کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عـابـدزاده در لـيـگ بـرتـر!

حضور عابدزاده جديد در ليگ برتر براي اهالي فوتبال قطعا اتفاق جالبي خواهد بود.

به گزارش ايسنا، خبرنگار ورزشي جهان گزارش داد احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تيم ملي ايران که براي زير نظر گرفتن تمرينات پسرش در باشگاه لس آنجلس بولز آمريکا راهي ينگه دنيا شده است طي روزهاي آينده به ايران برمي گردد تا با يک باشگاه ليگ برتري جهت عضويت امير عابدزاده مذاکره نمايد.

يکي از نزديکان اين مربي به خبرنگار ما گفت: «عابدزاده پدر چند روز قبل با پيشنهاد يک تيم ليگ برتري براي عقد قرارداد با پسرش روبرو شد و خيلي زود موافقت باشگاه آمريکايي را جلب کرد تا امير عابدزاده در آستانه حضور در ليگ برتر ايران قرار بگيرد».

احمدرضا عابدزاده فعلا تمايلي ندارد که نام تيم مورد نظر فاش شود اما وکيل اين چهره خبر از توافقات اوليه براي حضور امير عابدزاده در اين تيم ليگ برتري مي دهد و مي گويد:« قرار شده خود آقاي عابدزاده با حضورش در تهران نام تيم مذکور رااعلام کند.»

امير عابدزاده تا امروز سابقه عقد قرارداد رسمي با تيم هاي ايراني را نداشته است و حضور عابدزاده جديد در ليگ برتر براي اهالي فوتبال قطعا اتفاق جالبي خواهد بود.

لازم به يادآوري است که پيش از اين فرزندان علي پروين و مرحوم ناصر حجازي سابقه حضور در ليگ رده اول ايران را داشتند که البته به افتخارات پدران خود نرسيدند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي:شايعه مذاکراتم را ازروزنامه ها متوجه شدم

'مصطفي دنيزلي' سرمربي ترکيه اي تيم فوتبال پرسپوليس ايران گفت: خبر مذاکراتم با برخي از باشگاه هاي ترکيه را از روزنامه ها متوجه شدم.

''''مصطفي دنيزلي'''' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با انتقاد از برخي از رسانه هاي خبري گفت: متاسفانه برخي از رسانه هاي گروهي، نخست خبري را منتشر کرده و سپس صحت و سقم آن را پيگيري مي کنند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر شايعات مذاکرات مسوولان باشگاه بشيکتاش ترکيه با وي براي تصدي پست سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه اظهار داشت: من نيز اين شايعات را از روزنامه ها متوجه شده ام.

وي در ادامه اظهار داشت: شما نيز مشاهده کنيد، برخي از رسانه ها، نخست خبري را بدون آنکه از صحت و سقم آن آگاه باشند، منتشر مي کنند و سپس در پي درست و يا نا درست بودن آن خبر هستند.

سرمربي ترکيه اي تيم فوتبال پرسپوليس ايران در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا مبني بر چگونگي وضعيت بازيکنان تيم پرسپوليس براي حضور در فصل آينده ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران اظهار داشت: پاسخ اين سوال ها را در آينده خواهم داد.

کارشناسان امور ورزشي در ترکيه مي گويند، کميته فني تيم فوتبال بشيکتاش ترکيه، علاقه اي به همکاري با ''''مصطفي دنيزلي'''' سرمربي ترکيه اي تيم فوتبال پرسپوليس تهران ندارد.

منابع نزديک به باشگاه بشيکتاش روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفتند: به رغم وجود ادعاها و شايعاتي در مورد رسيدن مذاکرات ''''مصطفي دنيزلي'''' و باشگاه بشيکتاش به مراحل نهايي ، احتمال تحقق آن بسيار ضعيف است.

