کلوپ طرفداران پرسپولیس

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
سلام دوستای پرسپولیسیه گل.
4 ماه اخراج بودم دلم براتون تنگ شده بود.
عاقا دیدی با کریمی چه کردند؟؟؟
عیب نداره رفت تراکتور بازم میبینیم فوتبالشو...
تیمو دایی خودش و با سلیقه ی خودش بست.ما فقط حمایت میکنیم ازش ببینیم چی میشه.
یه عکسم بذارم دور هم بخندیم.
شماره پیرهن فرهاد مجیدی توی تیم ملی...هه هه هه هه هه هه هه ...کلی خندیدن داره.
سلام دادا
خوبی؟
خوش اومدی اخراجی:D
بله دایی خودش تیمو بسته(البته خوب نبسته) ایشالا که نتیجه بگیره
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

آقای mohammad5mousavi
وضعیت خودتون رو مشخص کنید.
یا در کلوپ پرسپولیس فعالیت کنید یا کلوپ
استق لال.
شما در هر دو کلوپ فعالیت می کنید.


:question:

آره منم تو تایپیک استقلالی ها دیدمش اما شاید فهمیده پرسپولیس سروره و پشیمون شده خوش اومدی داش محمد

 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2] هافبک پرسپولیس به تیم فوتبال ملوان پیوست[/h] [h=2]پرسپولیس نیوز : هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی یک‌ساله به باشگاه ملوان پیوست.[/h] امیرحسین فشنگچی امروز با عقد قراردادی یک‌ساله به باشگاه ملوان انزلی پیوست. فشنگچی فصل گذشته در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد. مشکل عدم ثبت قرارداد بازیکنان ملوان با رایزنی صادق درودگر مدیرعامل باشگاه با نبی دبیر فدراسیون و اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی حل شد. امروز 20 تیر ماه آخرین زمان نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتری است.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عکس شهریار در خدمت مقدس سربازی

عکس شهریار در خدمت مقدس سربازی

 

karimi912

عضو جدید

احتمال ماندن انصاری فر در پرسپوليس: ؟؟؟ درصد

از برآيند اخبار، مصاحبه ها و اتفاقاتي كه طي 24 ساعت گذشته رخ داده مي توان به اين نكته رسيد كه هنوز روزنه هايي براي ماندن انصاريفر در پرسپوليس هست و تمام درها به روي او بسته نشده !

خيلي عجيب است. تا حالا هيچ وقت درباره بازيكني اينقدر تعادل در نخواستن و خواستنش نديده بوديم اما هر بار كه از كريم انصاري فر مي نويسيم يا عده اي به شدت به او اعتقاد دارند و مي گويند حتما بايد در پرسپوليس بماند و به كار تيم مي آيد يا عده اي معتقدند اصلا لازم نيست نگهش دارند و زماني كه 4 مهاجم نوك در تيم و جود دارد نيازي به حفظ او نيست.

اين تعادل و بالانس عجيب و غريب بعد از تصميم ويژه در كنار گذاشتن انصاري فر هم وجود دارد . يعني بعد از توافق نهايي اين بازيكن با پرسپوليس و با وجود مخالفت دايي در پي استخاره هايش ،همچنان نيمي از پرسپوليسي ها اقدام دايي را اشتباه مي دانند و نيم ديگر معتقدند او بهترين كار را در قبال ستاره جوان و همشهري اش انجام داده است.
بعد از تصميم دايي ابتدا به نظر مي رسيد اين پرونده را بايد تمام شده دانست اما بعد ازاعلام اين خبر اتفاقات فراواني افتاده كه شايد دوباره منجر به بازگشت انصاري فر به پرسپوليس شود.
اولا اينكه واكنش انصاري فر بعد از تصميم دايي اصلا منفي نبوده و او ضمن احترانم به دايي و رويانيان از علاقه اش به حضور در تيم محبوبش گفته و اعلام كرده هر جا برود، برمي گردد و پيراهن شماره 9 پرسپوليس را مي پوشد.
دوم اينكه رويانيان در مصاحبه اش گفته به خاطر علاقه اش به كريم و تعصب او نسبت به پرسپوليس با دايي حرف مي زند تا اگر امكانش باشد انصاري فر را برگرداند. حال رويانيان يا به خاطر تعريف هاي كريم از او دنبال تلافي محبت اوست يا به خاطر بالا بردن محبوبيتش نزد هواداران – آنهايي كه مي گويند انصاري فر بايد حفظ شود – تلاش مي كند و البته اين روزها بعيد نيست كه تصور كنيم او مي تواند روي دايي تاثير بگذارد.
به هر حال از برآيند اخبار ،مصاحبه ها و اتفاقاتي كه طي 24 ساعت گذشته رخ داده مي توان به اين نكته رسيد كه هنوز روزنه هايي براي ماندن انصاري فر در پرسپوليس وجود دارد و تمام درها به روي او بسته نشده اما به هيچ وجه نمي توان اين احتمالات را پر رنگ دانست و درصد خاصي برايش تعريف كرد.
در اين ميان بايد ديد رويانيان هم فقط خواسته با گفتن آن حرف ها نقش دلسوزانه اش را به رخ هواداران بكشد يا اينكه واقعا براي كريم سنگ تمام خواهد گذاشت.از طرفي او نيز بر اين نكته تاكيد كرده كه انصاري فر 40 روز از تمرين تيم را از دست داده و رويانيان و انصاري فر خوب مي دانند دايي آدمي نيست كه اين مساله را ناديده بگيرد.
در هر حال به نظر مي رسد حتي اگرانصاري فر به هر ترتيبي در پرسپوليس ماندني شود كار بسيار بسيار سختي براي رسيدن به تركيب اصلي داشته باشد و بايد بي خيال چند بازي ابتدايي فصل شود.
 

