چطور از سشوار استفاده کنیم که به موی سر آسیبی نرسد؟

green mile

عضو جدید
نحوه استفاده از وسایل خشک کننده موی سر(سشوار)

وسایل خشک کننده ی موی سر مانند انواع سشوارها به شما این امکان را می دهد تا موهای خود را به صورت سریع وآنی خشک کرده و موهای صاف و براقی داشته باشید.
این ابزار امروزه به گونه های مختلف در بازار وجود دارد و نسل آنها بسیار پیشرفت کرده است شما می توانید انها را براحتی تهیه کنید و طرز استفاده از آنها را یاد بگیرید.دراین قسمت شما را درتهیه ی این ابزار که با موی سر شما سازگاری داشته باشد راهنمایی می کنیم .
چطور از سشوار استفاده کنیم که به موی سر آسیبی نرسد؟

بهترین وسیله برای خشک کردن موهای شما(کیفیت سشوارها)
همه سشوارها یک وظیفه دارند و آن هم خشک کردن موی سر شماست و هم یک کار برابر انجام میدهند اما قدرت و کیفیت هر یک از آنها به میزان وات آنها بستگی داردهر چه میزان وات سشوارها بیشتر باشد قدرت خشک کردنشان بالاتر است اما برای کسانی که دارای موهای ضعیف هستند توصیه نمی شود چون به این دسته از موها آسیب فراوانی می رسد.شما میتوانید از سشوارهایی با قدرت ۱۰۰۰ وات استفاده کنید.بالاترین و با کیفیت ترین این سشوارها ،سشوارهایی با قدرت و وات ۱۹۰۰ هستند.

علاوه بر این استفاده درست از انواع سشوارها باعث می شود تا به موهای شما آسیب نرسد و براحتی از این خشک کننده استفاده کنید.
انتخاب درست
سشوارها انواع مختلفی دارد استفاده از آنها بسته به دلخواه شما و همچنین چگونگی کارایی آن داردبرای مثال شما می توانید از سشوارهایی که دارای دو شانه هستند یا سریه صاف دارند استفاده کنید.
نحوه استفاده از سشوارها
برای استفاده ابتدا باید بخش کوچکی از مو را انتخاب کرده و به کمک یک شانه ایتدا با یک دست از ریشه شانه کرده و بادست دیگر سشوار را نگه میدارید و با حرکت شانه به سمت پایین سشوار را حرکت داده این کار باعث می شود که شما موهای صافی داشته باشید و اسیب کمتری به موهایتان برسد.
سشوارها برای انواع مو استفاده می شوند.شما به وسیله یک سری که به سشوار شما وصل می شود میتوانید موهای خود را به آرامی و بدون هیچ آسیب دیدگی خشک کنید.این سری به شکل سر لوله می باشد که سر آن یک برس گرد مانند می باشدهمچنین برای فر کردن مو نیز می توانید از سری مخصوص این کار استفاده کنید.این سری ها باعث می شوند تا هوای گرم به صورت یکسان منتشر شود وبه موی سر اسیب نرسد.
فرکردن موها با سشوار
چطور از سشوار استفاده کنیم که به موی سر آسیبی نرسد؟

1-ابتدا باید بخشی از مورا انتخاب کرده و سشوار را در ان قسمت به وسیله سری مخصوص جابه جا یا چرخانده تا حالت مجعد پیدا کند.
۲-به وسیله یک گیره مناسب این بخش از موی انتخابی را نگه دارید قبل از سشوار میتوانید برای ماندگاری بیشتر فر موی سر خود از ژل نیز استفاده کنید .
۳-به همین صورت روال کار را طی کنید و باچرخاندن سر خود هنگام سشوارمیتوانید حالت فری موی خود را به قسمتهای دیگر بدهید.
برای انتخاب درست در سشوار حتما از جایی که خریداری می کنید راهنمایی بخواهید تا شما را در خرید درست کمک کنند .برای تهییه ی سری های سشوار که به صورت انواع مختلف هستند می توانید به صورت جداگانه خریداری کنید.
 

Similar threads

بالا