► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عمران‌زاده: پيكان موقعيت جدي روي دروازه ما نداشت
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: تيم پيكان موقعيت جدي روي دروازه استقلال ايجاد نكرد.


به گزارش خبرگزاري فاس، حنيف عمران‌زاه پس از پيروزي 3 برابر پيگان عنوان كرد: تنها چيزي كه براي ما مهم بود، پيروزي در اين مسابقه و كسب هر سه امتياز بود كه توانستيم به آن دست پيدا كنيم.
وي ادامه داد: در جريان بازي، تيم ما سوار توپ و ميدان بود و موقعيت‌هاي زيادي خلق كرد؛ اما موقعيت‌هاي ما در دقايق پاياني به ثمر نشست. 3 توپ به دست آمد و 3 گل به ثمر رساند.

عمران زاده درباره عملكرد خط دفاعي استقلال، گفت: سازمان دفاعي و بازيكنان عقب تيم ما خوب كار كردند. تيم پيكان موقعيت جدي روي دروازه استقلال ايجاد نكرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
صادقي: شايد آقايان از قيافه من خوششان نمي‌آيد
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: شايد آقايان از قيافه من خوششان نمي‌آيد كه به من بازي نمي‌دهند.


به گزارش خبرگزاري فارس اميرحسين صادقي پس از پايان ديدار تيم‌هاي استقلال و پيكان درباره دلايل بازي نكردنش، اظهار داشت: من نبايد اين مسائل را تشخيص دهم. اين به عهده سرمربي تيم است. در فوتبال چنين مسائلي پيش مي‌آيد.
وي ادامه داد: يك زمان مي‌بينيد كه يك نفر از من خوشش مي‌آيد و يك نفر خوشش نمي‌آيد. اميدوارم يا اين مسائل را درست كنند يا آن را به اتمام برسانند.

صادقي در مورد اينكه با كسي مشكل دارد، ‌گفت: شايد آقايان از بازي اميرحسين صادقي خوششان نمي‌آيد كه اينگونه با من برخورد مي‌كنند. در تمرين خوب بودم؛ ولي اينكه بازي نكردم را سرمربي بايد پاسخگو باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آشوبي: به نحسي پيراهن شماره 17 اعتقاد ندارم
خبرگزاري فارس: هافيك ملي‌پوش استقلال گفت: به نحسي پيراهن شماره 17اعتقادي نداشته و با آن در فصل جديد مي‌درخشم.


به گزارش خبرگزاري فارس، فرزاد آشوبي پس از پايان ديدار تيم‌هاي استقلال و پيكان كه منجر به پيروزي 3 بر صفر شاگردان مظلومي شد، اظهار داشت: در نيمه اول چندان بازي خوبي انجام نداديم؛ ولي با شروع نيمه دوم، خيلي بهتر شديم. استقلال شايسته برد بود و نشان داد در هر لحظه مي‌تواند نتيجه را به سود خود تغيير دهد.

وي درباره شرح وظايف خود و فيليپ آلوز دسوزا، گفت: شرح وظايف ما يكي نيست. اگر دقت كرده باشيد، آلوز در كارهاي هجومي به تيم ما كمك مي‌كند. او در بازي‌هاي گذشته نيز به خاطر اضافه شدن نفرات حمله موفق شد چندين پاس گل به مهاجمان استقلال بدهد.

هافبك تيم استقلال درباره اينكه سال گذشته كسي پيراهن شماره 17 را نمي‌پوشيد و شايد اين مسئله به خاطر نحسي اين شماره پيراهن كه متعلق به احمد مومن‌زاده بود، گفت: نمي‌دانستم چنين مسئله‌اي وجود دارد. حالا هم كه مي‌دانم، اين حرف‌ها بيان مي‌شود، باز هم شكي نداشته و اين پيراهن را مي‌پوشم. فرقي نمي‌كند شماره پيراهن فوتباليست چه باشد؛ اما به نحسي و اين صحبت‌ها اعتقادي ندارم. با همين پيراهن براي استقلال خواهم درخشيد.
وي در خصوص جريمه‌اي كه كميته انضباطي به خاطر مصاحبه عليه يكي از مسئولان فدراسيون برايش در نظر گرفته است، اظهار داشت: بهتر بود آنها جريمه من را به حالت تعليق درمي‌آوردند يا حداقل قبل از اين موضوع مسئله را به من اطلاع مي‌دادند. در كل، صحبت‌هايي دارم كه در چند روز آينده با مسئولان كميته انضباطي در ميان خواهم گذاشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
صادقي: دقيقه 90 هم به ميدان مي‌روم
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: هر چه مربيان بگويند، احترام مي‌گذارم و در دقيقه 90 هم بخواهند به زمين مي‌روم.


به گزارش خبرگزاري فارس، اميرحسين صادقي اظهار داشت: سال‌هاست در استقلال حضور دارم و از بازيكنان قديمي اين تيم هستم. ‌حضور در استقلال بهترين و بزرگ‌ترين اتفاق ورزشي زندگي‌ام بوده است. هميشه به آن مي‌بالم. اگر از يك بازيكن جوان پايه‌ها به اميرحسين صادقي تبديل و شناخته شدم، از نام استقلال بود و خود را مديون آن مي‌دانم.
وي ادامه داد: اين تصميم مربيان بود كه در ديدار با پيكان روي نيمكت بنشينم و بازي نكنم. تمام بازيكنان دوست دارند بازي كنند و نشستن روي نيمكت برايشان خوشايند نيست. من هم از اين قاعده مستثني نيستم. در اين سال‌هاي حضورم كه نزديك به يك دهه است، همواره جزء نفرات فيكس بوده‌ام و قطعا در ادامه راه به شرايط مورد نظر مي‌رسم. چهارشنبه از برد قاطع استقلال خوشحال شديم. حتم دارم اين روند ادامه خواهد داشت و به زودي به جايگاهي كه انتظارش را هواداران دارند مي‌رسم.

صادقي عنوان كرد: اتفاقاتي كه روي نيمكت در بازي با پيكان افتاد، حرف‌هايي را به وجود آورد. خنده من و نفرات ديگر دليل اين حرف‌ها بوده است. مي‌خواهم بگويم، اگر نخنديم، مي‌گويند ناراحت هستند. اگر بخنديم اينطور مي‌شود.
وي ادامه داد: اگر مربيان در دقيقه 90 هم بخواهند، وارد زمين شده و با تمام وجود تلاش مي‌كنم. اكنون هم مي‌خواهم بگويم اگر از رفتار من باعث سوءتفاهم شده، از همه عذرخواهي مي‌كنم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
رودررويي استيلي با مربيان استقلال و خط خوردن مهاجم جوان آبي‌پوش
خبرگزاري فارس: قبل از شروع تمرين امروز تيم فوتبال استقلال، سرمربي شاهين بوشهر با مربيان آبي‌پوشان ديدار كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در حالي كه هميشه تمرين اين تيم ساعت 18 در زمين شماره 3 برگزار مي‌شود، امروز ساعت 17 برگزار شد.