به گفته اين منابع، يکي از مشخصات ''''مصطفي دنيزلي'''' اين است که همواره در تيم هايي که سرمربيگري آنها را بر عهده داشته، سرمربيگري خود را مشروط بر ارتباط مستقيم خود با مدير عامل باشگاه دانسته و اين امر براي کميته فني بشيکتاش خوشايند نيست.

گفته مي شود، کميته فني بشيکتاش در شرايط فعلي، گزينه نخست خود را براي نشاندن يک مربي خارجي براي حضور روي نيمکت تيم سياه و سفيدها انتخاب کرده است.

''''ژان تيگانا'''' مربي فرانسوي که سابقه کار در ترکيه را نيز دارد، فعلا مهم ترين گزينه باشگاه بشيکتاش ترکيه براي تصدي پست سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه محسوب مي شود.

''''رضا چليم باي'''' و ''''صمد آي بابا'''' دو فوتباليست معروف که پيشتر در تيم بشيکتاش بازي کرده اند، ديگر گزينه هاي ترکيه اي اين باشگاه هستند که در صورت به توافق نرسيدن با ''''ژان تيگانا'''' شانس مربيگري در اين تيم را دارند.

يک مسوول در کميته روابط عمومي باشگاه بشيکتاش ترکيه، پيش از اين، شايعات مربوط به مذاکره با ''''مصطفي دنيزلي'''' سرمربي ترکيه اي تيم پرسپوليس تهران براي هدايت تيم فوتبال اين باشگاه را تکذيب کرده بود.

وي که خواست نامش فاش نشود، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا و در پاسخ به شايعاتي مبني بر مذاکره باشگاه بشيکتاش با دنيزلي براي تصدي پست سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه گفت: اين شايعات صحت ندارد و چنين موضوعي را تکذيب مي کنيم.

وي با اشاره به اينکه مسوولان باشگاه بشيکتاش هم اکنون در حال مذاکره پيرامون گزينه هاي احتمالي مربيگري تيم فوتبال باشگاه اين کشور هستند، افزود: در اين مذاکرات تا کنون نامي از دنيزلي برده نشده است.

اين مقام مسوول در روابط عمومي باشگاه بشيکتاش اظهار داشت: مسوولان باشگاه بشيکتاش هر گونه اطلاعات در ارتباط با گزينه هاي مورد نظر خود براي تصدي پست مربيگري تيم فوتبال اين باشگاه را به طور رسمي در سايت اينترنتي اين باشگاه قرار مي دهند و هر گونه شايعه در مورد مربيان احتمالي اين تيم که در پايگاه رسمي خبري باشگاه منتشر نشده باشد، عاري از حقيقت است.

اين در حالي است که پايگاه خبري ''''صباح'''' چاپ ترکيه نوشته بود: ''''مصطفي دنيزلي'''' سرمربي ترکيه اي تيم فوتبال پرسپوليس تهران، در پي دعوت مسوولان باشگاه بشيکتاش براي تصدي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه، يک هفته از آنان فرصت خواسته بود.

صباح افزود: مسوولان باشگاه بشيکتاش ترکيه، زماني که از متقاعد کردن زيکو براي تصدي سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه نا اميد شده اند، مذاکرات خود را با ''''مصطفي دنيزلي'''' آغاز کرده اند.

به نوشته پايگاه خبري صباح، دنيزلي در پاسخ به درخواست مسوولان باشگاه بشيکتاش با اشاره به اينکه هنوز مدت قراردادش با باشگاه پرسپوليس ايران پايان نيافته است، براي گفت و گو با مسوولان باشگاه پرسپوليس در اين مورد از بشيکتاش يک هفته مهلت خواسته است.

بشيکتاش در فصل گذشته با 55 امتياز در رده چهارم جدول ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ترکيه قرار گرفت.

