کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز


یعنی بعد از این همه سال آقای فتح الله زاده تازه فهمیده بمب ترکاندن خوب نیست؟


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس: مهاجم سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی که پای تلویزیون نشسته بود و اظهارات فتح الله زاده را در برنامه ورزش و مردم شنیده می گوید: من برای فتح الله زاده و باشگاه استقلال احترام زیادی قائلم و حتی یک بار گفته بودم او را وزیر ورزش کنند اما امروز حرفهایی از وی می شنوم که با رفتارهای قبلی اش منافات دارد.


کریم باوی افزود: به قول معروف یا چنان نما که هستی یا چنان باش که می نمایی. یکی از افرادی که بازار نقل و انتقالات را در سالهای قبل دچار التهاب کرده و در رشد کاذب قیمت ها نقش زیادی داشت همین آقای فتح الله زاده بود.


کریم باوی ادامه داد: او حرفی که زد شاید می خواست شکسته نفسی کند یا به کنایه دیگران را مورد خطاب قرار دهد اما عین واقعیت در مورد خودش بود. همین که امروز می گوید یک عمر به خاطر سکوها ستاره گرفتیم و به جوانان فرصت رشد ندادیم عین واقعیت است.


شما نگاه کنید همه این سالها تا شنیدند یک بازیکن در راه پرسپولیس او را جذب کردند آن هم با قیمت بالا تا بگویند فلان بازیکن را از دهان شیر بیرون کشیدبم. بالاخره دست بالای دست هم بسیار است. یکی مثل رویانیان که من به عملکرد او هم نقد دارم می آید و بیشتر از تو پول می دهد. آن وقت جالب است که کسانی علیه او موضع می گیرند که خودشان این رویه غلط را باب کرده اند. ****ان و استقلال در همه این سالها چگونه بازیکن می گرفتند؟ فتح الله زاده که چک شخصی می کشید با آدم امروزی که رویانیان را نقد می کند فرق دارد؟ غیر از این است که امروز دیگر بمب افکن نیستی و باید جور دیگری حرف بزنی؟ اگر خود او سید جلال و بنگر و ... را جذب کرده بود تا 6ماه مصاحبه می کرد. این واقعیت است و نباید کسی ناراحت شود.


وی افزود: یعنی بعد از این همه سال آقای فتح الله زاده تازه فهمیده بمب ترکاندن خوب نیست؟ استقلال او چند تا جوان و پدیده رو کرده؟ رویانیان اگر ستاره گرفته 5-6بازیکن تیم ملی جوانان را هم به خدمت گرفته. با خیلی از متخصصان فوتبال پایه هم در تعامل و مشورت است. شاید کارش را نتواند حتی آغاز کند اما همین که نشان داده به پایه ها توجه دارد ومی گوید اگر پایه ها خروجی مناسبی برای بزرگسالان نداشته باشند باید تعطیل شوند نشان می دهد درد را می داند. تازه این آدم یک سال نیست به فوتبال آمده. اما آقای فتح الله زاده با سالها سابقه در فوتبال چه کرده؟ غیراز این بود که ماجرای تیم های پایه او و استقلال و مسائل منفی آن در فصل قبل از ماجرای 11سپتامبر هم بیشتر سر وصدا کرد؟ خود ایشان در مصاحبه ای گفته بود من به رضا رجبی گفتم تیم های پایه هزینه های خودشان را تامین کنند. عاقبت این ایده همان هیاهوها و ادعاهایی می شود که حسن روشن مطرح کرد و باشگاه هم با تغییر در راس آکادمی خود نشان داد خبرهایی بوده است. همین تیم چون سازندگی ندارد با رفتن مجیدی دچار آسیب می شود یا به قول خودشان ناچارند لی لی به لالای بازیکن معترض گذاشته و بازیکن سالاری را به اوج برسانند. غیر از این بود که خودشان گفتند تیم با مظلومی یک جام بگیرد خوب است و او می ماند اما هیئت مدیره بدون اجازه و هماهنگی با او رفتند منزل امیر قلعه نوعی که دوست وهمبازی من بوده و موفق ترین مربی ایران هم به حساب می آید و نشان دادند جایگاه مدیریت در استقلال کجاست؟ بیایید شعار ندهیم. مردم از این رفتارها خسته شده اند.حرفهای آقای رسولی نژاد که از حرفهای فتح الله زاده هم جالب تر است و انگار مدیر باشگاه ملوان است و خودشان تا حالا خریدهای سنگین نداشته اند.


باوی در پایان گفت: این ها واقعیات فوتبال ماست. من رویه کنونی پرسپولیس را هم تایید نمی کنم اما رطب خورده هم نمی تواند منع رطب کند. کسی باید از رویانیان ایراد بگیرد که خودش این شیوه را نرفته باشد.این را باید مدیر عامل فجر سپاسی بگوید که 12سال ستاره ساخته و دیگران حاصل دسترنجش را برده اند و همین امسال هم برای رضاحقیقی آنها، پیشنهادهای میلیاردی می رسد. این فوتبال با این پول ها نابود می شود.این امر با مدیرانی که از ترس اخراج و برکناری دکان سازندگی را سه قفله کرده اند، دیر وزود دارد اما سوخت و سوز ندارد چون به قول خود فتح الله زاده مدیرها برای سکوها بازیکن می خرند. این فوتبال 5تا بازیکن 200میلیونی دارد و بقیه زیر این مبلغ باید بگیرند اما خودتان را به ارقام نگاه کنید تا همه چیز دستگیرتان شود. آیا اگر قرار بود از جیب شخصی هم خرج کنند این پول ها را می دادند؟همین است که تیم ملی مقابل قطر لنگ می زند و ما کی روش را مقصر می دانیم انگار او بازیکنانش را از پرتغال با خودش آورده.او بد، چرا تیم هایمان با مربی ایرانی و خارجی در لیگ قهرمانان آسیا به جایی نمی رسند؟ خانه از پای بست ویران است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سعيد شيريني:
استقلال بيشتر از ما پول گرفته است

معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس در واکنش به صحبت*هاي فتح*الله*زاده گفت که استقلال بيشتر از اين باشگاه از دولت پول گرفته است.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، سعيد شيريني معاون اجرايي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس گفت: اگر مديري بتواند 30 ميليارد تومان پول از دولت دريافت کند، از مديران بسيار موفق ورزشي خواهد بود که بايد سرتا پايش را طلا گرفت ولي کل دريافتي ما از دولت 4،5 ميليارد تومان است.

شيريني افزود: از زمان ورود سردار محمد رويانيان به عنوان مديرعامل در اين باشگاه، تاکنون طبق اسنادي که موجود است، مبلغ چهار و نيم ميليارد تومان پول از سوي دولت به باشگاه پرسپوليس پرداخت شده و اين در حالي است که طي اين مدت طبق اسناد و مدارکي که وجود دارد، باشگاه استقلال بيشتر از پرسپوليس از دولت پول دريافت کرده است.

وي در ادامه با بيان اينکه مديرعامل ارزشمند و فهيم باشگاه استقلال اعلام داشته*اند که مدير عامل باشگاهي 30 ميليارد تومان پول از دولت دريافت کرده است، گفت: بايد بررسي کنيم و ببينيم اين مدير عامل کيست، زيرا مديري که بتواند 30 ميليارد تومان از دولت پول بگيرد بايد سرتا پايش را طلا گرفت. ضمن تقدير از وي حتما شايسته است تا ايشان را به عنوان مدير عامل پرسپوليس و يا استقلال معرفي کرد و يا حتي مي*توان پست رئيس فدراسيون فوتبال را نيز در شان وي بدانيم.