* قبل از شروع تمرين، تيم شاهين بوشهر در زمين شماره 3 به تمرين مشغول بود. به همين دليل، حميد استيلي سرمربي شاهين با مربيان استقلال از جمله محمود فكري، خوش و بش داشت.

* قرار بود تمرين تيم دسته اولي داماش درود نيز ساعت 5 در زمين شماره 3 برگزار شود كه وقتي قرار شد استقلال در اين ساعت تمرين كند، آزادي را ترك كردند.

* مجتبي جباري تنها غايب اين جلسه تمريني بود. وي به تازگي بيني آسيب ديده خود را جراحي كرد است.

* رضا روانخواه به دويدن در دور زمين پرداخت.

* بازيكنان استقلال پس از تمرين، راهي هتل المپيك شدند.

* بازيكنان استقلال با ميلاد ميداودي خوش و بش زيادي داشتند و به شوخي از او مي‌خواستند در بازي‌هاي آينده اين تيم نيز مانند گلي كه به پيكان زد، به ثمر برساند.

تيم استقلال فردا در ورزشگاه آزادي بايد با نفت تهران روبه رو شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال - نفت ؛ ملاقات پس از 23 سال

استقلال - نفت ؛ ملاقات پس از 23 سال

استقلال- نفت؛ ملاقات پس از 23 سال ... :gol::cap:

سایت گل- تیمهای استقلال و نفت تهران فردا شب برای اولین بار پس از 23 سال در یک بازی رسمی به مصاف هم می روند. نفت که یکی از تیمهای سختکوش و خوب باشگاههای تهران در اوایل دهه 60 بود، برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و دیدار فرداشب دو تیم اولین بازی شان در لیگ برتر است.

اما این دو تیم تاکنون 6 بار در رقابتهای باشگاههای تهران به مصاف هم رفته اند که استقلال 4 بار موفق به شکست نفت شده و دو بازی نیز به تساوی انجامیده است. دو تیم اولین بار در سال 60 باهم روبرو شدند که آن بازی 1-1 شد. آخرین بازی رسمی دو تیم نیز در سال 66 بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این 6 بازی استقلال 6 گل به ثمر رسانده و یک گل نیز دریافت کرده است. پرویز مظلومی سرمربی فعلی آبی پوشان در بازی فصل 61 باشگاههای تهران زننده تک گل استقلال مقابل نفت تهران بود.

دو تیم قبل از آغاز لیگ برتر در تورنمنت شش جانبه تهران مقابل هم قرار گرفتند که در آن بازی استقلال با گل مجتبی محبوب مجاز برنده شد.​
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اميرآبادي كاپيتان جديد استقلال و اردو در كردان كرج
خبرگزاري فارس: در بازي تيم فوتبال استقلال مقابل نفت تهران مهدي امير‌آبادي كاپيتان جديد آبي‌پوشان خواهد بود.



به گزارش خبرگزاري فارس، با محروميت فرهاد مجيدي و نيمكت نشيني وحيد طالب لو در بازي امروز مقابل نفت تهران مهدي اميرآبادي كاپيتان جديد استقلال خواهد بود.

*علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال براي امور شخصي خود به باكو رفته است و فردا شب به تهران باز مي گردد.

* با بازگشت فتح الله زاده از سفر باكو و در صورت تاييد نهايي و امضاي قرارداد توسط سرپرست استقلال تمرينات اين تيم به زودي به زمين نوبنياد منتقل مي شود.

* با تعطيلي ليگ پس از هفته هفتم كادرفني استقلال قصد دارد تمرينات اين تيم را به صورت اردو پيگيري كند. بر همين اساس آبي پوشان از دوشنبه تا جمعه هفته آينده در كردان كرج اردو خواهند داشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آرايش نيروهای استقلال قبل از بازی سپاهان

آرايش نيروهای استقلال قبل از بازی سپاهان

آرايش نيروهای استقلال قبل از بازی سپاهان ... :gol::gol::gol:
1389/06/01



نمايش ضعيف ديروز استقلال طرفداران را نگران بازی جمله مقابل سپاهان كرده است...
نمایش ضعیف دیروز استقلال طرفداران را نگران بازی جمله مقابل سپاهان كرده است. اما پرویز مظلومی عقیده دیگری دارد و می‌گوید:«با بازگشت ستاره‌هایی مثل فرهاد مجیدی و مجتبی جباری شرایط استقلال كاملا تغییر خواهد كرد. مجیدی بعد از تحمل محرومیت برای بازی بعدی آماده است و مجتبی جباری با وجود شكستگی بینی به احتمال زیاد به بازی سپاهان خواهد رسید و حتی ممكن است كه با ماسك محافظ به زمین بیاید.»

سرمربی استقلال با یادآوری نمایش استقلالی‌ها مقابل استیل آذین از نیروی نهفته‌ای می‌گوید كه در میان بازیكنان این تیم وجود دارد و بازی‌های بزرگ آزاد می‌شود به عقیده او استقلال تیم بازی‌های بزرگ است. اما مظلومی در این راه مشكلاتی را هم دارد در حال حاضر خط دفاع این تیم چندان هماهنگ و قدرتمند عمل نكرده و روز گذشته مدافعان برخی نبردهای تن به تن را به بهمن طهماسبی مهاجم مازندرانی نفت باختند.
در خط هافبك فرزاد آشوبی فوق‌العاده ضعیف بازی كرد، دسوزا روی فرم نبود و مبعلی هم تنها لحظاتی شبیه خود بود. آرش برهانی در این تیم هنوز دور از فرم است، میلاد میداود تنها مهره موثر در بازی روز گذشته بود اما قدرت استقلال با مثلث تهاجمی مجیدی، جباری و میداودی بیشتر خواهد شد و این سه با سرعتی كه تصمیم‌گیری و ضربه زدن دارند می‌توانند از پس هر مدافعی بربیایند و بدون شك نبرد این جمع با مثلث تهاجمی سپاهان فوق‌العاده تماشایی خواهد بود.
اما مشكل بزرگ پرویز مظلومی آندره لوییز برزیلی است كه قراربود جانشین خسرو حیدری باشد. اما در حالی كه دیروز خسرو حیدری هر دو گل سپاهان را پایگذاری كرد، لوییز در یكی از ضعیف‌ترین روزهای خود تردیدهای كاملا جدی را متوجه خریدهای مظلومی كرد و ادامه این روند تبدیل به كابوسی برای سرمربی استقلال خواهد شد، همانطور كه برای دوكارمو و قطبی اتفاق افتاد.
روز جمعه روز بازگشت قلعه‌نویی، خسرو حیدری، بیك‌زاده و عنایتی به ورزشگاه آزادی نیز هست و یقینا هر كسی انگیزه خاص خودش را دارد. این دو مدعی لیگ كه فعلا خوب بازی نمی‌كنند ممكن است جمعه تماشایی‌ترین مسابقه ممكن را رقم بزنند. مسابقه‌ای كه باخت در هر طرف لطمات روحی جبران‌ناپذیزی را خواهد داشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شعار هواداران هر دو تيم عليه قلعه‌نويي و انتقاد آبي‌دوستان از قطبي
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در پايان بازي اين تيم مقابل استقلال از سوي تماشاگران هر دو تيم مورد انتقاد واقع شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم‌هاي استقلال و سپاهان از هفته هفتم ليگ برتر فوتبال جمعه شب در ورزشگاه آزادي برگزار شد و با برتري 4 بر 3 استقلال به پايان رسيد.

