ویكی‌لیكس از فضای مجازی حذف شد

Sarp

مدیر بازنشسته
به گزارش فارس به نقل از شبكه تلویزیونی "بی‌بی‌سی "، سروری كه پایگاه اینترنتی "ویكی‌لیكس " را تحت پوشش قرار داده بود، اعلام كرد كه از این پس ارائه خدمات اینترنتی و پشتیبانی به این سایت را قطع می‌كند.

مسئولین این سرور اعلام كرده‌اند كه قطع خدمات به این پایگاه اینترنتی به این دلیل صورت می‌گیرد كه ویكی‌لیكس طی ماه‌های گذشته چندین بار مورد حمله هكرهای اینترنتی قرار گرفته است. ویكی‌لیكس چندی است به انتشار تعدادی از اسناد ارتش آمریكا كه گفته می‌شود محرمانه بوده‌اند، اقدام كرده است ولی در حقیقت این اسناد به‌اصطلاح محرمانه تنها شامل برخی موضوعات كاملا بدیهی در كنار دروغ‌هایی بزرگ از نوع آمریكایی می‌شود كه در پشت پرده انتشار آنها سایه دولت آمریكا و كاخ‌سفید مشاهده می‌شود.

هر چند بعضا در میان این دروغ‌های بزرگ برخی آمار و ارقام و اطلاعات را نیز می‌توان مشاهده كرد كه با وجود صحت آنها پیش از این هرگز به آنها اشاره‌ای نشده بود. اما به طور كلی بیشتر به نظر می‌رسد كه واشنگتن از گنجاندن چنین اطلاعاتی كه با واقعیت شباهت بسیار دارد در این سری اسناد جدید سعی دارد از شدت دروغ‌های بزرگی كه در كنار آنها مطرح كرده است تا حدودی بكاهد.

كارشناسان سیاسی، انتشار گزارش جدید ویكی‌لیكس را پروژه‌ای در راستای تخریب روابط ایران با كشورهای منطقه بخصوص جهان عرب می‌دانند.

کد:
http://sheytanvar.mihanblog.com/post/262
 
بالا