''''مصطفي دنيزلي'''' پيش از اين در سال* هاي 2008 تا 2010 هدايت تيم فوتبال بشيکتاش ترکيه را بر عهده داشت و همراه با اين تيم قهرمان ليگ برتر باشگاه هاي ترکيه شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری کوتاه / ثبت قرارداد پولادی
















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهيني: با پرسپوليس داخلي بستم

او اظهار داشت: تا قبل از بازي با قطر قراردادم را به صورت رسمي ثبت خواهم کرد.

به نقل از سايت گل، مدافع ملي پوش ذوب آهن با پرسپوليس قرارداد داخلي دو ساله بست. حسين ماهيني با تاييد اين خبر گفت: مذاکرات متعددي با آقاي رويانيان داشتم و به اين نتيجه رسيدم از بين پيشنهاداتم به پيشنهاد اين تيم جواب مثبت بدهم. او ادامه داد: حضور در يک تيم پرطرفدار و وجود يک مربي حرفه اي مانند دنيزلي مرا ترغيب کرد تا لباس قرمز اين تيم را بپوشم و اميدوارم بتوانم مهره موثري براي سرخپوشان پايتخت باشم.

او اظهار داشت: تا قبل از بازي با قطر قراردادم را به صورت رسمي ثبت خواهم کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • سایت کانون هواداران پرسپولیس افتتاح شد