*هنگامي كه عنايتي قصد گرم كردن براي ورود به زمين مسابقه را داشت، سجده شكر به جا آورد.

*اميرقلعه‌نويي تا دقايق 50 بازي يك بار هم از روي نيمكت ذخيره سپاهان بلند نشد و تنها پس از به ثمر رسيدن گل‌هاي سپاهان چند بار از نيمكت بلند شد.

*تماشاگران پس از واكنش‌هاي محمد محمدي دروازه‌بان استقلال، در چند صحنه به شدت وي را مورد تشويق قرار دادند.

*رضا رجبي، افشين قطبي، محمدرضا ساكت، علي فتح‌الله‌زاده، عليرضا منصوريان، علي چيني، علي نظري و علي اميري در جايگاه ويژه حضور داشتند و بازي را از نزديك تماشا مي‌كردند. فتح‌الله‌زاده در كنار قطبي نشسته بود.

*پس از اينكه ميلاد ميداودي گل دوم خود و سومين گل استقلال را وارد دروازه سپاهان كرد اسكوربورد ورزشگاه قطبي را نشان داد و هواداران استقلال با شعار "قطبي ميلاد يادت نره " از ميدوادي حمايت و از خط خوردن وي انتقاد كردند.

*پس از پايان بازي پرويز مظلومي و امير قلعه‌نويي يكديگر را در آغوش گرفتند و با هم خوش و بش كردند.

*هواداران استقلال در پايان بازي عليه امير قلعه‌نويي شعار دادند. پژمان منتظري، مدافع استقلال از هواداران درخواست كرد عليه قلعه‌نويي شعار ندهند. جالب اينكه هواداران اصفهاني نيز پس از پايان بازي و شكست 4 بر 3 سپاهان برابر استقلال عليه قلعه‌نويي شعار دادند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نگاهی به کارنامه قلعه‌نویی در استقلال / 15 سال حضور

نگاهی به کارنامه قلعه‌نویی در استقلال / 15 سال حضور

نگاهی به کارنامه قلعه‌نویی در استقلال / 15 سال حضور .... :gol::gol: سرمربی پیشین تیم استقلال در حالی اعلام کرد در 22 سال حضورش در این تیم 17 جام کسب کرده که آمار نشان می دهد او تنها 5/15 سال در استقلال حضور داشت و 10 جام رسمی را بالای سر برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قلعه نویی پس از شکست تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی در نشست مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و بار دیگر ادعا کرد 22 سال پیشینه حضور در استقلال را دارد که در این مدت 17 جام با این تیم کسب کرده است اما سایت گل در گزارشی که در زیر می‌خوانید، این ادعا را رد کرده است.

دوران بازیگری:
امیر قلعه نویی که به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی در استقلال فعالیت کرده است، در اسفند 67 به عنوان بازیکن به استقلال پیوست و در نخستین بازی اش مقابل پرسپولیس در جام حذفی به میدان رفت که با باخت آبی پوشان همراه بود.

این پیشکسوت استقلال آخرین بار در سی ام خردادماه سال 1376 مقابل تراکتورسازی پیراهن آبی پوشان را برتن کرد و پس از آن به کادر فنی استقلال اضافه شد تا دوران بازیگری اش در این تیم تنها حدود هشت و نیم سال طول بکشد. وی همچنین سال 72 که استقلال به دسته سوم سقوط کرد، در این تیم باقی ماند.

دوران مربیگری:
پس از پایان دوران بازیگری، قلعه نویی دستیار حجازی شد و تا پاییز سال 1377 در این سمت باقی ماند. بدین ترتیب او حدود یک و نیم سال نیز به عنوان دستیار در استقلال فعالیت کرده است.

در خردادماه سال 1381 و پس از اینکه استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داد، قلعه نویی به عنوان سرمربی به استقلال بازگشت و پس از دو ماه سرمربیگری در این تیم و حدود یک ماه دستیاری رولند کخ، دوباره از استقلال جدا شد. البته وی از تیرماه سال 1382 تا تیر ماه 1385 سرمربی استقلال بود و سپس راهی تیم ملی شد. البته قلعه نویی تا اسفندماه سال 1385 مدیر سازمان فوتبال باشگاه استقلال بود که پس از ماجرای حذف این تیم از لیگ قهرمانان، از سمت خود برکنار شد.

آخرین دوران مربیگری قلعه نویی در استقلال از خردادماه سال 1387 تا خردادماه سال 1388 باز می‌گردد که وی پس از قهرمان کردن آبی پوشان در لیگ برتر، تابستان همان سال راهی سپاهان شد.

در مجموع دوران مربیگری و مدیریت قلعه نویی در استقلال هم 7 سال می شود که بدین ترتیب وی حدود پانزده و نیم سال به عنوان بازیکن و مربی در استقلال فعالیت کرده است که با 22 سالی که در نشست خبری اعلام کرد، تفاوت زیادی دارد.


افتخارات:
زمان بازیگری:
قهرمانی لیگ(1368)، قهرمانی باشگاه های آسیا(1370)، قهرمانی باشگاه‌های تهران(1370)، قهرمانی لیگ دسته سوم(1372)، قهرمانی سوپر جام تهران(1373) و قهرمانی جام حذفی(1374)

دوران مربیگری:
قهرمانی لیگ برتر(1384، 1387)، قهرمانی جام حذفی(1380، 1386)

بدین ترتیب جامهای کسب شده توسط قلعه نویی به عنوان بازیکن و مربی در مسابقات رسمی به 10 می رسد که بر خلاف ادعای وی درباره کسب 17 جام است.

