پیام همدردی اصغر فرهادی و سالار عقیلی برای زلزله‌زدگان شمال غرب کشور

coherent

عضو جدید
[h=3][/h][h=1]پیام همدردی اصغر فرهادی و سالار عقیلی برای زلزله‌زدگان شمال غرب کشور
[/h][h=2]حوادث - اصغر فرهادی و سالار عقیلی در پی حادثه‌ی زلزله‌ شمال غرب کشور با هموطنانمان در این خطه از کشور ابراز همدردی کرد.[/h]
[h=4]
در بخشی از متن پیام کارگردان برگزیده اسکار که در اختیار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرار گرفته خطاب به مردم عزادار مناطق زلزله‌زده آمده است:« امروز مردم بسیاری سوگوار عزیزان از دست رفته‌ شمایند و اندوهگین از رنجی که بر شما رفت.»
فرهادی با اشاره به اینکه «شاید همدردی‌ها در برابر این داغ همیشه باقی‌، ناچیزند» نوشته است:« همین احساس همدلی و در کنار شما بودن بسی با ارزش است و غنیمت‌، من نیز سوگوار رنج شما هستم و صبوری و آرامشتان را آرزومندم.»
همچنین در پیام سالار عقیلی آمده است که:
لبخندها فسرد
پیوندها گسست
آوای لای لای زنان در گلو شکست
گلبرگ آرزوی جوانان بخاک ریخت
جغد فراق بر سر ویرانه ها نشست
از خشم زلزله
وقتی خبر ناگوار و جان کاه زلزله استان اذربایجان را می شنوم ،که هزاران کیلومتر از وطن عزیزم فاصله دارم . اخبار و تصاویر منتشر شده به حدی غم انگیز است که دیدن و شنیدن ان از این فاصله هم دل هر انسانی را به درد می اورد.
در نهایت تالم و تاسف این حادثه دلخراش را به بازماندگان و هموطنان عزیز و داغ دیده ام تسلیت عرض می نمایم. بی شک اجرای برنامه هایی به منظور جبران خسارات مادی و معنوی وارده به هممیهنان اذریمان از وظایف بنده و جامعه موسیقی کشور است.
امید وارم که این توانایی ناچیز ، قدمی کوتاه در این راه بلند باشد.
[/h]
 
بالا