اثر هنری مشترک که "لیدی لایک" نام دارد ، اوایل سال جاری توسط دوهرتی ، خواننده اصلی گروه لیبرتینس ، در یک نمایشگاه برای اولین بار رونمایی شد و حالا قرار است به عنوان یک شی با ارزش در حراجی وسایل شخصی و دارایی های او فروخته شود.
یک مجموعه منتخب از گیتارهای نوازندگان راک ، کتابهای شعر و لباسهای مخصوص صحنه از جمله اقلامی هستند که در این حراجی که هفته آینده برگزار می شود ، به مزایده گذاشته می شوند. بخشی از سود حاصل از این حراجی به بنیاد خیریه امی وینهاوس اهدا خواهد شد . این بنیاد خیریه سال گذشته بعد از مرگ این خواننده تاسیس شد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پدر امی وینهاوس هنوز هم با او در ارتباط است!
میچ وینهاوس به طرفداران دخترش گفت که از طریق یک پدیده ذهنی و روحی با دخترش صحبت می کند.
میچ ادعاکرد که روز سه شنبه با دخترش امی که سال گذشته از دنیا رفت ،ارتباط برقرار کرده است و گفت:" او از همه کارهایی که ما انجام می دهیم حمایت و پشتیبانی می کند . او به آسمان رفته و در بهشت است و از همانجا عصای جادویی خود را برای ما تکان می دهد."
او در حالیکه در یک مراسم در نیویورک شرکت کرده بود ، این سخنان رابه زبان آورد. این مراسم برای راه اندازی نسخه آمریکای بنیاد خیریه امی وینهاوس برگزار شده بود و جنیس ، مادر وینهاوس و برادر کوچکتر او ، الکس نیز در این مراسم حضور داشتند.
آنها درباشگاه "جو "یک کنفرانس خبری برگزار کردند. اولین اجرای امی در آمریکا در تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۰۷ در همین باشگاه برگزار شد.
اولین بنیاد خیریه امی وینهاوس در سال گذشته در انگلستان تاسیس شد و بنا به گفته مسئولانش ،این بنیاد تا به امروز حدود ۷۵۳/۴۲۶ دلار به خیریه های مختلف کمک کرده است .
در طول این کنفرانس خبری ، یک فیلم کوتاه از موفقیتها و دست آوردهای بنیاد خیریه امی در انگلستان نمایش داده شد و خانواده امی درباره علاقه دخترشان برای کمک به بچه ها صحبت کردند.
به علاوه آقای وینهاوس همراه یک گروه جاز چهار آهنگ اجرا کرد ودر طول اجرای این آهنگها تصویر دخترش که روی صفحه موبایلش بود را بوسید.
او یک کتاب هم درباره ارتباط خود با دخترش که در تاریخ ۲۳ ژوئیه سال گذشته بر اثر مسمومیت با الکل درگذشت ، منتشر خواهد کرد. این کتاب ،"دخترم ، امی " نام دارد ودر تاریخ ۲۶ ژوئن سال جاری منتشر خواهد شد. بنا به گفته میچ وینهاوس ، همه سود حاصل از این کتاب به بنیاد امی اهدا خواهد شد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آرم عطر مدنا تقلیدی است!
یک هنرمند استرالیایی ادعا می کند که در بسته بندی اولین عطر مدنا از آرم تجاری او استفاده شده است و به همین دلیل از این خواننده شکایت کرده است.
این خواننده آهنگ موفق "تعطیلات"ماه گذشته خط تولید عطر "تروس اور دیر" را در نیویورک راه اندازی کرد اما آر جی ویلیامز ادعا می کند که نماد "ام"که روی جعبه و شیشه عطرمدنا چاپ شده است خیلی شبیه اثر هنری او است.
ویلیامز ادعا می کند که این لوگو توسط او به عنوان یک علامت تجاری ثبت شده است و به همین دلیل بخاطر نقض قانون کپی رایت از مدنا شکایت کرده است.
او به روزنامه ساندی تلگراف می گوید:وقتی عطر "تروس اور دیر" وارد بازار شد ، دوستان من از سراسر جهان با من تماس گرفتند تا انزجار خود از این حرکت ناشایست را برای من شرح دهند و بگویند که از من حمایت می کنند.
" من یک هنرمندم و یک کمپانی بزرگ لوازم آرایشی نباید بتواند حق مرا ضایع کند."
ویلیامز ادعا می کند که به گای اوسری ، نماینده مدنا یک نامه رسمی نوشته است و از او درخواست کرده است که فورا" این تخلف از حق کپی رایت او را متوقف کنند .
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جاستین بیبر تحصیلاتش را به پایان می رساند!
این خواننده نوجوان پاپ دوره دبیرستان را با موفقیت به پایان رساند و از این به بعد دیگر مجبور نیست هر شب درس بخواند و تکلیف انجام دهد .
