کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رافت: امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد








مرجع خبری پرسپولیس :

پایان رافت گفت: پرسپولیسی هستم و روی این تیم تعصب دارم، امیدوارم سرخپوشان برنده دربی روز جمعه باشند.




پایان رأفت مهاجم سابق تیم پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به بازی هایی که در این فصل از پرسپولیس دیده ایم، باید بگویم که امسال چیز خاصی از پرسپولیس ندیده ایم و مردم خیلی ناامید هستند و در کوچه و خیابان مدام از ما در مورد پرسپولیس سوال می کنند.

وی افزود: شرایط پرسپولیس برای حضور در دربی خیلی سخت است هواداران همیشه صبور بوده اند و تیم را تشویق کرده اند اما متاسفانه به آن چه که انتظار داشته اند، در این فصل نرسیده اند ، این دربی بازی بسیار سختی برای پرسپولیس است.

رأفت در ادامه گفت: شرایط استقلال در حال حاضر خوب است البته وضعیت استقلال هم ایده آل نیست اما حداقل در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.
وی افزود: دربی شرایط خاص خودش را دارد و هر 2 تیم خود تمرین کرده اند تا برای این بازی بزرگ آماده شوند انشاء الله بازی خوب و آبرومندی شود و مردم از دیدن دربی لذت ببرند . کار برای پرسپولیس خیلی سخت است مگر این که شرایط طوری رقم بخورد که پرسپولیس برنده شود قلباً دوست دارم پرسپولیس برنده شود.
رأفت در پایان گفت: من پرسپولیسی هستم و روی این تیم تعصب خاصی دارم واقعاً دوست دارم تیم محبوبم مقابل استقلال برنده شود و انشاء الله این اتفاق بیفتد و پرسپولیس دربی را ببرد تا دل هوادارانش شاد شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی کریمی جمعه برای دهمین بار در دربی بازی می کند





مرجع خبری پرسپولیس : روز جمعه علی کریمی برای دهمین بار در دربی پایتخت به زمین مسابقه می رود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ نخستین حضور علی کریمی در دربی به 22 آبان ماه سال 1377 بازمی گردد که پرسپولیس با حضور کریمی 1 بر صفر استقلال را شکست داد.

کریمی دومین بار در روز 8 اسفند سال 1378 با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفت و سرخپوشان در آن مسابقه با نتیجه 2 بر صفر مقابل رقیب سنتی به پیروزی رسیدند.

دربی جنجالی 9 دی ماه سال 79 هم سومین تجربه جادوگر بود. در آن مسابقه خاطره انگیز کریمی یک گل قیچی به استقلال زد و در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. جادوگر در آخرین مسابقه اش پیش از تجربه لژیونر شدن، یک بر صفر مقابل استقلال شکست خورد.

او سال 87 دوباره به پرسپولیس بازگشت، هر 2 دربی سال 87 با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت. کریمی در سال 90 هم 3 بار مقابل استقلال قرار گرفت و 2 شکست و یک پیروزی را تجربه کرد تا در مجموع 9 مسابقه قبلی حضورش در دربی 3 برد، 3 تساوی و 3 شکست را در کارنامه داشته باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درفشی فر میزبان بانوان پرسپولیسی/ پخش مستقیم داربی 75 در ورزشگاه پرسپولیس




مرجع خبري پرسپوليس : رئیس کانون مشوقین پرسپولیس گفت: با هماهنگی های انجام شده، بانوان پرسپولیسی با حضور در مجموعه ورزشی درفشی فر می توانند دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال را بطور مستقیم تماشا کنند.

حسین فریدونی گفت: طی هماهنگی های انجام شده، بانوان پرسپولیسی می توانند با حضور در مجموعه ورزشی درفشی فر دیدار رفت تیم های پرسپولیس و استقلال را به صورت جمعی نظاره گر باشند.