شيريني در پايان خاطرنشان کرد: از حراست ورزش و جوانان و همچنين دستگاه*هاي نظارتي تقاضا داريم اين مدير ورزشي ارزشمند را شناسايي کنند تا از وي به عنوان مديري لايق و کاربلد تقدير شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حال و روز این روزهای مدیران باشگاه های ضد پرسپولیس دقیقا این شکلی هست.....






 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: نه کهکشانی هستیم نه فضایی/ شرایط استقلال و پرسپولیس برابر است





ارتش سرخ دات كام:
"حسین ماهینی اظهارداشت: وقتی تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم می دانستم کار بسیار سختی دارم. پرسپولیس و استقلال تیمهای پرطرفداری هستند و بازی در این تیمها سخت است زیرا توقعات زیادی از بازیکنان وجود دارد. من هم با بررسی همه شرایط تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم.

وی ادامه داد: برای جا افتادن در تیم و هماهنگ شدن با بقیه بازیکنان به زمان نیاز دارم. امیدوارم بتوانم به انتظاراتی که از من وجود دارد به خوبی چواب بدهم و سال موفقی را در پرسپولیس پشت سر بگذارم.

ماهینی در پاسخ به این سوال که "آیا پرسپولیس تیمی کهکشانی است؟" گفت: نه کهکشانی و رویایی هستیم نه فضایی! پرسپولیس با توجه به نیازهایی که داشته در فصل نقل و انتقالات خرید کرده است. استقلال پارسال خریدهای خوبی داشت و امسال نیازی چندانی به جذب بازیکن نداشت. به همین دلیل شرایط استقلال و پرسپولیس برابر است. استفاده از کلماتی مثل کهکشانی به تیم ضربه می زند زیرا انتظارات را بیش از حد بالا می برد. پرسپولیس براساس نیازش خرید کرده اما استقلال بازیکنان خوبی داشت و وضعیت دو تیم مثل هم است.

وی درباره تساوی تیم ملی مقابل قطر اظهارداشت: در بازی با قطر همه تلاشمان را کردیم تا نتیجه خوبی بگیریم. اسیر وقت کشی و ضد فوتبال قطر شدیم و نتوانستیم از فرصت هایمان هم به خوبی استفاده کنیم. شرمنده 100هزار تماشاگر شدیم و امیدوارم در بقیه بازیهای جبران کنیم.

ماهینی ادامه داد: انتقاداتی که این روزها از تیم ملی می شود واقعا مغرضانه است. هنوز فقط 2بازی انجام داده ایم و شانس اول صعود به جام جهانی هستیم. اگر بازیها برای ما سخت هستند برای رقیبان هم دشوارند و نباید بیهوده روحیه بازیکنان را تضعیف کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مصطفي دنيزلي به بشيکتاش نه گفت

مصطفي دنيزلي روز جمعه به پيشنهاد فکرت اورمان رييس باشگاه بشيکتاش ترکيه براي پذيرش سرمربيگري اين تيم، نه گفت.

به نقل از ايرنا منابع خبري ترکيه عصر روز جمعه و دقايقي پيش از پاسخ منفي مصطفي دنيزلي به باشگاه بشيکتاش خبر دادند.

قرار است تا ساعتي ديگر باشگاه بشيکتاش ترکيه در اين مورد اطلاعيه اي صادر کند.

در پي مذاکرات روز پنجشنبه مصطفي دنيزلي با فکرت اورمان رييس باشگاه بشيکتاش ترکيه، سه تن از اعضاي هيات مديره اين باشگاه تهديد به استعفا کردند.

يک منبع نزديک به باشگاه بشيکتاش در تشريح پشت پرده تحولات ، روز پنجشنبه گفته بود: رييس باشگاه بشيکتاش در نشست با هيات مديره پس از توافق با دنيزلي نتوانست سه تن از اعضا را متقاعد کند.

وي گفت: سه تن از مسوولان باشگاه بشيکتاش با عنوان اينکه، هيات پيشتر در مورد انتخاب يک سرمربي جديد خارجي براي مدت چهار سال تصميم گرفته بود و شما اکنون با مصطفي دنيزلي که خارجي نيست و هرگز قراردادهاي بلند مدت نمي بندد، به توافق رسيده ايد.

آنان تهديد کردند در صورت اصرار در انتخاب دنيزلي استعفا خواهند کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نخستين تمرين پرسپوليس لغو شد

تمرين روز شنبه تيم فوتبال پرسپوليس لغو شد.

ر حالي که قرار بود سرخپوشان پايتخت نخستين تمرين خود پيش از آغاز فصل جديد ليگ برتر را فردا برگزارکنند اين تمرين با صلاحديد کادر فني لغو و به يکشنبه موکول شد.

حميدرضا غريب مدير روابط عمومي باشگاه در اين رابطه به ايسنا گفت: با درخواست کادر فني تمرين تيم به روز يکشنبه موکول شد.



به گزارش ايسنا قرار است مصطفي دنيزلي صبح يکشنبه جلسه*اي با رويانيان برگزارکند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
باشگاه* استقلال مذاکره* با فشنگچي را رد کرد

باشگاه استقلال خبر مذاکره با مدافع تيم فوتبال پرسپوليس را رد کرد.

در حالي که گفته مي شود امير حسين فشنگچي مدافع فصل گذشته پرسپوليس با مسئولان استقلال به توافق رسيده مديرعامل استقلال اين خبر را رد کرد.

علي فتح الله زاده با اعلام اين مطلب به فارس گفت: تا اين لحظه هيچ مذاکره اي با فشنگچي نداشته ايم و نه من و نه معاونان باشگاه صحبتي با مدافع پرسپوليس نداشته ايم.

باشگاه استقلال تاکنون با ميثم بائو، قاسم دهنوي، هاشم بيک زاده، امين منوچهري، سياوش اکبرپور و امير حسين صادقي قرارداد امضا کرده و مسئولان اين تيم همچنان به دنبال جذب انصاري فرد هستند. استقلالي*ها که تاکنون 6 سهميه خود را به خدمت گرفته اند منتظر هستند تکليف انصاري فرد را روشن کنند. هر تيم مي تواند 7 سهميه از ليگ برتر جذب کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبري به پرسپوليس نزديک*تر شد

محمد*رضا خلعتبري به دليل مشکلات شخصي به عقد قرارداد با پرسپوليس نزديک*تر شد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس همچنان به دنبال جذب محمد*رضا خلعتبري مهاجم تيم ملي و الوصل امارات هستند. از همين رو در دو روز گذشته مذاکراتي با اين بازيکن داشته*اند.

خلعتبري اعلام کرده به دليل برخي مشکلات شخصي دوست دارد فوتبال خود را در ايران ادامه دهد. به زودي تکليف خلعتبري با پرسپوليس روشن مي*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • شیرینی: کل دریافتی ما از دولت 5/4 میلیارد است/ مدیری که می تواند 30 میلیارد از دولت بگیرد را شناسایی کنید تا مدیر عامل پرسپولیس یا استقلال شود

  • معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: اگر مدیری بتواند 30 میلیارد تومان پول از دولت دریافت کند، از مدیران بسیار موفق ورزشی خواهد بود که باید سرتا پایش را طلا گرفت ولی کل دریافتی ما از دولت 5/4 میلیارد تومان است.

    سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی این باشگاه گفت: از زمان ورود سردار محمد رویانیان به عنوان مدیر عامل در این باشگاه، تاکنون طبق اسنادی که موجود است، مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان پول از سوی دولت به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده و این در حالی است که طی این مدت طبق اسناد و مدارکی که وجود دارد، باشگاه استقلال بیشتر از پرسپولیس از دولت پول دریافت کرده است.
    وی در ادامه با بیان اینکه مدیر عامل ارزشمند و فهیم باشگاه استقلال اعلام داشته اند که مدیر عامل باشگاهی 30 میلیارد تومان پول از دولت دریافت کرده است، گفت: باید بررسی کنیم و ببینیم این مدیر عامل کیست، زیرا مدیری که بتواند 30 میلیارد تومان از دولت پول بگیرد باید سرتا پایش را طلا گرفت. ضمن تقدیر از وی حتما شایسته است تا ایشان را به عنوان مدیر عامل پرسپولیس و یا استقلال معرفی کرد و یا حتی می توان پست رئیس فدراسیون فوتبال را نیز در شأن وی بدانیم.
    سعید شیرینی در پایان خاطر نشان کرد: از حراست ورزش و جوانان و همچنین دستگاه های نظارتی تقاضا داریم این مدیر ورزشی ارزشمند را شناسایی کنند تا از وی به عنوان مدیری لایق و کاربلد تقدیر شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختصاصي گل: كريم انصاري*فرد با پرسپوليس به توافق رسيد
يك مقام آگاه در باشگاه پرسپوليس به سايت گل خبر داد كه حضور انصاري*فرد در پرسپوليس صددرصد قطعي است و اين بازيكن با اين باشگاه به توافق رسيده است


سايت گل – كريم انصاري*فرد مهاجم ملي*پوش سايپا كه يكي از چهره*هاي مهم و پرسروصداي فصل نقل و انتقالات ليگ برتر است با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيد.
به گزارش سايت گل تا يكي، دو هفته پيش بحث حضور انصاري*فرد در استقلال به شكل جدي مطرح بود ولي اين بازيكن در روزهاي اخير مذاكرات جدي با باشگاه پرسپوليس انجام داد و در نهايت پيشنهاد باشگاه را قبول كرد. انصاري*فرد در مورد مسائل كلي از جمله مبلغ قرارداد و نحوه ترانسفر شدن با پرسپوليس به توافق رسيده ولي نكته جالب اين است كه امروز(جمعه) مسوولان 2 باشگاه سايپا و استقلال دوباره با انصاري*فرد تماس گرفتند تا با اين بازيكن مذاكره كنند.
مهاجم شماره 10 تيم ملي ما تصميم نهايي خود را گرفته و شب گذشته به مسوولان پرسپوليس اعلام كرد كه با اين تيم قرارداد امضا خواهد كرد. يك مقام آگاه در باشگاه پرسپوليس به سايت گل خبر داد كه حضور انصاري*فرد در پرسپوليس صددرصد قطعي است و اين بازيكن با اين باشگاه به توافق رسيده است. حالا بايد منتظر امضا قرارداد داخلي و رسمي انصاري*فرد با پرسپوليس باشيم.

ختصاصي گل: بي*.ام.و x6 هديه پرسپوليس به انصاري*فرد
او از استقلال، سپاهان و تراكتورسازي هم پيشنهاد داشت اما در نهايت با سرخپوشان تهران به توافق رسيد




سايت گل- كريم انصاري*فرد به عنوان بخشي از مبلغ قراردادش با پرسپوليس يك دستگاه خودروي b.m.w مدل x6 از اين باشگاه دريافت كرد.

مهاجم جوان تيم ملي كه براي پيوستن به پرسپوليس با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيده است آخرين سهميه ليگ برتري اين تيم خواهد بود. او از استقلال، ****ان و تراكتورسازي هم پيشنهاد داشت اما در نهايت با سرخپوشان تهران به توافق رسيد. رقم دقيق قرارداد كريم با پرسپوليسي*ها هنوز فاش نشده اما اين اتومبيل گرانقيمت بخشي از توافق مالي او با باشگاه جديدش خواهد بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پژمان نوری با پرسپولیس به توافق رسید

ارتش سرخ دات كام: پژِمان نوری هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با مسئولان این باشگاه تهرانی به توافق رسید.
روزهای گذشته بحث بازگشت نوری به ملوان به شکل جدی مطرح بود ولی این بازیکن در نهایت پس از مذاکراتی که با محمد رویانیان داشت تصمیم گرفت به پرسپولیس بیاید.نوری برای دو سال با پرسپولیس به توافق رسیده و حتی می گویند یک اتوموبیل گران قیمت هم به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به نوری پرداخت خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسینی:با قلعه نوعی مذاکره نکردم/ جوابی برای شیث ندارم

ارتش سرخ دات كام: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : می خواستم از اول به پرسپولیس بروم و در نهایت این اتفاق هم افتاد

سید جلال حسینی درباره حرف و حدیث هایی که درباره او و پیوستنش به پرسپولیس و استقلال به راه افتاده بود اظهار داشت : قبل از اینکه از ****ان جدا شوم چند نوبت با رحیمی صحبت کردم، او مدیر خوبی است اما من تصمیمم را گرفته بودم و می خواستم به پرسپولیس بروم. پس از پایان بازی ها با پرسپولیس مذاکره کردم و همه دیدند که در نهایت با این تیم قرارداد بستم.

وی درباره اینکه گفته می شد با امیر قلعه نوعی نهار خورده و برای استقلالی شدن مذاکره کرده اظهار داشت : این موضوع را تکذیب می کنم، با قلعه نوعی نهاری نخوردم و مذاکره نکردم. همانطور که گفتم می خواستم از اول به پرسپولیس بروم و در نهایت این اتفاق هم افتاد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره اظهار نظر شیث رضایی مبنی بر اینکه گفته بود یکی از شروط حسینی و بنگر عدم حضور او در پرسپولیس بوده گفت : دراینباره هیچ صحبتی ندارم و جوابی برای شیث ندارم.

حسینی درباره شایعه عدم بازگشت دنیزلی به ایران و احتمال بازگشت دوباره علی دایی گفت : هر دوی آنها مربیان بزرگی هستند، دایی اسطوره است و کار خودش را بلد است. در کل در اینباره باید از مدیریت باشگاه سوال خود را بپرسید زیرا پاسخ به آن در حیطه وظایف من نیست.

وی درباره لقب کهکشانی که به پرسپولیس داده اند اظهار داشت : من این لقب را قبول ندارم، برخی بازیکنان جدا شده اند و من به همراه چند بازیکن دیگر به تیم آمدیم تا جای آنها را پر کنیم اتفاقی که در همه تیم ها هم می افتد.

حسینی در ارزیابی خود از پرسپولیس ۹۲-۹۱ گفت : این فصل کاری سخت در پیش داریم، همه ما تلاش خواهیم کرد تا پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برگردانیم تا این تیم انتظارات هواداران خود را برآورده کند.

وی درباره نحوه ورود به هیئت فوتبال برای ثبت قرارداد با پرسپولیس که در نوع خود عجیب بود افزود : خودم هم با آن شکل قرارداد بستن موافق نبودم اما نظر کی روش بود و باید آن را انجام می دادیم.​
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپوليس در حد يک قهرمان ظاهر خواهد شد


بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس در فصل جديد در حد قهرمان ظاهر خواهد شد.

حامد کاويانپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بسيار خوب عمل کرده و توانسته مهره هاي کار آمدي را جذب کند و مي تواند در فصل جديد درحد يک قهرمان ظاهر شود.

وي افزود: اميدوارم اين مهره ها خيلي زود با يکديگر هماهنگ شوند و شروع پر قدرتي در ليگ داشته باشند تا بتوانند بدون حاشيه کارشان را انجام دهند حاشيه بلاي جان تيم هاي بزرگي مثل استقلال و پرسپوليس است واگر آرامش داشته باشند مي توانند نتايج خوبي کسب کنند.

کاويانپور تصريح کرد: در فصل جديد انتظارات از پرسپوليس خيلي زياد است چون فصل قبل نتوانستند نتيجه بگيرند و هواداران خيلي اذيت شدند اما با توجه به بازيکناني که گرفته اند بايد در ليگ جديد بسيار قوي ظاهر شوند تا خاطره روزهاي بد فصل قبل از ذهن هواداران پاک شود.