این خواننده موفق کم سن و سال در چند سال گذشته همزمان با برگزاری تورهای جهانی و ضبط آلبوم هایش ، تحصیلاتش را هم ادامه داد و بطور خصوصی تحت تعلیم بود اما بلاخره این کار و تلاش سخت به ثمر نشست و این خواننده ۱۸ ساله رسما" دوران دبیرستان خود را به پایان رساند.
او به روزنامه دیلی تلگراف استرالیا گفت:"بلاخره دوره دبیرستان را تمام کردم ، در امتحاناتم قبول شدم و حالا آزادم! انجام تکالیف مدرسه همزمان با کار واقعا" کار سختی بود."
جاستین بیبر در زمان بسیار خوب و مناسبی به این موفقیت دست یافت زیرا آلبوم سوم او ماه آینده وارد بازار می شود و او باید تبلیغات این آلبوم جدید را آغاز کند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
طغیان منتشرشد
آلبوم طغیان به آهنگسازی میدیا فرج نژاد به بازار موسیقی آمد.
میدیا فرج نژاد،آهنگساز با اعلام این خبر گفت : آلبوم طغیان امروز توسط موسسه نهال رودکی منتشر شد که این اثر با صدای حسین علیشاپور است .
این آهنگساز افزود : این آلبوم در ابتدا در قالب دو نوازی بود ولی از زمانی که حسین علیشاپور و امیر مرزبان به این گروه پیوستیم این اثر موسیقایی فرم جدیدی به خود گرفت .
میدیا فرج نژاد در ادامه درباره قطعات این اثر موسیقایی گفت : این اثر با ۱۱ قطعه با عنوان «در حسرت روشنان مهتاب»، «مزمور انزوا»، «بر بارهٔ باد»، «خانهٔ خیال»، «چون رود… خروشان»، «دلمویه های تنهایی»، «نغمهٔ پگاه»، «بی تو»، «طغیان»، «هنوز آرزو ها نفس می زند» و «نقش غم (با الهام از تصنیف شیدایی، به یاد استاد پرویز مشکاتیان)» با صدای حسین علیشاپور تهیه شده است .
این نوازنده تار هنرمندانی که در این اثر موسیقایی با وی همکاری کرده اند،گفت :در این اثر موسیقایی کامران منتظری (نوازنده تمبک)، حسین علیشاپور (خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی) و امیر مرزبان (شاعر) از نوازندگان گروه هستند ، همچنین من به عنوان آهنگساز با این گروه همکاری می کنم .
وی خاطر نشان کرد : اشعار این اثر از دکتر شفیعی کدکنی، شاپور تهرانی و امیر مرزبان انتخاب شده است . میدیا فرج نژاد در پایان گفت : امیدوارم این اثر مورد قبول مخاطبان قرار گیرد و علاقه مندان این اثر موسیقایی می توانند از مراکز خرید معتبر این آلبوم را تهیه کنند.
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آلبوم جدید بابک یک سورپرایز خواهد بود
آلبوم «من و بارون»یک سوپرایزاست که مطمئنا برای همه دوست داران موسیقی جذاب و شنیدنی خواهد بود.
بابک جهانبخش خواننده خوش صدا و خوش آتیه موسیقی پاپ سال ۹۱ را سالی پر کار در برنامه کاری خود قرار داده است. این خواننده تصمیم دارد در سال جدید با ارائه آلبوم جدید تقریبا درتمامی شهرستان های کشور کنسرتی متفاوت برگزار کند.
محمدرضا خانزاده، مدیربرنامه بابک جهانبخش در گفتگو با شبکه ایران گفت:بابک جهانبخش ۲۹ و ۳۰اردیبهشت ماه در۴سانس در سالن حافظ شیراز به روی صحنه می رود.
وی افزود:همچنین این خواننده ۳ خرداد نیز در دو سانس در سنندج اجرا خواهد داشت و شاید دو سانس دیگر هم به این برنامه افزوده شود.
خانزاده اظهارداشت: علاوه بر این دو اجرا قرار است در ۱۰ شهر دیگرهم کنسرت داشته باشیم و در حال حاضر به دنبال گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.
وی ادامه داد:دراین برنامه بابک جهانبخش قطعاتی را که در کنسرت تهران اجرا داشته به همراه چند قطعه جدید،اجرا خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت اکسیر نوین اظهار داشت:استاد امیر فتحی رهبر ارکستر و نوازنده پیانو،بردیا ماندگاری نوازنده پرکاشن،یاشار خسروی ساکسیفون،بابک ریاحی پور گیتار باس،محمدرضا احتشامی درامز،پیمان محمدپور کیبورد و سام به عنوان نوازنده گیتار الکتریک از جمله اعضای ارکستر بابک جهانبخش هستند.