گفتنی است؛ بازی رفت تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 روز جمعه سوم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقدر این مسخره حرف میزنه

چقدر این مسخره حرف میزنه

در واکنش به کری خوانی زاید / ماجدی: آرزو بر جوانان عیب نیست



ارتش سرخ دات كام: سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است که آرزو بر زاید عیب نیست. میرشاد ماجدی در مورد صحبت ایمون زاید مبنی بر اینکه در صورت گلزنی عدد چهار را به استقلالی ها نشان می دهد، عنوان کرد: من اهل کری خواندن نیستم و نمی خواهم جوابی بدهم اما آرزو بر جوانان عیب نیست. هر تیمی می تواند قهرمان شود اما حفظ قهرمانی مهم است. شاید خیلی ها در دربی گلزنی کرده باشند اما ادامه این روند مهم است.

وی افزود: استقلال باید در زمین مسابقه خودش را ثابت کند. چرا باید انرژی خود را در روزنامه ها پیاده کنیم. من دوست دارم نتیجه ای که هواداران دوست دارند در زمین مسابقه رقم بخورد. پیش بینی این مسابقه هم کار سختی است. ضمن اینکه نتیجه این بازی خاص ربطی به موقعیت دو تیم در جدول ندارد.

ماجدی در مورد برنامه استقلال برای بعد از دربی به دلیل تعویق بازی با پیکان در هفته هفتم گفت: ما تا بازی هفته هشتم 22 روز تعطیل هستیم. فعلا همه فکر ما بازی با پرسپولیس است و بعد از این مسابقه در مورد برنامه ها تصمیم گیری می شود.

ماجدی در خصوص اینکه اسپانسر جلوی پیراهن مشخص شده یا خیر گفت: مثل اینکه باشگاه با یک اسپانسر به توافق رسیده اما هنوز من نام این حامی مالی را نمی دانم.

وی در پاسخ به این سؤال که برای پیروزی در دربی چه پاداشی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: هنوز فتح الله زاده در اردو حاضر نشده اما او مدیرعامل با تجربه ای است و حتما فکری به حال این موضوع می کند.

تیم استقلال از ظهر امروز در هتل تاج محل اردوی خود را آغاز کرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضا شاهرودی : من، عابدزاده و محرمي هميشه بهترين هاي دربي بوديم / پرسپوليس دربي بباز نيست



ارتش سرخ دات كام: رضا شاهرودي، مدافع چپ سال هاي نه چندان دور پرسپوليس در آستانه دربي 75 صحبت هاي جالبي دارد. شاهرودي مي گويد:« الان و با توجه به شرايط پرسپوليس خيلي ها معتقدند اين تيم به استقلال مي بازد ولي به نظر من پرسپوليس دربي بباز نيست. براي اين حرفم هم دليل دارم. بازيكنان پرسپوليس از طرف مردم و رسانه ها بدجوري تحت فشار هستند و متهم شده اند به انجام بازي ضعيف و گرفتن پول هاي ميلياردي. احساسات آنها جريحه دار شده و براي همين مي آيند نهايت تلاششان را براي پيروزي انجام دهند. به همين دليل مي گويم كه پرسپوليس اين بازي را نمي بازد.»

رضا شاهرودي هميشه يكي از بهترين بازيكنان دربي بوده. او در اين باره صحبت هاي جالبي دارد:« دليل اصلي موفقيتم در دربي اين بود كه اصلا استرس نداشتم و بيش از حد خونسرد بودم. هيچ شبي به اندازه شب دربي راحت نمي خوابيدم. انگار نه انگار كه قرار است فرداي آن شب حساس ترين بازي فصل را انجام بدهيم.»

شاهرودي درباره بهترين بازيكنان دربي هم صحبت مي كند. او مي گويد:« چون همه دربي ها خوب بودم خودم را جزو بهترين هاي دربي ها مي دانم. من، عابدزاده و محرمي هميشه جزو بهترين هاي دربي بوديم. به شخصه بازي بد در دربي نداشتم. يا پاس گل مي دادم يا شوت مي زدم. »



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محصص:گردان ورحمتي مهره هاي موثر داربي75خواهند بود
/ بدترين كار اين است كه به ژوزه فرصت ندهيم



ارتش سرخ دات كام: مرتضي محصص دروازه بانان پرسپوليس و استقلال را تاثيرگذارترين مهره هاي داربي پايتخت دانست.

مدرس فيفا در گفت وگویی گفت: بدون ترديد اگر شهاب گردان از ابتدا بازي كند، مي تواند ستاره تيمش باشد و رحمتي هم كه از بهترين ها است و اين دو مي توانند در ضربات ايستگاهي و كنترل خط دفاعي تيم هايشان در داربي بسيار موثر باشند.