بازيکن سابق پرسپوليس اظهار داشت: رويانيان با جذب بازيکنان مد نظر دنيزلي کار سخت وبزرگي انجام داده و به نظر من موفق ترين مدير عامل در فصل نقل وانتقالات بوده است اميدوارم در فصل جديد زحمات رويانيان جواب بدهد و پرسپوليس را در حد يک قهرمان ببينيم.

کاويانپور در پايان گفت: دنيزلي مربي بزرگ و کار بلدي است و حالا که تيم را خودش بسته، قطعا نتيجه خواهد گرفت هواداران بايد از پرسپوليس حمايت کنند تا شاهد نتايج خوب تيم در فصل جديد باشيم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگاه*داران به*خاطر کار رويانيان با من تماس گرفته*اند

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: سقفي در نظر گرفته*ايم که به انصاري*فرد پرداخت کنيم و اگر توافق نکند بالاتر از آن نمي*توانيم به بازيکني بدهيم.

علي فتح*الله*زاده که صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حضور يافته بود درباره اينکه چرا محمد رويانيان در اين برنامه حضور پيدا نکرده گفت: من مي*دانم که چرا ايشان نيامده،* چون او روز گذشته اعلام کرده با خريد و فروش ماشين کلي پول به دست آورده و به اينجا نيامد که من پول*هايش را قرض نگيرم.

وي افزود: از شب گذشته تمام بنگاه*داران ماشين با من تماس گرفتند که رويانيان چه کار کرده که 25 ميليارد پول به دست آورده است. من از رويانيان مي*خواهم که يک چرخ بنزش را بدهد تا ما در خيابان*ها با آن دور بزنيم. ما هر دو با هم هم*رزم هستيم و بحث و مناظره*اي وجود ندارد و اگر زماني حرفي مي*زنيم به خاطر اين است که تنوع ايجاد کنيم. ايشان تلاش مي*کند تيمش را خوب ببندد و ممکن است در برخي مواقع انتقاداتي به يکديگر داشته باشيم اما در مجموع براي ايشان آرزوي موفقيت مي*کنيم.

فتح*الله*زاده عنوان کرد: به جاي فصل نقل و انتقالات بايد لقب نقل و انتقادات را بدهيم. 20 سال کار در مديريت فوتبال به من ياد داده که به همه چيز منطقي نگاه کنم. همه تا ديروز مي*گفتند تيم ما کهکشاني است و من اين بازيکنان را رها کنم که چه بازيکناني بگيرم؟ امير قلعه*نويي به دنبال ستاره و اسم نيست و به دنبال تکميل تيمش بود و به من 6 نفر را معرفي کرد که 5 نفر از آنها را به خدمت گرفتيم.

وي ادامه داد: يک بازيکن از ليست قلعه*نويي باقي مانده که امروز و فردا با او مي*بنديم و اگر نشد از خارج بازيکن مي*آوريم. فهرست امير قلعه*نويي ظرف يک روز براي من تمام شد و او بازيکن مکمل گرفت و کارم را راحت کرد. هنوز زود است که بگوييم چه تيمي خوب عمل کرده و بايد زمان بدهيم که نقل و انتقالات تمام شود.

فتح*الله*زاده تاکيد کرد: قرار نيست اگر من پول زيادي دارم به بازيکني که 600 ميليون مي*ارزد يک ميليارد و 300 ميليون تومان پول بدهم. وقتي اين کار را انجام دهيد و بازيکن ديگر تيم متوجه اين موضوع شود آن وقت برايت بازي نمي*کند.

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: 2 سال پيش در برنامه*اي همراه حسين هدايتي حضور داشتم و مجري از من پرسيد چه تيمي قهرمان مي*شود که پاسخ دادم استقلال، پرسپوليس و يا ****ان اما آقاي هدايتي گفت: استيل*آذين قهرمان مي*شود. من به ايشان گفتم با تمام احترامي که برايتان قائل هستم اين اتفاق نمي*افتد اما هدايتي گفت ما بهترين بازيکنان را گرفته*ايم. من هم پاسخ دادم چون اين کار را انجام داده*ايد اين اتفاق نمي*افتد چون همه چيز را بالانس نکرده*ايد و ديديد که اين تيم به دسته پايين*تر رفت. هميشه نبايد اين را ملاک قرار داد که اگر ستاره*ها کنار هم باشند تيم قطعا موفق مي*شود.

فتح*الله*زاده در خصوص اينکه چرا فصل گذشته اين تيم دچار مشکل شد گفت: اول از همه خودزني کرديم و دوم اينکه قدر اين تيم را ندانستيم. وقتي جباري، حيدري و تيموريان را از دست داديم دست ما خالي شد اما خودمان را کشان کشان جلو برديم. مظلومي هم خيلي زحمت کشيد و تيم ما قهرمان جام حذفي شد و با تفاضل گل سوم شديم اما حالا بايد همان تيم را حفظ کنند و لازم است از مظلومي که خون دل خورد تشکر کنم که مثل ديگر اعضاي کادر فني*اش شامل بهتاش فريبا، تراب*پور، حجازي، مولايي و ارژنگي*نيا تشکر کنم.

در بخش ديگري از برنامه ورزش و مردم بهرام شفيع مستنداتي را از سوي وزارت ورزش و نهادهاي مربوطه نشان داد که ظرفيت طبقه اول ورزشگاه 32 هزار و 500 نفر و طبقه دوم 43 هزار و 707 نفر (مجموع حدود 75 هزار نفر) است.

مديرعامل استقلال که با اين موضوع مخالف بود گفت: اگر لابه*لاي جايگاه*ها تماشاگران قرار گيرند و عده*اي هم ايستاده بازي را تماشا کنند بيش از 100 هزار نفر در استاديوم آزادي جا مي*گيرند. شما طوري مي*گوييد که انگار استاديوم آزادي آب رفته است. مگر خودتان در گزارش*هايتان نمي*گفتيد که جمعيت 120 هزار نفري آمده*اند. اگر کل استاديوم آزادي را صندلي بگذاريم 80 هزار نفر جا مي*شود و بدون صندلي 100 هزار نفر در استاديوم مي*توانند حضور پيدا کنند.

وي در خصوص اينکه گفته مي*شود شما روزهاي فرد استعفا مي*دهيد و روزهاي زوج برمي*گرديد عنوان کرد: اصولا تنوع*طلب هستم! يک روز بايد بيايم و يک روز هم برگردم. صحبت من را کسي که در بخش کلان مديريت کرده متوجه مي*شود. اگر با 15 بازيکن قرارداد بسته*ام يک ريال پول نداده*ام و با اعتبار اين کار را کرده*ام. هنوز بودجه*اي به وزارت ورزش ابلاغ شده و به حساب آنها نيامده اما خواهش مي*کنم که هرچه سريع*تر بودجه وزارت ورزش را بدهند.

فتح*الله*زاده افزود: امير قلعه*نويي با ماست. او قرارداد سفيد امضا کرده اما جا دارد از زحمات پرويز مظلومي و کادر موفقش تشکر کنيم که هنوز طلبکار هستند.



فتح*الله*زاده در پاسخ به اين سوال که آيا قلعه*نويي در برگشت شما به استقلال نقش داشت يا خير گفت: من استعفا داده بودم که دست دوستان باز باشد. در بين مديران رقابت ايجاد نمي*کنيم، به يک مديري 30 ميليارد مي*دهيم و به يک مدير ديگر يک ريال هم نمي*دهيم. وقتي درآمد ما 10 ميليارد باشد نبايد هزينه*ها به 15 ميليارد برسد اينگونه است که ملوان*ها و فجر سپاسي*ها حذف خواهند شد.

