ممنون از اینکه گذاشتی !
مال اگر فقط یک اصلش رو قبول کنیم یعنی مثلا اصل اول که می گه :
"" تو جه به نیازهای مشتری را سر لوحه کار خود قرار دهید ""
دیگه مشکلی نداریم .
در جامعه صنعتی ما می خواهند از هر کدام قسمتی داشته باشند و وضعیت میشه همین !
تمام ابزار های کیفی رو ما داریم و استفاده می کنیم ، پس چرا خودرو داخلی همچین وضعیتی داره ؟
تو همین ممکلت باید گفت شرکتهایی هستند که با هدف گذری درست تونستن در طول زمان پیشرفت کنند .
از جمله می توان شرکت ماموت رو نام برد که خیلی ها از کنارش همیشه می گذریم !
یا شرکت ایرانسل که همه ازش استفاده می کنیم .
به نظر من باید به این اصول اعتقاد قلبی داشت تا پیشرفت حاصل بشه . وگرنه هیچ تاثیری نداره .