karimi912

عضو جدید
عواقب حرفهاي علي اميري؛ حالا فتح الله زاده بايد پاسخگو باشد

پیشنهاد 2.5 میلیارد تومانی استقلال به کریم انصاری فرد خبر روز است.آیا استقلال درست در وسط اتهام پول و پورشه به پرسپولیس چنین حرکتی را انجام داده؟

می شود با کمی تفکر به این نتیجه رسید که چرا علی امیری خودش و استقلال را وارد چنین کوچه بن بستی کرد.پس از انتقال جباری به سپاهان ، رویانیان با نیت قرار دادن هواداران جباری مقابل باشگاه طی مصاحبه ای مدعی شد با مجتبی جباری تماس گرفته و خواهان جذب او شده اما جباری با کلمه غیرت و تعصبش به استقلال پیشنهاد او را نپذیرفته.
حرکت علی امیری دقیقا کپی برداری از ادعای رویانیان بود و اتفاقا با همان ایده و نیت یعنی قراردادن طرفداران کریم انصاری فرد مقابل باشگاه انجام شد.دو و حتی سه حرف غلط علی امیری اما سبب شد تا استقلال جای تلافی کردن حرکت زیرکانه رقیب با مشکل مواجه شود.سه اشتباهی که علی امیری با این مصاحبه انجام داد عبارتند از :

یک – استقلال در مقابله با جباری ادعای داشتن دست بالا را داشت و حرکت خود در تقابل با جباری را مبارزه با بازیکن سالاری خطاب می کرد.با چنین دیدگاهی جذب مجتبی جباری از طرف سپاهان حرکتی غیر اخلاقی یا در راستای بازیکن سالاری قرار می گرفت و استقلال حداقل وجهه باشگاه اخلاق محور یا اصول مدار را حفظ می کرد.باشگاهی که می توانست با کنار زدن نویسنده بیانیه و قربانی کردن او جباری را حفظ کند اما پای اصول ایستاد.
حالا خبر مذاکره استقلال با کریم انصاری فرد که دقیقا شرایط مشابه جباری را دارد ،از استقلال هم تصویر یک باشگاه اغواگر و منفعت طلب را به نمایش می گذارد که وسط دعوای کاملا اخلاقی و اصولی پرسپولیس با بازیکنش که کاملا هم در راستای مبارزه با بازیکن سالاریصورت گرفته می کوشد تا با پیشنهاد دادن پول فراوان –همان ادعای فتح اله زاده علیه سپاهان و پرسپولیس –بازیکن آنها را قر بزند.این اشتباه اول علی امیری بود.

دو- پیشنهاد دادن استقلال به انصاری فرد پس از پاسخ منفی پرسپولیس به او هیچ بار منفی ندارد و می تواند حرفه ای تلقی شود.با این همه اعلام اینکه دوبرابر پرسپولیس می دهیم تمام موازنه های اخلاقی باشگاه استقلال در این مدت را شکست.علی فتح اله زاده در این سه فصل اخیر مدیریتش بر استقلال همواره تاکید کرده که به بازیکن پوب بی حساب نداده و پول منطقی پرداخت کرده. اتفاقا کریم انصاری فرد همواره نوک پنهان تمام انتقاداتی بوده که فتح اله زاده در این مدت به مدیریت رویانیان داشته و او را به پرداخت های بی حساب متهم کرده.حالا رویانیان می تواند همین سند رسمی یعنی مذاکره علی امیری را بر سر کوی و برزن جار بزند که دیدید کدام تیم به بازیکنان پول پیشنهاد می کند؟
حتی مجتبی جباری هم نمی توانست چنین پاس گلی به رویانیان بدهد.