خانزاده همچنین خبر انتشار آلبوم جدید بابک جهانبخش را نیز اعلام کرد و گفت:آلبوم «من و بارون» بابک جهانبخش بزودی به بازار موسیقی می آید.
وی افزود: این آلبوم یک سوپرایزاست که مطمئنا برای همه دوست داران موسیقی جذاب و شنیدنی خواهد بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنیامین: برای آلبوم سومم دعا کنید
استاد کاکایی گفت:من این کتاب را چندین بارمطالعه کرده ام وخوشبختانه همان ذهنیتی که از سید فرید داشته ام در حال به کمال رسیدن است
بنیامین بهادری،خواننده پرطرفدارموسیقی پاپ جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۱ به بهانه کتاب «تنها شدم وای» فرید احمدی ترانه سرای آلبوم هایی که تا به امروز از بنیامین منتشرشده در نمایشگاه کتاب، به میان مخاطبانش آمد تا بار دیگر مثلث طلایی موسیقی پاپ در کنارفرید احمدی،نیما وارسته و بنیامین بهادری تشکیل شود.
طبق برنامه اعلام شده قرار بود بنیامین بهادری ساعت ۱۶ در نمایشگاه کتاب حضورداشته باشد اما به دلیل ترافیک مسیرهای منتهی به مصلای امام خمینی(ره)،محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، بنیامین بهادری به همراه محسن رجب پور مدیر برنامه این خواننده باکمی تاخیر در نمایشگاه حضور یافتند.
حضور بنیامین درنمایشگاه کتاب سبب شد ازدحام کثیری از مردم و دوستداران این خواننده بتوانند بار دیگر خواننده مورد علاقه و دوست داشتنی خود را از نزدیک دیدار کنند. اما به دلیل استقبال گرم مردم از هنرمند مردمی خود، بنیامین بهادری نتوانست در انتشارات شورآفرین که ناشر کتاب «تنها شدم وای» فرید احمدی (راهرو ۲۰ شبستان نمایشگاه) است حضور یابد و ازمحوطه نمایشگاه خارج شد.
علاوه بر این برنامه، مراسم دیگری به بهانه کتاب«تنها شدم وای» با حضور اهالی ادب و هنر در کافه کا (خیابان کریمخان) تشکیل شد.
در این جمع دوستانه و صمیمی استادعبدالجبار کاکایی(شاعروترانه سرا)،مجید بهرامی(بازیگرتئاتر)،شاهین آرین(خواننده)،حمید عسگری(خواننده)،نیما وارسته(تنظیم کننده آهنگ)،محسن رجب پور(مدیربرنامه بنیامین بهادری)،نظام الدین کیایی(صدابردارسینما)،علیرضا میرآقا(نوازنده)،مستانه مهاجر(تدوین گرسینما)،آلن بارسخیان(نوازنده)،استیوآوانسیان(نوازنده)،مژگان ضحاکی(شاعر)،مرتضی نجاتی(شاعر)،رضا حیرانی(شاعر)پانته آ پناهی(بازیگر)،آزاده معیری فر(بازیگر)،علی پاکدامن(موزیسین و تهیه کننده آلبوم ماه مهربون بنیامین)،علیرضا فرید(کارگردان)،بابک خوشجان(مدیربرنامه ایران درودی)،آرش نصیری(سردبیر)الهام جعفرنژاد(بازیگر) به همراهی جمعی دیگر از نزدیکان و دوستان بنیامین بهادری به میزبانی فرید احمدی حضور داشتند.
یکی از لحظه های زیبا وبه یاد ماندنی این مراسم اولین دیدارمجید بهرامی و بنیامین بهادری بود که لحظات شیرینی را برای همگان رقم زد.
این دیداربیشترشبیه یک فیلم است
مجید بهرامی که پس ازگذراندن دوران درمان به تازگی به ایران بازگشته بود بسیار مشتاق بود تا از نزدیک با خوانندگانی که به گفته خودش ناجی زندگی او بودند دیدار داشته باشد.
این هنرمند درباره اولین دیدار خود گفت:امروز بار اول است که بنیامین را می بینم و خیلی هیجان دارم. وی افزود:این دیداربیشترشبیه یک فیلم است. کسی که جانت را نجات داده، می خواهی از نزدیک ببینی.
همان ذهنیتی که از سید فرید داشته ام در حال به کمال رسیدن است
در ادامه برنامه پس از خوش وبش و پذیرایی از اهالی هنر در این جمع صمیمی و دوستانه استاد عبدالجبار کاکایی درمورد کتاب«تنها شدم وای» و شخصیت فرید احمدی گفت: به سید فرید به خاطر چاپ این مجموعه شعرتبریک
می گویم. وی افزود:من این کتاب را چندین بارمطالعه کرده ام وخوشبختانه همان ذهنیتی که از سید فرید داشته ام در حال به کمال رسیدن است.
