کلوپ آبیدلان.

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
من که نمی خوام رییس شم این حرفا رو به رییس بگو.......من تو کلوپ حکم خدا ر دارم.........حاجات رو بر آورده میکنم......خخخخخخ
ولی دور از شوخی من هر کی رییس بشه کمکش می کنم ولی دیگه از خودم سن و سالی گذشته توان این کارا رو ندارم........خخخخخخخخخ

وا، این چه حرفیه؟!
شما که میگفتید جوااانید و از این حرفا .:huh:..
خب رئیس شد دیگه:razz:........

سلام.:w42:
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
عاقا من تا بحث به دعوا کشده نشده برم...
شبه همگی خوش...

هرکی رئیس شه میشه تاج سره ما....

ولی وجدانا یکی رو رئیس کنید که حداقل یهروز درمیون باشه...
محمد!!!!!!!! من به این حرفا کاری ندارم........ولی حس میکنم داری فرار می کنیاااااااااا..............
باشه حالا فردا شب بیاین.......من راهی رو پیشنهاد میدم که رییس خیلی هم سختی نکشه برنامه ها دارم.........فقط بچه ها بیان حله.........
شبت بخیر یا علی.........
 

.eliii.

عضو جدید
کاربر ممتاز
عاقا اجازه من رییس بشم؟
 

z_elect

عضو جدید
کاربر ممتاز
موضوع درون تیمی است...
خخخخخخخخخخخخ
تازگیا تو فکرش بودم امروز دیدمش
بسیار موجبات شادی مارو فراهم کرد
من دبیرستانچندتا از رفقام پرسپولیسی و استقلالی بودن
یه سال پوستر نیکبخت دست ابیا بود
سال بعد دست قرمزا
یه سال تو روزنامه ها میزدن نیکبخت خونشم ابیه
سال بعد میگفت دریاهم قرمزه
بعد جو گرفتش عشق پروینی رفت استیل اذین
حالا من نمیدونم بعد از این نوسانات رنگی
چطور دوباره ابی شده

البته بمونه تو خود تیمتون واگیرش به ما نرسه
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
وا، این چه حرفیه؟!
شما که میگفتید جوااانید و از این حرفا .:huh:..
خب رئیس شد دیگه:razz:........

سلام.:w42:

جوون که هستیم ولی دلمون جوونه تر از خودمونه.........پیری خیلی وقته سراغمون اومده......خخخخخخخ
من و چه به ریاست..........گزینه های خوب زیاده...........اوالا رییس نیست و مسئول..........ثانیا من که تا ابد نیستم بقیه هم بیان تو کار خوبه..........
کی رییس شد حالا؟؟؟؟؟؟خخخخخخ
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته.........
 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
جوون که هستیم ولی دلمون جوونه تر از خودمونه.........پیری خیلی وقته سراغمون اومده......خخخخخخخ
من و چه به ریاست..........گزینه های خوب زیاده...........اوالا رییس نیست و مسئول..........ثانیا من که تا ابد نیستم بقیه هم بیان تو کار خوبه..........
کی رییس شد حالا؟؟؟؟؟؟خخخخخخ
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته.........

اشتباه لپی بود. نه اشتباه تایپی منظورم بود:mad:..........
میخواستم بگم رئیس شید دیگه، گفتم رئیس شد دیگه:redface:......................
 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
ساعت 4:40.
اصلاً هم پرچم بالا نیست .:mad:.......... واسه چی باختن؟؟:w00:؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه، دلم نیومد.
........

:w05:
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با سلام
خیلی حیف شد باختیم
ولی هنوز خیلی راه مونده...ایشالا جبران میکنیم
الان حتما لنگیا دور برشون داشته که ما گند زدیمه...ببنید اون روزی رو که دوباره شروع کنن زرت و زرت باختن،داوری،علی دایی،رویانیان و برو تا تهش
 

javad-68

عضو جدید
[h=1]جباري: هواداران استقلال من را شرمنده کردند[/h]
[h=2] هابک تيم استقلال گفت:‌ هواداران استقلال از اينکه من را درک کردند، شرمنده کردند.[/h]

مجتبي جباري پس از پيروزي دو بر يک سپاهان مقابل استقلال، عنوان کرد: بازي خوبي بود و دو تيم موقعيت‌هاي خوبي روي دروازه يکديگر خلق کردند که سهم ما دو گل بود که توانستيم به برتري دست يابيم.

وي با اشاره به اينکه انتظار نداشته هواداران استقلال با او اين برخورد را داشته باشند، خاطرنشان کرد: مهم‌تر از پيروزي ما اين بود که من انتظار نداشتم هواداران اينگونه مرا درک کنند، به هرحال شرايطي به وجود آمد و نتوانستم در استقلال بمانم. من اصلا از پيروزي سپاهان خوشحال نيستم و از باخت استقلال ناراحتم اما از اين خوشحالم که هواداران من را به خوبي درک کردند نه من بلکه همه مسئولين خوشحال هستند.

به گزارش فارس، هافبک سپاهان افزود: تماشاگران به نحو احسن مرا درک کردند و نشان دادند که به پيشکسوتان و بازيکنان خود احترام مي‌گذارند حالا اگر هم اتفاقي افتاده و بازيکن از تيم جدا شده اما هواداران همچنان بازيکنان را دوست دارند.