وي در خصوص چرايي اين موضوع گفت: آنقدر بعضي مديران تحت فشار قرار مي*گيرند که مي*گويند اگر تيم را خوب نبندم و خوب نتيجه نگيرم کنار خواهم رفت. آن وقت است که هرچه دلشان بخواهد به بازيکن مي*دهند و فوتبال ما به اين شکل مي*رود. من تا امروز يک ريال به کسي پرداخت نکردم اما جاي تاسف است که يک بازيکن در فصل نقل و انتقالات يک ميليارد و 300 ميليون پول گرفته است.

مديرعامل استقلال گفت: اقتصاد اسلامي هميشه پابرجا است چون هميشه بر پايه عقل پيش رفته اما در اروپا بر اساس توهمات جلو مي*روند و مي*بينيم که اقتصاد يونان نابود شد چون در پولشويي تجربه نداشت. طوري مديريت مي*کنيم که براي ثبات خودمان بي*رويه هزينه کنيم و اين درست نيست. اعتقاد دارم به جاي سقف قرارداد براي بازيکنان بايد براي باشگاه*ها سقف قرارداد گذاشت.

وي در خصوص تامين هزينه*هاي باشگاه استقلال گفت: طبق صحبتي که با وزير ورزش داشتيم قرار شد هزينه*ها 60 به 40 باشد و 60 درصد از هزينه*ها را ما به دست آوريم.



فتح*الله*زاده در خصوص صحبت*هايي که پيرامون کمپ استقلال و درخواست خانواده ناصر حجازي براي تغيير نام مطرح شده گفت: شب گذشته با آنها صحبت کردم و متاسفانه اين هم از آن برنامه*هاست که براي ما درست کردند. با هزار بدبختي کمپ درست کرده*ايم اما برخي*ها عکس چاقويي را که براي قرباني کردن گوسفند در دست سلاخ بود را منتشر کردند و گفتند چاقوکشي شده است.



وي اضافه کرد: آن کمپ به نام ناصر حجازي است و هيچ مشکلي وجود ندارد اما آيا واقعا چاقويي که دست آن آقا مي*بينيد چاقوي دعوا و چاقوکشي است؟ اين چاقو براي بريده شدن سر گوسفند*ها در دست آن آقا بود و به جاي اين حرف*ها بايد به کمپ استقلال که خانه اين تيم شده بها دهيم.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا هيئت مديره استقلال پول*ساز نيست و بيشتر يک هيئت مديره سياسي محسوب مي*شود گفت: همه در حال تلاش هستند. آقايان رسولي*نژاد اميدوار رضايي نجف*نژاد و ساور و بقيه دوستان در تلاشند که مشکلات را برطرف کنند.

مديرعامل استقلال در خصوص آخرين وضعيت کريم انصاري*فرد گفت: با برادر ايشان صحبت*هايي انجام داديم و قرار شد امروز و فردا به ما جواب دهند. سقفي را در نظر گرفته*ايم که به انصاري*فرد پرداخت کنيم که اگر توافق نکند بالاتر از آن نمي*توانيم به بازيکني بدهيم.

فتح*الله*زاده در خصوص درآمد*زايي باشگاه استقلال در اين فصل گفت: پيش*بيني کرده*ايم 6 ميليارد تومان درآمد زايي کنيم.

فتح*الله*زاده در خصوص وضعيت رحمتي گفت: کار رحمتي با استقلال هنوز تمام نشده اما تمام شده است!

وي در خصوص قلعه*نويي و قرارداد سفيدش گفت: وقتي او اين کار را کرد شخصيت خود را نشان داد و اين کارها در فوتبال ما زيبا است که البته کم ديده مي*شود.

مديرعامل استقلال در خصوص فرهاد مجيدي و اينکه آيا او به استقلال بر مي*گردد گفت: او وقتي از استقلال رفت با من قراردادي امضا کرد که در صورتي که به ايران بيايد در استقلال بازي کند. اينجا خانه فرهاد مجيدي است و اگر با تيم خودش قرارداد نداشته باشد در استقلال خواهد بود.

وي در پايان با اشاره به آخر فصل نقل و انتقالات گفت: مطمئنم که همه دوستان کمک مي*کنند بتوانيم تيم خوب ببنديم و من براي همه و آقاي رويانيان آرزوي موفقيت مي*کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریم انصاری فرد با پرسپولیس قرارداد داخلی بست (اختصاصی)





کانون هواداری قرمزته :
به گزارش اختصاصی قرمزته پس از کش و قوس های فراوان بین تیم های سرخابی و اصفهانی پرسپولیس تهران موفق به جذب کریم انصاری فرد شد .

کریم انصاری فرد با رد پیشنهاد های استقلال و سپـاهان با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی خود را به ثبت رساند .

این بازیکن جزو سهمیه امید محسوب میشود و پرسپولیس هنوز از یک سهمیه لیگ برتری خود استفاده نکرده است کریم انصاری فرد شنبه با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد خود را به طور رسمی ثبت میکند .

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آنازولور چيست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فتل الله زاده در تلاش برای گفتن کلمه آنالیزور در برنامه ی ورزش و مردم
ههههههههههه خخخخخخخخخخخخ
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
از خدا می**پرسند چرا پرسپولیس رو آفریدی؟
خدا میگه واسه اینکه جهان بی سرور نمونه...

می پرسند تراکتوری ها رو واسه چی آفریدی؟
میگه به دلیل اینکه شور و هیجان توی لیگ باشه... خیلی پرشورن...

میگن خو صنعت نفتی ها رو واسه چی آفریدی؟
خدا میگه این هم سواله آخه؟ مثکه فوتبال از آبادان اومده ها...

می پرسند خو کیسه کش ها رو واسه چی؟
خدا میگه کیسه کش چیه؟
میگن بابا همون استقلالی ها؟
خدا میگه استقلالی؟؟؟
میگن آره، همونا که قبلا دوچرخه سواران بودن!!!
خدا یه کم فکر میکنه...
یهو داد میزنه میگه جنتی... با خاک اضافه ها چکار کردی؟!!

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علي کريمي در پرسپوليس ماندني شد

نماينده علي کريمي کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار با محمد رويانيان مديرعامل اين باشگاه براي تمديد قرارداد به توافق رسيد.

به گزارش جمعه شب ايرنا، نماينده علي کريمي به دليل سفر اين بازيکن ،به نمايندگي از وي با محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت و گو کرد.



در اين ديدار در خصوص تمديد قرارداد علي کريمي صحبت شد که در نهايت دو طرف به توافق رسيدند و کاپيتان سرخپوشان فصل آينده در پرسپوليس ماندگار شد.



گفتني است، در روز هاي اخير صحبت هايي مبني بر جدايي علي کريمي از پرسپوليس به گوش مي رسيد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرينات پرسپوليس از فردا آغاز مي*شود

دور جديد تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر از روز يکشنبه آغاز خواهد شد.

در حالي که قبلا عنوان شده بود دور جديد تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در فصل پيش روي رقابتهاي ليگ برتر از روز شنبه آغاز خواهد شد، اين تمرينات با تشخيص کادر فني از روز يکشنبه آغاز مي شود.

همچنين مسئولان باشگاه پرسپوليس از حضور مصطفي دنيزلي در تهران از روز يکشنبه خبر داده اند و قرار است علاوه بر برگزاري نخستين تمرين اين تيم، نشست خبري مديرعامل و سرمربي سرخپوشان نيز برگزار شود. اين براي چندمين بار است که قرار است دنيزلي به ايران بيايد
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی را نمی*خواهیم / تا رضایت پرسپولیسی*ها نباشد هیچ کس با او مذاکره نمی*کند




پرسپولیس اف سی :
در پی انتشار شایعاتی درباره جدایی مصطفی دنیزلی سر
مربی تیم پرسپولیس از این تیم و ملحق شدن وی به باشگاه بشیکتاش ترکیه، در استانبول با انجام گفت*وگویی اختصاصی با آقای طغرل ینی دوغان، مسئول ارتباط با رسانه های باشگاه بشیکتاش صورت داد و جویای این امر شد. ینی دوغان در این گفت*وگو به سوالات پاسخ داد که در زیل می آید.