  • پس از سایت رسمی، فروشگاه، بازی ردکاپ و ... سایت کانون هواداران پرسپولیس نیز افتتاح شد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وب سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با هدف جمع آوری نظرات، علایق و اشتراکات مشترک هوادارن عزیز پرسپولیس افتتاح شد. از جمله امکانات این وب سایت می توان به نقل اخبار توسط هواداران، اخبار کانون هواداران، ارسال تصاویر و مطالب هواداران، هوادارن فعال، نظرسنجی و ... اشاره کرد.
    تالار گفتگوی سایت پرسپولیس نیز که همزمان با سایت کانون هواداران راه اندازی شد. هواداران می توانند در این تالار با کاربران و هوادارن دیگر به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.
    امکاناتی بعدی که برای کانون هواداران در نظر گرفته شده عبارتند از تقویم پرسپولیسی، پیام هوادار، چیدمان بازی بعدی، گزارشات و ارسالهای هواداران از بازیهای قبلی و یک سورپرایز که به زودی رونمایی خواهد شد.
    منتظر امکانات بعدی کانون هواداران باشید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانون هواداران پرسپولیس : فیلم سینمایی "آقای الف" به کارگردانی علی عطشانی با حضور کریم باقری، 20 خردادماه در تهران کلید می*خورد. گروه چهره پردازی و لباس این فیلم طی چند روز آینده تست نهایی لباس و گریم را انجام خواهند داد تا فیلم طبق برنامه*ریزی*های انجام شده در تاریخ مقرر جلوی دوربین برود. هم اکنون گروه تولید آخرین مراحل انتخاب لوکیشن را درسطح شهر تهران انجام می دهند. طبق گفته سازندگان آقای الف گروه تولید در تلاش هستند تا عرضه این فیلم همزمان با عید سعید فطر در سر تاسر ایران صورت پذیرد. طی چند روز آینده یکی از خوانندگان نیز به لیست بازیگران "آقای الف" اضافه خواهد شد. این فیلم نگاه متفاوتی به مقوله مرگ و زندگی دارد نویسنده: امیرعلی محسنین، کارگردان: علی عطشانی،*طراحی و اجرای سه*بعدی: بابک محقق، مجری طرح: حسام شجاعی، مدیر برنامه*ریزی و دستیار اول کارگردان: حامد امرایی، مدیر تصویربرداری: محمد فضیله، طراح گریم: امیر ترابی، دستیار دوم کارگردان: مهدی نبی*زاده، مدیران تدارکات: مسعود شرفی*کیا، مهدی بایراملو، منشی صحنه: مهتاب رضوی، گروه صحنه و لباس: فرنوش رنگ*آمیز، وحید جعفری، علیرضا سلیمی، صدابردار: علی*عدالت*دوست، تهیه*کننده: سعید شرفی**کیا، سرمایه*گذار: شرکت تصویر گستر پاسارگاد،مشاور رسانه ای: پویا نبی، بازیگران: آنا نعمتی، فرزاد حسنی، پیام صوفی، حسام شجاعی، بیژن پیشدادی، امین عامری، گلین شیرزاد، مریم پورفاطمی و با حضور کریم باقری.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانون هواداران پرسپولیس : هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه*ای فوتبال به باشگاه استقلال تذکر داد در صورت همکاری با یک دلال ممنوع الفعالیت قرارداد بازیکنان این تیم ثبت نخواهد شد. حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه*ای عنوان کرد: نامه*ای برای باشگاه استقلال تهیه کرده*ایم و در آن تذکر رسمی به این باشگاه داده*ایم که با یک دلال ممنوع الفعالیت همکاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که همکاری این دلال ممنوع الفعالیت با قلعه*نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال و این باشگاه ادامه داشته باشد از ثبت قرارداد بازیکنان این باشگاه برای فصل آینده جلوگیری به عمل خواهد آمد. از باشگاه استقلال می*خواهیم این دلال ممنوع الفعالیت در پیرامون این باشگاه دیده نشود و هیچ همکاری با این شخص انجام ندهند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سه شنبه, 16 خرداد 1391 ساعت 12:17
كانون هواداران پرسپوليس : مهرداد اولادی همچنان از اینکه در فهرست فروش پرسپولیس قرار گرفته ناراحت است و این موضوع برایش باورکردنی نیست. اولادي حرف*هايش را اينگونه آغاز مي*كند:«*دنيزلي به من اعتقاد دارد و خودم تعجب كردم كه اين اتفاقات رخ داد. من دنبال بهانه نيستم ولي امسال مصدوم شدم و به همين دليل بازي نكردم. وقتي دنيزلي هدايت تيم را برعهده گرفت، در بازي*هايي كه به ميدان رفتم، حتي يك بار هم تعويض نشدم و او يك بار هم از من ايراد نگرفت.»