سه – اشتباه سوم علی امیری در بیان کردن میزان تعصب کریم انصاری فرد به پرسپولیس بودو اعلام اینکه باید مجسمه چنین بازیکنی را سر در باشگاه گذاشت.اگر نپذیرفتن پیشنهاد رقیب در اوج دعوا مستحق چنین پاداشی است استقلال باید مجسمه مجتبی جباری را سر در باشگاه خود بگذارد چون او هم از پذیرش چنین پیشنهادی خودداری کرد.
علی امیری با تلاش برای بزرگ کردن کریم انصاری فرد در دعوایش با پرسپولیس ناخواسته به بزرگ کردن مجتبی جباری در دعوایش با استقلال کمک کرد.

حالا علی فتح اله زاده به وقت بازگشتن به تهران قطعا با پرسش های داغ رسانه ها پیرامون این موضوع مواجه خواهد شد.گل به خودی علی امیری استقلال را از تمام ادعاهای اخلاقی اش نسبت به پرسپولیس عقب کشاند. جمع کردن چنین اشتباهی حتی از سوی آدم با تجربه ای مثل علی فتح اله زاده آسان نخواهد بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
قربونت برم ريفيق
منم خوشحالم كه بعد يه مدت دوباره دوستامو ميبينم فعال دارن به عشق پرسپوليس روزگار ميگذرونند
نه بابا اون يارو كه اصن جزو جايی حساب نميشد. خدا زده بودش، ما چه كاره ايم. اون كه چندكاربره بود و اخراج براش مهم نبود فقط باعث شد ما يه مدتی نباشيم.
به هر حال هر جا هست ايشالا يه كم وجود پيدا كرده باشه. آخه اون چيزی كه من ديدم خيلی داغون و بی جربزه بود بعدا تو جامعه به مشكل ميخوره!
وللش پرسپوليس و پرسپوليسی رو عشقه
آقا مام تشکر می کنیم بابت سوسک کردن اون کاربر ..:دی
ببخشید که اخراج شدی ..:gol:
 

mehrdad50

عضو جدید
آقا مام تشکر می کنیم بابت سوسک کردن اون کاربر ..:دی
ببخشید که اخراج شدی ..:gol:

فدای سر همه پرسپوليسيها
از كيسه كش جماعت نبايد بيش از اون انتظار ميداشتم
يكی از بچه ها همون روز بعد از اخراجم يه جمله خيلی قشنگ گذاشت كه هويت همه 6تايی ها رو نشون ميداد؛
برنارد شاو ميگه:
مدتها پیش آموختم که نباید با خوک کشتی گرفت، خیلی کثیف می‌‌شوی و مهم‌تر آنکه خوک از این کار لذت می‌برد.‌

http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/55791-كل-كل-فوتبالی/page1532?p=6351530#post6351530

اميدوارم ديگه لازم نشه با اين خوكهای آبی سرشاخ بشم.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=arial, helvetica, sans-serif][/FONT]پرسپولیسه اگه یا که پیروزیه

حقه
طوفانه سرخ طعم پیروزیه

پرسپولیس واسمون عشق هر روزیه
 

karimi912

عضو جدید
مروری بر عملكرد پرسپوليس در پنجره نقل و انتقالات


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با ملوان بندر انزلی راهی هیات فوتبال استان تهران شدند و قراردادهای خود را در حضور شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران به ثبت رساندند.
محمد امام‌وردی مسوول ثبت قراردادهای باشگاه پرسپولیس نیز در هیات فوتبال حضور داشت و به اتفاق سعید شیرینی نسبت به ثبت قراردادها نظارت می‌کرد.
مدت زمان قرارداد سرخپوشان به شرح ذیل می‌باشد:

کادر فنی: علی دایی (سرمربی)، جواد منافی، محمد دایی و رضا فروزانی (دستیار)، بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) و محمدرضا مولایی (مربی بدنساز).
مدیر تیم فوتبال بزرگسالان: محمد پنجعلی
سرپرست: سعید شیرینی
مدیر رسانه‌ای: حمید عباسی

دروازه‌بانان: نیلسون (یک سال)، امیر عابدزاده (دو سال) و رضا محمدی (دو سال)

مدافعان: رضا نورمحمدی (یک سال)، محسن بنگر (یکسال)، سید جلال حسینی (یک سال)، محمدرضا خانزاده (دو سال)، میثم حسینی (دو سال)، مهرداد پولادی (دو سال)، حسین ماهینی (دو سال) و حسین کنعانی (یک سال)