این روزها شایعاتی در زمینه ملحق شدن مصطفیی دنیزلی به باشگاه بشیکتاش در رسانه ها مطرح می شود. آیا این امر صحت دارد؟در این مورد ما هم شاهد انتشار اخباری غیرعادی در رسانه ها و روزنامه ها و آژانس های خبری بودیم.باید قاطعانه بگویم که هرگز تماسی بین باشگاه و دنیزلی صورت نگرفته است. یعنی باشگاه بشیکتاش برای سرمربیگیری تیم فوتبال خود هیچ گونه مذاکره ای با مصطفی دنیزلی صورت نداده است.هیچ مذاکره ای؟ در برخی خبرهای منتشر شده در رسانه های صحبت از مذاکره بین باشگاه بشیکتاش و دنیزلی شده است. آیا این خبرها را تکذیب می کنید؟البته که تکذیب می کنیم. ما هم در مقابل این خبرها تعجب کردیم. اگر هم ما در جایی با مصطفی دنیزلی دیدار و یا گفت*وگویی کرده باشیم، این امر به منزله درخواست از وی برای پذیرش سرمربیگری بشیکتاش نیست، یعنی ممکن است به نوعی و یا تحت شرایطی در جایی ملاقات و دیدار کرده باشیم، ولی این دیدار به هیچ عنوان ارتباطی با انتقال دنیزلی به باشگاه بشیکتاش ندارد.دیروز در شبکه تلویزیونی باشگاه بشیکتاش هم آنچه که در دیگر رسانه ها مطرح شده بود به نمایش درآمد. آیا کانال خودتان هم اشتباه کرد؟اصولا مدیر مسئول این کانال تلویزیونی هم من هستم. ما نه دیروز و نه وقتی دیگر چنین چیزی پخش نکردیم. این خبر را کانالی دیگر پخش کرد و ما هم به عنوان کانال بشیکتاش تکذیب کردیم، اما رسانه ها به هر دلیلی که نمی دانم به جای گفته های ما، آنچه که خودشان دوست دارند منتشر می کنند. این قبیل اخبار مبتنی به شایعات البته که ما را هم متاسف می سازد.نظر مصطفی دنیزلی در این مورد چیست؟این سوال را باید از خودش پرسید. اصولا دنیزلی در حال حاضر مربی تیم ایرانی است. چرا دوستان تان در ایران از خود ایشان سوال نمی کنند؟ اصولا مصطفی دنیزلی در حال حاضر با تیم پرسپولیس ایران قرارداد دارد. تا زمانی که این قرارداد ادامه دارد و رضایت طرف ایرانی درمیان نباشد، هیچ کس با دنیزلی بر سر میز مذاکره نخواهد نشست. اگر قرار باشد چنین مذاکراتی صورت گیرد، قبل از همه مسئولین باشگاه پرسپولیس مطلع خواهند شد.یعنی شما می گویید که باشگاه بشیکتاش هرگز چنین پیشنهادی به مصطفی دنیزلی نداده است؟قطعا همین*طور است. ما با چند سرمربی در حال مذاکره هستیم، ولی در بین آنها نام مصطفی دنیزلی وجود ندارد.با کدام سرمربی ها؟در حال حاضر نمی خواهیم اسامی آنها را مطرح کنیم.ولی نام برخی از آنها در رسانه ها مطرح شده است…رسانه ها بیش از هر چیز حدس و گمان ها خود را می نویسند. آنچه که در رسانه ها نوشته شده، گفته های ما نیست.بالاخره سرمربی تیم فوتبال بشیکتاش چه کسی می شود؟هیئت مدیره باشگاه هنوز روی نام خاصی به توافق نرسیده است. برخی گزینه ها مطرح است و در مرحله ارزیابی قرار دارند. امروز معلوم نیست، شاید طی چند روز آینده و به احتمال زیاد روز جمعه هیئت مدیره بار دیگر تشکیل جلسه دهد. مطمئناً باشید این مسئله طی روزهای آینده روشن خواهد شد.با توجه به اظهارات مدیر رسانه ای باشگاه بشیکتاش به نظر می رسد که مسئولان پرسپولیس در مورد نحوه فعالیت دنیزلی در ایران با مشکل مواجه شده اند و شاید به همین دلیل است که این روزها مذاکره مسئولان پرسپولیسی با برنو متسو در سانه ها به صورت جدی منتشر می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولادی:مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس تكلیف مرا روشن كنند

کانون هواداران پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواست تا هرچه زودتر تكلیف وی را برای فصل آینده روشن كنند.
مهرداد اولادی گفت: از باشگاه هیچ خبری نیست و مسئولان این تیم برای روشن شدن تكلیف من تماسی نگرفته اند. وی ادامه داد: با پرسپولیس قرارداد دارم و فكر می كنم اگر مسئولان باشگاه من را نمی خواهند باید با من تماس بگیرند و این مساله را به صورت رسمی اعلام كنند. مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در طول دوران فوتبالم خود را به هیچ تیمی تحمیل نكردم و درابتدای فصل گذشته تمام تیم ها برای جذب من با هم درگیر بودند. وی تصریح كرد: من در پرسپولیس و به خاطر این تیم مصدوم شدم و می توانستند با من برخورد بهتری داشته باشند اما الان هم هیچ مشكلی با این مساله ندارم چون من به خاطر دلم این تیم را انتخاب كرده بودم. وی اظهار داشت: پرسپولیس را بی اندازه دوست دارم اما برای خودم هم ارزش زیادی قائلم و مطمئن باشید اگر نخواهند به زور در پرسپولیس نخواهم ماند. از مسئولان باشگاه می خواهم زودتر تكلیف من را مشخص كنند. اولادی در خصوص اینكه آیا در تمرین روز یكشنبه حاضر خواهد شد، گفت: وقتی كسی با من تماس نگرفته برای چه باید به این تمرین بروم و در ابتدا باید منتظر مشخص شدن تكلیف باشم. وی درخصوص پیشنهاد دیگر خود، خاطرنشان كرد:از چند تیم پیشنهاد دارم اما با آنها هیچ صحبتی نكرده ام زیرا در ابتدا می خواهم تكلیفم با باشگاه پرسپولیس مشخص شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسانه هاي عربي: پرسپوليس مقصد بعدي متسو

دقايقي بعد از انتشار اين خبر يکي از مسئولان پرسپوليس تاييد کرد که مذاکره با متسو حقيقت دارد و او نزديکترين گزينه به نيمکت پرسپوليس است .

در حالي که باشگاه پرسپوليس از بازگشت مصطفي دنيزلي خبر داده است و اين مربي ترک امروز يه تهران مي آيد اما در رسانه هاي عربي از حضور در ايران و پرسپوليس خبر داده اند.

به گزارش گل آنها از مذاکراتي خبر مي دهند که در هفته گذشته ما بين نماينده پرسپوليس و برونو متسو صورت گرفته است و هر دو برا همکاري با يکديگر به توافق رسيده اند اما تنها مشکل براي اين همکاري مصطفي دنيزلي است . نماينده باشگاه پرسپوليس به متسو اطمينان داده است که در اين هفته رابطه دنيزلي با پرسپوليس قطع مي شود و آنها متسو را به عنوان سرمربي تيم معرفي خواهند کرد .