اولادي در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي*كني ليست اعلام شده طبق نظر دنيزلي نبوده است مي*گويد:« نمي*دانم چه بگويم ولي قرار گرفتن در فهرست فروش براي من تعجب آور است. من پارسال به خاطر مصدوميت نتوانستم خودم را نشان دهم ولي با اين حال از زحماتي كه دنيزلي برايم كشيد تشكر مي*كنم و برايش آرزوي موفقيت دارم. باز هم مي*گويم كه دنيزلي به من اعتقاد دارد و در اين مورد شكي ندارم.» اولادي در پاسخ به اين سوال كه آيا با باشگاه پرسپوليس تسويه حساب كردي مي*گويد:« هنوز از باشگاه هيچ كس با من تماس نگرفته كه بگويد تو را نمي*خواهيم. من يك سال ديگر قرارداد دارم و اگر مرا نمي*خواهند بايد تسويه حساب كنند و رضايت*نامه*ام را بدهند. اول بايد وضعيتم در پرسپوليس مشخص شود تا بتوانم براي فصل آينده تصميم بگيرم و تيمي را انتخاب كنم كه باعث پيشرفتم شود.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سه شنبه, 16 خرداد 1391 ساعت 14:24
کانون هواداران پرسپولیس : سيد جلال حسيني مي*گويد پيش از هر تصميمي براي انتخاب تيم آينده*اش با عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه ****ان صحبت خواهد كرد.
مدافع فصل گذشته ****ان درباره انتخابش براي فصل آينده گفت: من پس از اينكه با ****ان در ديدار يك هشتم ليگ قهرمانان آسيا استقلال را شكست داديم به اردوي تيم ملي به تركيه آمدم و فرصت نشد درباره آينده*ام تصميم*گيري كنم. همه كارها را به برادرم سپردم اما او هم كار خاصي انجام نداده است. وي در پاسخ به اين سوال كه اما پس از ابراز علاقه شما براي حضور در پرسپوليس عليرضا رحيمي عنوان كرده كه هرچيزي كه شما و بنگر بخواهيد را فراهم مي*كند گفت: مطمئن باشيد من قبل از هر تصميمي با رحيمي صحبت خواهم كرد. در تمامي قهرماني*ها معمولا بيشترين زحمات را بازيكنان مي*كشند اما من مي*خواهم اعتراف كنم در موفقيت*هاي اخير ****ان بيشترين نقش را رحيمي و دكتر سميعي نژاد داشتند و بازيكنان كمترين سهم را در قهرماني داشتند اما به هر حال من با توجه به شرايط حساسي كه تيم ملي دارد، تا پيش از بازي با قطر تصميمي درباره تيم آينده*ام نمي*گيرم. حسيني در پاسخ به اين سوال كه آيا علاقه داري همچنان در اصفهان بماني يا خير گفت: بهترين روزهاي فوتبالي*ام را در اصفهان پشت سر گذاشتم و افتخار مي*كنم كه با اين تيم سه بار قهرمان شدم اما به هر حال آن*ها هم بايد شرايطي را فراهم كنند كه امكان حضورم در اين تيم وجود داشته باشد. مدافع تيم ملي درباره پيروزي ايران برابر ازبكستان گفت: برد بسيار بزرگي بود. بازي اول براي همه تيم*ها سخت است. خوشحالم كه توانستيم در نخستين گام در خارج از خانه به سه امتياز مهم برسيم. با اين حال واقعا روز بسيار سختي بود. زمين ورزشگاه جار شرايط خاصي داشت و طبيعي بود كه آن*ها در زمين خود بهتر بازي كنند. فكر مي*كنم كل تيم ما به خوبي دفاع كرد و به خوبي در يك ضد حمله به گل رسيد. حسيني درباره ديدار برابر قطر هم گفت: اگر قطر را ببريم و 6 امتياز را بگيريم شرايط*مان بسيار خوب خواهد شد. فكر مي*كنم با كمك تماشاگران و حمايت رسانه*ها بتوانيم دوباره دل مردم را شاد كنيم. وي كه در آن صحنه جنجالي بازي و گل مردود ازبكستان توپ را از درون دروازه بيرون كشيد درباره آن صحنه اينچنين گفت: متوجه نشدم چه اتفاقي افتاد. تنها كاري كه آن زمان به ذهنم مي*رسد اين بود كه هر طور شده توپ را بيرون بكشم اما اينكه آيا كمك*داور تصميمش درست بود يا نه را به كارشناسان داوري مي*سپارم اما اگر آن توپ گل هم شده باشد، ايرادي ندارد چرا كه ما بارها از داوري ضربه خورده بوديم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سه شنبه, 16 خرداد 1391 ساعت 17:49
نورمحمدی را میخواهیم
کانون هواداران پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه ****ان با تاکید بر اینکه به موقع جواب رویانیان را می دهم، گفت: مذاکرات خوبی را با کریم انصاریفرد انجام داده*ایم و او نیز قول داده به ****ان بیاید اما هنوز حضورش قطعی نشده است. علیرضا رحیمی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ****ان در فصل نقل و انتقالات ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا به امروز هیچکدام از بازیکنان فصل گذشته ما حتی محسن بنگر و سید جلال حسینی از ما جدا نشده اند و مذاکرات خوبی را نیز برای تمدید قراردادشان با آنها داشته ایم و همانطور که گفته ام این دو بازیکن هر شرایطی داشته باشند می پذیریم.