هافبک های میانی: رضا حقیقی (دو سال)، مهرداد کفشگری (سه سال)، محمد نوری (دو سال)، مارکو سپانوویچ (یک سال) و قاسم دهنوی (یک سال)

هافبک‌های کناری: امید عالیشاه (دو سال)، غلامرضا رضایی (دو سال)، میلاد غریبی (دو سال)، پیام صادقیان (دو سال) و حمیدرضا علی عسگری (دو سال)

مهاجمان: سید مهدی سید صالحی (دو سال)، محمد عباس‌زاده (سه سال)، یونس شاکری (سه سال) و هادی نوروزی (دو سال)

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات تیم با ارائه توضیحاتی گفت: تیم فوتبال پرسپولیس 17 بازیکن بزرگسال، 6 بازیکن زیر 23 سال را به خدمت گرفته است و همچنین قرارداد دو بازیکن (عابدزاده و کنعانی) به عنوان بازیکن رده سنی امید به ثبت رسیده است.

حسین قدوسی در پایان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: هر باشگاه لیگ برتری می‌تواند قرارداد 21 بازیکن بزرگسال و 9 بازیکن زیر 23 سال را به ثبت برساند که بر این اساس تیم پرسپولیس چهار جای خالی برای بازیکنان بزرگسال و سه جای خالی برای بازیکنان زیر 23 سال خود در اختیار دارد.

پرسپولیس همچنین در فصل نقل و انتقالات چهار سهمیه لیگ برتری (میثم حسینی، مهرداد کفشگری، مهدی سید صالحی و قاسم دهنوی) را جذب کرده و طبق قوانین می‌تواند دو بازیکن لیگ برتری دیگر را در طول فصل یا نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت بگیرد.
همچنین باشگاه پرسپولیس دو بازیکن خارجی (نیلسون و سپانوویچ) را به خدمت گرفته و طبق قانون می‌تواند دو بازیکن خارجی دیگر که یکی از آنها الزاما باید بازیکن آسیایی باشد را به خدمت بگیرد.

پیام صادقیان، امید عالیشاه و میلاد غریبی سه پدیده سال‌های اخیر لیگ برتر در لیست زیر 23 سال پرسپولیس قرار گرفتند و از آنجا که فصل گذشته بازیکن زیر 21 سال بوده‌اند سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند.

کاهش هزینه‌ها، برقراری توازن در پست‌ها، پرهیز از هیاهو، جذب بازیکنان جوانی که سهمیه لیگ برتری نباشند، جوانگرایی، یارگیری براساس ترمیم نقاط ضعف فصل گذشته از جمله سیاست‌های مدیریت باشگاه و سرمربی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بوده است.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کل مصاحبه دایی در ورزش مردم
سرمربی پرسپولیس گفت: انصاری*فرد برای پرسپولیس شرط گذاشت و گفت ۷۶۰ میلیون بدهید تا قراردادم را امضا کنم.

علی دایی که صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود صحبت*هایش را با تبریک موفقیت تیم ملی والیبال آغاز کرد و گفت: هر بازی که از تیم والیبال ایران دیدم احساس غرور و افتخار کردم که یک ایرانی هستم. با اینکه ما در کنار بازیکنان این تیم نیستیم اما در خانه*هایمان قلبمان برای موفقیت تیم ایران می*تپبد و به تمام بازیکنان و دست*اندرکاران والیبال کشور این موفقیت را تبریک می*گویم.

وی افزود: متاسفانه چند سالی است که باب شده افرادی که برای مملکت زحمت کشیده اند تخریب می شوند و مشکل ما این است که بعضی آقایان غیر ورزشی وارد ورزش شده وی در واکنش به اظهارات چند وقت اخیر کامبوزیا عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه در مملکت ما باب شده کسانی*که سال*ها برای این کشور زحمت کشیده*اند را تخریب می*کنند. مشکل ما این است که افراد سیاسی وارد ورزش شده*اند و به جای آنکه به مسئولیت*های مدیریتی خود بپردازند در همه زمینه*ها صاحب*نظر هستند و درباره همه چیز صحبت می*کنند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: من برای همه احترام قائلم اما در جایی*که کار می*کنم با تمام قدرت به آنجا می*پردازم و اگر ایشان (کامبوزیا) نیز تمام قدرت خود را معطوف به فدراسیون شطرنج می*کرد تیم ما در کره جنوبی به آن شکل و بر اساس عدم مدیریت حذف نمی*شد.

