چگونه ماندگاري بوي عطر را زيادتر کنيم

Nedanino

عضو جدید
شما رايحه عالي مورد نظرخود را در قيمتي مناسب پيدا کرده ايد، اما هر زمان که از آن استفاده مي کنيد، به زودي و در عرض چند ساعت بوي آن از بين مي رود. چرا اين اتفاق مي افتد؟ روش هاي را بياموزيد تا به شما اطمينان بدهد که بوي عطرتان در سرتاسر شب يا روز قوي و خوب باقي مي ماند.

حفظ پوست سالم و افزايش بوي عطر
1- پوست سالم رمز استفاده موفق از محصولات آرايشي و زيبايي است.ابتدا مطمئن بشويد که پوست شما پيش از استفاده از عطر کاملا شسته و تميز است.
2- توجه کنيد که چه نوع مواد بهداشتي پوست و بدن باعث مي شود که بدن شما بوي تندي داشته باشد. اگر از عطر براي اين منظوراستفاده مي کنيد که بوي بدن شما را بپوشاند، اين بو وعطر به مدت طولاني نمي ماند و سرانجام بوي بدن شما بر عطر غلبه مي کند.
3- اگر بوي بدن شما به شکلي است که اثر عطر را از بين مي برد، قبل از به کار بردن عطر از محصولات بهداشتي و آرايشي مناسب استفاده کنيد.
4- دقت کنيد که عطر را در جايي که ماده بوبر يا ضد عرق استفاده کرده ايد، به کار نبريد. بوبرهايي با رايحه ملايم بوي عطر شما را نمي پوشاند، بلکه آن را افزايش مي دهند. بوبرها هر نوع بوي عرق را از بين مي برند و باعث مي شوند که رايحه عطر به خوبي بدن شما را خوشبو کند.
5- قبل از استفاده از عطر مطمئن شويد که خراش و زخم روبازي بر روي پوست خود نداريد، زيرا ترکيب عطر با مايعات بدن باعث ايجاد بوي نامطبوع مي شود.
ايجاد رطوبت براي طولاني ترکردن زمان عطر
1- عطرها در محيط مرطوب ماندگاري بيشتري دارند. قبل از استفاده از عطر، ابتدا حالت پوست خود را ارزيابي کنيد؛ آيا پوسته پوسته و خشک است يا مرطوب و سلامت است.
2- اگر پوست شما خشک است، از يک کرم مرطوب کننده استفاده کنيد تا به ايجاد رطوبت و نرمي پوست شما کمک کند. توجه داشته باشيد که کرمي انتخاب کنيد که مشابه بوي عطر شما باشد.
3- پيش از استفاده از عطر، اجازه بدهيد تا کرم نرم کننده به خوبي توسط پوستتان جذب بشود.
4- مطمئن بشويد که قسمتهاي حساس بدنتان مرطوب شده است. اصلي ترين بخش هاي بدن براي پاشيدن عطر مچ، گردن و پشت زانوي شما است.
5- عطر را بر روي بدن خود بپاشيد و اطمينان حاصل کنيد که در قسمتهاي اصلي قرار گرفته است تا ماندگاري بيشتري داشته باشد.
6- يادتان باشد که عطر را پيش از پوشيدن لباس به خود بزنيد. اگرچه ممکن قسمتهاي اصلي که يادآور شديم با لباس پوشيده شود، اما هنگامي که عطر را مستقيما به روي پوست خود بزنيد، عطر ماندگاري بيشتري نسبت به زماني که به روي لباس خود بزنيد، خواهد داشت.
7- اگر پوستي داريد که پس از زدن کرم مرطوب کننده، خشک باقي مي ماند؛ بايد عطر را در طول روز و شب در نقاط مختلف بدن تکرار کنيد؛ زيرا پوست خشک عطر را مي مکد و رايحه آن را زودتر از بين مي برد.
8- طبيعتا بوهاي تند بيشتر از بوهاي ملايم ماندگاري دارند. پس در انتخاب عطر خود دقت کنيد. :gol:





 
بالا