این شاعر اظهار داشت:فرید احمدی در آثارش به نوعی از واقع گرایی فاصله می گیرد و به سمت ایده گرایی می رود و به نوعی می توان گفت پیرو مکتب رومانتیزم است. وی ادامه داد: اگر مکاتب فلسفی غرب را به آثار شاعران و ترانه سرایان داخل نسبت بدهیم، ظهورادبیات دهه ۶۰ به سبب پشتوانه نظری و عرفانی که دارد علی رغم قرار گرفتن در متن جامعه به نگاهی ماورایی و غیر واقعی به جهان متمایل است.
استاد کاکایی تصریح کرد: فرید احمدی شعرش با همین دوره شروع شد و مدتی هم در همین حوزه با موضوعات مذهبی قلم زد و همین سکوی ورودی برای فرید احمدی به آثار جدیدش شد.
آثار فرید احمدی سهل و ممتنع است
وی گفت: فرید احمدی وقتی به جامعه نگاه انداخت، تجربه های فردی خودش را به نگاه جمعی ترجیح داد. این شاعر افزود: موضوع دیگری که در این کتاب وجود دارد متنوع بودن قالب ها و سهل و ممتنع بودن آثار فرید احمدی است. یعنی این ترانه ها به شدت به سمت ساده گرایی میل دارد. اما این ساده گرایی لبه تیغ است.این لبه تیغ به معنای ابتذال و پیش پا افتاده گویی تا فاخر اندیشی است .
امیدوارم در آینده بهترین استفاده و فرصت را از شعرهایش داشته باشد
استاد کاکایی در پایان تصریح کرد:امیدوارم فرید احمدی در آینده و در ادامه این مسیر،بهترین استفاده و فرصت را از شعرهایش داشته باشد.
رضا حیرانی و مرتضی نجاتی، شاعر و منتقدان ادبیات نیز در این مراسم نظرات خود را در مورد شعر و شخصیت فرید احمدی بیان کردند.
فریدیک دانه است
محسن رجب پور،مدیر برنامه بنیامین بهادری و گروه آریان نیز در این مراسم گفت:فریدیک دانه است و علت یک دانه بودنش را همکارانش بیان کردند.
این ترانه ها حرف های من است
وی افزود:بسیارخوشحال هستم که در این مراسم شرکت دارم، چون من با بخشی زیادی از این ترانه ها زندگی کرده ام،خاطره دارم و در واقع حرفهای خودم است.
رجب پور ادامه داد:از فرید احمدی تشکر می کنم و خوشحالم کسانی مثل فرید هستند که موشکافانه در ادبیات ما کار می کنند و نسل ما را بی هدف نمی گذارند.
بنیامین بهادری نیز در این جمع دوستانه و صمیمی گفت:به نظر من همه آثار فرید، پاپ و مردمی است. حتی آثاری که بصورت شعرسپید وغزل هستند.
ترانه های فرید حال آدم را خوب می کند
وی افزود:این ترانه ها خیلی صمیمی است وبه گفته خیلی از کسانی که با آثار فرید احمدی آشنایی دارند ترانه های او حال آدم را خوب می کند .
بهادری ادامه داد: خوشحالم که دوستان عزیزی آثار فرید را مطالعه کرده اند و در مورد این حرف زدند چون هر کار شاخصی که مردم پذیرفتند و عمومی شد می توانیم نقدهای آن راهم بشنویم.
برای آلبوم سومم دعا کنید
این خواننده گفت:برای آلبوم سومم دعا کنید.این آلبوم در شرایط سختی قرار دارد.
وی افزود:آلبوم در مراحل اخذ مجوز است اما دو قطعه دیگر در این فرصت تقریبا یکماه که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است به آن اضافه شده و این دو قطعه ممکن است سرنوشت این آلبوم را تغییردهد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
«قصه زندگی» دوشنبه می آید
پس مدتها انتظار دوستداران استاد خواجه امیری این آلبوم این هفته به بازار موسیقی می آید.
بهنام خدارحمی، آهنگساز آلبوم «قصه زندگی» استاد خواجه امیری در گفت و گو با شبکه ایران گفت:پس مدتها انتظار دوستداران استاد خواجه امیری این آلبوم این هفته به بازار موسیقی می آید.
وی افزود: این آلبوم به مدت دو روز،دوشنبه و چهارشنبه در سراسر کشور منتشر خواهد شد.
این آلبوم در ژانر پاپ تهیه شده و ۸ قطعه با نام های«قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی تو می رم»، «دلخون» و «بگو» تشکیل شده است که تمام قطعات آن توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.
طبق اعلام دست اندرکاران، قطعاتی از این آلبوم به موسیقی «کوچه بازاری» اختصاص دارد.