دایی ادامه داد: برای ورزشکاران رشته شطرنج احترام قائل هستم اما تا امروز من تنها اسم این ورزشکاران را شنیده بودم و از کامبوزیا نامی نشنیده بودم. نتیجه*ای که در کره جنوبی به دست آمد در شأن فدراسیون و بازیکنان شطرنج ما نبود.

وی گفت: من تجربه بازی والیبال و بسکتبال را داشته*ام و در دوران راهنمایی نیز شطرنج بازی کرده*ام با این رشته آشنایی کوچکی دارم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: من هرچه دارم از آن بالایی دارم و خدا را با تمام وجود در زندگی حس کرده*ام. خدا همیشه دست مرا گرفته و در این ماجرا هم شاهد بودید که این آقا مدت کمی بعد از صحبت*هایی که راجع به من کرد مدیریتش را نشان داد و آنهایی*که دم از مدیریت و علم می*زدند خود را نشان دادند.

دایی گفت: من اهل لابی نیستم. روزی که از سفر بازگشتم در فرودگاه یک دوست مشترک با من تماس گرفت تا با ایشان (کامبوزیا) جلسه بگذارم اما من قبول نکردم. من به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم و آن را به موفقیت برسانم. موفقیت من و گروهم، موفقیت همه پرسپولیسی*ها است و شادی 30،40 میلیون هوادار را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل مقابل آن چیز*هایی که بخواهد به این موفقیت ضربه بزند خواهم ایستاد. ایشان هم به خاطر آنکه جلسه با او را قبول نکردم* آن حرف*ها را زد.

وی تصریح کرد: من به خاطر پرسپولیس از رویانیان دفاع کردم. شاید آمدن رویانیان به فوتبال اشتباه بود اما یک سال و نیم، دو سال روی او هزینه شده و ما نباید وقتی روی کسی سرمایه*گذاری کردیم و آزمون و خطاهایش را انجام داد، آن زمان که می*خواهد مدیریتش را نشان بدهد او را کنار بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس بار دیگر با اشاره به مصاحبه*های رئیس فدراسیون شطرنج و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: ایشان در 20 سال مدیریتش در فدراسیون شطرنج این مقدار که در این مدت مصاحبه کرده بود شانس حضور در رسانه*ها را داشت؟ پرسپولیس یک تیم مردمی است و من وظیفه دارم همواره از آن دفاع کنم و در مقابل هر چیزی که بخواهد پرسپولیس را وارد حاشیه کند از تیم خود دفاع خواهم کرد و مقابل هر چیزی که مانع موفقیت پرسپولیس شود خواهم ایستاد.

وی درباره اختلافاتش با رویانیان گفت: ایشان نیز به ناحق علیه من صحبت و بیانیه*ای صادر کرد که با من جور در نمی*آمد و من نیز از خودم دفاع کردم اما پرسپولیس آنقدر بزرگ است که من و رویانیان هرچقدر هم اختلاف داشته باشیم به خاطر پرسپولیس می*توانیم آن را فراموش و با هم کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید این تیم گفت: بیشتر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده*ایم و تنها در یکی دو پست نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیریم که به سرعت آنها را نیز جایگزین کردیم. از روند جذب بازیکنان تیم راضی هستم و در این زمینه باشگاه نیز به ما کمک کرد.

دایی تاکید کرد: تمرینات خود را از 7 خرداد آغاز کردیم و تاکنون 51 جلسه تمرینی را پشت سرگذاشته*ایم. 8 مسابقه تدارکاتی انجام داده*ایم و تا آغاز فصل دو دیدار دیگر نیز خواهیم داشت تا به آمادگی کامل برسیم.

وی درباره پیش*بینی جایگاه پرسپولیس در لیگ سیزدهم تاکید کرد: پیش*بینی نمی*توان کرد اما از آغاز تمریناتمان هدفمان قهرمانی بوده و برای قهرمانی می*جنگیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده برای قاسم دهنوی گفت: نمی*خواهم وارد این قضایا شوم و بازیکنان خودشان بهتر این مسائل را می*دانند.

دایی ادامه داد: من فهرست بازیکنانی را که می*خواستم به مدیریت باشگاه دادم که بیشتر نفرات مورد نظر جذب شدند و معدود بازیکنانی چون قاسم حدادی*فر بودند که با ما قرارداد بست اما متاسفانه مشخص شد با ذوب*آهن قراردادی 6 ماهه دارد و ما مارکو را جایگزین او کردیم.