وي همچنين برهاني را در استقلال به عنوان بازيكني كه هميشه مي تواند نتيجه بازي را تغيير دهد و كريمي را در پرسپوليس به شرطي كه روز خوبش باشد از ديگر بازيكناني دانست كه مي توانند در نتيجه بازي تاثير داشته باشند و افزود: چون هر دو تيم با توجه به بازي هاي قبلي خود نياز به برد دارند، اين بازي هجومي و پر گل خواهد بود، هر چند پيش بيني فوتبال اشتباه است.

محصص ادامه داد: عدم استفاده از كاظميان و ساموئل در دو تيم براي من تعجب برانگيز است چون اين دو، پتانسيل انجام بازي هاي خيلي خوب را دارند و مخصوصا ساموئل با تجربه بازي در ليگ برتر انگليس هم پاس هاي بلند خوبي مي دهد و هم در بازي تك ضرب و پاس هاي كوتاه تبحر دارد و حتي در جناح چپ هم مي تواند يك وزنه مناسب براي تيمش باشد.

وي با اشاره به از دست دادن مهره هاي خط هافبك پرسپوليس ، تصريح كرد: قرمزها با كمبود هافبك مواجه اند و ميانه زمين شان خالي است، هر چند كه من مطمئنم سامان آقا زماني در آينده يكي از بهترين هافبك هاي دفاعي ايران خواهد شد ولي اكنون نياز به آرامش دارد تا خود را پيدا كند كه كريمي و مهدوي كيا با تجربه مي توانند اين آرامش را به خط هافبك پرسپوليس باز گردانند.

وي همچنين با عجله بازي كردن را از نقاط ضعف استقلال دانست و افزود: آبي ها با توجه به چهره هايي كه در خط هافبك دارند بايد به حفظ توپ بپردازند و با استفاده از بازيكنان كناري خود به بازي عرض بدهند و سعي كنند صاحب توپ باشند و به جاي رو آوردن به سانتر، روي زمين بازي كنند.

محصص اين بازي را فرصتي مناسب براي دو تيم دانست تا بتوانند به شرايط خود سر و سامان دهند و ادامه داد: امير قلعه نويي با توجه به مهره هايي كه در خط هافبك دارد دستش باز است تا تغييرات ايجاد كند و با مديريتي قوي كه از او سراغ داريم مي تواند مشكلات را پشت سر بگذارد.

وي افزود: ژوزه را زياد نمي شناسم ولي معتقدم بايد به او فرصت داده شود تا تاثير خود را روي پرسپوليس بگذارد و بدترين كار اين است كه به او فرصت ندهيم.

محصص در پايان ابراز اميدواري كرد كه داربي هفتاد و پنجم يك بازي زيبا و پر گل باشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سيدجلال: مدافعان پرسپوليس آماده دربي هستند


مرجع خبري پرسپوليس : سيد جلال حسيني مدافع پرسپوليس طي اظهار نظري گفت: مدافعان پرسپوليس مشکلي براي بازي با استقلال ندارند و در آمادگي به سر مي برند.

سيد جلال حسيني اظهار داشت: تمرينات شادابي را پشت سر گذاشته ايم و صبح امروز هم با حضور اکثر بازيکنان زير نظر کادر فني به مرور تاکتيک هاي مد نظر ژوزه پرداختيم.او ادامه داد: بحث باختن در بازي هاي قبلي فقط مربوط مدافعان تيم نمي شود و کل تيم در اين زمينه مسئوليت دارد. در حال حاضر هم مدافعان پرسپوليس در آمادگي کامل به سر مي برند و براي دربي مشکلي وجود ندارد.حسيني در مورد نتيجه دربي هم متذکر شد: حدس زدن نتيجه يک بازي به خودي خود مشکل است، چه رسد به اين که پاي دربي در ميان باشد. من قبلا تجربه دربي را نداشته ام اما مي دانم که اين مسابقه فضاي سنگيني دارد و احتمال هر نتيجه اي هست.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوري: در دربي، تجربه حرف اول را مي زند



مرجع خبري پرسپوليس : محمد نوري هافبک پرسپوليس معتقد است در دربي همواره تجربه حرف اول را مي زند.