همچنین حسین خواجه امیری به همراه احسان فدایی تیتراژ سریال «چمدان» به کارگردانی و تهیه کنندگی خسروملکان را می خوانند.
حسین خواجه امیری (ایرج) در سال ۱۳۱۱ در خالد آباد نطنز به دنیا آمد. او ردیفهای موسیقی را نیز پدرش تعلیم دید و از همان ابتدا در مراسم تعزیه خوانی شرکت میکرد تا نزد تعزیه خوانانی که ردیف و دستگاهی داشتند به یادگیری آواز بپردازد.
خواجه امیری در سال ۱۳۲۶ به مکتب استاد ابوالحسن صبا راه یافت و به وسیله او به رادیو ایران معرفی شد. ایرج خواجه امیری در دوران فعالیت هنری خود بیش از هزار آواز تصنیف و ترانه در برنامه های مختلف خواند.
http://www.www.www.iran-eng.ir/images/news/break.gif
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
موسیقی متن فیلم هایی که تا به امروزساخته ام را منتشر خواهم کرد
دو اثردیگری هم که در حال ضبط دارم یکی آثار دکترمحمد سریراست که قطعاتی برای پیانوست و دیگری ساخت موسیقی اشعار کلاسیک ایرانی با صدای خانم ژاله صادقیان است که اشعاری ازحافظ، سعدی، مولانا و... را دکلمه کرده اند.
سامان احتشامی نوازنده چیره دست پیانو و آهنگسازیست که تا به امروز آثار فاخری را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.این هنرمندعلاوه بر آهنگسازی در آلبوم های موسیقی و فیلم های سینمایی وسریال یکی از پرکارترین آهنگسازان در سازمان صدا و سیما است.
سامان احتشامی ازآثاری که قراراست در سال جاری منتشر کند به شبکه ایران گفت: در حال حاضر چهاراثردردست انتشار دارم که به دنبال دریافت مجوزهستیم.علاوه بر آن دواثردیگرهم درحال ضبط است که شامل چهاراثرموسیقی است یعنی موسیقی متن فیلم هایی که تا به امروزساخته ام من الجمله «رستگاری درهشت و بیست دقیقه» کاری ازسیروس الوند،«این ترانه عاشقانه نیست» اثررحمان رضایی،«شکاف» منوچهراسلامی،«شازده کوچولو»نورالدین زرین کلک و ... که در قالب دو سی دی به زودی منتشرخواهد شد.
وی افزود:از آثاردیگری که بزودی منتشرخواهم کرد اثری است درمورد ورزش و ایرانیان. من این اثر را بدین جهت ساخته ام که ورزش باستانی، ورزش اصیل کشورماست و چون در ورزش های باستانی مان ریتم قراردارد ( ریتم هم که هنگام ورزش کردن درخون وجون ما وجود دارد)بهتر است موسیقی برروی این کارها ساخته شود.
این آهنگساز ادامه داد: دلیل دیگر آن نیزاین است که چون درباشگاه ها ومکان های ورزشی ما ازموسیقی های خارجی برای ورزش استفاده می شود تصمیم گرفتم براساس ملودی ها که تقریبا دراذهان همه دوستداران موسیقی وجود دارد وزمزمه می کنند مانند«شدخزان»،«بردی از یادم» و... پس ازتنظیم و آهنگسازی برای ارکستربزرگ و سازهای کوبه ای در قالب سی دی منتشرکنم.
احتشامی گفت: از دیگرآثاری که بزودی منتشر خواهم کرد، آلبوم «ملودیکا» است که در این آلبوم علاوه بر تنظیم قطعاتی که برای اجرای پیانو سینا سلیم زاده و سازهای کوبه ای انجام داده ام ملودیکای آن را نیزنواخته ام. (شاید شما هم دیده باشید ملودیکا اسباب بازی کوچکی است به صورت ساز که اصولا در اسباب بازی ها فروخته می شود ودرواقع یک ارگ هوایی کوچک است که ده کلید سیاه و پانزده کلید سفید با یک لوله هوا دارد که با دمیدن در آن و فشار دادن کلیدها آهنگ نواخته می شود).
این آهنگسازاظهار داشت: دو اثردیگری هم که در حال ضبط دارم یکی آثار دکترمحمد سریراست که قطعاتی برای پیانوست و دیگری ساخت موسیقی اشعار کلاسیک ایرانی با صدای خانم ژاله صادقیان است که اشعاری ازحافظ، سعدی، مولانا و... را دکلمه کرده اند.
احتشامی افزود: همچنین موسیقی متن فیلم مستند «تیبا»( تیبا آهوی کمیاب ایرانی است) به کارگردانی محمد علی اینانلو را هم ساخته ام.البته تمامی آثاردر مراحل اخذ مجوز است و امیدواریم تابستان منتشر شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
لیدی گاگا با تظاهرات مردم اندونزی روبرو می شود !
