**** ۩۞۩ چرا پسرها هم آرایش میکنند؟ ۩۞۩ ****

kamel

عضو جدید
ما حقیقتا متأسفیم دختران مجرد کمی را در جامعه می بینیم که از عزت نفس و اعتماد به نفس کافی برخوردار باشند، جرا که بعضی از آنها فکر میکنند اگر دختری چهره دخترانه وبدون آرایشی داشته باشد و خود را مانند زنان شوهر کرده آرایش ننماید برای زندگی آینده و ازدواج کردن دچار مشکل میشود....!! وحتی داشتن حجاب کامل و برازنده را مانع در این امر میدانند.......!! نتیجه این امر به اینجا میکشد که متاسفانه پسران جامعه هم در این امر بوی سبقت را از دختران میربایند...!!!! چرا که همانطور که میدانید حرمت امامزاده را متولی و خادم آن حفظ میکند نه کسی دیگر، لذا جای تعجب نیست وقتی پسران جرأت میکنند و به این حیطه زنانه(نه دخترانه) که توسط بعضی دختران ساختار شکن، حریم شکنی شده است، وارد میشوند..........!؟
متأسفانه این روزها دخترهای باحجابی را هم می بینیم که سعی می کنند اول با آرایش کم این چیزی را که آنان نقص میدانند را جبران کنند ولی کم کم قبح کار که برایشان کمرنگ میشود عادت می کنند و روز به روز آرایششان بیشتر میشود. البته شکر خدا تعداد دختران با
حیا و عفیف جامعه ما که اساسا از سطح نگرش عمیقی برخوردارند و در این وادی و قلمروها گرفتار نیستند کم نیست. اما این یک پدیده ناگوار جاری در جامعه ماست که باید برایش چاره ای اندیشید.


ما که فکر میکنیم در این شرایط این موضوع میتواند بهترین ملاک در شناسایی عمق بینش یک دخترجوان باشد و فهمید که آیا فرد مقابل شما به لحاظ سطح فکری و اعتماد نفس در چه حدی قرار دارد(بخصوص برای آن کسانیکه قصد ازدواج با آن دخترها را دارند). قضاوت با شماست........:cool:
 
آخرین ویرایش:
بالا