وي درباره شعار اندکي از هواداران عليه او، تصريح کرد: ممکن است برخي هواداران شعارهايي داده باشند اما اکثر تماشاگران باعث شدند تا اين شعارها ادامه نداشته باشد، به هرحال برخي تماشاگران از اينکه من در اين تيم نماندم متعرض و ناراحت بودند اما من همه سعي‌ام را کردم شرايط مهيا نبود که در اين تيم بمانم.

جباري در مورد اينکه برخي هواداران اسکناس به او نشان مي‌داند، خاطرنشان کرد: اکثر هواداران تشويق کردند هم‌اکنون مسائلي نبوده که من بخواهم به خاطر اتفاقات مالي از تيم جدا شوم. من از باشگاه استقلال طلب دارم که اگر 10 درصد از طلبم را پرداخت مي‌کردند همراه با قراردادم بيشتر از سپاهان مي‌شد اما نتوانستم در اين تيم بمانم.

وي در مورد فحاشي هواداران نسبت به داور، اظهار داشت: اصلا خوب نيست که بخواهيم به خاطر يک سوت و يا يک خطا نسبت به داور فحاشي کنيم اما تماشاگر است و احساسي مي‌شود اميدوارم اين اتفاق‌ها کمتر در ورزشگاه ايران بيفتد.

جباري در مورد اينکه با اتفاقاتي که در ورزشگاه افتاد چه زماني قصد بازگشت به استقلال را دارد، يادآور شد: واقعا هواداران مرا شرمنده کردند، انتظار چنين برخوردي با آنها نداشتم آنها من را خوب درک کردند شايد من پيش از اين تصميماتي داشتم اما اين بازي انگيزه من را براي بازگشت به استقلال بيشتر کرد. اميدوارم هرچه زودتر اين استقلال رخ دهد.

هافبک استقلال در مورد اينکه دوست دارد به استقلال بازگردد، گفت:‌صددرصد اينطور است من 9 سال در اين تيم با غم‌ها و شادي‌ها همراه هواداران بودم من دوست دارم در استقلال بمانم اما شرايط فراهم نشد. من از رفتار تماشاگران متعجب بودم که من را اينگونه درک کردند از آنها تشکر مي‌کنم و اميدوارم هرچه زودتر به اين تيم باز گردم.

 

javad-68

عضو جدید
[h=1]رحمتي: افتخار مي‌کنم در استقلال هستم[/h]
[h=2] دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: در ديدار امروز نتيجه را به وزارت ورزش باختيم نه سپاهان.[/h]

سيد‌مهدي رحمتي پس از شکست دو بر يک استقلال برابر سپاهان در خصوص اين شکست اظهار داشت: اين بازي را با بدشانسي محض باختيم. زماني که سپاهان مشغول يارگيري بود وزارت ورزش به فکر تجليل بود. هيچ کس به استقلال کمک نکرد و معتقدم ما امروز به وزارت ورزش باختيم نه سپاهان.

وي افزود: همه مي‌دانند که استقلال با چه شرايطي بازيکنان مدنظرش را جذب کرد. خوشبختانه امروز هم خوب بازي کرديم و بيش از 10 موقعيت گل داشتيم که با بدشانسي آنها را از دست داديم.

رحمتي خاطرنشان کرد: افتخار مي‌کنم در استقلال هستم و به تماشاگران اين تيم مي‌بالم. زماني که من از سپاهان جدا شدم برخي از تماشاگران اصفهاني هرچه لياقت خودشان بود به من گفتند. اميدوارم سپاهاني‌ها امروز فرهنگشان بالا رفته باشد و نکات زيادي را از تماشاگران استقلال ياد گرفته باشند.

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: زماني که به من فحاشي مي‌کردند در واکنش به آنها خواستم که بيشتر فحش بدهند. وقتي از سپاهان جدا شدم برخي تماشاگران اين تيم هرچه لياقت خودشان بود به من و خانواده ام گفتند. تماشاگران استقلال امروز فرهنگ را به فوتبال ايران نشان دادند.

رحمتي با بيان اينکه برخي اصفهاني‌ها با فحاشي به قول خودشان دنبال مِزه ريختن هستند عنوان کرد: متاسفانه يا خوشبختانه اصفهاني‌ها آنقدر در فدراسيون نفوذ دارند که هيچ کس از مسئولان نسبت به فحش‌هايي که به من داده مي‌شود توجه نمي‌کند. من لهجه اصفهاني‌ها را مسخره نکردم و هرچقدر که دلشان مي‌خواهد بيانيه صادر کنند.

وي افزود: استقلال تيم وزارت ورزش است. روزي که ما قهرمان ليگ شديم هيچ کدام از مسئولان وزارت ورزش کنار ما نبودند چون دوست نداشتند ما قهرمان شويم. فعلا هفته دوم است و نبايد اين حرفها را زد. در مجموع بايد بگويم امروز روز استقلال نبود.

 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هافبک خارجی استقلال آمد


ملت ایران: سرانجام گوران لاوره به تهران آمد.هافبک خارجی استقلال که در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی(ره)با مشکل ویزای کاری مواجه شده بود،دقایقی پیش با تلاش های مدیربرنامه هایش از گیت فرودگاه گذشت تا برای اقامت به هتل خود برود.قرار است لاوره امشب با حضور در ورزشگاه آزادی بازی همبازیانش را از نزدیک تماشا کند.
 

Similar threads

بالا