🔻 ماجرای مفقودشدن «یسنا»ی ۴ ساله

naghmeirani

مدیر ارشد
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد

IMG_20240502_171130_428.jpg
🔹️چند روزی است که موضوع مفقودشدن یسنا دیدار، دختر ۴ ساله در روستای یلی‌بدراق کلاله در گلستان در صدر اخبار قرار دارد؛ اما ماجرای مفقودشدن این دختر چیست؟

🔹️مادر یسنا بعد‌ازظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت به‌همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش، بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به‌دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده، کودک مفقود می‌شود.

🔹️ساعت ۱۷ روز یکشنبه گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی‌بدراق کلاله» ازسوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد و از همان دقایق اولیه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امدادونجات هلال‌احمر دست‌به‌کار شده و تلاش برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

🔹️در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل شده و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز اثری از این دختربچه یافت نشده.

▫️فارس
 

naghmeirani

مدیر ارشد
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد
IMG_20240504_170426_298.jpg

♦️دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود

🔹️دادستان عمومی و انقلاب کلاله:

بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

🔹در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

🔹تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد

تسنیم
 
بالا