هافبک پرسپوليس اظهار داشت: دربي هميشه مهم بوده و توجه هواداران دو تيم و رسانه ها به اين مسابقه بيش از ساير ديدارهاست.او ادامه داد: اوايل حضورم در پرسپوليس وقتي پيشکسوتان مي گفتند، تجربه در دربي خيلي تعيين کننده است، زياد متوجه عمق حرف هايشان نمي شدم اما حالا مي فهمم که نفراتي که بارها دربي را تجربه کرده اند تا چه حد مي توانند تاثيرگذار ظاهر شوند.نوري تصريح کرد: اگر چه هم ما و هم استقلال اين فصل بازيکنان خوب و بزرگي جذب کرده ايم اما مهم اينست که نفرات تازه وارد بتوانند خيلي زود خود را با شرايط دربي وفق دهند.وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم برنده اين بازي پرسپوليس باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دل نوشته یک هوادار

دل نوشته یک هوادار

دل نوشته یک هوادار









تو قلب من ما قهرمانیم صدهزار نفر ،سی میلیون نفر، پشت شما هستن تمام دعاشون ،تمام قلبشون و تمام عشقشون برای شماست .


سایت هوادار سرخ:

آرام بخشی به نام قطبی!




همه میدونیم که خیلی تحمل به دست آوردن فقط چهار امتیاز از پونزده امتیاز سخته و دیگه صبرمون تموم شده چون هنوز تو جو فصل پیش موندیم و نتونستیم از شر باختا خلاص بشیم .ولی ما اسممون هواداره و یار دوازدهم واقعی اونیه که توی سختیا و باختا کنار تیمشه.

پس هوادار واقعی، بازم میره استادیوم حتی اگه هیچ امیدی به برد نداشته باشه .از هفته ی پنجم شروع به “علی دایی علی دایی” نمیکنه چون میدونه که این کارا فقط ایجاد حاشیه میکنه و حاشیه هم نقش کمی توی زمین زدن یه تیم بزرگ مثل پرسپولیس نداره .حتی اگه بازم ببازیم زیر لب زمزمه میکنه:

قهرمانی تو خونمونه

عالم آدم اینو میدونه
اول آخر بشی دوباره
این هوادار به پات میمونه



به ژوزه فرصت میده و همیشه به خودش یادآور میشه که این تیم فقط زمان و حمایت میخواد.بازم جلوی چندتا استقلالی ،وقتی تیمش موفق نبوده بالاخره یه دلیلی برای باختمون جور میکنه .هر چند که خیلی وقته خودمون هم از توجیه باختامون جلوی هوادارای حریف خسته شدیم و میدونم از این کار خیلی تاسف میخوریم که چرا پرسپولیس اصلا باید ببازه که ما واسش بهونه هم جور کنیم .به اندازه کافی دل هممون از این باختا شکسته ولی بازم ،اون میره روزنامه پرسپولیس میخره حتی اگه مجبور باشه بره چندتا خیابون دورتر و یه روزنامه فروشی دیگه پیدا کنه تا با اون روزنامه فروش استقلالی روبه رو نشه.تو ی استادیوم تا دقیقه نود پشت تیمش میمونه چون میدونه از ما که هواداریم هیچکس دلسوز تر نسبت به پرسپولیس نیست. تیمشو حمایت میکنه حتی اگه از یه تیم ده نفره ببازه اونم تو ده دقیقه . پس بازم برای پرسپولیس دعا میکنه حتی اگه بدونه دعاش شاید موثر نباشه.همه ی این ها رو انجام میده ،تا اگه خدایی نکرده بازم تیم محبوبش بازیاشو واگذار کرد، حداقل از خودش راضی باشه و بدونه که اون کار خودشو انجام داده.