متسو نيز پذيرفته است تا چند روز براي اتمام قرارداد دنيزلي منتظر بماند . گفته مي شود که نمايندگان پرسپوليس براي ملاقات با متسو از يک استقلالي کمک کرده اند و توانسته اند با او ملاقات کنند .

اسم متسوهميشه در فوتبال ايران مطرح بوده است اما هيچ وقت اين اتفاق به حقيقت تبديل نشده است . دقايقي بعد از انتشار اين خبر يکي از مسئولان پرسپوليس تاييد کرد که مذاکره با متسو حقيقت دارد و او نزديکترين گزينه به نيمکت پرسپوليس است. البته همچنان بازي دست دنيزلي است اما مديران پرسپوليس ديگر از استخدام مصطفي نا اميدند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاريان: بنگر براي پرسپوليس خريد خوبي است

معتقدم که کريمي پرسپوليس را دوست دارد و در نهايت در اين تيم خواهد ماند .

علي انصاريان مدافع فصل گذشته شاهين هنوز با تيمي به توافق نرسيده و در حال حاضر به دنبال گرفتن طلبش از باشگاه شاهين است.

انصاريان در گفت*وگو با خبرنگار سايت گل در مورد وضعيت فعلي*اش مي*گويد:«* من از شاهين حدود 300ميليون تومان طلب دارم به همين دليل چند روز پيش شکايت خود را به صورت رسمي به کميته انضباطي دادم. باشگاه شاهين خيلي بدهکار است ولي اگر قانون فدراسيون اجرا شود و مانع از قرارداد بستن بازيکنان جديد با تيم*هاي بدهکار شوند و همچنين اگر به تيم*هاي بدهکار اجازه حضور در ليگ برتر را ندهند ما مي*توانيم طلب*هايم را بگيريم.»

از انصاريان در ادامه در خصوص يارگيري پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات سوال مي*کنيم که او اينگونه جواب مي*دهد:«* به نظر من پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبي داشته است. الان بازيکن گرفتن واقعا سخت است ولي پرسپوليس بازيکنان خوبي را گرفت. البته هنوز چيزي معلوم نيست و بايد ديد اين بازيکنان خودشان را چگونه نشان خواهند داد.»

جذب محسن بنگر انتقادهايي را از پرسپوليس به همراه داشته و برخي معتقدند که اين باشگاه نبايد روي يک مدافع 33 ساله سرمايه*گذاري مي*کرد ولي انصاريان نظر ديگري دارد. او که مثل بنگر يک مدافع است و سال*ها در پرسپوليس بازي کرده است در اين خصوص مي*گويد:« پرسپوليس بنگر را نگرفته که روي او سرمايه*گذاري بلندمدت کند ولي به نظر من خريد خوبي است و تجربه اين بازيکن در يکي، دو سال آينده به درد پرسپوليس مي*خورد.»

انصاريان تاکيد مي*کند:« فراموش نکنيد که بنگر سابقه بازي در ليگ قهرمانان آسيا را دارد و با ****ان چندبار قهرمان ايران شده است. به نظر من تجربه او به درد پرسپوليس مي*خورد ولي سرمايه*گذاري روي بازيکنان جوان يک موضوع ديگر است. به عنوان مثال من زماني که به پرسپوليس آمدم 20 سال داشتم و يادم مي*آيد که با کاويانپور و کريمي به صورت هم زمان به پرسپوليس آمديم و سال*ها در اين تيم بازي کرديم.»

انصاريان در مورد وضعيت نامشخص کريمي در پرسپوليس و ناراحتي*هاي او در چند روز اخير هم صحبت مي*کند. او که رابطه*اي نزديک با کريمي داشت مي*گويد:« کريمي بازيکني نيست که اهل کلاس گذاشتن و ادا درآوردن باشد. او بي*جهت ناراحت و عصباني نمي*شود و بايد ديد چه اتفاقاتي افتاده که اينطور ناراحت شده است. با اين حال من معتقدم که کريمي پرسپوليس را دوست دارد و در نهايت در اين تيم خواهد ماند.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سکوت مدیران پرسپولیس؛ زمینه سازی برای حضور دایی




وضعیت نامعلوم تیم فوتبال پرسپولیس در زمینه کادر فنی برای هواداران این باشگاه همان قدر ناگوار است که بحث جذب بازیکنان بزرگ لیگ برتری برای آنها خوشحال کننده بود.



به گزارش «افکارنیوز » تا همين هفته پيش بحث مذاكرات جدي دنيزلي با باشگاه محبوبش (بشيكتاش) بارها در رسانه*هاي تركيه*اي ديده مي*شد اما با توافق اريك گرتس و باشگاه فوق اين شايعات هم رنگ باخت. البته در بحبوبه مطرح شدن اين شايعات، دنيزلي يكي دو بار مصاحبه كرد و گفت به قراردادش با پرسپوليس پشت نمي*كند و حتما به تهران بازخواهد گشت.

با اين وجود طي روزهاي گذشته اتفاقاتي رقم خورده تا بسياري نگران بازگشت دنيزلي به پرسپوليس باشند. مهمترين مساله ادامه مشكلات خانوادگي اوست. دنيزلي دغدغه بزرگي در امور خانوادگي خود دارد كه همان بيماري سخت همسرش است. وي به خاطر اين اتفاق نگران*كننده يكي دو بار زمان بازگشتش به تهران را عقب انداخته و رويانيان هم گفته با تمديد مرخصي او موافقت كرده است.

از سوی دیگر مشخص نشدن سرمربی تیم فوتبال بشیکتاش از یک سو و نظرسنجی صورت گرفته در سایت این باشگاه و رای ۶۰ درصدی هواداران این باشگاه به حضور دنیزلی از سوی دیگر سبب شده تا نگرانی های هواداران پرسپولیس در خصوص کادر فنی این باشگاه دو چندان شود.

دنیزلی نیاید، دایی سرمربی می شود، کریمی می رود
به گزارش افکار نیوز ، همين نيامدن*ها در روزهايي كه خبر بازگشت به موقع دنيزلي از سوي مديريت پرسپوليس تاكيدي به دنبال ندارد، سبب داغ شدن بازار شایعات می شود.

طي روزهای گذشته بار ديگر شايعه پيوستن علي دايي به پرسپوليس شنيده شده و بازيكنان پرسپوليس هم از آن سخن مي*گويند. در اين ارتباط شنيده مي*شود علي دايي هفته گذشته به باشگاه پرسپوليس رفته و مذاكراتي هم با مسوولان باشگاه داشته است. از طرفي ديروز هم خبر رسيد دايي در جلسه روزهای اخیر باشگاه راه*آهن شركت كرده و درخصوص ادامه حضورش در اين تيم با جعفري*نژاد مسوول باشگاه راه*آهن مذاكراتي داشته است.

در این بین عدم قبول پیشنهادات مختلف از سوی دایی و گوشه نشینی و سکوت وی نشان از احتمال بازگشت سرمربی سابق سرخپوشان به پرسپولیس دارد. شنیده می شود دایی منتظر است تا دنیزلی تصمیم نهایی خود را که به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده مشخص می شود، گرفته و در صورت عدم بازگشت این مربی ترک تبار به ایران، به تیم سابق خود باز گردد.

بازگشت علی دایی به پرسپولیس به منزله خداحافظی علی کریمی از این باشگاه نیز خواهد بود. دایی و کریمی در چند سال گذشته اختلافات بزرگی با یکدیگر داشته اند که قرار گرفتن آنها در کنار هم را تاحدی غیر ممکن می کند.