البته استقلال با حضور قلعه نویی در جام‌های غیر رسمی مثل جام میلز و باردولو هند، استقلال قطر و جام خزر نیز قهرمان شده است اما باید توجه داشت که در کارنامه بازیکن یا مربی فقط جام‌های کسب شده در مسابقات رسمی محسوب می شود و قهرمانی در تورنمنت‌های دوستانه بین المللی و داخلی ارزش زیادی ندارد
.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي خطاب به خبرنگار نود: شما قلعه‌نويي را بزرگ كرديد

سايت گل ـ امير قلعه‌نويي سرمربي سپاهان در سالن كنفرانس ورزشگاه آزادي و بعد از پايان مسابقه با استقلال نشان داد از پخش تصوير حركتي كه وي با جواد كاظميان در ديدار با پاس انجام داده به شدت دلخور است.
قلعه‌نويي قبل از شروع صحبت‌هايش در كنفرانس به مسئولان سالن كنفرانس اعلام كرد اگر ميكروفن برنامه نود در بين ميكروفن‌ها باشد صحبت نخواهد كرد. جالب اينكه در همين لحظه خبرنگار نود ميكروفن اين برنامه در ميان ساير ميكروفن‌ها قرار داد و قلعه‌نويي بدون مشكل درباره مسابقه و حاشيه‌هاي آن صحبت كرد.
اما همين خبرنگار برنامه نود در تونل ورزشگاه آزادي و قبل از سوار شدن اعضاي تيم استقلال به اتوبوس به سراغ پرويز مظلومي رفت و از وي درباره قلعه‌نويي و رفتار عجيبش پرسيد كه سرمربي استقلال در ميان تعجب خبرنگاران حاضر در محل درباره سرمربي سپاهان كه يكي از دوستان نزديكش به حساب مي‌آمد، گفت:«شما قلعه‌نويي را بزرگ كرديد.»
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اختلاف مالي حوار و استقلال

سايت گل ـ‌ حوارملامحمد هافبك چپ پاي عراقي فصل گذشته پرسپوليس كه گفته مي‌شود مورد توجه مسئولان استقلال قراردارد هنوز به لحاظ مالي با استقلالي‌ها به توافق نرسيده و همكاري طرفين به خاطر اختلاف نظر حوار با مديريت باشگاه استقلال در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.
ملامحمد كه در اردوي آماده‌سازي تيم ملي كشور در شهر دهوك عراق به سر مي‌برد اعلام كرده فقط براي شركت در رقابت‌هاي نيمه فصل دوم ليگ برتر در فصل جاري حاضر است براي استقلال بازي كند و براي يك نيم فصل حدود 300 ميليون تومان پول مي‌خواهد.
اين در حالي است كه استقلالي‌ها به حوار گفته‌اند حاضرند اين مبلغ پول را براي حدود 24 يا 25 مسابقه به او بپردازند. يعني اينكه حوار تا چند روز ديگر قراردادش را با استقلال ثبت كند و نهايتا يك يا دو مسابقه از تركيب بيرون باشد در ساير ديدارهاي استقلال بايد به ميدان براي اين تيم به ميدان برود.
بايد ديد اين اختلاف مالي با رأيزني‌هاي مديربرنامه‌هاي وي در ايران حل خواهد شد يا اين هافبك حاشيه‌ساز عراقي به فوتبال ايران بازنخواهد گشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
كوشكي: پيش‌بيني مي‌كرديم سپاهان گل‌هاي خورده را جبران كند
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: پيش‌بيني مي‌كرديم سپاهان در نيمه دوم بتواند گل‌هاي خورده را جبران كند.


به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، بيژن كوشكي پس از پيروزي 4 بر 3 برابر سپاهان اظهار داشت: در نيمه اول فوق‌العاده بازي كرديم و حملات گسترده‌اي انجام داديم. سپاهان در اين نيمه هيچ كاري انجام نداد و تحت تأثير هنرنمايي بازيكنان استقلال قرار گرفته بود.
وي ادامه داد: پيش‌بيني مي‌كرديم در نيمه دوم با بازيكنان بزرگ خود با شرايط متفاوت به ميدان خواهد آمد و با چند تعويض تاكتيكي موفق شدند با فشار روي دروازه استقلال 3 گل به ثمر رسانند.
كوشكي خاطر نشان ساخت: 2 گل سپاهان كه از روي ضربات از راه دور به ثمر رسيد، ضرباتي بود كه براي هر دروازه‌بان و مدافعي دريافت آن مشكل بود.

وي راجع به عملكرد مدافعان استقلال عنوان كرد: پس از زدن گل چهارم، من به زمين آمدم تا لايه‌هاي دفاعي را محكم‌تر كنيم و اجازه فعاليت به بازيكنان سپاهان ندهيم. خوشحالم توانستيم به هدف خود در اين بازي دست يابيم و هر 3 امتياز را به دست آورديم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فريبا: استقلال 2 گل استثنايي خورد
خبرگزاري فارس: مربي تيم فوتبال استقلال گفت: در ديدار با سپاهان دو گل استثنايي خورديم.


بهتاش فريبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد برتري 4 بر 3 برابر سپاهان گفت: از قبل هم پيش بيني كرده بودم ديدار سختي خواهيم داشت كه همينطور هم شد. پرويز مظلومي نيز به دليل اينكه مي‌دانست بازيكنان سپاهان سرزن هستند، تغيير سيستم داد و با سه مدافع به ميدان آمديم. در اين بازي سيستم 3-5- 2 را براي تيم در نظر گرفت كه بسيار خوب هم بود و مدافعان ما ضربات اول را زدند و هم در خط حمله خوب اضافه شدند. در نيمه اول 3 گل زديم و دو موقعيت خوب گلزني را از دست داديم.
وي ادامه داد: بين دو نيمه مظلومي بارها به بازيكنان گفت كه بايد حملات را ادامه بدهيم و گل‌هاي بيشتري بزنيم؛ اما بازيكنان غريزي بازي كردند و عقب نشستند. سپاهان دو گل استثنايي به ما زد و فرصت هم براي جبران داشت. گل‌هايي كه خورديم، از راه دور بود و مدافعان ديد محمدي را كور كرده بودند؛ البته تصور مي‌كنم گل سوم سپاهان خطا بود و بازيكنان حريف محمد را شارژ كردند؛ هر چند بهتر است در اين مورد كارشناسان نظر بدهند.
مربي استقلال با اشاره به حضور مجتبي جباري و فرهاد مجيدي در تركيب استقلال، گفت: با حضور اين دو بازيكن وضعيت تيم بهتر شد. بايد از جباري تشكر كنيم كه با آن شرايط مصدوميت براي استقلال بازي كرد.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .... ممنون از اخبارت .. واقعا زحمت میکشی ... دستت درد نکنه .... منتظر خبرهای جدید هستیم ...
اما یه پیشنهاد دارم ... خیلی از خبرهاتو توو همین تاپیک میتونی بدی .. چرا تاپیک جدید باز میکنی؟؟
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام .... ممنون از اخبارت .. واقعا زحمت میکشی ... دستت درد نکنه .... منتظر خبرهای جدید هستیم ...
اما یه پیشنهاد دارم ... خیلی از خبرهاتو توو همین تاپیک میتونی بدی .. چرا تاپیک جدید باز میکنی؟؟

سلام مجید خان احوال شما ... :gol:
تشکر از حضورت ..
خب بعضی اخبار حساسیت خاصی داره باید تایپک مجزا بخورن ...
شاد باشی ... :gol::cap:
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مبعلي به كميته انضباطي باشگاه استقلال احضار شد
خبرگزاري فارس: هافبك ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال به دليل مصاحبه عليه باشگاه بايد در كميته انضباطي شركت كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، ايمان مبعلي در گفت و گو با فارس مدعي شد كه از سوي مسئولان استقلال براي جا افتادن در اين تيم حمايت نشده است.