وی با اعلام اینکه با سه بازیکن جدید نیز قرارداد داخلی امضا کرده ایم در خصوص این سه بازیکن اظهار داشت: تا به امروز با محسن ایران نژاد، محمد غلامی و محمد باقر صادقی قرار داد بسته ایم، ضمن اینکه مذاکرات خوبی را نیز با کریم انصاریفرد انجام داده ایم و او نیز قول داده به ****ان بیاید اما هنوز حضورش قطعی نشده است. مدیرعامل باشگاه ****ان در خصوص ناراحتی رحمان احمدی از حضور محمد باقر صادقی در تیم ****ان گفت: هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و رحمان در این مورد هیچگونه صحبتی با من انجام نداده است و صحبتهایی که در خصوص جدایی او از ****ان مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد. وی در خصوص صحبتهای اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاههایی که وابسته به صنایع نفت و صنایع دیگر هستند باعث اشفتگی بازار نقل و انتقالات بازیکنان شده اند، تاکید کرد: درحال حاضر سکوت می کنم و نمی خواهم پاسخ اورا بدهم اما مطمئن باشید به موقع جواب رویانیان را خواهم داد. رحیمی در خاتمه در خصوص مذاکره با فرشید طالبی، پژمان منتظری و علیرضا نورمحمدی با باشگاه ****ان نیز خاطر نشان کرد: این اسامی بازیکنانی هستند که مد نظر ما می باشند ضمن اینکه بازیکنان دیگری نیز هستند که ما قصد داریم با آنها مذاکره کنیم و در خصوص این بازیکنان هنوزهیچ چیزی قطعی نیست. مطمئن باشید همه تلاش خود را برای جذب بازیکنانی که در ****ان تاثیرگذار خواهند بود می کنیم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بچه ها حال کردین سردار چطور پوز فتل و رحیمی رو به خاک مالید ..:Dخداییش بعد چند فصل که اونا تو نقل و انتقالات خیلی خوب کار کرده بودن ضد حال خوبی بود ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سه شنبه, 16 خرداد 1391 ساعت 17:49
ن
.
آخی چه خوب حال اینو گرفتیم بنگرو سید جلالو گرفتیم چقد دنبال پولادی بود نزاشتیم بره ...این اواخر هم ماهینی رو ازش گرفتیم نورمحمدی رو هم نزاشتیم بره یعنی آخر ضد حال ....:biggrin:
حالا بیا جواب سردارو بده ..
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
اینجا مثه اینکه کلوپ طرفدارای پرسپولیسه نه سپاهان
همینمون مونده بیایم با سپاهانیا و تراکتوری ها کل کل کنیم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایمان مبعلي : از پرسپوليس پيشنهاد دارم