لیدی گاگا که در حال برگزاری تور کنسرتهای خود در کشورهای آسیایی است دوباره با تظاهرات مردم روبرو می شود. این بار فعالان مذهبی اندونزی برنامه او برای اجرای کنسرت در کشورشان را محکوم کردند.
این خواننده عجیب و غریب ، ماه گذشته تور جهانی خود را در کشور کره جنوبی آغاز کرد اما مجبور شد کنسرت خود را در حالی برگزار کند که عده ای از مردم مقابل محل برگزاری کنسرت او تظاهرات کرده بودند. این تظاهرات کنندگان عصبانی به اشعار ترانه ها و لباسهای عجیب و غریب او اعتراض داشتند.
لیدی گاگا در ادامه تورهای خود به کشور اندونزی می رود تا در تاریخ ۳ ژوئن در "جاکارتا " کنسرت اجرا کند اما سفر او به اندونزی در واقع نوعی ریسک است زیرا گروه های مذهبی این کشور سنتی به شدت از برنامه این خواننده عجیب و غریب برای اجرای کنسرت در کشورشان عصبانی و خشمگین هستند.
سخنگوی جبهه مدافعان اسلام به وال استریت ژورنال می گوید:"لیدی گاگا به همه ادیان توهین می کند . حتی مسیحیان کره جنوبی هم مخالف او هستند . او پرستش شیطان را ترویج می کند."
رئیس جبهه مدافعان اسلام در گفتگو با روزنامه جاکارتا پست نیز به لیدی گاگا هشدار داد که کنسرتش را کنسل کند . او در این روزنامه خطاب به لیدی گاگا گفت:"اگر می خواهی در جاکارتا شورش و درگیری به راه بیفتد ، به برگزاری این کنسرت ادامه بده."
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آلبوم آدل پرفروشترین آلبوم جهان شد !
زندگی حرفه ای آدل روز به روز پیشرفت می کند و اینک او به یک رکورد جدید دیگر دست یافته است . در طول ۵ سال گذشته او چهارمین خواننده انگلیسی است که به این افتخار دست پیدا می کند و آلبومش پرفروشترین آلبوم جهان می شود .
تا بحال حدود ۱۸ میلیون نسخه از آلبوم موفق آدل با نام " ۲۱" در سراسر جهان فروخته شده است و به این ترتیب حدود ۱.۶ درصد از فروش آلبومهای موسیقی در سراسر جهان به خواننده موفق آهنگ "یک نفر مثل تو" اختصاص یافته است.
از سال ۲۰۰۷ تا به امروز ۳ خواننده مشهور انگلیسی با نامهای امی وینهاوس ، کلد پلی و سوزان بویل توانسته اند صدر نشین جدول پرفروشترین آلبومهای جهان شوند و حالا آدل هم به جمع این خوانندگان برجسته انگلیسی پیوسته است.
مترجم: فرشته مشاور
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]فرهت و منتظری سلیقه مخاطب موسیقی را ارزیابی كردند [/h]

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شاهین فرهت - آهنگساز - كه در برنامه «گام هفت» حضور پیدا كرده بود، در سخنانی گفت: اگر به مخاطب موسیقی خوب عرضه كنیم، مردم هم موسیقی خوب گوش می‌كنند. بنابراین باید در انتشار آثار موسیقی فاخر تلاش زیادی داشته باشیم و از مردم انتظار داشته باشیم كه موسیقی‌های سطح پایین گوش ندهند. هادی منتظری -موسیقیدان - نیز ضمن مخالفت با نظر فرهت در این رابطه گفت: باید ببینیم مردم چه موسیقی گوش می‌دهند و ما همان موسیقی را ارتقاء دهیم. كار فرهنگی باید از سوی مدیریت فرهنگی هنری حمایت شود و باید اعتباری برای آنها در نظر گرفته و سالن‌های كنسرت مناسب در كشور بهره‌برداری كنیم. فرهت در پاسخ به منتظری بیان كرد: صحبت‌های شما بیشتر شبیه یك رویا است. اما منتظری ادامه داد: ما تقاضا داریم كه این امكانات در اختیار موزیسین‌ها قرار بگیرد و هزینه‌ای در این راستا انجام پذیرد. باید موسیقی خوب را به جامعه تزریق كرد تا جوان امروز به دنبال ریتمی كه باید به آن هیجانش را تخلیه كند،برود. مبتذل بودن موسیقی فقط به شعر و ترانه بر نمی‌گردد بلكه گاهی خود موسیقی هم مبتذل است. این موسیقدان معتقد است:انسان را از هرچه منع كنیم بیشتر به سمت آن كشیده می‌شود.