بر همين اساس علي فتح الله زاده، سرپرست استقلال به خبرگزاري فارس گفت: ايمان مبعلي به دليل بيان اين صحبت ها بعد از سفر تيم ملي بايد در كميته انضباطي حاضر شود.

وي تاكيد كرد: ايمان مبعلي را به اندازه كافي حمايت كرده ايم و به خاطر چنين حرفي با او به شدت برخورد مي كنيم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
امروز؛ انتخاب نهايي استقلال از بين تيموريان و هوار محمد
خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال امروز از بين تيموريان و هوار ملا محمد با يك بازيكن به توافق مي‌رسد.


به گزارش خبرگزاري فارس، كادرفني استقلال مي خواهد نقاط ضعف تيم را پوشش دهد و به همين دليل مسئولان اين باشگاه در حال مذاكره با هوار ملا محمد بازيكن فصل گذشته پرسپوليس و آندرانيك تيموريان هستند تا پس از بررسي اينكه كدام بازيكن مي تواند به استقلال كمك كند، با يكي به توافق نهايي برسند.

در همين زمينه علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: با تيموريان صحبت هايي داشته ام و ديگر دوستان در باشگاه نيز با هوار ملا محمد صحبت هايي كرده اند. بايد ببينيم كادرفني به كدام بازيكن نياز بيشتري دارند تا به توافق برسيم.
وي افزود: امروز بعد از ظهر تكليف اين دو بازيكن مشخص مي شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کاهش پاداش یک میلیون تومانی استقلالی ها 1389/06/08

سرپرست باشگاه استقلال پاداش یک میلیون تومانی آبی پوشان را از یک میلیون تومان به 500 هزار تومان کاهش داد....
علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال پیش از دیدار تیم استقلال مقابل سپاهان به اعضای تیمش قول داد در صورت پیروزی در آن بازی،‌ پاداش یک میلیون تومانی به هر کدام از نفرات تیم پرداخت می کند،‌ اما پس از دریافت 3 گل در نیمه دوم بازی تصمیم سرپرست باشگاه در خصوص پاداشی ها تغییر کرد.

بر اساس این خبرفتح الله زاده گفته که اگر اعضای تیم سه گل به ثمر رسانده را با سه گل دریافتی در نیمه دوم عوض نمی کردند پاداش یک میلیون تومانی به آنها پرداخت می شد، اما حالا شرایط فرق کرده واین تیم در خط دفاعی عملکرد خوبی نداشته است، به همین دلیل پاداش دریافتی برد مقابل سپاهاناز یک میلیون تومان به 500 هزار تومان کاهش پیدا می کند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شریفات: "مسی" استقلال می شوم!

سایت گل- اسماعیل شریفات بازيكن جوانی كه فصل پيش با پيراهن استقلال اهواز در ليگ برتر نمايش‌هاي قابل قبولي را به اجرا گذاشت و به عنوان پديده نامش را مطرح ساخت، با قرارداد دو ساله به استقلال پیوست و اميدوار است بتواند در استقلال تهران به آرزوهاي نرسيده‌اش برسد. شریفات که متولد 16 خرداد 1367 در رامشیر خوزستان است، مصاحبه ای با سایت باشگاه استقلال انجام داده است:
براي دريافت رضايت‌نامه از استقلال اهواز به كميته انضباطي رفته بودي، چند ماهي طول كشيد؟
خب مشكلاتي بر سر دريافت رضايت‌نامه وجود داشت، يك سال از قراردادم باقي مانده بود و مبلغ زيادي طلب داشتم كه پرداخت نمي‌شد، بنابراين مجبورم شدم به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت و چند ماهي براي صدور راي به انتظار بنشينم.
و رأي به نفع تو صادر شد؟
بله، رأي به نفع من صادر و بازيكن آزاد شدم، طلبم را نيز براي صدور رضايت‌نامه بخشيدم. هفت هفته از ليگ را از دست دادي،
قبل از استقلال پيشنهاد ديگري داشتي؟
در فصل نقل و انتقالات تيم‌هاي زيادي خواهان من بودند، دوست ندارم اسم ببرم كه بگويند بازارگرمي شده است، پيش از قرارداد با استقلال نيز يك تيم شهرستاني تماس‌هاي زيادي را داشت كه پاسخ منفي دادم و از مبالغي كه پيشنهاد داده بودند گذشتم.
چرا استقلال را انتخاب كردي؟
مگر قرارداد با استقلال دليل مي‌خواهد، استقلال پرافتخارترين، بهترين، محبوب‌ترين تيم ايران است و هر بازيكني دوست دارد پيراهن اين تيم را بپوشد.
ميلاد ميداودي چقدر در اين انتقال نقش داشت با او حرف زدي؟
ميلاد از دوستان نزديك من است، با او مشورت كردم و گفت براي استقلالي شدن معطل نكن. اينجا فرصت بسيار زيادي براي پيشرفت خواهي داشت و بازي كردن در استقلال افتخار بزرگي است. ميلاد به خوبي در تركيب استقلال جا افتاده است او بهترين گلزن و از ستاره‌هاي ليگ برتر بوده است،
مي‌تواني مثل او بدرخشي؟
ميداودي ستاره بزرگي است. او را الگوي خود انتخاب كرده‌ام و قطعا از تجربياتش استفاده مي‌كنم. مطمئن باشيد با انگيزه زيادي در تمرينات استقلال شركت مي‌كنم تا براي بازي كردن رضايت مربيان را جلب كنم. اگر كوچك‌ترين فرصتي برايم به وجود بيايد آن را از دست نمي‌دهم. اين قول من به شما و همه استقلالي‌هاست. يادم مي‌آيد وقتي ميداودي با استقلال قرارداد بست، مصاحبه‌اي را از او نوشتيد كه فرداي آن روز مطبوعات چاپ كردند که میلاد گفته بود كريستيانو رونالدو استقلال مي‌شوم. مي‌خواستم از زبان من هم بنويسيد ميداوودي به وعده‌اش عمل كرد و رونالدوي استقلال شد، حالا من هم مي‌خواهم ليونل مسي شوم. اجازه دهيد چند هفته ديگر وقتي اجازه حضوردر تمرينات استقلال را پيدا كردم آنوقت به حرفم خواهيد رسيد و خودتان مي‌نويسيد شريفات «ليونل مسي» استقلال.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مشكلات و شروط حوار براي پيوستن به استقلال