شواهد چه می گویند؟
نشانه*هاي زيادي وجود دارد كه احتمال مذاكره پرسپوليس با علي دايي را جدي مي*كند. جذب يك بازيكن از راه*آهن، حفظ نفراتي مثل نوروزي، نوري، رضايي و حتي حضور نفراتي مثل فشنگچي در ليست بازيكنان باقيمانده، رد كردن بازيكناني مثل شيث رضايي و محمد نصرتي، جذب چهره*هايي نظير سيدجلال حسيني و البته مهم*تر از همه دست نگه داشتن علي كريمي براي تمديد قرارداد با پرسپوليس كاري مي*كند تا اين شايعه پررنگ*تر شود.
علي دايي كه پارسال حاضر نشد با راه*آهن قراردادي سه ساله ببندد و سرانجام راضي به امضاي قرارداد دو ساله شد، در قراردادش بندي گذاشته مبني بر اينكه در سال دوم قرارداد حق فسخ با خود او است. دايي در جلسه روز شنبه با راه*آهني*ها روي بودجه باشگاه تاكيد كرده تا مشكلات فصل قبل پيش نيايد و گفته مي*شود اين مساله در ادامه همكاري*اش با لكوموتيورانان اهميت بسزايي دارد.

بنابراین گزارش سکوت مسئولان باشگاه پرسپولیس بیش از هر موضوع دیگری بر شایعات می افزاید. برخي معتقدند سناريويي كه پارسال براي روي كار آمدن استيلي اجرا شد، امسال براي دايي اجرا خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبري در يک*قدمي پرسپوليس

تمام مديران رده بالاي اين باشگاه ثروتمند از کار خود برکنار شدند و به اين ترتيب پرونده ماندن خلعتبري در اين باشگاه بسته شد .

به دنبال بي*نتيجه ماندن مذاکرات مدير برنامه*هاي محمدرضا خلعتبري با باشگاه الوصل امارات، اين بازيکن در آستانه عقد قرارداد با پرسپوليس قرار گرفت.

بعد از ناکامي الوصل در مسابقات باشگاه*هاي جام خليج*فارس و از دست دادن عنوان قهرماني، حرف و حديث*هاي زيادي درباره توافق ديه*گو مارادونا با فدراسيون فوتبال امارات براي هدايت تيم ملي اين کشور مطرح شد. همچنين در ايران شايعه*اي مبني بر اينکه در صورت رفتن مارادونا از الوصل خلعتبري اين تيم را ترک مي*کند و به تهران مي*آيد، منتشر شده بود. با اين حال روز گذشته خبر رسيد که به دنبال قطعي شدن جدايي خلعتبري از الوصل امارات اين بازيکن در يکقدمي پرسپوليسي شدن قرار گرفته است.

بعد از اينکه الوصل امارات با هدايت مارادونا در فصل گذشته هيچ مقامي به دست نياورد و از طرفي ديگر در بازي فينال جام باشگاه*هاي خليج فارس قهرماني را به المحرق بحرين واگذار کرد، تمام مديران رده بالاي اين باشگاه ثروتمند از کار خود برکنار شدند و به اين ترتيب پرونده ماندن خلعتبري در اين باشگاه بسته شد.

در حال حاضر اين بازيکن ملي*پوش از دو باشگاه اماراتي و يک باشگاه قطري پيشنهادهاي قابل توجهي با مبالغ بالاي مالي دارد اما به نظر مي*رسد خود خلعتبري هم تصميم گرفته که فوتبال خودش را در ايران دنبال کند. به اين ترتيب مذاکرات اين بازيکن با باشگاه پرسپوليس در طول روزهاي گذشته به صورت جدي انجام شد و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و باشگاه*هاي عربي با دادن پيشنهادهاي مالي چشمگير، نظر محمدرضا را براي ترک امارات عوض نکنند، اين بازيکن ظرف چند روز آينده قرارداد خود را با پرسپوليس منعقد خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوروزی و آقازمانی با پرسپولیس ثبت کردند






ارتش سرخ دات كام:
با توجه به به تعطیلی تمرین امروز پرسپولیس مسئولان باشگاه به بازیکنان اعلام کردند بهترین فرصت است تا قراردادهای خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کنند.

از همین رو امروز هادی نوروزی به مدت 2 سال و سامان آقازمانی به مدت 3 سال قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کردند.

تمرین پرسپولیس از فردا در ورزشگاه درفشی فر آغاز می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز





مهاجم جوان تیم ملی که برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد بود.

به گزارش گل، کریم انصاری*فرد به عنوان بخشی از مبلغ قراردادش با پرسپولیس یک دستگاه خودروی B.M.W مدل X6 از این باشگاه دریافت کرد.
مهاجم جوان تیم ملی که برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد بود. او از استقلال، ****ان و تراکتورسازی هم پیشنهاد داشت اما در نهایت با سرخپوشان تهران به توافق رسید.


رقم دقیق قرارداد کریم با پرسپولیسی*ها هنوز فاش نشده اما این اتومبیل گرانقیمت بخشی از توافق مالی او با باشگاه جدیدش خواهد بود. البته توقع نداشته باشید که مسئولان پرسپولیس این خبر را تایید کنند. آن*ها هنوز پرسپولیسی شدن این مهاجم را هم رسما تایید نکرده*اند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکرات نهايي پرسپوليس با پله

اين بازيکن 24 ساله در شهر پورتوي پرتغال متولد شده است و نام کامل او «ويتور هوگو گومس پاسوس» ملقب به «پله» است .

يکي از پست*هايي که پرسپوليسي*ها هنوز فکري براي آن نکرده*اند پست هافبک دفاعي است. بعد از جست*وجوهايي که براي جذب بازيکن در اين پست انجام شد سرانجام يک هافبک دفاعي پرتغالي*تبار که سابقه حضور در اينترميلان را در کارنامه خود دارد براي مذاکرات نهايي وارد تهران شد.

پرسپوليس که فصل نقل و انتقالات را با وجود انتقادات بي*امان رقيبان، پرقدرت طي مي*کند، پس از جذب بازيکنان مورد نظر داخلي در نظر دارد از چند بازيکن خارجي خوب در ترکيب فصل پيش روي خود استفاده کند. به همين دليل پس از سفرهاي مديرعامل تيم سرخپوش پايتخت به خارج از کشور و مذاکره با چند بازيکن خوب خارجي، اين هافبک دفاعي متولد پرتغال که فصل گذشته در يک تيم ترکيه*اي حضور داشته براي مذاکرات نهايي وارد تهران شده است و امروز در صورت توافق نهايي با پرسپوليس کار خود را آغاز خواهد کرد.

اين بازيکن 24 ساله در شهر پورتوي پرتغال متولد شده است و نام کامل او «ويتور هوگو گومس پاسوس» ملقب به «پله» است. او که فوتبال حرفه*اي خود را از «بوآويستا» آغاز کرد و با ورود به تيم «ويتوريا گيمارش»، «اينترميلان»، «پورتو»، «پورتس*موث»، «وايادوليد» و «اسکي شهيراسپور» راه خود را تا امروز در فوتبال حرفه*اي اروپا طي کرده است. اين هافبک سيه*چرده سابقه حضور در تيم*هاي زير 20 و زير 21 سال پرتغال را نيز در رزومه خود دارد.

البته پله در تيم انگليسي پورتس*موث و تيم اسپانيايي وايادوليد به صورت قرضي و به مدت يک نيم*فصل بازي کرده اما دو فصل اخير را در تيم ناشناس اسکي شهير اسپور سپري کرده است. پله کلا 42 بازي براي اين تيم انجام داده اما گفته مي*شود در فصل گذشته سوپر ليگ ترکيه فقط 6 بار در ترکيب اصلي تيمش به ميدان رفته است. پله دو روز است که در تهران به سر مي*برد و امروز مذاکرات جدي خود را با مسوولان پرسپوليس از سر مي*گيرد.
 

Similar threads

بالا