چرا حتی صنایع نو نیز به یافتن بازاری جدید برای محصولات تولیدی خود نیاز دارند؟

kalantari2017

عضو جدید
پیدا کردن مشتریان فرایندی طولانی و گران‌قیمت برای صنایع جدید خواهد بود، بویژه زمانی که برندی شناخته شده ندارند. زمانی که سعی در گسترش مشتری مداری دارند، آخرین چیزی که می‌خواهند ازدست دادن مشتری پس از یک فروش است.
به همین دلیل اولویت بندی استراتژی آینده در مورد فرصت طلبی کوتاه مدت، حتی ( و یا شاید مخصوصا) در طول دوران رشد صنعت جدید شما بسیار اهمیت دارد. این امر ساده به نظر می‌رسد، اما پس از چندین سال مدیریت یک کسب و کار، هنوز هم با این مسأله در کشمکش هستم.

روی یافتن بازار دوم تمرکز کنید.
بررسی بازار های ثانویه برای محصولتان یک راه خوب برای تقویت چشم انداز دراز مدت شما است. علاوه بر این، هنگامی که درحال گسترش باشید،‌ از نعمت برخورداری از یک مشتری اضافی برای ایستادگی در زمانی که با بازار اولیه خود در نزاع هستید، بهره مند خواهید بود.
هر محصول یک چرخه زندگی اجتناب ناپذیر دارد: شروع آرام، شتاب گرفتن، رسیدن به اوج، سقوط آرام و سپس بعضی اوقات کاهش و یا نابودی کامل.
یافتن یک بازار دوم به سختی ای که شما فکر می‌کنید نیست و می‌تواند به سادگی طراحی بسته بندی تان باشد. برای مثال کلاگ، بر هنر فروش محصولات تقریبا یکسان به بازارهای مختلف تسلط دارد. گرچه بسیاری از غلات آن دارای طعم و ظاهر کاملا مشابه هستند، بسته بندی‌شان آنها را متمایز می کند. آنها کودکان را با طلسم های کارتونی، و بزرگسالان را با اطلاعات تغذیه ای هدف قرار می دهند.
در همان حال، هنگامی که ما متوجه شدیم دستگاههای تست سلامت ما نیز میتواند در حیوانات استفاده شود، شرکت من یک بازار جدید را راه اندازی کرد. با پیچیدن در بسته بندی ساده و بازاریابی، ما در حال حاضر در صنایع فناوری سلامت انسان و حیوانات ماندگار شده‌ایم.

چگونه باید شروع کرد.
هرگز برای تمرکز بر ایجاد محصولات جدید و یا بسته بندی مجدد محصولات موجود برای بازارهای جدید، زود نیست. در اینجا 5 مرحله برای این امر ذکر شده است:.

1. از پیش برنامه ریزی کنید.
زمانی که در حال گسترش کسب و کارتان هستید، باید در فکر یک بازار دوم باشید. محصول خود را از ابتدا با علم به اینکه می‌خواهید آن را گسترش دهید بسازید،‌ و این برنامه را در استراتژی کلی راه‌اندازی خود قرار دهید.

2. بازار دوم خود را تعریف کنید.
یک بازار دوم می‌تواند به اندازه یک گروه سنی خاص باشد و یا به گستردگی یک خط کاملا جدید باشد. از اهداف، مأموریت و همچنین بازاریابی برای افزایش میزان توسعه خود، استفاده کنید.

3. قبل از دویدن راه بروید.
یک جدول زمانی از استراتژی راه اندازی خود ایجاد کنید و همه چیز را به صورت یکپارچه انجام دهید. سعی نکنید همه چیز را یک بار حل کنید؛ صبر کنید تا قبل از غوطه ور شدن در بازار ثانویه به بازار اولیه خود نفوذ کنید.

ادامه در سایت http://www.ssd-cg.com/ssd/financial/newIndustriesصنایع نو.jpg
 

Similar threads

بالا