وی افزود: صحبت من با هواداران پرسپولیس این است که سعی کردیم امسال تیم را جوان*تر کنیم. میانگین سنی سال قبل تیم ما 27 و نیم سال بود که امسال به 25 سال رسیده است. تنها از 4 سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده*ایم و سایر بازیکنانی که گرفته*ایم سهمیه جوانان ما حساب می*شود ضمن آنکه دو بازیکن خارجی دیگر نیز می*توانیم جذب کنیم.

دایی گفت: تا الان 27،28 بازیکن جذب کرده*ایم ضمن آنکه 13 خروجی داشته*ایم که 10 بازیکن را جایگزین کردیم. هدف ما پوشش نقاط ضعف تیم بوده تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره کریم انصاری*فرد و اینکه او استخاره کرده تا این بازیکن به پرسپولیس نیاید گفت: بحث اصلی ماجرای استخاره نبود اما استخاره هم وجود داشت. انصاری*فرد از بهترین و آینده*دارترین بازیکنان ماست و از نظر اخلاقی و فوتبالی بازیکن خوبی است. او از نفرات اولی بود که من به باشگاه برای تمدید قرارداد معرفی کردم و حتی به*صورت شفاهی با او به توافق رسیده بودم و از باشگاه خواستم زمانی*که در سفر خارج هستم با او تمدید کنند اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: متاسفانه روز گذشته قرارداد فصل گذشته انصاری*فرد با پرسپولیس را خواندم که قرارداد عجیب و غریبی بود که در عمر ورزشی*ام ندیده بودم. انصاری*فرد برای بستن قرارداد جدیدش خواستار 760 میلیون پول پیش قرارداد شد و 15 روز نیز وقت خواست که اگر ترانسفر شود بتواند برود. این اصلا درست نیست چون روز اول با بازیکنانی قرارداد بستیم که تا روز آخر کنار ما حضور داشته باشند نه اینکه در میانه راه جدا شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور علیرضا حقیقی در تمرینات این تیم عنوان کرد: حقیقی در صحبتی که با من داشت گفت دروازه*بان اول روبین*کازان دروازه*بان اول تیم ملی روسیه است. مربی دروازه*بانان تیم روبین*کازان نیز به ما گفت حقیقی دروازه*بان خیلی خوبی است اما باید در تیم دیگری بازی کند و قصد داشیتم وی را به تیم*های ترکیه*ای قرض بدهیم تا به عنوان دروازه*بان بازی کند.

دایی افزود: بازیکنی که بازی نکند دچار مشکل می*شود. خواستیم حقیقی را به صورت قرضی در پرسپولیس حضور داشته باشد که تاکنون جوابی نگرفته*ایم.


دایی درباره قرعه*کشی لیگ برتر و رویارویی پرسپولیس با تراکتورسازی در هفته اول لیگ سیزدهم گفت: مطمئنا دوست داشتیم با تیم*های راحت*تری آغاز کنیم. با احترامی که برای همه تیم*ها قائلم اما بازی با تراکتورسازی خیلی سخت است. این تیم در این چند ساله نشان داده که حرف*های زیادی برای گفتن دارد. یک بازی دوستانه مقابل آنها انجام دادیم. آنها مربی خوب و با دانشی به نام مجید جلالی دارند که افتخار شاگردی وی را داشتم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی حمایت آذری*های کل ایران را پشت سر خود می*بیند اما هواداران پرسپولیس بیشتر هستند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شادی*های خود مقابل پرسپولیس در تیم*هایی که به عنوان مربی و بازیکن حضور داشته، اظهار داشت: در پرسپولیس بازی کرده*ام و این تیم را خیلی دوست دارم. برخی می*گویند چرا مقابل پرسپولیس خوشحالی می*کردی، من که نمی*توانم فیلم بازی کنم. وجدان کاری*ام اجازه نمی*دهد نسبت به جایی که هستم بی*تفاوت باشم.

دایی گفت: باید دید خود را وسیع کنیم. وقتی کشتی*گیری از ما در آذربایجان کشتی می*گیرد مطمئنا نتوانسته*ایم خواسته*های او را برآورده کنیم. ما به صورت ریشه*ای مشکلات را حل نمی*کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در فوتبال نیز وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید حرفه*ای کار کنند و این موضوع نیازمند حضور مدیران حرفه*ای است. ما هرچقدر صحبت کنیم اما صحبت*هایمان خریدار نداشته باشد فایده ندارد. هر وقت امثال ما تصمیم*گیرنده بودند آن وقت باید از ما سوال شود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره توجه به فوتبال پایه گفت: در تمام دنیا آکادمی*های فوتبال زیر نظر سرمربی تیم اصلی فعالیت می*کنند اما در فوتبال ما چنین چیزی نیست. در پرسپولیس نیز آکادمی فوتبال ما جدا از تیم بزرگسالان است. باید تمام شرایط حرفه*ای فوتبال دنیا را داشته باشیم تا بعد در قالب آن امثال من، باقری و مهدوی*کیا کارآیی دشته باشند.