مرجع خبري پرسپوليس : ايمان مبعلي هافبك سابق تيم ملي ايران گفت: از پرسپوليس پيشنهاد دارم ولي هنوز با رويانيان رودررو صحبت نکردم.

ايمان مبعلي در خصوص وضعيت خود اظهار داشت: من فعلا در ايرانم و منتظرم تا کارهايم درست شود و تيمم را انتخاب کنم. در امارات کارم تمام شده و دوست دارم فصل آينده در ايران بازي کنم و قطعا اين کار را انجام مي دهم با اين وجود با تيم قبلي ام تسويه حساب نکردم ولي مشکلي هم براي اين کار وجود ندارد.

وي افزود: پيشنهادهايي در ايران دارم که هنوز قطعي نيست. صحبت ها پراکنده بوده و آن قدر جدي نشده که مرا راغب کند تا روي ميز مذاکره بنشينيم. بايد پيشنهادها طوري باشد که بازيکن را به پاي ميز مذاکره بکشاند اما در مورد من اين طور نبوده و البته عجله اي هم نيست. من فعلا صبر مي کنم و قطعا روزهاي آينده خيلي چيزها مشخص مي شود.

هافبک سابق استقلال در خصوص شايعه مذاکره با پرسپوليس تصريح کرد: از پرسپوليس پيشنهاد دارم و صحبت هايي شده ولي هنوز با رويانيان رودررو مذاکره نکردم. معلوم نيست به اين تيم بروم يا نه. روش من اين است که دوست دارم با مربي و مديرعامل باشگاه حرف بزنم و بعد قرارداد ببندم چون اين طوري خيلي بهتر است و بازيکن تکليفش را مي داند.

مبعلي گفت: حضور در هيچ تيمي قطعي نشده. امسال سال جام جهاني است و با وسواس بايد تصميم بگيرم. هدفم اين است که در جام جهاني حضور داشته باشم. مي خواهم تيمي انتخاب کنم که ديده شوم و به تيم ملي برسم. انتخاب تيم مهم است و تا 3، 4 روز آينده خبرهاي زيادي مي شود. عجله نکنيد و صبر داشته باشيد تا ببينم اتفاقات روزهاي آينده چطور رقم مي خورد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهيني و سيف پناهي پرسپوليسي شدند

باشگاه پرسپوليس با دو بازيکن ديگر به توافق رسيد.

به گزارش خبرآنلاين؛ حسين ماهيني بازيکني که از چند هفته قبل زمزمه پيوستن او به پرسپوليس وجود داشت، سرانجام با اين تيم به توافق رسيد. او قراردادي دو ساله با پرسپوليس ثبت کرد. همچنين پوريا سيف پناهي دفاع چپ پاس همدان با پرسپوليسي*ها قرارداد داخلي امضا کرد تا در اولين فرصت به هيات فوتبال برود و قراردادش را ثبت کند. محمد نوري و غلامرضا رضايي دو بازيکن فصل گذشته پرسپوليس هم با اين تيم به توافق رسيده*اند و قرار است قرارداد خود را دو سال ديگر با اين تيم تمديد کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقل و انتقالات ليگ دوازدهم
بازيکن پرسپوليس به صنعت نفت پيوست

بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس به تيم صنعت نفت آبادان پيوست.



محمد الهايي بازيکني که فصل گذشته در تيم اميد پرسپوليس بازي مي*کرد با عقد قراداد دو ساله به صنعت نفت آبادن پيوست.همچنين رسول نويدکيا و علي ممبيني بازيکنان فصل گذشته صنعت نفت آبادان هم قراردادشان را با اين تيم براي يکسال ديگر تمديد کردند. اين در حالي است که گفته مي*شد نويدکيا با تيم صباي قم به توافق رسيده است.

نويدکيا در اين خصوص گفت: من با صبا صحبت*هايي انجام داده بودم. صبايي*ها شرايط خوبي داشتند اما بعد از صحبت با مديران باشگاه نفت آنها همين شرايط را برايم در آبادان فراهم کردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
وکیل عابدزاده: رای دادگاه هنوز به دستمان نرسیده است/ عابدزاده نباید در ایران جراحی می کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وکیل احمدرضا عابدزاده می گوید با توجه به نبود امکانات کافی در ایران، دکتر مددی باید اسطوره فوتبال ایران را برای جراحی در خارج از کشور ارشاد می کرد.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری تیک Tik.Ir ،لامعی وکیل مدافع احمدرضا عابدزاده با اعلام اینکه دروازه بان سابق پرسپولیس طی روزهای آینده به ایران بازخواهد گشت، می گوید رای پرونده شکایت او از دکتر مددی صادر نشده است.

وی ادامه می دهد: دکتر رازی که یکی از برجسته ترین پزشکان ایران است به دلیل کافی نبودن امکانات از جراحی عابدزاده خودداری کرد اما دکتر مددی بدون اشاره به این موضوع عمل جراحی را پذیرفت در شرایطی که باید بیمارش را برای ادامه درمان در خارج از کشور ارشاد می کرد.

لامعی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند روز گذشته هنوز حکم دادگاه صادر نشده ولی بعید می دانم این حکم علیه احمدرضا عابدزاده صادر شود.
 

Similar threads

بالا