گاهی خوندن جملات امپراتور که با وجود کسر شیش امتیاز تیمو قهرمان کرد برای ما تو این شرایط سخت میتونه آرام بخش باشه:


من قبل از اینکه قرارداد پرسپولیسو امضا کنم و بیام به پرسپولیس ،خیلیا گفتن که ما موفق نمیشیم خیلیا گفتن که داری اشتباه میکنی که میری ایران ،جایی کار میکنی که امکانات نیس بازیکنا حرفه ای نیستن، فوتبال حرفه ای نیس. من فکر میکنم تا آخر عمرم روزی که امضا کردم یکی از بهترین روزام هست .تو قلب من ما قهرمانیم صدهزار نفر ،سی میلیون نفر، پشت شما هستن تمام دعاشون ،تمام قلبشون و تمام عشقشون برای شماست .اطمینان داشته باشیم که این تیم قهرمانه تو آسمون نوشته شما قهرمانید .خدا میخواد شما قهرمان شین من دیگه نمیدونم باید آدم چند تا چراغ ببینه چندتا دعا بخونه که بدونه قهرمانه. من تو قلبم میدونم که شما قهرمان خواهید شد و امروز نشون میدید که شما بهترین تیم هستید.


به امید قهرمانی.

 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها کم کار شدین ها.
من امتحان دارم...شما ها چی؟
سحر خانم که نمیان چی؟

پیچ پیچی...:D
گفتم ک زیاد نمیام سرعتمم پایینه حال نمیده! ولی خداییش بچه های دیگه هستن ک!
ایشالا پرسپولیسمون
فردا اس تق رو میبره میایم جشن میگیریم............:w40:
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
دربی مال ماست
پرسپولیس به آمادگی خودش رسیده ، هم بازیکنا با هم مچ شدن هم مربی تونسته بشناسه بازیکناشو ، با توجه به برد تو دربی قبل و اینکه سردار با مربی هم صحبت جدی کرده ، همه چیز میگه که فردا انشاالله برنده ماییم
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام دربی دیگه حال و هوای گذشته رو نداره بازم دوست دارم پرسپولیس ببره
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیچ پیچی...:D
گفتم ک زیاد نمیام سرعتمم پایینه حال نمیده! ولی خداییش بچه های دیگه هستن ک!
ایشالا پرسپولیسمون
فردا اس تق رو میبره میایم جشن میگیریم............:w40:

فک کنم سایت حجیم شده!!!
ایشالا که فردا ....
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام:
از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نام 18 بازیکن برای حضور در اردوی پیش از دیدار داربی پایتخت اعلام شد.

کادر فنی سرخپوشان نام 18 بازیکن را برای بازی برابر استقلال از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) به شرح زیر اعلام کرد:

شهاب گردان، نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا، محمد نوری، علی کریمی، حمیدرضا علی عسگری، روح ا... سیف الهی، غلامرضا رضایی، محمد قاضی، کریم انصاری فرد، هادی نوروزی و ایمون زاید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پـــــــــــــــــــــــــــــــــرسپولیس
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شش تایی ها را می بریم، به 6 دلیل!



