کتاب ارتعاشات سیستم‌های مکانیکی

saba2810

اخراجی موقت



سال 2010 | 330 صفحه | ISBN: 9780511775277 | 1,46 MB






توضیحات: این کتاب برای اولین بار کلاس درس جامع و قابل دسترسی در رابطه با ارتعاشات مکانیکی ارائه داده است. البته امروزه کتاب‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که تلاش می‌نمایند همه‌ چیز را در بربگیرند، که تعداد قریب به اتفاقی از آنها در این کتاب مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفته‌اند.
در این کتاب، مفاهیم اساسی در زمینه ارتعاشات مکانیکی با شیوه ساده و واضحی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. علاوه‌براین برای درک و یادگیری بیشتر و عمیق‌تر، کتاب مصور به عکسهای گوناگون و شامل مثال‌های عملی و مفید بسیاری می‌باشد.
این مفاهیم اساسی مرتبط با ارتعاشات شامل مروری بر مقاله‌های مکانیک؛ توضیحی در ارتباط با سیستم‌های دارای درجه مجرد آزادی (SDOF) با جرم‌های مشابه، سختی مشابه و میرایی مشابه؛ راه‌حل‌های کلی در مشکلات گوناگون پاسخگویی اجباری؛ مقدمه‌ای برای سیستم‌های تفکر با برجسته کردن این حقیقت که تجزیه‌وتحلیل‌های SDOF بلوک سازنده درجه چندگانه آزادی (MDOF) می‌باشند؛ و مقدمه‌ ساده‌ای در رابطه با تجزیه‌وتحلیل المان محدود برای اتصال دائم به سیستم؛ می‌باشند.
این کتاب بیش از ۶۰ مشکل تمرینی و راه‌حل‌های کاملی برای آنها را دربرمی‌گیرد و همچنین استفاده از نرم‌افزار MATLAB مورد تاکید نویسنده است.






دانلود کتاب های مکانیک
منبع :بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من هیچ غمى نداشتم که خواندن یک صفحه کتاب از بین نبرده باشد. کتاب، عمر دوباره است. در دنیا لذتى که با لذت مطالعه برابرى کند، نیست "مُنْتِسکیو"
هنگام مطالعه کتاب، طرف صحبت فقط دانشمندان هستند "ساموئل اسمایلز"
کتابی که می‌خوانی، نباید به جای تو فکر کند، بلکه باید تو را به اندیشیدن وادارد "جیمز مک واش"
 
بالا