به هر حال باید بپذیریم كه این نوع موسیقی‌ نیاز جوانان است و حرف دلشان را می‌گوید. آقای فرهت شما نمی‌دانید كه در كنسرت این دوستان عزیز چه خبر است؟ فرهت نیز در پاسخ گفت: بنده بسیار با موسیقی پاپ مخالف هستم، اما متاسفانه امروز در آژانس و تاكسی هم فقط این نوع موسیقی را می‌شنوید. آنها موسیقی را گوش می‌كنند بدون آنكه ملودی‌های آن را بشناسند و حتی نمی‌دانند توسط چه كسی نوشته و تنظیم شده است. این موسیقی در زندگی هم جریان دارد. در بخش دیگری از این گفت وگو ، هادی منتظری گفت: چند وقت پیش در تالار وحدت كنسرت كودك برگزار كردم و بچه‌ها حتی نمی‌دانستند كه كمانچه چیست و حق هم دارند، چرا كه تا به حال این چیزها را از تلویزیون ندیده‌اند. بنده معتقدم باید یك شبكه برای موسیقی در صدا و سیما داشته باشیم كه آثار مختلف از جمله موسیقی وزین و نیمه وزین پخش كنند. به گزارش ایسنا، این گفت و گو با اظهار نظر فرهت به پایان رسید. این آهنگساز تصریح كرد: باید ابتدا فرهنگ مردم را تقویت كنیم تا سلیقه آنها ارتقاء پیدا كند. محمد علی بهمنی - شاعر و ترانه سرا- نیز كه در این برنامه حضور پیدا كرده بود با گلایه گفت: متاسفانه وقتی تلویزیون آثار موسیقی را پخش می‌كند به هیچ وجه نام شاعر و ترانه سرا را نمی‌نویسد بلكه فقط نامی از خواننده در آثار برده می‌شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]مدیر موزه صبا از كاندید شدن این موزه در ایكوم به عنوان یكی از موزه های برتر تهران خبر داد[/h]

حمیدرضا شبابی مدیر موزه موسیقی صبا در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران با اعلام این خبر گفت: موزه صبا هم اكنون به عنوان كاندیدای موزه های برتر تهران در ایكوم انتخاب شده كه طی روزهای آینده نتایج ایكوم اعلام و موزه برگزیده معرفی می شود.وی ادامه داد: موزه صبا هم اكنون با داشتن بخش‌های صوتی و مستند میزبان هنرجویان و دانشجویان موسیقی است چرا كه ما در حال حاضر فایل های صوتی و تصویری در كنار ویترین های موزه قرار دادیم و این موزه را با بخش های مستند تجهیز كردیم.مدیر موزه صبا با اشاره به رشد 20 درصدی بازدیدكنندگان موزه نسبت به سال گذشته اظهار داشت: ما در این سالها اقدامات زیادی را به منظور افزایش بازدیدكنندگان انجام دادیم به گونه ای كه نوروز امسال با همكاری شهرداری منطقه 12، تورهای گردشگری برای موزه در نظر گرفتیم. این اتفاق در كنار دیگر برنامه‌ها باعث گردید ما امسال شاهد رشد 20 درصدی بازدیدكننده نسبت به سال قبل باشیم.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، موزه صبا همان منزل قدیمی استاد ابوالحسن صبا است كه بعد از فوت این هنرمند، منزلش با تمام وسایل و سازهای استاد به وزارت و فرهنگ وقت اهدا و از سال 53 به شکل موزه درآمد وتوسط علی اكبر خان شهنازی افتتاح شد و در سال 71 به عنوان میراث ملی ثبت شد.موزه صبا سال 81 به منظور مرمت تعطیل و پس از بازسازی سال 86 افتتاح شد. این موزه هم اكنون دارای سه بخش است به طوری كه یکی از بخش های آن شامل تصاویر، اسناد و نامه‌های استاد صبا و نامه‌های هنرمندان آن زمان در زمینه موسیقی معاصر،یك بخش شامل مجموعه‌ای از سازهای استاد ابوالحسن صبا و سازهای ارزشمند اهدایی، اشیای شخصی و دست نوشته‌های صبا و یك بخش دیگر شامل 80 عروسک مومی با لباس اقوام مختلف حاصل کار منتخب اسفندیاری همسر استاد صباست .
