چرا باید ازدواج کرد وقتی میتونیم ازدواج نکنیم!

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
انسان در شرایط فعلی جامعه نمیتونه ازدواج موفقی داشته باشه.چون نه از سوی دولت و نه از سوی تامین زندگی حمایت نمشه.هیچکس انصاف سرش نمیشه.کرایه خونه ها و گرانی و کم شدن هر روزه ارزش پول و عدم افزایش درآمد و هزار و یک مشکل رنگ و وارنگ انسان رو فلج میکنه.یکم با واقعیت باید نگاه کرد نه با احساس.
قبول دارم که از هیچ جایی حمایت نمیشه! اما ایا یک فرد مجرد حمایت میشه مگه؟ اون هم نمیشه. وقتی شخصی تنهایی میتونه زندگی خودش رو اداره کنه اگر شخص دیگری هم به زندگیش اضافه بشه هم قدرت این رو داره که بتونه اداره کنه اون زندگی رو. در بسیاری از موارد هم که هم زن و هم مرد کار میکنن که اینطوری اقتصادشون قوی تر هم میشه. این همه ملت ازدواج میکنن میرن سر خونه زندگیشون! اینها خب عین واقعیت هست و احساس نیست!
اگر منظور شما یک شخصی هست که کار نداره خونه نداره نشسته پیش مامان باباش. اون وقت حرف شما درسته.
حمایت دولت و جاهای دیگه نقش کلیدی در ازدواج ندارن. مهمترین حمایت، حمایت خانواده هاست. فکر نمیکنم زوجی که با هم مشکلی ندارن و خانواده هاشون کاملا پشتیبانیشون میکنن هیچ وقت به مشکلی بر بخورن! بیشتر مشکلاتی که الان در جامعه میبینیم به خاطر عدم حمایت دولت نیست. به خاطر ازدواج نادرسته!
 

ali199_1991

کاربر بیش فعال
ببخشید این حرف شما یعنی چی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی شخصی تنهایی میتونه زندگی خودش رو اداره کنه اگر شخص دیگری هم به زندگیش اضافه بشه هم قدرت این رو داره که بتونه اداره کنه اون زندگی رو.

خب اگر اینطوریه یک نفر بره خرج صد نفر رو بده دیگه...!!!! تو یه ساختمون مثلا 50 واحدی ، یکی کار کنه و بقیه بخورن چون اون شخص می تونه تنهایی خودشو اداره کنه...

این همه ملت ازدواج میکنن میرن سر خونه زندگیشون! اینها خب عین واقعیت هست و احساس نیست!
اون موقع شما سر سفره ی این همه آدم هستین که ببینید چی می خورن و چی می کشن؟!!

حمایت دولت و جاهای دیگه نقش کلیدی در ازدواج ندارن. مهمترین حمایت، حمایت خانواده هاست. فکر نمیکنم زوجی که با هم مشکلی ندارن و خانواده هاشون کاملا پشتیبانیشون میکنن هیچ وقت به مشکلی بر بخورن!

حمایت خانواده!! یعنی مثلا مامان دختره براش لباس عروس دوخت ؛ دیگه اینا هیچ مشکلی تو زندگی ندارن!!!!
 

SaNaZ Sa

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسی که نمیخواد ازدواج کنه، یه علتش ترس از زیر بار مسولیت رفتنه .. و دلیل دیگه ش ترس از دست دادن آزادیهای دوران مجردی ک قسمتیش طبیعیه ب خاطر مسولیت پذیری و حجم کارهای بیشتر اما بخشی دیگه ش به خاطر انتخاب اشتباه زوج هستش... اعتماد کافی نداشتن و هم فرهنگ نبودن و هم عقیده نبودن در روش زندگیشون.. همه اینا باعث میشه طرف خودشه بخواد بعد از ازدواج بعد از حداقل بیست سال تغییر بده و همین باعث بدخلقی سردی زندگی میشه از نظر من...
و الا اگر انتخاب درست نه تنها بد نیس بلکه شورو شوق آدمارو تو زندگی مشترک بیشتر میکنه..
اگرم کسی نخوادد ازدواج نکنه خب... اجباری نیس.. میتونه مستقل باشه اما برای خانم ها بخش عمده ش اجباره با توجه ب فرهنگ
 

"The moon"

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداوند کنار پروتون یه الکترونی هم آفرید که دورش بگرده، بعد میگی ما آدم ها دور عشقمون نگردیم؟
 

Similar threads

بالا