مرجع خبری پرسپولیس : کمتر از 6 ساعت دیگر هفتاد و پنجمین دربی پایتخت برگزار می شود اما دلایل زیادی دارد تا هواداران پرسپولیس با انرژی زیاد به استقبال این مسابقه بروند.
1_ ژوزه و دربیسرمربی کهنه کار پرسپولیس را در فوتبال جهان به عنوان یک مربی «دربی باز» می شناسند. مردی که می داند در حساس ترین مسابقه باشگاهی هر کشور باید چگونه بازی کرد و در مقابل مسائلی که می تواند منجر به از دست دادن نتیجه بازی شود، پیروز شد.ژوزه در بازی مقابل داماش به تعداد زیادی از ستاره های تیمش استراحت دارد و ثابت کرد برنامه های زیادی برای دربی 75 دارد. باید به نام و سابقه ژوزه اعتماد کرد چرا که او اعتبارش را در فوتبال به سادگی به دست نیاورده است. مانوئل ژوزه اسلحه اصلی سرخپوشان در بازی امروز خواهد بود.2_ روحیه قهرمانیبالاترین افتخاری که می تواند برای هر ورزشگاه به دست بیاید مدال طلای المپیک است. هر ورزشکاری که به این افتخار رسیده بدون شک از روحیه قهرمانی برخوردار است و حضورش در کنار ورزشکاران دیگر علاوه بر انتقال تجربیات، این روحیه را هم منتقل می کند. حضور بهداد سلیمی و احسان حدادی در پرسپولیس دوباره روحیه قهرمانی را به این باشگاه بازگردانده تا همه پرسپولیسی ها برای رسیدن به قله های افتخار تلاش دو چندانی داشته باشند.3_ تجربه بالاتر سرخ ها«دربی باز» بودن مهمترین عاملی است که می تواند یک بازیکن را در این مسابقه حساس متمایز از سایرین کند. اگر بخواهیم تعداد دربی بازهای دو تیم را بررسی کنیم کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی می کند و این یعنی بالا رفتن شانس پیروزی در دیداری که اگرچه مثل سایر بازی ها 3 امتیاز دارد، اما همه می دانند هیچ شباهتی با سایر مسابقات ندارد! علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بدون تردید «دربی باز» ترین نفرات حاضر در بازی امروز هستند و در کنار آن ها، محمد نوری، غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگری، رضا نورمحمدی، ایمون زاید، مهرداد پولادی، جواد کاظمیان، هادی نوروزی امیرحسین فشنگچی و روح الله سیفی هم سابقه حضور در این مسابقه حساس را داشته اند. فراموش نکنید بازیکنانی مثل سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، کریم انصاری فرد و شهاب گردان به عنوان بازیکنان ملی و برجسته فوتبال باشگاهی ایران، تجربه حضور در بازی های حساس پرشماری چون مسابقات آسیایی و ملی را یدک می کشند.4_ بار روانی آخرین نتیجه و ایمون زایدپرسپولیس برنده آخرین دیداری بوده که این 2 تیم برگزار کرده اند و مهم تر اینکه این اتفاق به شکلی خاص افتاد و خط بطلانی بود بر تمام القابی که استقلالی ها به تیم محبوبشان داده بودند. آبی ها بدون شک هنوز به آن 10 دقیقه طوفانی فکر می کنند و ایمون زاید که در 10 دقیقه هت تریک کرد و به تاریخ دربی پیوست. برتری روانی سرخ ها به خاطر این نتیجه غیرقابل انکار است و از آنجایی که حرف اول را در دربی مسائل روحی و روانی می زند ، حضور ایمون زاید در ترکیب پرسپولیس و بار روانی نتیجه بازی قبل، یک وزنه سنگین برای سرخپوشان محسوب می شود.
5_ تماشاگران بیشترمتعصب ترین هواداران استقلال هم می دانند که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم قاره کهن است. در تمام دربی های تاریخ، بخش بزرگی از ورزشگاه قرمزپوش بوده و این یعنی جو ورزشگاه آزادی به سود پرسپولیس است و از آنجایی که تماشاگران مهم ترین عامل برگزاری مسابقات فوتبال هستند، این فاکتور نقشی حیاتی در نتیجه مسابقه دارد.6_ معجزه عدد 6!اگر از هر پرسپولیسی در دنیا سئوال کنید به کدام عدد بیشتر علاقه دارد می گوید 6! پرسپولیس در ششمین ماه سال یک پیروزی تاریخی 6 بر صفر در دربی دارد و جالب تر اینکه هفتاد و پنجمین دربی پایتخت این بار در ششمین ماه سال و ششمین هفته از لیگ برتر برگزار می شود! 6 یعنی همان اعداد جادویی برای پرسپولیس و هوادارانش!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
منزل آقای زاید؟ ببخشید با آقا ایمون کار داشتم
+ ایمون نیستش. رفته سه تا به استقلال بزنه زود بیاد
ده دقیقه بیشتر طول نمیکشه زود میاد
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دربی 75_9 / بی سلیقگی از نوع سیما ، محمدرضا احمدی گزارشگر دربی شد




مرجع خبري پرسپوليس : تهیه کننده برنامه فوتبال برتر برنامه های این گروه را برای پوشش دربی 75 پایتخت اعلام کرد.

هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر گفت: ویژه برنامه دربی پایتخت از ساعت 5 بعدازظهر آغاز خواهد شد.