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]كارگاه ساخت ساز استاد مسعود در موزه موسیقی كرمان راه اندازی می شود[/h]

فواد توحیدی مسئول بخش سازهای نواحی موزه ساز كرمان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران گفت: طی جلسه‌ای كه هفته گذشته با هادی ایرانمش سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان داشتیم، ایشان وعده دادند كه به زودی كارگاه ساخت ساز در موزه ساز كرمان راه اندازی و ویترین‌هایی برای نمایش ساز به این موزه اضافه می شود.وی ادامه داد: از سالها پیش كارگاه و سازهای استاد مسعود در موزه موسیقی كرمان قرار گرفته اما تا به امروز هیچ فعالیتی در این بخش صورت نگرفته است . این پژوهشگر موسیقی نواحی بیان داشت: با عملی شدن تاسیس كارگاه ساز سازی، یك استاد ساز ساز در این كارگاه حضور پیدا می كند و علاوه بر مرمت برخی سازها، به علاقمندان مراحل ساخت ساز را ارائه می دهد.توحیدی با ابراز خرسندی از اضافه شدن ویترین به موزه ساز كرمان گفت: با این اتفاق می توان سازهای بیشتری برای موزه خریداری كرد و تنوع سازی را گسترش داد.وی تصریح كرد: من در حال حاضر یك تعداد ساز از مناطق مختلف كرمان جمع آوری كردم كه بواسطه نبود ویترین آنها را در موزه به نمایش نگذاشتم ،حتی آنها را در اختیار این موزه نیز قرار نداده ام چرا كه در نبود ویترین همه آنها در انبار و در وضع نامناسبی نگهداری خواهند شد.توحیدی در خاتمه با بیان اینكه در صدد تهیه بروشور موزه به چند زبان دنیا هستیم، اظهار داشت: موزه موسیقی كرمان در گذشته جایگاه خوبی نداشت و به نوعی در غربت به سر می برد اما در حال حاضر با افزایش بازدیدكنندگان به یكی از پرجاذبه ترین بخش های گردشگری كرمان به شمار می آید به گونه ای كه در ردیف اول لیست اطلاعات گردشگری كرمان قرار گرفته است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]چند خبر موسیقی در هفته گذشته[/h]

خبر اجرای كیهان كلهر به همراه گروه خود 25 و 26 خرداد در انگلستان را می توان از اخبار قابل توجه این حوزه برشمرد . برگزاری بزرگداشت استاد محمد اسماعیلی استاد تنبك نوازی موسیقی ایرانی28 پنجشنبه در فرهنگسرای ارسباران از دیگر اخبار قابل توجه بود . اجرای كنسرت گروه نوروز به سرپرستی ارشد طهماسبی و خوانندگی سالار عقیلی 27 تا 29 اردیبهشت در تالار وحدت را نیز می توان در زمره اخبار مهم این حوزه در هفته قبل قرار داد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]لوح فشرده تصویری موسیقی شادمانی نواحی ایران منتشر شد [/h]

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی عرفان، این آلبوم تصویری مجموعه ای از قطعات گیلانی، لرستانی، آذری، كردی، شوشتری، جنوبی، شیرازی و خراسانی است كه با تنظیم محمد طیبی جبلی در گروه موسیقی عرفان نواخته شده است. آهه بوگو، زنگ زنگه، لقومه، الدوزم، یاندی یاندی، كابوكی، تو گلی، خلیج همیشه فارس، جِنگ و جِنگ، گل افشان، كرمانجی و شاباش مجموعه ای از قطعات مراسم شادمانی نواحی مختلف ایران است كه در این آلبوم تصویری به كارگردانی كیهان شادور اجرا می شود. این مجموعه به منظور احیای نواهای اصیل و شاد ایرانی در نواحی مختلف كشور منتشر و سازهای بومی هر منطقه در اجرای قطعات نواخته شده است. قوپوز، دسر كوتن، پیپه، قشمه، نی انبان، دایره، دمام، لبك و نقاره از سازهایی است كه در قالب موسیقی شادمانی نواحی مختلف در این آلبوم معرفی و نواخته شده است. در این آلبوم، عاشیق حسن اسكندری و ناصر وحدتی به عنوان تك خوان و مژگان اردشی، فرزانه گلزاری، گیتا تهمتن، ثمین مهر پویان و عرفان طیبی جبلی به عنوان همخوانان حضور دارند. همچنین محمد طیبی جبلی به عنوان نوازنده تمبك، دهل و تمپو، عاشیق حسن اسكندری، قوپوز، عرفان طیبی جبلی، دسركوتن، پیپه و دقك، اشكان غفوری و مریم سروش نسب، تار، حامد بلند همت، دوتار، قشمه، نی انبان و سرنا، چاوش اسكندری خواه، بم تار و تمبورین، سعید آذرنوش، بربط، كاوش سهرابیان، نی لبك، امین پرویز زاده، كمانچه، شایان ریاحی، تمبك، دمام، نقاره و زنگوله، افشین بابایی، تمبك و دمام، مونا جهانگیری، دایره، تمبك، رچت و زنگوله و سارا ثمررخی به عنوان نوازنده تمبك و زنگوله قطعات موسیقی را اجرا می كنند. كنسرت موسیقی شادمانی نواحی ایران سال گذشته در تالار ایوان شمس اجرا شد.
 

Similar threads

بالا