سايت گل ـ بحث انتقال حوارملامحمد بازيكن عراقي فصل گذشته پرسپوليس به استقلال هنوز به سرانجامي نرسيده است. با وجود اينكه استقلالي‌ها به شدت خواستار جذب اين هافبك چپ پاي عراقي هستند اما اختلافات مالي و شروطي كه بازيكن سابق پرسپوليس براي مديران باشگاه استقلال گذاشته عملي شدن اين انتقال را تا حدودي دشوار كرده است.
حوار براي فقط يك نيم فصل حضور در جمع آبي‌هاي تهراني 350 ميليون تومان مي‌خواهد در صورتي كه باشگاه استقلال به وي اعلام كرده مبلغي حدود 50 ميليون تومان كمتر از رقم درخواستي حوار را براي ادامه فصل به او مي‌دهد.
گفته مي‌شود اگر حتي طرفين بر سر مثال مسائل مالي و اختلافي كه به آن اشاره شد به تفاهم برسند اين ملي‌پوش عراقي به دليل حضور در اردوها و بازي‌هاي ملي خواستار آن است تا هر وقت تمايل داشت به جمع ملي‌پوشان عراقي بپيوندد.
حوار قصد دارد در تمام رقابت‌هاي پيش روي تيم ملي عراق در اختيار تيم كشورش باشد و قطعا اين موضوع را به عنوان يكي از شروط قراردادش با استقلال مطرح خواهد كرد. تيم ملي عراق در دو، سه ماه آينده در دو تورنمنت معتبر يعني بازي‌هاي غرب آسيا و جام خليج فارس حاضر خواهد بود و حوار قصد دارد در اين تورنمنت‌ها كه همزمان با نيم فصل اول ليگ برتر ايران است به تيم ملي كشورش كمك كند.
همچنين ملامحمد در جام ملت‌هاي آسيا همراه تيم ملي عراق خواهد بود كه البته اين رقابت‌ها در ميانه دو نيم فصل ليگ برتر و در تعطيلي رقابت‌هاي داخلي فوتبال ايران انجام مي‌شود. بدين ترتيب تنها مشكل اين بازيكن عراقي حضور در رقابت‌هاي جام خليج فارس و بازي‌هاي غرب آسياست كه همزمان با بازي‌هاي استقلال در هفته‌هاي پاياني نيم فصل اول انجام خواهد شد اما از آنجا كه حضور در بازي‌هاي جام خليج فارس براي تمام بازيكنان كشورهاي عرب منطقه اهميت فوق‌العاده‌اي دارد، بعيد است باشگاه استقلال موفق به نگه داشتن اين بازيكن در ايران شوند. از طرفي شنيده مي‌شود.
برخي پيشكسوتان باشگاه استقلال كه به علي فتح‌الله‌زاده مشاوره مي‌دهند چندان با اين انتقال موافق نيستند حتي گفته مي‌شود ناصر حجازي كه مديريت فني استقلال را برعهده دارد اعلام كرده اين بازيكن بي‌انضباط و پرحاشيه است و استقلال نبايد او را جذب كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: پول پرداختي به بازيكنان درتاريخ استقلال بي‌سابقه بوده

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: با پرداخت 40 - 30 درصد مبلغ قرارداد بازيكنان استقلال پيش از شروع ليگ، پرداختي‌هاي اين باشگاه در تاريخ انقلاب بي‌سابقه بوده است.


علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون جذب اسماعيل شريفات اظهار كرد: شريفات از جمله بازيكنان جوان و آتيه‌دار فوتبال ماست؛ او از توانايي‌هاي فني بالايي برخوردار است و زماني كه در استقلال اهواز بازي مي‌كرد موفق شده بود به پرسپوليس گل هم بزند. به خدمت گرفتن او يك مزيت ديگر هم داشت چرا كه سنش زير 23 سال است و ما در شرايط خوبي را جذب كرديم.


وي با بيان اينكه به خدمت گرفتن آندرانيك تيموريان نيز هنوز منتفي نشده است، تصريح كرد: ما تمام صحبت‌هاي لازم را با آندو انجام داديم؛ او قرار بود يكشنبه دوشنبه به باشگاه بيايد تا كار را تمام كنيم كه نيامد و اكنون هم كه همراه با تيم ملي در چين بسر مي‌برد. ما مشكلي براي جذب او نداريم و مي‌تواند پس از اردوي تيم ملي دوباره به باشگاه بيايد.


فتح الله زاده در پاسخ به اين سوال كه آيا عدم حضور تيموريان به دليل پايين‌ آوردن مبلغ توافق شده از سوي استقلال بوده است، خاطرنشان كرد: ما از اول هم با تيموريان بر سر مبلغ مشخصي توافق كرديم و تا پايان مذاكرات هم مبلغ پيشنهادي ما همان باقي ماند. به هر حال فكر مي‌كنم استقلال بيشتر از يك هافبك مركزي به بازيكن توانمندي كه بتواند در جناح چپ تيم بازي كند نياز دارد. ما در حال بررسي‌هاي لازم هستيم تا انشاالله بتوانيم بازيكني را در اين پست بگيريم.


سرپرست استقلال با اعلام اين كه هنوز قصد نداريم سيدمهدي سيدصالحي را از ليست تيم خارج كنيم، تاكيد كرد: با سيدصالحي صحبت كردم، او تلاش زيادي براي رسيدن به آمادگي مطلوب دارد. هنوز خروج او و يا هر بازيكن ديگري از ليست تيم قطعي نيست چراكه در حال حاضر اميد روانخواه هم شرايط خوبي دارد و پيش‌بيني مي‌كنيم نهايتا تا سه هفته ديگر بتواند در تركيب قرار گيرد.


فتح‌الله‌زاده همچنين با تكذيب شايعاتي مبني بر ناراحتي بعضي بازيكنان اين تيم از عدم وصول مطالباتشان، به ايسنا گفت: اين مساله شبيه جوك است! در حالي كه طبق قانون تيم‌ها بايد در ابتداي فصل 20درصد از قرارداد بازيكنانشان را پرداخت كنند، استقلال پيش از آن كه ليگ شروع شود 30 تا 40 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنانش را پرداخت كرد. حداقل پرداختي ما 30درصد بوده كه اين براي استقلال در تاريخ بي‌سابقه است.


وي افزود: متاسفانه اين پروژه از سوي كساني طراحي شده است كه تيرشان به سنگ خورده و اكنون درصدد حاشيه‌سازي براي استقلال هستند. عيبي هم ندارد. به هر حال خدا كمك كرد و تيم به شكل خوبي جمع شد؛ خوشبختانه محقق شدن وعده كمك علي سعيدلو به پرسپوليس و استقلال هم باعث شد تا مشكلات‌مان كمتر شود.