پیمان یوسفی مجری برنامه خواهد بود و دکتر صدر ، حمید استیلی و محمود فکری به عنوان کارشناس در برنامه حاضر خواهند بود.وی در خصوص گزارشگر بازی گفت: گزارش بازی به گزارشگری از نسل جوان یعنی محمدرضا احمدی واگذار شده. این در حالی است که تماشاگران انتظار داشتند حساس ترین بازی فصل را عادل فردوسی پور گزارش کند
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
طبق معمول از موقعیتامون استفاده نکردیم و الان باید حسرتشونو بخوریم ...بهترین موقعیت رو قاضی خراب کرد واقعا نمیدونم یه بازیکن دیگه چه توپی باید دستش بیاد که گلش کنه ..گل نکردن اون توپ که از گل کردنش سختتر بود...کریمی چقد خوب کار کرد اونجا 4 تا از بازیکنای استقلالو بهم ریخت مطمئنم ایمون زاید بود گلش میکرد ....خیلی صحنه جالبی بود یاد صحنه بازی ایران ایرلند افتادم که کریمی 6تا بازیکن الاف خودش کرد اینجا هم 4 تا بازیکن استقلال رو هم ریختن و بازم کریمی کار خودشو کرد اما حیف قاضی قدر ندونست .....تبریک میگم به استقلالیا تونستن از این پرسپولیس 1 امتیاز بگیرن که به اندازه یه برد براشون شیرینه ...تیمه اول استقلال هیچی نداشت کل بازی دست پرسپولیس بود نمیدونم چرا تا الان اینجوری بازی نکردن .. وقتی نیمه اول قاضی خوب نبود باید نیمه دوم تعویض میشد نه دقایق آخر ....نمیدونم چرا حتی 10 دقیقه ایمون زایدو بازی نداد مطمئنم ایمونو بازی میداد میبردیم..برضایی باید بیرون میرفت نیمه دوم کریم رو دیر آورد....برد حق پرسپولیس بود من مطمئن بودم میبره ولی استقلال واقعا خوش شانسه....نمیدونم چرا پرسپولیسیا بازیای قبل اینطوری بازی نکردن مخصوصا نیمه اول که خیلی هماهنگ بودن ... مدافعامون واقعا خوب بودن اشتباه نکردن و همه توپها رو برگردوندن طوریکه استقلال موقعیت آنچنانی نداشت ...
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
طبق معمول از موقعیتامون استفاده نکردیم و الان باید حسرتشونو بخوریم ...بهترین موقعیت رو قاضی خراب کرد واقعا نمیدونم یه بازیکن دیگه چه توپی باید دستش بیاد که گلش کنه ..گل نکردن اون توپ که از گل کردنش سختتر بود...کریمی چقد خوب کار کرد اونجا 4 تا از بازیکنای استقلالو بهم ریخت مطمئنم ایمون زاید بود گلش میکرد ....خیلی صحنه جالبی بود یاد صحنه بازی ایران ایرلند افتادم که کریمی 6تا بازیکن الاف خودش کرد اینجا هم 4 تا بازیکن استقلال رو هم ریختن و بازم کریمی کار خودشو کرد اما حیف قاضی قدر ندونست .....تبریک میگم به استقلالیا تونستن از این پرسپولیس 1 امتیاز بگیرن که به اندازه یه برد براشون شیرینه ...تیمه اول استقلال هیچی نداشت کل بازی دست پرسپولیس بود نمیدونم چرا تا الان اینجوری بازی نکردن .. وقتی نیمه اول قاضی خوب نبود باید نیمه دوم تعویض میشد نه دقایق آخر ....نمیدونم چرا حتی 10 دقیقه ایمون زایدو بازی نداد مطمئنم ایمونو بازی میداد میبردیم..برضایی باید بیرون میرفت نیمه دوم کریم رو دیر آورد....برد حق پرسپولیس بود من مطمئن بودم میبره ولی استقلال واقعا خوش شانسه....نمیدونم چرا پرسپولیسیا بازیای قبل اینطوری بازی نکردن مخصوصا نیمه اول که خیلی هماهنگ بودن ... مدافعامون واقعا خوب بودن اشتباه نکردن و همه توپها رو برگردوندن طوریکه استقلال موقعیت آنچنانی نداشت ...
ولی من به این تیم امیدوارم ایشالله از این به بعد نتیجه میگیره استقلالا هم طبق معمول تیمی نبود که بخواد جلو پرسپولیس وایسه فقط بلدن بزنن زیر توپ همون تایتیک بکش بکش مخصوص خودشون
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به قول ژوزه استقلال کیفیت بازی را پایین آوورد
 

Similar threads

بالا