12-- نستعلیق حتی در NOTEPAD

microsoft

کاربر فعال
ما ایرانیا یا در بعضی جاها به شدت و با تمام قدرت گند میزنیم و آبرو ریزی میکنیم مثل سایت انتخاباتی WWW.MAJLES8.COM که اینروزا چنان تبلیغی براش راه انداختن و یه مشت بچه سوسول رو مسئول طراحی سایت کردن و تست کردن امنیتش . این بچه نی نی ها حتی نمیدونن TAB ORDER رو با چه اعدادی مینویسن چه برسه به طراحی سایت با ویژوال استودیو .
و یا اینکه مثل این موردی که اینجا گذاشتم چنان کار زیبایی میکنیم که من با دیدین این مورد در اولین بار از پشت صندلی خودم بلند شدم و با خنده ای پرهیجان براشون دست زدم. ساخت یک فونت برای نوشتن نستعلیق براحتی حتی در NOTEPAD و (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و ...) .
اینم یه نمونه از متنی که در NOTEPAD نوشتم و تبدیل به عکسش کردم تا براتون بزارید و بتونید ببینید نمونه کار رو.

اینم لینک دانلودش
http://rapidshare.com/files/73282048/IranNastaliq.ttf
برای دانلود به راهنما توجه فرمایید لطفا
راهنمای دانلود
---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.اگر عکسی را مشاهده نکردید حداکثر دو ساعت باید صبر کنید و سپس دوباره به دانلود فایل مذبور اقدام نمایید.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود........
توضیح اینکه پس از دانلود که یک فایل با پسوند TTF دریافت میکنید.مسیری که این فایل رو روی هاردتون ذخیره میکنید رو به خاطر بسپارید.
حالا برید توی کنترل پانل و بر روی FONTS دابل کلیک نمایید. با اینکار پنجره ای باز میشود. از بالای این پنجره از منوی File گزینه... Install New Font رو انتخاب نمایید .در پنجره ای که باز میشود مسیری که اون فایل رو ذخیره کردید رو پیدا کنید تا نام فایل خود به خود در قسمت List Of Fonts ظاهر گردد.بر روی نام ظاهر شده دابل کلبک نمایید تا فونت بر روی سیستمتان نصب گردد. حالا در هر نرم افزاری خواستید فارسی نستعبیق بنویسید فقط لازم است که از لیست قلمها یا همان فونت ها ، فونت IranNastaliq رو انتخاب کنید و نستعلیق بنویسید. لذت ببرید.
 

microsoft

کاربر فعال
راسي سايت مجلس 8 دوباره راه افتاد ..............
البته از اينجا :

محض رضای خدا شما دیگه تبلیغ این سایت مزخرف رو نکنید که آبروی هرچی طراح سایت بود رو بردن. این جیجی سوسولای وی بی دات نت حتی باور کنید نمیدونن tab index در طراحی فرمهای ساده یعنی چی.فقط بلد بودن توی تلویزیون قیافه بیان و فمپز در کنن. شما هم به محض اینکه سایت جدیدی اومد فوری هیجان زده نشید که ای وای اتفاقی افتاده.نه بابا هیچ خبری نیست.همش بچه بازیه.من به شخصه به تک تک شما از هر سنی و درکی که هستید قول تضمینی میدم اگه برید یه سی دی آموزشی Asp.net بخرید و دو ماه کار کنید سایتتون بهتر از این سایت میشه. قول تضمینی من رو جدی بگیرید
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
پیرجو Notepad++ 5.8.7 Multilingual Portable دانلود نرم افزار 0

Similar threads

بالا