سرپرست استقلال درباره تغيير محل تمرين تيم از زمين شماره 3 استاديوم آزادي به زمين نوبنياد، اظهار كرد: بنابر تقاضاي كادر فني و هماهنگي‌هاي انجام شده محل تمرين به زمين نوبنياد در محوطه‌اي نظامي تغيير يافت. ورود و خروج به آن محل بايد با هماهنگي‌هاي قبلي انجام شده باشد. طبق قراردادي كه بستيم، استقلال تا پايان ليگ امسال در اين مكان تمرين مي‌كند و ديگر محل تمرين تغيير نخواهد كرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي: مثل اينكه عمران‌زاده و مبعلي توريست هستند/ به قطبي حق مي‌دهم دنبال نتيجه باشد

سايت گل ـ با تعطيلي دو هفته‌اي رقابت‌هاي ليگ برتر پرويز مظلومي تيمش را به اردوي شبانه‌روزي برد تا بازيكنانش از لحاظ تاكتيكي و شرايط بدني وضعيت بهتري پيدا كنند.
البته در اين اردو بازيكناني مثل فرهاد مجيدي، ميلاد ميداودي، مجتبي جباري، فرزاد آشوبي و محسن يوسفي به دليل مصدوميت غايب بودند و حنيف عمران‌زاده و ايمان مبعلي در اردوي تيم ملي حضور داشتند با اين حال مظلومي از اين اردوي سه روزه تقريبا راضي است.
سرمربي استقلال در گفت‌وگوي اختصاصي با سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:«هر چند كه تعدادي از بازيكنانمان را به دليل مصدوميت و همچنين حضور در اردوي تيم ملي در اختيار نداشتيم ولي اين اردوي سه روزه خوب بود و بازيكنان را از لحاظ تغذيه و استراحت تحت كنترل قرار داديم. ما سعي كرديم روي كارهاي بدني كار كنيم و شش جلسه تمرين پرفشار با پشت سرگذاشتيم.»
مظلومي در پاسخ به اين سوال كه پيش‌بيني شما از نمايش استقلال در بازي‌هاي آينده چگونه است مي‌گويد:«من پيشرفت را در تيم حس مي‌كنم. ما دو بازي سخت با مس كرمان و سايپا داريم و بعد از آن بايد با پرسپوليس بازي كنيم. اين نشان مي‌دهد كه استقلال در هفته‌هاي آينده كار سختي در پيش دارد ولي تيم ما پتانسيل بالايي دارد و مي‌توانيم از اين سه بازي حداكثر امتياز را كسب كنيم.»
سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد امسال قهرمان شويد مي‌گويد:«هدف ما از همان اول كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا بود ولي صددرصد به دنبال قهرماني هم هستيم. بچه‌ها به مرور زمان خواست‌هاي من را در زمين پياده مي‌كنند و من اميدوارم كه ديگر رو به بازي احساساتي نياوريم و بيشتر منطق داشته باشيم تا احساس.»​
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: آرامش استقلال از خيلي تيم‌هاي ديگر بيشتر است
خبرگزاري فارس: سرپرست باشگاه استقلال گفت: رئيس سازمان تربيت بدني از من نخواسته مثل پرسپوليس به آرامش برسيم چون نسبت به تيم‌هاي ديگر آرامش بيشتري داريم.


علي فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد بحث مالي و بدهي هاي فصل گذشته بازيكنان اين تيم اظهار داشت: مشكل مالي نداريم. تنها تيمي هستيم كه در طول 30 سال گذشته و پس از گذشت هفت هفته از ليگ 30 درصد قرارداد بازيكنان را پرداخت كرده ايم. شايد در ايران فقط استيل آذين اين كار را كرده باشد. تنها بحث بدهي هاي فصل گذشته بازيكنان است كه به آنها گفتم بايد در مراحل مختلف در قالب چك اين بدهي ها پرداخت شود.

وي افزود: يكي از دلايلي كه دادن اين چك ها زمان مي خواهد اين است كه به دليل نداشتن هيات مديره فعلا نمي توانيم به نام باشگاه چك بگيريم و اكنون هم كه كارها پيش مي رود من و مدير امور مالي باشگاه يك حساب مشترك باز كرده ايم. همان طور هم كه با سازمان ليگ به توافق رسيده ايم هزينه ها 50- 50 است.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال كه آيا سازمان تربيت بدني همه پول را به باشگاه پرداخت كرده يا خير گفت: اين پول قرار نبود يكجا پرداخت شود. آنها 20 درصد را داده اند و قرار است در فواصل مختلف پرداخت شود. در واقع بايد باشگاه ميزان پرداختي خود را همطراز با سازمان تربيت بدني پيش ببرد.

فتح الله زاده در اين باره كه سعيدلو به وي اعلام كرده كه استقلال را هم مانند پرسپوليس به آرامش برساند، عنوان كرد: چنين مطلبي كذب محض است و اين مطلب را متاسفانه معلوم نيست بعضي دوستان از چه كسي گرفته اند. استقلال آرامش دارد و نيازي نيست كه به آرامش برسيم.

وي تاكيد كرد: ايشان به ما لطف داشتند و به هر حال هنوز يادمان نرفته است كه اين تيم را چطور تحويل گرفتيم و از كجا به كجا رسانديم. نظر آقاي سعيدلو روي استقلال مثبت بود. با توجه به اينكه پرداختي هاي ما نسبت به سازمان عقب تر هست به همين دليل فعلا نمي توانيم از سازمان پول بگيريم.

فتح الله زاده در خصوص اينكه شايد شريفات نتواند تا نيم فصل براي استقلال بازي كند، به فارس گفت: چنين چيزي نيست و ما كاملا قانوني اين بازيكن را جذب كرده ايم. زماني كه دنبال اين بازيكن بوديم از پرسپوليس هم پيشنهاد داشت.

وي در مورد جذب آندرانيك تيموريان يا هوار ملا محمد و همچنين مبلغ قرارداد 800 ميليوني براي تيموريان اظهار داشت: هنوز معلوم نيست كه از بين بازيكنان ذكر شده كدام را جذب كنيم اما مبلغ قرارداد مطرح شده درست نيست. البته تيموريان بازيكن بزرگي است كه در ليگ هاي اروپايي مي تواند مبالغ بيشتري را هم دريافت كند اما در فوتبال ايران رد و بدل شدن چنين پول هايي عرف نيست و باشگاه ها نمي توانند چنين پول هايي بدهند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اينكه چه زماني قرار است هيات مديره اين باشگاه انتخاب شود، تصريح كرد: در صحبتي كه ديروز با آقاي سعيدلو داشتيم ايشان گفت افرادي كه واجد شرايط هستند را به سازمان معرفي كنيم.

فتح الله زاده در ادامه در مورد محل جديد تمرين استقلال و عدم حضور هواداران در اين منطقه نظامي به فارس گفت: به هر حال اين هم جزء سختي هاي كار است. كادرفني شرايطي را مي خواست كه بتواند در آرامش باشد. در مواقعي كه لازم باشد با هماهنگي شرايط حضور هواداران را در تمرين فراهم مي كنيم.