دایی افزود: اگر مدیران خود را درست انتخاب کنیم و به آنها وقت بدهیم آن وقت آنها سراغ امثال من می*آیند و از برنامه*های ما استفاده می*کنند اما در حال حاضر مدیریت ما، مدیریت همراه با چک*های برگشتی است.

وی در بخش دیگری از صحبت*های خود به شرایط مالیاتی بازیکنان فوتبال در زمان بازی خودش اشاره کرد و گفت: من در دوران بازی خود یک بار هم به اداره مالیات نرفتم. در آن زمان از حقوق ما مالیات کم می*کردند و در آخر سال هم ما پول بنزین و هزینه*های دیگر خود را پس می*گرفتیم. حقوق و پاداش ما را در پاکت*های دربسته می*دادند و کسی هم از آن خبری نداشت.

دایی گفت: باید امکاناتی که در اختیار بهترین فوتبالیست*های دنیا قرار می*گیرد را در نظر بگیریم. آنها با پول یک سال قرارداد خود می*توانند بهترین ویلا را خریداری کنند و شاید پول یک سال قرارداد آنها به اندازه 7،8 سال قرارداد بازیکنان ما باشد. البته باید دید آنها، مدیران باشگاه*ها، امکاناتی که دارند و فوتبال آنها کجاست و فوتبال ما کجا؟ دلیل موفقیت آنها این است که مدیران لایقی بر سر کار هستند و سیاست*گذاری*ها نیز براساس تصمیمات آنها صورت می*گیرد.

وی در مورد اینکه در مراسم بهترین*های لیگ دوازدهم تنها مهدی مهدوی*کیا از پرسپولیس یک عنوان را کسب کرد اظهار داشت: متاسفانه به خاطر نتایج بدی که پرسپولیس در لیگ گرفت نماینده*ای در بین بهترین*ها نداشتیم. همه پرسپولیسی*ها دوست دارند این تیم در اوج باشد و مطمئنا شرایط در فصل آینده فرق خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد کارلوس کی*روش گفت: صعود به جام جهانی را به همه بازیکنان، دست*اندرکاران فوتبال و کارلوس کی*روش تبریک می*گویم. تیم ملی در 3 بازی آخر عالی بازی کرد و هیچ*کس وحتی خود من فکر نمی*کردم تیم ملی به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کند. بازیکنان بهترین بازی*ها را انجام دادند و به جام جهانی صعود کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می*شود به بازیکنان این تیم ماشین داده شده است، گفت: در این مدت ما ماشین یا چیز دیگری ندیده*ایم.

دایی در مورد حضور بازیکنانی چون علی کریمی، جواد کاظمیان و محمد نصرتی در ترکیب تراکتورسازی که حریف پرسپولیس در هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر است تاکید کرد: این 3 عزیز جزو بهترین*های فوتبال ما هستند و همیشه برای آنها آرزوی موفقیت دارم. حضور آنها بازی را حساس نمی*کند بلکه این حساسیت به دلیل میزبانی پرسپولیس و انتظار هواداران برای برتری در این دیدار خانگی است.

وی اضافه کرد: بسیاری دوست دارند تا به ورزشگاه بیایند و بازیکنان محبوب خود را ببینند اما ما نیز همه تلاش خود را می*کنیم تا در روز نخست مسابقات سربلند از زمین بیرون بیاییم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد علی کریمی گفت: روزی که به سفر خارج می*رفتم علی کریمی مصاحبه و از فوتبال خداحافظی کرد و من تیم خود را با این تفکر که او از فوتبال خداحافظی کرده بستم. ممکن بود حتی اگر این صحبت انجام نمی*شد باز هم او در تفکر تاکتیکی من جایی نداشت و یا اینکه حضور داشت؛ این موضوع را نمی*گویم اما به هر حال در آن زمان بحث خداحافظی او از فوتبال مطرح شد و کریمی نمی*خواست بازی کند و من به همین دلیل اصلا به این موضوع فکر نکردم.

دایی ادامه داد: کریمی یکی از بهترین*های فوتبال ملی و باشگاهی بوده و زحمات زیادی کشیده و هیچ*کس نمی*تواند ارزش او پایین بیاورد اما شاید قسمت نبوده که با هم کار کنیم.

وی با ابراز رضایت از آماده*سازی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تنها مشکل ما نبودن بازیکنان ملی*پوش و یا جدید در تمام دوران آماده*سازی بود اما به هر حال تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان نیز عملکرد خوبی داشته*اند.

