۱۴ راه برای اینکه فوق العاده باشید!

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اگر می خواهید مرد جذّابی باشید، به توصیه های زیر عمل کنید:
گره ابروهایتان را باز کنید!
احساس اولیه زنان به شما، در همان سه ثانیه ابتدایی دیدار شکل می گیرد. پس دیدار خود را با یک لبخند شروع کنید. علاوه بر تاثیر مثبت، روحیه شما را بهتر و استرس تان را کمتر و سیستم ایمنی تان را تقویت می کند و در کاهش فشار خون تان موثر است.

ول معطّل نباشید!
افرادی که دستاوردهای زیادی دارند، نسبت به کاری که انجام می دهند، شور و اشتیاق زیادی دارند. یکی از راه های پیدا کردن کاری که واقعا به آن علاقه دارید، این است که ببینید در کودکی چه چیزی را دوست داشته اید و چه چیزی شما را به هیجان می آورده است؟


آیه ی یاس نخوانید!
داشتن نگرشی مثبت، به سلامتی بدن هم کمک می کند. همچنین علائم افزایش سن را کاهش می دهد و باعث سریع تر شدن روند بهبود بیماری می شود. به این که چه اتفاقی در زندگی تان می افتد، توجه کنید و برای بهتر شدن آن ها برنامه بریزید.



مانکن باشید!
با ورزش از نظر ذهنی قوی تر می شوید، بهتر می خوابید و سلامت روانی بالاتری خواهید داشت. پنج روز در هفته، روزانه ۳۰ دقیقه ورزش کنید تا مرد قوی تری باشید.



ملچ ملوچ نکنید!
رفتار مناسب سر میز غذا نشان می دهد که شما مردی کامل هستید که به آداب معاشرت اهمیت می دهید. رفتارهای مناسب سر میز غذا شامل صحیح نشستن، جویدن با دهان بسته، استفاده از دستمال سفره و معذرت خواهی هنگام بلند شدن از سر میز است.



پاکیزه باشید!
دستانتان را قبل از آشپزی یا غذاخوردن و بعد از استفاده از دستشویی، ۲۰ ثانیه بشویید. این یکی از آسان ترین و در عین حال ارزان ترین راه های پیشگیری از آنفولانزا و سرماخوردگی در طول سال است.اگر آب و صابون در دسترس نیست، از یک ضدعفونی کننده دست با پایه الکل استفاد کنید.



دیگران را خفه نکنید!
یک رایحه ی خوب باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و اعتماد به نفس ناشی از آن هم باعث می شود در نظر دیگران بهتر دیده شوید. لباس های تمیز بپوشید. روزانه، به ویژه پس از ورزش کردن، حمام کنید. صابون، شامپو و خوشبو کننده ای با رایحه ی مورد علاقه تان پیدا کنید. برای اینکه نفستان تازه و خوشبو باشد، مسواک بزنید، از نخ دندان استفاده کنید، آب بنوشید و به توصیه های دندانپزشک تان عمل کنید. اگر از عطر استفاده می کنید، آن را به مقدار کم و مناسب به کار ببرید.



سانتی مانتال باشید!
برای اینکه لباس مناسب بپوشید، از رنگ های کلاسیک شروع کنید: مشکی، طوسی یا سورمه ای. همچنین جوراب هایی با همان رنگ، یک کراوات هماهنگ و کفش های تیره رنگ که واکس زده شده اند، بپوشید. موها و ناخن هایتان باید تمیز باشد. از زیورآلات (مانند دستبند یا گردنبند) خیلی کم استفاده کنید.



شوالیه باشید!
ساده است: مهربان بودن با اطرافیانتان نشان می دهد که برای آن ها به عنوان یک انسان ارزش قائلید. مودب بودن را تمرین کنید. به دیگران فکر کنید و ببینید چه کاری می توانید برایشان انجام دهید. آن ها متوجه می شوند و تحت تاثیر شما قرار می گیرند. رفتار مناسب با دیگران باعث می شود شما هم نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید.



ساعت کوکی باشید!
به موقع رسیدن سر قرار نشان می دهد که شما برای افراد و وقت آن ها ارزش قائل هستید. قرارها و کارهایتان را بنویسید تا فراموش شان نکنید. از شب قبل برای ملاقات و رویدادهای بزرگ آماده شوید. تخمین بزنید که هر کاری، تقریباً چقدر زمان می برد؟ برای اتفاقات غیر منتظره مانند ترافیک هم که باعث تاخیر می شوند، برنامه ریزی کنید و زمانی بیشتر از آنچه فکر می کنید به آن نیاز دارید، اختصاص دهید.



بگذارید آب از دستتان بچکد!
افرادی که اغلب کارهای داوطلبانه انجام می دهند، معمولاً شاد تر، با اعتماد به نفس بیشتر و هدفمند تر هستند. افراد بخشنده هم معمولاً بیشتر عمر می کنند و روابط قوی تری دارند. این کار برای همه یک بازی برد- برد است.



خودتان را نکشید!
گاهی به خود استراحت بدهید. این کار هدر دادن وقت نیست، بلکه انرژی شما را بازیابی می کند، استرس و نگرانی را کاهش می دهد و به شما اجازه می دهد لذت ببرید و اکتشاف کنید. با این کار، بهتر به روال عادی کار و زندگی باز می گردید.



غش کنید!
خندیدن بلند، به بدن، به ویژه قلب کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که خندیدن برای عروق خونی مفید است. این کار باعث کاهش بیماری های قلبی می شود. فیلمی خنده دار ببینید یا با دوستانتان به تماشای یک نمایش کمدی بروید. سلامت و خنده دو دوست صمیمی اند.



نفس نفس بزنید!
موفقیت، به ندرت به معنی سریع دویدن است و اغلب شبیه به دوی ماراتون است. اگر برای آنچه که می خواهید تلاش کنید و برای آنچه که دارید هم ارزش قائل باشید، کارتان را درست انجام داده اید.

 

Similar threads

بالا