سرپرست باشگاه استقلال در پايان در مورد اينكه آيا منصور پورحيدري مي خواهد از استقلال جدا شود، گفت: اطلاعي در اين باره ندارم و چيزي به من نگفته است. با همكاري ايشان با صنايع اراك در حد مشاوره مشكلي ندارم اما بيشتر از آن كه وقت ايشان را بگيرد را قبول ندارم. ما خودمان در استقلال كارهاي زيادي داريم كه بايد به آن رسيدگي كنيم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شكوري: 10 روز ديگر كار با توپ را شروع مي‌كنم
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: از 10 روز ديگر مي‌توانم تمرينات با توپ را شروع كنم.


هادي شكوري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد آخرين وضعيت خود اظهار داشت: در روزهايي كه صبح ها تمرين نداشته باشيم به طور اختصاصي خودم تمرين مي كنم و عصرها هم كنار تيم هستم. تا 10 روز ديگر مي توانم كار با توپ را شروع كنم. طبق برآوردي كه كردم به بازي قبل از دربي مي رسم. اميدوارم براي بازي با پرسپوليس كه 23 مهر برگزار مي‌ شود آماده باشم.

وي افزود: دلم براي فوتبال تنگ شده و وقتي در تمرين هستم ولي نمي توانم پا به پاي بقيه كار كنم خيلي برايم سخت است.

اين بازيكن در مورد وضعيت استقلال عنوان كرد: با پيروزي مقابل سپاهان تيم روحيه خوبي گرفته است. اين برد مي تواند استارت خوبي باشد براي اينكه بتوانيم خود را به صدر برسانيم. رسيدن به صدر سخت نيست، در صدر ماندن سخت است.

شكوري در خصوص عملكرد مدافعان اين تيم گفت: معتقدم به صورت فردي مدافعان استقلال از بهترين هاي فوتبال ايران هستند. بايد به استقلال با توجه به اينكه تمريناتش را دير شروع كرده فرصت داد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شريفات به عنوان بازيكن آزاد مشكلي براي بازي در استقلال ندارد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ برتر اعلام كرد شريفات به عنوان بازيكن آزاد مشكلي براي بازي در استقلال ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس، اسماعيل شريفات كه به تازگي با باشگاه استقلال قرارداد داخلي دو ساله اي را امضا كرده مشكلي براي بازي در اين تيم را ندارد.

گفته مي شد طبق قانون اين هافبك تا نيم فصل نمي تواند براي استقلال بازي كند اما عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر در خصوص اين موضوع به خبرنگار فارس گفت: هر تيمي بازيكن آزاد بگيرد مشكلي براي بازي كردن ندارد. شريفات هم اگر بازيكن آزاد بوده پس از طي شدن مراحل قانوني مي تواند براي استقلال بازي كند.

قرارداد اسماعيل شريفات با استقلال هنوز در هيات فوتبال تهران ثبت نشده و به همين دليل كارت بازي اين بازيكن از سوي فدراسيون هنوز صادر نشده است. بازيكن سابق استقلال اهواز اين هفته نمي تواند استقلال را مقابل مس همراهي كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
كاپيتان استقلال دعوت قطبي را نپذيرفت
مجيدي: ديگر براي تيم ملي بازي نمي‌كنم
خبرگزاري فارس: كاپيتان تيم فوتبال استقلال از خداحافظي خود از تيم ملي خبر داد.







به گزارش خبرگزاري فارس، فرهاد مجيدي شب گذشته و پس از برتري 3 بر 2 استقلال برابر سايپا در نشست خبري حاضر شد و در جملات كوتاهي گفت: از افشين قطبي ممنون هستم كه من را به تيم ملي دعوت كرده است اما من از تيم ملي خداحافظي مي‌كنم و ديگر براي تيم ملي بازي نخواهم كرد.
اين در حالي است كه افشين قطبي از فرهاد مجيدي براي رقابت‌هاي غرب آسيا دعوت به عمل آورده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مبعلي: ديوانه نيستم كه بگويم به پرسپوليس مي‌روم/ اختلافي با مظلومي ندارم

سايت گل ـ ايمان مبعلي هافبك جنوبي استقلال قبل سفر تيم ملي به كره جنوبي مصاحبه‌اي انجام داد و اعلام كرد كه باشگاه استقلال از او حمايت نمي‌كند. مبعلي حتي در مصاحبه با يكي از سايت‌هاي خبري با صراحت گفت كه فصل بعد از پرسپوليس بخواهد به اين تيم مي‌رود و همين موضوع حاشيه‌هايي را براي هافبك استقلال به وجود آورد.
مسئولان و كادرفني استقلال از حرف‌هاي ايمان به شدت عصباني شدند و همين موضوع باعث شده تا مبعلي در مصاحبه جديد خود ماجرا را جمع‌وجور كند. مبعلي در گفت‌وگو با سايت گل در مورد اتفاقات چند روز اخير مي‌گويد: «من هيچ مشكلي با باشگاه استقلال ندارم و فكر مي‌كنم سوتفاهمي به وجود آمد كه خوشبختانه حل شد و من همراه تيم به كرمان رفتم. متأسفانه از حرف‌هاي من برداشت‌هاي ديگري صورت گرفت و اين موضوع كمي برايم مشكل‌ساز شد.»
مبعلي در پاسخ به اين سوال كه آيا تو نگفتي به پرسپوليس مي‌روي تأكيد مي‌كند:«مگر ديوانه‌ام كه بگويم به پرسپوليس مي‌روم من الان بازيكن استقلال هستم و مي‌دانم كه چگونه صحبت كنم. باور كنيد كه حتي در اين مورد يك كلمه هم حرف نزدم و نمي‌دانم چطور شد كه چنين مصاحبه‌اي از قول من زدند. من الان بازيكن استقلال هستم و اين تيم را دوست دارم.»
مبعلي در مورد سفر خود به كرمان مي‌گويد:«من دو، سه روز قبل از اين بازي با آقايان فتح‌الله‌زاده و مظلومي حرف زدم و همه چيز را به طور كامل توضيح دادم و مشكل خاصي هم وجود نداشت.»
مبعلي كه در كرمان يك پاس گل داد در اين مورد مي‌گويد:«خوشحالم كه براي استقلال اين كار كوچك را انجام دادم ولي من هم از خودم راضي نيستم و مطممئن باشيد كه به مرور زمان بهتر خواهم شد. من بعد از سال‌ها بازي كردن در امارات به فوتبال ايرن برگشتم و احتياج به زمان دارم.»
هافبك استقلال در مورد شايعه‌ اختلافش با مظلومي مي‌گويد:«من هيچ مشكلي با سرمربي ندارم و در اين مورد حرف‌هايم را زدم. از الانم فقط تمركزم به مسائل فني است و دوست ندارم وارد حاشيه شوم.»
 
Similar threads

Similar threads

بالا