دایی تصریح کرد: انصاری*فرد و بنگر وقتی در تمرین حاضر شدند به آنها گفتم بروید تکلیف خودتان را با باشگاه مشخص کنید و قرارداد ببندید. بنگر اعلام کرد هر چه شما بگویید انجام می*دهم و بازیکن پرسپولیس هستم اما انصاری*فرد با باشگاه به توافق نرسید. قرار بود او در اردوی اردبیل به ما اضافه شود که گفت به دلیل اینکه در تیم ملی حضور داشته 5 تا 10 روز استراحت می*خواهد که جواب دادم اشکالی ندارد تو بیا اردبیل، من به تو استراحت می*دهم.

وی با انتقاد از رفتار انصاری*فرد عنوان کرد: متاسفانه یک هفته از انصاری*فرد خبر نداشتم. او نه در اردبیل حضور داشت و نه در تمرینات. پس از گذشته یک هفته به من خبر دادند در ترکیه حضور دارد. پس از اینکه به رامسر رفتیم بار دیگر وی با باشگاه وارد مذاکره شد و این بار شرطش این بود که 500 میلیون به او بدهند و 15 روز وقت بخواهد که اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد برود. من نمی توانم به بازیکنی که می*خواهم روی آن سرمایه*گذاری کنم اجازه جدایی بدهم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه انصاری*فرد اعلام کرده از تیم*های اسپانیایی و آلمانی پیشنهاد دارد، گفت: به انصاری*فرد گفتم اگر واقعا از تیم*های اسپانیایی و آلمانی پیشنهاد داری حتما برو چون رفتنت به این تیم*ها به فوتبال ما و تیم ملی کمک می*کند. متاسفانه راهنمایی*های غلط و مشاوره*های اشتباه کار وی را به اینجا رساند.


دایی اضافه کرد: 51 جلسه تمرین انجام داده و چند بازی دوستانه برگزار کردیم و اکنون دیگر انصاری*فرد به درد ما نمی*خورد و سیدمهدی سیدصالحی که در این چند سال خوب کار کرده را جایگزین این بازیکن کردیم. البته به غیر از سیدصالحی 4 بازیکن خوب دیگر داریم که می*توانند به ما کمک کنند.


این مربی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه خود وی نیز می*تواند به عنوان مهاجم در پرسپولیس بازی کند اظهار داشت: ما می*نشینیم و تشویق می*کنیم!
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رضایی: همه ما «کریمی» را دوست داریم اما انشاالله پرسپولیس موفق می*شود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای علی کریمی آرزوی موفقیت کرد و البته گفت که دوست دارد در دیدار با تراکتورسازی، پرسپولیس موفق از زمین بیرون بیاید.



غلامرضا رضایی درباره دیدار هفته اول لیگ برتر بین پرسپولیس و تراکتورسازی، عنوان کرد: برای ما همه بازی*ها مشکل است و هر بازی‎* شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی مشکلی ندارند و تا شروع لیگ هم تمرینات تاکتیکی را انجام می*دهیم تا لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

وی در مورد تقابل علی کریمی و سید مهدی سید صالحی مقابل تیم*های سابق خود، اظهار داشت: علی کریمی بزرگ فوتبال ما است و هم هواداران و هم بازیکنان به او احترام ویژه*ای می*گذارند، اما شرایط حرفه*ای طوری است که امکان دارد هر سال بازیکنی مقابل تیم خودش قرار بگیرد و مسئله تازه*ای نیست.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که « آیا در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی کریمی موفق خواهد بود یا سید صالحی؟»، گفت: همه ما «علی» را دوست داریم اما انشاالله پرسپولیس موفق می*شود.

رضایی درباره رقابت در خط حمله این تیم خاطرنشان کرد: اینکه چه بازیکنی برای پرسپولیس به میدان برود به نظر علی دایی بستگی دارد، اما هر کدام از مهاجمان توانایی*هایی دارند که می‎*تواند در نهایت به موفقیت پرسپولیس کمک کند.

مهاجم ملی پوش پرسپولیس درباره برگزاری 7 دیدار پیاپی این تیم در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: این یک نکته بسیار خوب برای تیم ماست. فصل گذشته شرایط سختی داشتیم و در نیم فصل اول بیشتر دیدارهایمان در خارج از خانه بود، اما این فصل می*خواهیم از همان بازی اول پرقدرت ظاهر شویم و نتایج لازم را بگیریم چون نتیجه گرفتن در نیم فصل دوم سخت*تر است.


 

Similar threads

بالا